MÁTE NĚKDO TYTO ALU MEL BYCH ZAJEM
Kategorie:
Ostatní značky
Dobrý den, pokud máte někdo alu kola na Porsche cayenne, měl bych zájem pouze R21 možná R20 děkuji tel. druhy alu viz foto
Podobné inzeráty
Subaru Forester SG 2,0 S-Turbo (XT ??)- automat, 4x4, rok 2003, najeto 236 tis. VIN :
Teď zrovna bez technický.
Forester má měněný zadní tlumiče vč. pružin set Pedders, nové obě lambdy denso, olej v převodovce před cca 50tis, chladič, repasovaná přední ramena (odrezený, ošětřený lakem + v dutinách voskem ve spreji)...
Lesník je trochu výkonově koplej - větší turbo TD04, ecutek, čerpadlo walbro, sportovní výfuk (krásnej zvuk). Bohužel na emisích bývá problém ( chce to dobrý známosti ;) ) Myslím že vše děláno v AWD, ale ruku do ohně za to nedám.
Dle TP 130 kW ( cca 176 koní ), na brzdě jsem s tím nebyl, myslím že bude mít díky úpravám víc. V tom automatu je to zvláštní, ale když se rozkočkuje je to paráda. A nebojim se říct že vyjede v terénu nesmysl - prostě forester. A s automatem je to takový uspořádanější ale to je na delší debaty.
K výbavě navíc - sedačky jsou z části s kůží, zamykání řadicí páky ( nikdy jsem to nepoužil ), handsfree Parrot, zadek ve foliích, na zadním nárazníku ochranná lišta a do kufru plastová vana...
Teď proč jde z domu - nemám na něj čas a chuť už se v tom hrabat a pomalu už ho nechci živit (na spotřebu pod 10 zapomeň). Zadní ložisko hučí (mám je koupené-prostě není čas a lis), někde poprdlává výfuk, panorama má prasklé sklo ale drží po hromadě ale nechce spolupracovat, přední kapota je měněná, má krapet jiný odstín. Začíná trošku rozkvýtat, ale třebas misky na zadních tlumičích (na což lesník trpí) jsou cajk. Spíš jsou chycený lemy noa + nemá tu technickou.
Určitě jsem si s ním užil (mám ho 4 roky) jak v terénu, na sněhu tak si i krapet pocestoval ( bohužel s tou spotřebou se dovolená krapet prodraží :D ) Kdybych na něj měl čas a peníze asi bych si ho nechal (srdcovka neasi) ale fakt to nedávám.
Představa o ceně no, s tím, že musí odjet na podvalu a má pár much. Kdyby byl v cajku chtěl bych tak 130, když ale odečtu vady a nedodělky :D myslím že 85 je fér ? No... zkusíme to.
Jinak ale je lesník pojízdnej a je možný ho tady u mě po vesničkách (i po jednom testerským kopečku na louce) projet a otestovat.
Možná by i technická šla udělat, ale to bych řešil až s vážným zájemcem a osobně (upřímně bych se ho ale raděj zbavil tak jak je).
Prodám Subaru Impreza 2.0 92 kW, 2005, 159 000 km. Vozidlo je bez zásahu tunera nebo domácího kutila. Z viditelné koroze se zatím lehce klube pouze levý lem viz fotografie. Prahy a další náchylné části karoserie jsou zdravé. Motoricky je vozidlo zcela bez problému: Motor za 10000 km spotřebuje méně než litr oleje. Katalyzátor není vykotlaný, lambda sonda je na svém místě, nikdo se nepokoušel přidávat kW závodním volantem z Globusu a ani ložiska v kolech nepamatují skoky a drifty na polních cestách ještě z dob, kdy Rumunsko vstupovalo do EU. Proto, ač mnoho hlubokých znalců motorismu tvrdí, že je to u Subaru normální, nesvítí kontrolka emisí, ABS, ani airbagu. STK do 9/2024.
Výbava je standardní: Automatická jednozónová klimatizace, všechny okna v elektrice, centrální zamykání na DO, pětistupňová manuální převodovka s redukcí, permanentní pohon všech kol, autorádio s CD a kazetovou mechanikou (vše funkční a displej nevysvícený). Dané provedení nemá přední mlhová světla.
Plusy:
• Na podzim nová přední ramena, čepy a ošetřena přední nápravnice. Před rokem měněny náplně v převodovce a obou diferenciálech.
• K vozidlu jsou letní i zimní pneu ve velmi dobré kondici spolu se dvěma sadami originálních hliníkových kol.
• Na podvozku instalovány nerezové kryty motoru a zadního diferenciálu.
