Mercedes Benz SL 500 1990 na cestě do ČR
Kategorie:
Veteráni
Prodám Mercedes Benz SL 500
Rok výroby 1990
Najeto: 144 037 mil.
Vůz je ve slušném stavu a pochází z Kalifornie.
Auto lze přihlásit na veteránské čísla ale i na bílé RZ.
Vůz je na cestě do ČR.. Předpokládaný příjezd 25.2.2023
Více info na tel.
Rok výroby 1990
Najeto: 144 037 mil.
Vůz je ve slušném stavu a pochází z Kalifornie.
Auto lze přihlásit na veteránské čísla ale i na bílé RZ.
Vůz je na cestě do ČR.. Předpokládaný příjezd 25.2.2023
Více info na tel.
Podobné inzeráty
Prodám spoustu náhradních dílů na Trabanta. Pokusím se vypsat co nejvíce dílů. Skla- 1xpredni(500), 2x zadní combi (500),1x boční combi(500), 1xbocni sedan (500), 1x zadní sedan(500), 2x sada bakelitových blatníků (sada 1000), 2xkapota(700kus), sada dveří (500 sada), zadní víko sedan(400), nové zadní vrata combi (1500), nárazníky nic moc stav (400sada), dobová lékárna (500),dvě sady diagonálních nejetych pneu v rozměrech 5.20/13 4j (sada 1500),sada disku bez rantlu (1000), 3xsada předních tehlic( 2xsada 500 1x 1500 ve velmi slušném stavu), přední nové podběhy ( 5000 oba a pouze komplet), pianko(500), zadní dobová couvacka(400),hliníkové poklice(800),pásy (1000), řízení (500), zadní pero(300), tažné na vinutaka myslím (400), rám motoru(500),přední světla, paraboly (100kus),startér(500),zadní světla bez krytů (200par),táhla a lanka(100kus), tachometry (150kus), zrcátka a kliky (200kus), rohy nárazníku (100kus), nádrž(500),stěrače a gumičky (200par),vypínače(100kus), dynamo(500), brzdovy válec jednookruh (300kus), pakny na nalepení (sada 200), kožený kryt motoru (300), svody(200), oplechování motoru( 400),desky zapalování (100kus), žárovky 6 i 12v(různé),tlumiče(500par), ramena (300). Mnoho dalších dílů. Popřípadě se ptejte :)
Predám dosky tapacírov dverí na rôzne značky veteránov. Cena za kus je 22 Euro. V ponuke sú modely:
BMW E10 (02)
BMW E12
BMW E24
Ford Escort MK1
Ford Capri MK1
Jaguar MK2
Jaguar XJS
Jaguar E-type S1, S2, S3 všetky verzie
Jaguar XJ6 Coupé
Jaguar XJ6 S1, S2, S3
Mercedes w107
Mercedes w113 Pagode
Mercedes w110 sedan
Mercedes w111 Coupé aj Sedan
Mercedes w108 sedan
Mercedes w114 Coupé
Mercedes w120/121 Ponton
Mercedes w190 SL
MG B
Triumph Spitfire
Triumph TR6
Fiat 124 Spider
Fiat 850 Spider
Ford Mustang (64-67)
Alfa Romeo Duetto
Opel Kadett B
Porsche 911 G
Porsche 914
Porsche 911 F
Porsche 912
Porsche 964
Porsche 993
Range Rover Classic
Škoda 1000 MB
Škoda 100
Škoda 110 R
Škoda 105
Predám tapacíre dverí do rôznych veteránov. Cena za kus je 22 Euro.
V ponuke sú:
BMW E10 (02)
BMW E12
BMW E24
Ford Escort MK1
Ford Capri MK1
Jaguar MK2
Jaguar XJS
Jaguar E-type S1, S2, S3 všetky verzie
Jaguar XJ6 Coupé
Jaguar XJ6 S1, S2, S3
Mercedes w107
Mercedes w113 Pagode
Mercedes w110 sedan
Mercedes w111 Coupé aj Sedan
Mercedes w108 sedan
Mercedes w114 Coupé
Mercedes w120/121 Ponton
Mercedes w190 SL
MG B
Triumph Spitfire
Triumph TR6
Fiat 124 Spider
Fiat 850 Spider
Ford Mustang (64-67)
Alfa Romeo Duetto
Opel Kadett B
Porsche 911 G
Porsche 914
Porsche 911 F
Porsche 912
Porsche 964
Porsche 993
Range Rover Classic
Škoda 1000 MB
Škoda 100
Škoda 110 R
Škoda 105
Z niektorých modelov sú na predaj aj menšie bočné tapacíry, treba napísať a opýtať sa. Určite ma kontaktujte aj keď ste svoj model v ponuke nenašli.
Tiež odkúpim staré orig. tapacíry
Prodám Mercedes-Benz 190E 2.0 SPORTLINE, MANUÁL
, v provozu od 05/09/1990, stav perfektní, tachometr 311 863 km, STK do 04/2023, objem 1 996 ccm, výkon 87 kW (118 PS), palivo benzin, počet dveří 4, počet míst 4, karoserie sedan, barva červená, spotřeba 8.3 l/100 km, Vmax 188 km/h
koupeno v B, nehavarované, vůz k vidění v Praze - Západ - Chrášťany, v případě zájmu a dalších informací volejte 777582, soukromý prodej, výměny - nevolat, kontrola Vaším mechanikem se znalostí veteránů značky Mercedes samozřejmostí, pravidelný značkový servis, 2. majitel, garance kilometrů, protokol kilometrů z Belgické STK, garance původu, vůz má bíle registrační značky, velmi pěkný a udržovaný stav, čistý interiér po nekuřákovi, garážováno, rozvody řetězem
nové: spojka + komplet brzdy + aku + alternátor + svíčky + olej + filtry
klidný chod motoru s plynulým zátahem v celém spektru otáček, přesná kulisa řazení, pocitově tuhý a pevný podvozek bez tlukotu na nerovnostech, neprosezená sedadla, neodlepená stropnice, nepopraskaná palubní deska
výbava: originál alu kola 16´´, zánovní vzorek pneu, hodiny, držák nápojů, chrom paket, repro, zelený pruh proti slunci na čelním skle, dvouzónové topení, zásuvka 12 V, make - up zrcátko ve sluneční cloně, check control, spojiler, 2 x klíčky, návody
autorádio
CD přehrávač
AUX
USB
centrální zamykání
sportovní sedadla
výškově nastavitelné sedadlo řidiče
polohovací sedadla
zadní loketní opěrka
dřevěné obložení
plnohodnotné rezervní kolo
senzor opotřebení brzdových destiček
ABS
manuální převodovka
5 rychlostních stupňů
zadní pohon
sportovní podvozek
plní 'EURO I' - ekopoplatek zaplacen
tónovaná skla
posilovač řízení
el. nastavitelné zrcátko spolujezdce
51 fotek na níže uvedeném odkazu ( překopírujte a přejít na adresu / vyhledat / otevřít v novém okně )
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV.
Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax.
Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm.
Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná.
Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa.
Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze.
Dohoda možná.
Prvotní kontakt prosím přes email.