MAXIMUS-I 125 4T EURO 5
Kategorie:
Skútry
Výhody modelu
skvěle naladěný podvozek
velké sedlo pro oba jezdce s opěrkou
větrný ochranný štít
velký úložný prostor pod sedadlem
SKÚTR JE MOŽNO ŘÍDIT S ŘIDIČSKÝM OPRÁVNĚNÍM SKUPINY B (osobní automobil) NEBO SKUPINY A1
skvěle naladěný podvozek
velké sedlo pro oba jezdce s opěrkou
větrný ochranný štít
velký úložný prostor pod sedadlem
SKÚTR JE MOŽNO ŘÍDIT S ŘIDIČSKÝM OPRÁVNĚNÍM SKUPINY B (osobní automobil) NEBO SKUPINY A1
Podobné inzeráty
Maximus TimeLess 125 EFI...ano , to na co jsme dlouho čekali se stává realitou.Nový se zárukou 2 roky možno na splátky od 1200kč/měsíčně. maxiskútr od jednoho z nejprogresivnějších a nejrychleji se rozvíjejících asijských výrobců TaroMoto. Mezi hlavní přednosti tohoto skútrů patří bezesporu čtyřventilový vodou chlazený motor ,kterým jsou osazovány i skútry Aprilia®. Tento motor o výkonu 14,2 koní (10,5 kw) dosahuje srovnatelné parametry jako motory u skútrů například Honda Forza 125 či Yamaha X-Max 125. Maximus TimeLess 125 je ideálním dopravním prostředkem pro každodenní dojíždění do zaměstnání ,tak i na víkendové projížďky na delší trasy. Jeho nový výkonný 4taktní motor o objemu 125 ccm je dostatečně ekonomický a poskytuje vysoký výkon při nízkých provozních nákladech .Skútr je vybaven brzdným systémem (Dual CBS) propojených hydraulických okruhů s kotoučovými brzdami.
Typ motoru: Kapalinou chlazený jednoválec s rozvodem DOHC 4 VENTILY
Objem: 124,2 cm3
Jmenovitý výkon: 10,5 kW při 9500 min-1
Maximální točivý moment: 11,0 Nm při 8800 min-1
Převodovka: Automatická převodovka CVT, řemenový pohon
Startování: Elektrické
Řízení motoru: EFI vstřikování
Přední odpružení: Teleskopická vidlice Φ37 mm
Zadní odpružení: Dvojitý tlumič
Přední brzda: jednokotoučová Φ260mm CBS
Zadní brzda: jednokotoučová Φ220 mm CBS
Přední pneumatika: 120/80-14 225kpa
Zadní pneumatika: 130/70-13 250kpa
Boční stojan: Ocel
Pojezdová hmotnost: 172 kg
D * Š * V 2230*760*1330 mm
Výška sedadla: 760 mm
Rozvor: 1600 mm
Objem palivové nádrže: 12,5 l
MAX. rychlost 110 km/h
Splnění emisní normy Euro 5
Přístrojová deska 7palcový TFT
Maximus TimeLess 125 EFI...ano , to na co jsme dlouho čekali se stává realitou.Nový maxiskútr od jednoho z nejprogresivnějších a nejrychleji se rozvíjejících asijských výrobců TaroMoto. Mezi hlavní přednosti tohoto skútrů patří bezesporu čtyřventilový vodou chlazený motor ,kterým jsou osazovány i skútry Aprilia®. Tento motor o výkonu 14,2 koní (10,5 kw) dosahuje srovnatelné parametry jako motory u skútrů například Honda Forza 125 či Yamaha X-Max 125. Nový skutr zaruka 2 roky.Možno na splatky od 555kč/mesicne.Maximus TimeLess 125 je ideálním dopravním prostředkem pro každodenní dojíždění do zaměstnání ,tak i na víkendové projížďky na delší trasy. Jeho nový výkonný 4taktní motor o objemu 125 ccm je dostatečně ekonomický a poskytuje vysoký výkon při nízkých provozních nákladech .Skútr je vybaven brzdným systémem (Dual CBS) propojených hydraulických okruhů s kotoučovými brzdami.
Typ motoru: Kapalinou chlazený jednoválec s rozvodem DOHC 4 VENTILY
Objem: 124,2 cm3
Jmenovitý výkon: 10,5 kW při 9500 min-1
Maximální točivý moment: 11,0 Nm při 8800 min-1
Převodovka: Automatická převodovka CVT, řemenový pohon
Startování: Elektrické
Řízení motoru: EFI vstřikování
Přední odpružení: Teleskopická vidlice Φ37 mm
Zadní odpružení: Dvojitý tlumič
Přední brzda: jednokotoučová Φ260mm CBS
Zadní brzda: jednokotoučová Φ220 mm CBS
Přední pneumatika: 120/80-14 225kpa
Zadní pneumatika: 130/70-13 250kpa
Boční stojan: Ocel
Pojezdová hmotnost: 172 kg
D * Š * V 2230*760*1330 mm
Výška sedadla: 760 mm
Rozvor: 1600 mm
Objem palivové nádrže: 12,5 l
MAX. rychlost 110 km/h
Splnění emisní normy Euro 5
Přístrojová deska 7palcový TFT
Skútr Offensive Maximus 125i nový motor s vyšším výkonem 8,4 koní při 8150otáček za minutu GY7 koncepce Honda plnící EURO 5 se vstřikováním paliva do motoru od americké firmy Delphi dává konečně skútru ten pravý výkon,který si maxiskútry zaslouží.Nově sportovní variátor oproti konkurenčním podobným modelům nejlépe akceleruje.Přijďte vyzkoušet nazávaznou jízdu.Navíc tento měsíc opěrka pro spolujezdce zdarma!Díky vstříkování výborná akcelerace i kroutící moment který Vás pohodlně s pasažérem vyveze i do toho nejstrmějšího kopce. Skútr je vybaven 14 ti /13 ti palcových kolech. Přední ochranné plexisklo zpříjemňuje jízdní vlastnosti ,zamezuje přímému náporu vzduchu do obličeje řidiče. I přes velké rozměry stroje, které budí respekt je skútr velmi dobře vyvážen a v důsledku toho se na komunikaci chová velice spolehlivě a sebejistě.Rubusně působící skútr i svým zvukem připomíná silnější kubatůru než jen 125ccm. Na skútr postačí řidičské oprávnění sk.B tedy na auto. Skútr je osazen čtyřtaktním motorem o obsahu 125 ccm. Uplatní se však i ve větším městě, kde je potřeba rychle a bezpečně manévrovat a hlavní výhodou je jeho snadné parkování. Přední i zadní kolo jsou osazeny kotoučovou brzdou,navíc je skútr osazen i bubnovou parkovací brzdou. Další výhodou skútru Offensive Maximus 125i jsou nízké provozní náklady.Spotřeba dle stylu jízdy.Za ideálních podmínek lze docílit 2,5l/100km.Další výhodou oproti karburátorovým skútrum jsou bezproblémové starty i při velmi nízkých teplotách.