• Vozidlo má krásný sportovní interiér - nevím, zdali je předchozími majiteli přehozený z WRX, nebo jde o originální limitovanou edici, ale vzorek prošívání předních sedadel, zadních sedadel i dveří se shoduje a jedná se o originální Subaru díly.
• Vozidlo má před několika lety měněny tlumiče, test na podzim vyšel na 100%, výborné jízdní vlastnosti.
Známé mínusy:
• Netěsnost systému klimatizace – nezjišťoval jsem, zdali je vadný chladič, nebo je to jen nějaká prkotina. Nutno dořešit.
• Na začátku zimy jsem měl s vozidlem čelní nehodu. Koupil jsem kapotu a nárazník „v barvě“, ale je to jiný odstín. Nechám na novém majiteli, zdali to nebude řešit, vyřeší karbonovou fólií, anebo třeba stejně pro design sežene kapotu s nasávačem. Rozbitý původní nárazník ve stylu WRX STI mám schovaný a mohu dát k vozu. Šikovný kutil jej může ještě opravit.
Důvod prodeje:
Auto jsem koupil před rokem pro přítelkyni. Během zimy dostala nový služebák. Jako hlavní auto máme Levorga, a tak Impreza už měsíc v podstatě jen zabírá parkovací místo a počítá šrámy na sídlišti. V aktuální životní situaci je pro nás třetí auto nesmysl a v plánované budoucnosti přítelkyně uvítá spíše něco nudnějšího, ale zánovního.
Závěrem bych rád ještě zdůraznil, že vozidlo prodávám. Vozidlo tedy přenechávám na základě přepisu a kupní smlouvy za peníze v hotovosti, nebo okamžitým převodem. Nemám zájem o komisní prodej autobazaru a nejsem poskytovatel úvěru. Uvítám, pokud naše komunikace může začít frází jako "Dobrý den, mám zájem o Vaše vozidlo. Máte jej ještě k dispozici?", nikoliv "Auto mas jeste? Chci moc ale ted mam 20". Děkuji.
Malej tlačítkovej chytrej telefon.
Měl by někdo zájem o přesně rok starý, telefon ? Ideálně veliký, že se vleze do každé kapsy, a s fyzickou QWERTY klávesnicí se kterou se dá psát i za jízdy v autě.
Nezažil si uplně moc, ale přecijen je to rozpočtovej telefon tak je na něm vidět.
Drobná prasklinka na displeji, spíše jen dotykové ploše (jen kosmetika)
Repráček hovoru nejde, volal jsem na hlasitý hovor. Lze jednoduše, jen se otočí telefon displejem od ucha.
Myslím že po vyčištění by zase šel. Ale asi nějaká kovová pilina zašla moc hluboko (jsem mechanik, týden se to zhoršovalo)
Číňan psal že repráček s poštou cca 5oo,-
Baterie stále funguje stejně, od nova. Klávesnice sice nese známky psaní, ale reaguje stále stejně. I dotyková plocha na ní.
Já se vrátil k Ostružině.
Kompletní balení.
PC asi 8tis. Dá někdo 3000,- ? Nebo ho nechám v zásuvce jako náhradní..?
Zásilkovna není problém, ale preferuji osobní předání.
Benešov.
.
.
.
.
BlackBerry, Blackbery, blekbery, tlacitkac, tlacitkovej, smartphone, symbian, zidan, sufursky, megagalaktika, iddqd, idkfa,
Dobrý den, se slzou v oku bych chtěl nabídnout k prodeji Wranglera TJ rv. 1996 zdědil jsem ho po dědovi v roce 2020, který ho měl od roku 2008 a za ty 2 roky se tam udělalo spousta práce:
-antikorozivní nátěr rámu + spojovacích bodů s karosérií
-ošetřená podlaha od veškeré koroze (viz. fotka) + ošetřena nátěrem (při té příležitosti vyčištěn prakticky celý interiér)
-nový lak na hardtop střeše i vnitřek (20k kč)
-výměna olejů (motor, převodovka hlavní + přídavná, diferenciály + přetěsnění difů...
-těsnění pod ventilovým víkem
-promazané maznice řízení
-nový l.p. blinkr
-nový drážkový řemen + nové vodící rolny a kladky
-nové víko + palec rozdělovače
-nové svíčky + kabely
-nové ramena stěračů
-nová baterie
-nové uložení předního stabilizátoru (7.11)
-nový motorový olej (7.11)
Neduhy přetrvávající, ale na něž mám díly doma:
-prasátka v bubnových brzdách (1 lehce teklo)
-nový blatník (na autě se plánoval dělat celolak, a tak se koupil l.p. blatník jelikož byl ten starý zespoda shnilý (ne moc) na autě je ten starý, ale jsem schopen dát ten nový k autu
-k autu mám ještě celý set na výměnu brzdových trubek + hadiček (ne jen klasické trubky ale už naohýbané připravené na přímou výměnu ten už nenechám úplně zdarma, každopádně trubky netečou ale nově už zrovna nevypadají...)
