Mezinárodní marketing
Kategorie:
Učebnice, skripta - VŠ
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
Podobné inzeráty
800 pages
1992
jako nova
puvodni cena: ~ 2000 Kc
Bovée, Courtland L: Marketing, 1992
Název: Marketing
Autor: Courtland L. Bovée
Autor: John V. Thill
Místo vydání: New York
Nakladatel: McGraw-Hill
Rok vydání: 1992
ISBN: 0-07-006734-1
Počet stran: s.800
Edice, série: McGraw-Hill series in marketing
Kategorie: Ekonomie / Hospodářství / Účetnictví
Kategorie: Slovníky / Encyklopedie / Učebnice
Kategorie: Angličtina / English
Klíčové slovo: A4 formát
Stav: Pěkná originální vazba
Nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!
Guerilla marketingem se nejčastěji označuje provokativní, kontroverzní a agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se použijí nestandardní způsobem. To ale není tak zcela pravda. Guerilla marketing se od tzv. klasického marketingu odlišuje hlavně tím, že nespoléhá na téměř bezedný marketingový rozpočet, ale spíše na představivost. Guerilla marketerům tedy nechybí hlavně zaujetí pro věc, nápaditost a osobní angažovanost. Tento přístup je tak nanejvýš vhodný (nejen) pro malé firmy, které se také chtějí v globálním světě prosadit a uspět.
Prodam 2 knihy (mohu i samostatne) Mezinarodni obchod, Mezinarodni obchodni operace. Pouzite, lehounce podtrzeno obcas, dobry stav. Obe za 220 kc a samostatne kazda 120 kc.
Nabízím tyto sem tam použité knihy, občas někde podtrženo tužkou, někde vyjímečně svítící fixou:
Mezinárodní obchod v 21. století-Kalínská, Emilie (Grada 2000)-40Kč
Mezinárodní obchodní operace-Machková, Černohlávková, Sato a kol. 5. aktual. vydání (Grada 2010)-20Kč
Osobní a rodinné finance-Luboš Smrčka (professional publishing 2007)-60Kč
Obchodování na komoditních trzích 2. rozš. vydání-Nesnídal, Podhajský (Grada 2007)-30Kč
Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol -Gullová, Müllerová (Nakladatelství VŠE 2009)-20Kč
Veřejné finance učebnice vč. CD-Hamerníková, Kubátová (Eurolex Praha 2004) -99Kč
Nemáš co ztratit, můžeš jen získat-Ryan Blair (Impossible 2014)-90Kč
Ekonomicko-matematické metody-Šubrt a kol. (Vyd. a nakl. Aleš Čeněk 2011)-90Kč
Statistické nástroje ekonomického výzkumu-Kába, Svatošová (Aleš Čeněk 2012)-69Kč
Mezinárodní ekonomie-Soukup (Aleš Čeněk 2009)-80Kč. Osobní odběr Praha 7-Holešovice, nebo při platbě předem zašlu na pobočku Zásilkovny za 89,-.
Prodám učebnice na Metropolitní univerzitu, učebnice samostatně za 50Kč/kus, nebo cena za vše 350Kč. Jsou k oboru "Mezinárodní a regionální vztahy v průmyslovém vlastnictví". Jedná se o knihy:
Mimoevropské systémy právní ochrany průmyslového vlastnictví - Ladislav Jakl, Zdenka Přádná - MUP
Praktické postupy při přihlašování vynálezů a užitných vzorů do zahraničí - Zdenka Přádná, Marta Hošková - MUP
Národní, mezinárodní a regionální systémy ochrany průmyslového vlastnictví - Ladislav Jakl - MUP
Evropsk a eurasijský patentový systém - Emil Jenerál - MUP
Mezinárodní patentová ochrana - PCT - Marta Hošková - MUP
Evropský soudní systém - Ivana Hebltová - MUP
Mezinárodní úmluvy v patentovém právu - Emil Jenerál - ÚPV
Evropská unie a ochrana průmyslového vlastnictví - Světlana Kopecká - ÚPV
Nový občanský zákoník a duševní vlastnictví - Ladislav Jakl - MUP
Národní předpisy se vztahem k průmyslovému vlastnictví - ÚPV
Nabízím tyto sem tam použité knihy, občas někde podtrženo tužkou, někde vyjímečně svítící fixou:
Management - Donnelly, Gibson, Ivancevich(Grada 1997) - 60 Kč
Statistika pro ekonomy - Hindls, Hronová, Seger (Professional Publishing 2006) - 50Kč
Statistika pro ekonomy aplikace včetně CD - Luboš Marek a kol. (Professional Publishing 2005) - 79Kč
Podniková ekonomika 2.vydání- Miloslav Synek a kol. (C.H. Beck 2000) - 70Kč
Mezinárodní marketing. Nové trendy a reflexe změn ve světě 3.aktual. a přeprac. vydání - Hana Machková (Grada 2009) - 60Kč
Retail marketing - Bárta, Pátík, Postler (Management Press 2009) - 100Kč
Peněžní ekonomie a bankovnictví 3. vydání - Revenda, Zbyněk (Management Press 2000) - 30Kč
Strategické řízení informačního systému a systémová integrace - Jiří Voříšek (Management Press 2006) - 30Kč
Osobní odběr Praha 7- Holešovice, nebo při platbě předem zašlu na pobočku Zásilkovny za 89Kč.