Garantujeme velmi dobrou kvalitu našich skútrů osazenými bezproblémovými motory GY6 a GY7 ,které koncepčně vycházejí z motorů Honda Monkey . A právě proto ,aby jsme našim zákazníkům dokázali ,že to nejsou pouze laciné reklamní fráze nabízíme od letošního roku nadstandartní prodlouženou záruku na motor v délce 3 roky za symbolickou částku 990kč.
Skútr Offensive Maximus 125i opěrka zdarma tento měsíc. nový motor s vyšším výkonem 8,4 koní při 8150otáček za minutu GY7 koncepce Honda plnící EURO 5 se vstřikováním paliva do motoru od americké firmy Delphi dává konečně skútru ten pravý výkon,který si maxiskútry zaslouží.Nový se zýárukou možno na splatky od 999kč/měsíčně.Nově sportovní variátor oproti konkurenčním podobným modelům nejlépe akceleruje.Přijďte vyzkoušet nazávaznou jízdu.Navíc tento měsíc opěrka pro spolujezdce zdarma!Díky vstříkování výborná akcelerace i kroutící moment který Vás pohodlně s pasažérem vyveze i do toho nejstrmějšího kopce. Skútr je vybaven 14 ti /13 ti palcových kolech. Přední ochranné plexisklo zpříjemňuje jízdní vlastnosti ,zamezuje přímému náporu vzduchu do obličeje řidiče. I přes velké rozměry stroje, které budí respekt je skútr velmi dobře vyvážen a v důsledku toho se na komunikaci chová velice spolehlivě a sebejistě.Rubusně působící skútr i svým zvukem připomíná silnější kubatůru než jen 125ccm. Na skútr postačí řidičské oprávnění sk.B tedy na auto. Skútr je osazen čtyřtaktním motorem o obsahu 125 ccm. Uplatní se však i ve větším městě, kde je potřeba rychle a bezpečně manévrovat a hlavní výhodou je jeho snadné parkování. Přední i zadní kolo jsou osazeny kotoučovou brzdou,navíc je skútr osazen i bubnovou parkovací brzdou. Další výhodou skútru Offensive Maximus 125i jsou nízké provozní náklady.Spotřeba dle stylu jízdy.Za ideálních podmínek lze docílit 2,5l/100km.Další výhodou oproti karburátorovým skútrum jsou bezproblémové starty i při velmi nízkých teplotách.
Garantujeme velmi dobrou kvalitu našich skútrů osazenými bezproblémovými motory GY6 a GY7 ,které koncepčně vycházejí z motorů Honda Monkey . A právě proto ,aby jsme našim zákazníkům dokázali ,že to nejsou pouze laciné reklamní fráze nabízíme od letošního roku nadstandartní prodlouženou záruku na motor v délce 3 roky za symbolickou částku 990kč.
Nový Maximus-i se vstřikováním je vybaven namísto karburátoru vstřikováním od amerického výrobce Delphi s výkonem překračující hranici 9 koní a plnící nejpřísnější normu EURO V. Výhodou oproti karburátoru není ale vyšší výkon, nýbrž stejné chování motoru za jakéhokoli počasí a s tím jde ruku v ruce i jistojisté startování, ať je venku zima jak v Rusku nebo vedro jak na Sahaře. Širokým sedlem, opěrkou pro spolujezdce, LED technologiemi a trubicovým osvětlením vybavený Maximus-i si nezadá s daleko věhlasnějšími značkami skútrů. Digitální kruhové přístroje a boční linie podtrhují sportovnost skútru, přestože podvozek hravě zvládne odtlumit každou nerovnost na našich cestách. Fantastická cena, moderní design, záruka 3 roky na motor a možnost řídit skútr s řidičským oprávněním skupiny B dělá tento maxiskútr neodolatelným.
skvěle naladěný podvozek
velké sedlo pro oba jezdce s opěrkou
větrný ochranný štít
velký úložný prostor pod sedadlem
SKÚTR JE MOŽNO ŘÍDIT S ŘIDIČSKÝM OPRÁVNĚNÍM SKUPINY B (osobní automobil) NEBO SKUPINY A1 (motocykly o výkonu nejvýše 11 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,1 kW/kg a se zdvihovým objemem spalovacího motoru nepřevyšujícím 125 cm3)