Modelářský hliník
Kategorie:
Ostatní
Prodám měky hlinik o rozmerech 50x200 cm 6ks tel.
Podobné inzeráty
starý plně funkční lis na česnek (odlitek) 90,- Kč
starý plně funkční profi hliníkový kráječ na vajíčka (odlitek) 400,-Kč
stará poklička hliník d16cm 60,- Kč
forma na bábovku hliník 100,- Kč
retro jídelní box hliník, prodáno
stará naběračka(odlitek) velká 70,- Kč
naběračka velká 40,- Kč a malá 30,- Kč
obracečka 30,- Kč
cedník 90,- Kč
retro hliníková odměrka na mléko 160,-Kč
Profil(AL-Hliník) L 8mm/2,5m ukončovací, cena za balení 10 ks - 1050 Kč.
Profil(AL-Hliník) L 10mm/2,5m ukončovací, cena za balení 10 ks - 1100 Kč.
Profil(AL-Hliník) L 12,5mm/2,5m ukončovací, cena za balení 10 ks - 1150 Kč.
Možnost odebrat jednotlivá balení.
Rozměry kufru
kufr o objemu 43 litrů - 41 cm šířka, 33 cm délka, 34 cm výška
Kufry BUMOT série Defender EVO jsou vyráběny s důrazem na maximální odolnost. Proto jsou svařované z 2mm hliníku, vybaveny pevnými nerezovými prvky pantů, zamykacích mechanismů a prvků uchycení k motorce a plastovými nárazníky. Testování prokázalo, že kufry bez problému vydrží pád motorky, pád ze skály, pobyt v mořském příboji či odhození na silnici ve stokilometrové rychlosti.
Všechny hliníkové díly jsou ve spojích svařené, což zaručuje vodotěsnost a oproti nýtované konstrukci výrazně zvyšuje pevnost. Při nárazu se kufr nezdeformuje v místech spojů. Významným zesílením konstrukce kufru je hrana pod víkem. Dvakrát 90° ohyb plechu po celém obvodu vytváří profil, který nejen lépe odolává deformaci kufru, ale také přesně dosedá na gumové těsnění víka. Voda, která by prošla pod gumovým těsněním by musela protéci ještě centimetr výšky vzhůru, aby se dostala dovnitř kufru.
Spodní stěna top case je pro větší pevnost uchycení k plotně vyrobena z nerezového materiálu - jelikož nerez a hliník nelze spojit svárem, spodní stana kufru je z větší části dvojitá - hliník / nerez - a oba materiály jsou sešroubovány, snýtovány a slepeny těsnícím tmelem na velké ploše. I při pádu motorky je tak obtížné kufr z uchycení urazit a tím jej poškodit. Při velké havárii pravděpodobně dříve povolí samotné čepy na plotně a výrazně dražší kufr zůstane nepoškozen.
Všechny kufry mají plastové nárazníky na rozích kufru - při pádu na rovný povrch, jako je silnice, nemůžete kufr nijak poškrábat. Plastové nárazníky - rohy - jsou velmi odolné a pokud je odmontujete z kufru, můžete se na ně bez obav postavit plnou vahou. Plastové rohy jsou náhradní díly, které je možno kdykoli vyměnit díky montáži na 3 šrouby. Na rozdíl od jiných kufrů jsou kufry BUMOT pod plastovými nárazníky vždy ve všech spojích svařené - to je opět záruka vodotěsnosti a pevnosti. Plastové nárazníky nabízejí čtveřici otvorů pro uchycení dalších zavazadel na víko kufru. Ideální pro připevnění lehké karimatky nebo brašny s objemným spacákem dvěma popruhy.
Rozměry horních kufrů jsou:
kufr o objemu 30 litrů - 41 cm šířka, 33 cm délka, 24.5 cm výška
Kufry BUMOT série Defender EVO jsou vyráběny s důrazem na maximální odolnost. Proto jsou svařované z 2mm hliníku, vybaveny pevnými nerezovými prvky pantů, zamykacích mechanismů a prvků uchycení k motorce a plastovými nárazníky. Testování prokázalo, že kufry bez problému vydrží pád motorky, pád ze skály, pobyt v mořském příboji či odhození na silnici ve stokilometrové rychlosti.
Všechny hliníkové díly jsou ve spojích svařené, což zaručuje vodotěsnost a oproti nýtované konstrukci výrazně zvyšuje pevnost. Při nárazu se kufr nezdeformuje v místech spojů. Významným zesílením konstrukce kufru je hrana pod víkem. Dvakrát 90° ohyb plechu po celém obvodu vytváří profil, který nejen lépe odolává deformaci kufru, ale také přesně dosedá na gumové těsnění víka. Voda, která by prošla pod gumovým těsněním by musela protéci ještě centimetr výšky vzhůru, aby se dostala dovnitř kufru.
Spodní stěna top case je pro větší pevnost uchycení k plotně vyrobena z nerezového materiálu - jelikož nerez a hliník nelze spojit svárem, spodní stana kufru je z větší části dvojitá - hliník / nerez - a oba materiály jsou sešroubovány, snýtovány a slepeny těsnícím tmelem na velké ploše. I při pádu motorky je tak obtížné kufr z uchycení urazit a tím jej poškodit. Při velké havárii pravděpodobně dříve povolí samotné čepy na plotně a výrazně dražší kufr zůstane nepoškozen.
Důvod prodeje: bohužel na ní nemám čas. Od nové motorky odjezdeno pouze 2 závody. +- 15mth odjete.
Motor: 160 GPX se závodní hlavou TB, TB dekompresor závodní hlavy V2.
Výfuk : Pro circuit 4T.
16,5 hp ISO 9000 ot./min
Karburátor: Mikuni.
CDI zapalování a velké kolo moteu Vstup vzduchovou skříní a filtrační pěnou
Převodovka N1234
Nová dvojitá 'Central A', S 3-
bodovým uložením motoru.
Upevnění kyvné vidlice z vnější strany
Rear Suspension CNC pomocí tyče namontované na kuličkových
ložiskách utěsněná
přední vidlice GPX s nastavitelnou kompresí a relaxací, zdvih 185mm
zadní tlumič MSX s dvojím nastavením pomalý relax a rychlý
dojezd ke kolu 200mm
Nouzové zadní odpružení třemi pružnými klapkami
Kolo 12"14", náboje SPX 7061 CNC hliník, zesílený hliníkový ráfek 7075 Stupačka ocelové široké profily SPX
Přední brzdový třmen se dvěma velkými plovoucími písty. Kotouče 190 a 220mm
Brzdový pedál přecházející přes stupačku lišty
Dvojitý chladič oleje se vzduchovým deflektorem
Sekundární převodovka: řetěz ne na
KMC 420
Brzdová a spojková páka CNC skládací Pitster Pro
řídítka 28,6 mm průměr hliník 7061-
no-bar
Rozvor: 1200 mm -> maximální stabilita
Výška sedadla: 800 mm -> > lepší ovládání
Světlá výška: 254 mm
Úhel vidlice: 25° -> ovladatelnost a stabilita