Mezinarodni obchod a Mezinarodni obchodni operace
Kategorie:
Učebnice, skripta - VŠ
Prodam 2 knihy (mohu i samostatne) Mezinarodni obchod, Mezinarodni obchodni operace. Pouzite, lehounce podtrzeno obcas, dobry stav. Obe za 220 kc a samostatne kazda 120 kc.
Podobné inzeráty
Nabízím tyto sem tam použité knihy, občas někde podtrženo tužkou, někde vyjímečně svítící fixou:
Mezinárodní obchod v 21. století-Kalínská, Emilie (Grada 2000)-40Kč
Mezinárodní obchodní operace-Machková, Černohlávková, Sato a kol. 5. aktual. vydání (Grada 2010)-20Kč
Osobní a rodinné finance-Luboš Smrčka (professional publishing 2007)-60Kč
Obchodování na komoditních trzích 2. rozš. vydání-Nesnídal, Podhajský (Grada 2007)-30Kč
Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol -Gullová, Müllerová (Nakladatelství VŠE 2009)-20Kč
Veřejné finance učebnice vč. CD-Hamerníková, Kubátová (Eurolex Praha 2004) -99Kč
Nemáš co ztratit, můžeš jen získat-Ryan Blair (Impossible 2014)-90Kč
Ekonomicko-matematické metody-Šubrt a kol. (Vyd. a nakl. Aleš Čeněk 2011)-90Kč
Statistické nástroje ekonomického výzkumu-Kába, Svatošová (Aleš Čeněk 2012)-69Kč
Mezinárodní ekonomie-Soukup (Aleš Čeněk 2009)-80Kč. Osobní odběr Praha 7-Holešovice, nebo při platbě předem zašlu na pobočku Zásilkovny za 89,-.
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
Prodám nikdy nepoužitou učebnici "Obchodní operace" od Marka Záboje.
Popis
Kniha je určena především pro studenty ekonomických fakult, ale může sloužit i podnikatelům a osobám pracujícím v obchodních či výrobních firmách či podnicích zabývajících se poskytováním služeb. Publikace se zabývá vymezením a terminologií obchodu, charakteristikou subjektů působících jako mezičlánky mezi výrobou a spotřebou, základy technologie obchodního provozu a možnostmi spolupráce obchodních firem. Pozornost je dále věnována tvorbě maloobchodních cen, distribuci a nákupu a prodeji v obchodní činnosti firmy.
Specifikace
Nak ladatelství: Key Publishing
Rok vydání: 2007
Počet stran: 148
Vydání: 1. vyd.
Jazyk: česky
ISBN: 978-80-87071-40-3
V případě zájmu pište na obalvhs@
V Brně osobní předání, jinak poštou.
Prodám učebnice na Metropolitní univerzitu, učebnice samostatně za 50Kč/kus, nebo cena za vše 350Kč. Jsou k oboru "Mezinárodní a regionální vztahy v průmyslovém vlastnictví". Jedná se o knihy:
Mimoevropské systémy právní ochrany průmyslového vlastnictví - Ladislav Jakl, Zdenka Přádná - MUP
Praktické postupy při přihlašování vynálezů a užitných vzorů do zahraničí - Zdenka Přádná, Marta Hošková - MUP
Národní, mezinárodní a regionální systémy ochrany průmyslového vlastnictví - Ladislav Jakl - MUP
Evropsk a eurasijský patentový systém - Emil Jenerál - MUP
Mezinárodní patentová ochrana - PCT - Marta Hošková - MUP
Evropský soudní systém - Ivana Hebltová - MUP
Mezinárodní úmluvy v patentovém právu - Emil Jenerál - ÚPV
Evropská unie a ochrana průmyslového vlastnictví - Světlana Kopecká - ÚPV
Nový občanský zákoník a duševní vlastnictví - Ladislav Jakl - MUP
Národní předpisy se vztahem k průmyslovému vlastnictví - ÚPV
Hana Machková - Mezinárodní marketing - 190,-
Mezinárodní obchodní operace - 190,-
Zdeněk Dytrt a kolektiv - Manažerská etika - 150,-
Prodám nikdy nepoužitou učebnici "Základy účetnictví" od Martina Landy".
Popis
Kniha Základy účetnictví podává základní pohled na současné finanční účetnictví podnikatelských subjektů a jejím cílem je pochopení účetnictví jako základní metody zpracování a prezentace ekonomických informací na úrovni konkrétního podnikatelského subjektu. V první části jsou předmětem výkladu základní účetní pojmy, struktura podnikového účetnictví, systém regulace a harmonizace účetnictví a základní účetní výkazy. Navazující část je zaměřena na objasnění hlavních účetních nástrojů, používaných k účetnímu zápisu obchodních operací a výklad obsahu základních operací s majetkem, závazky a vlastním kapitálem. Poslední část knihy se věnuje účetním pravidlům a možnostem prezentace účetních informací.
Svou koncepcí, vzájemnou provázaností témat, přehledností a použitím praktických příkladů je kniha určena především jako výukový text pro studenty ekonomicky orientovaných vysokých škol, ale může být i dobrým průvodcem a pomocníkem širší odborné veřejnosti, zejména manažerům podnikatelských subjektů, kterým nabízí možnost pochopení způsobu fungování účetního systému.
Obsah
Podnikové účetnictví
Základy finančního účetnictví
Účetní zápis obchodních případů
Podstata hlavních typů účetních operací - metodický úvod
Vybrané operace s majetkem
Vybrané operace se závazky
Vybrané operace s vlastním kapitálem
Účetní pravidla
Finanční reporting a účetnictví
Samostatné přílohy
Specifikace
Název: Základy účetnictví
Vydavatel: KEY Publishing
Autor: JUDr. Martin Landa
Počet stran: 254 str.
ISBN: 978-80-87071-86-1
V případě zájmu či dotazu pište na obalvhs@
V Brně osobní předání, jinak poštou.