Přetrvávající neduhy:
-hádám že z bouračky vysypané zadní okno to je vyměněno za plexisko s úchytnými háčky takže jestli chcete plnohodnotné slušně vypadající okno tak dokoupit...
-v čelním skle je prasklinka od kamínku, které si s trochou štěstí ani nevšimnete, každopádně je tam tak to sem píšu (nezvětšuje se)
-motor zejména při volnoběžných otáčkách vydává hučivý zvuk což by mělo být ložisko větráku.. při výměně řemenu a kladek jsme auto nastartovali bez řemenu a zvuk zmizel tudíž zbývá alternátor nebo onen větrák a alternátor zpravidla vydává trochu jiné zvuky takže usuzuji že bude potřeba vyměnit to ložisko
-ještě se dá zaslechnout nejspíš nějaký kloub na podvozku
-mezi motorem a převodovkou u těchto 4.0 často protéká těsnění tento není výjimkou, každopádně olej pravidelně kontroluji a ten neubývá dovolím si říct vůbec, takže toto není nutno řešit hned
Shrnutí:
Auto je ve slušném stavu minimálně technicky na pohled jde vidět že by mu ten celolak určitě slušel.... byl v plánu, každopádně jsem se k tomu už nedostal no minimálně střecha už nalakovaná je, a tak si s tím pohraje třeba někdo jiný a nebo to takhle nechat a užívat si auta... přecejen je to Jeep ten by měl mít nějaký šrámoty z trailů... :D
Generace Tj přinesla vinuté pružiny již na všech kolech a zachovala proslulý 4.0 řadový šestiválec, který už tenkrát byl známý svou extrémní životností a spolehlivostí
Ekopoplatek je zaplacen! má 187xxxtis. KM najeto a k autu mám také odnímatelné tažné zařízení (rádio k autu mám akorát není na fotce)
Volejte prosím mezi 15:30 - 20:00
Subaru impreza 2004 2.0gx 125HP 92kw
Nájezd: 248tisic
Automatická převodovka automat nekope necuka řadí krásné, nějaká ta kosmetika tam je co se tyče koroze moc není spodek a Prahy jsou zdravé fakt krásný kousek nove udělané rozvody, nová STK oleje filtry,
Závady : výfuk chtěl by zavarit a ještě je momentálně praskle celní okno bráni provozu takže kdyby někdo měl zájem dokázal bych to vyřešit nebo se nebráním cenou jít dolu jinak, vše v cajku jinak auto je plné pojízdné auto momentálně neřeším protože mám 3 auta tohle my stojí po případě víc dotazu zodpovím telefonicky.. Zobrazit míň
Odkaz na video prohlídku na youtube:
Dobrý den,
prodám svého Chargera s motorem 5.7 V8. Výkon 280kw. Umí vypínat válce, takže se dá jezdit velice úsporně. Například cestu Brno – Olomouc jsem měl předpisovou jízdou spotřebu 9L.
Rok výroby 2015. Najeto 97 400 km. O Auto jsem se po dobu co jsem ho měl maximálně staral. Vždy garážované a ježděné převážně za hezkého počasí. Měl jsem jako druhé auto. Jsou udělané komplet nové brzdy a kompletní autodetailing. Lak jak vidíte na fotkách je krásný bez škrábanců. Umýval jsem pouze ručně vapkou a na laku je nanesena ochrana.
Mechanicky je auto naprosto v pořádku, nepotřebuje nyní nic je připravené na jarní sezónu a můžete hned jezdit. Jako každé USA auto, bylo ťuknuté, nicméně jsem vybíral tak, aby bylo velmi málo a můžete si sami zkontrolovat pomocí . Jednalo se v podstatě o přední nárazník.
Výbava:
Dvouzónová automatická klimatizace
Vyhřívané sedačky
parkovací kamera
Multifunkční volant
Bezklíčkový vstup a startování.
Okna v elektrice.
Palubní PC.
A mnoho dalšího.
V případě zájmu klidně zavolejte. Prohlídky jsou možné kdykoli, auto parkuji v osvětlené garáži a už s ním téměř nejezdím. Důvod prodeje – koupil jsem si nové auto.
Pro zájem volejte