inzerce, prodej, prodám, bazar

Marketingová + IT Technická Podpora

Kategorie: Administrativa

Do týmu obchodní firmy sídlící v Kunicích u Prahy a působící na trhu od roku 1992, přijmeme na částečný pracovní úvazek (cca 100hod.), kolegu Technické a Marketingové podpory s praktickou znalostí:

Správa PC s OS Windows 10 + mobilní telefony OS Android (Samsung).

Správa SW: MS Office 2019, Office 365 (Outlook, Word, Excel) + nadstavba CRM eWay, správa uživatelských a e-mailových účtů, OneDrive, používání komunikační platformy Teams, Whatsapp, Zoom, Skype.

Fotografování, pořizování doku videí, práce s fotobankami a grafickým SW (nejlépe SW Corel Draw), video editorem (Pinnacle), vytváření prezentací (PowerPoint), úpravy výkresů v CAD.

Jednání s dodavateli služeb (O2, Xerox, eWay, , Active 24, Solid pixels, Skylink). Zajištění marketingových kampaní, správa web stránek pomocí šablon, vč. evidence domén, vyhodnocení sledovatelnosti Analytics ).

Objednávání potřebného HW i SW, zajištění spotř. materiálu pro 2 síťové tiskárny Xerox vč. zajištění jejich provozu, základní správa datového úložiště NAS.
Marketingová + IT Technická Podpora
Podobné inzeráty
Asistent/ka generálního ředitele
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti Komplexní podpora činnosti generálního ředitele Různorodá administrativní podpora (komunikace na firemní i externí úrovni, zodpovědnost za chod kanceláře) Řešení operativních úkolů a požadavků Příprava podkladů pro jednání Organizace schůzek, porad, obchodních jednání Praxe v realitách,zprostředkování uvěru Atraktivní ohodnocení Od 20 000 Kč/měsíc-odměny, bonusy Možnost profesního růstu a seberealizace Práce v mladém kolektivu s přátelskou atmosférou Aktivní využití AJ-výhodou Práce na plný úvazek Flexibilní začátek i konec pracovní doby Požadavky na zaměstnance Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním středoškolské s maturitou Ostatní znalosti Microsoft Office 365 - Pokročilý Řidičský průkaz B
Telefonní podpora obchodního teamu
Hledáme telefonní podporu pro obchodní team. Jak práce vypadá? - budete kontaktovat firemní zákazníky - požadavky zákazníků předáte na obchodního zástupce - nejedná se o aktivní prodej Očekáváme - dobré argumentační schopnosti - znalost práce na PC - MS office - příjemné vystupování - proaktivní přístup - samostatnost - ochotu učit se novým věcem - vlastní notebook s přístupem k internetu Nabízíme - dynamický a neustále se rozvíjející obor telekomunikací - možnost kariérního posunu a osobního rozvoje - práce z domova - stabilní a dlouhodobou spolupráci - hodinová mzda + odměna dle vykonané práce - možnost práce na částečný úvazek - výhodný mobilní tarif - spolupráce formou Živnostenského listu Zajímá Vás něco dalšího? Nebojte se nás zeptat! V případě zájmu prosím zašlete Váš životopis na: hrabek.jakub@
Asistentka
Hledám šikovnou posilu, která mi pomůže s péčí o klienty. Jde o pozici s různorodou náplní práce, která bude odpovědná za komunikaci s klienty, přípravu smluvní dokumentace. Zaškolení a každodenní podpora nadřízeného je jasná věc. A jaká bude vlastně tvoje pracovní náplň? •telefonická a emailová komunikace s klienty, domlouvání schůzek s klienty •příprava podkladů pro zajištění smluvní dokumentace a následná archivace •administrativní činnosti Co ti za to na oplátku nabídnu? •férové finanční ohodnocení + odměny •různorodou práci, ze které určitě nebudeš trpět syndromem vyhoření •smysluplnou práci Co čekáme od tebe? •máš ve věcech pořádek a umíš si organizovat čas •umíš telefonovat a domlouvat schůzky s klienty •jsi precizní při vyřizování požadavků •ovládáš MS Office •tvým druhým jménem je spolehlivost a samostatnost •máš milý a přátelský přístup Potřebujete vědět ještě něco dalšího? Volejte na číslo +420520562
HLAVNÍ ÚČETNÍ
Baví Vás administrativa, umíte zorganizovat a udržovat v pořádku firemní dokumenty? Toužíte po rozšíření svých dovedností, rádi se učíte, anebo jste dokonce účetní? Pak jste možná tím pravým člověkem do našeho týmu. Jsme HAAS s.r.o.rodinná dopravní firma s provozovnou v Moravské Třebové s 27letou tradicí, vlastním zázemím. Prioritou jsou pro nás vztahy mezi lidmi. Lidskost, úcta, klid, vzájemný respekt a vstřícná komunikace – hodnoty, kterých si vážíme a vážit budeme. Dva dispečeři zajišťují práci pro více než 35 řidičů, kteří objednaný náklad převezou k našim zákazníkům. Tím přichází ke slovu kancelář a vše je potřeba vyfakturovat to už dělá šikovná paní, řidičům spočítat a vyplatit mzdy to máme také již pořešeno, cestovní náhrady, sestavit daňová přiznání a kontrolní hlášení atd. Přesně to by byla i vaše práce. I v tomto Vám napomůže program MONEY. Velmi důležitá administrativní podpora celého týmu, bez které by naše firma nemohla fungovat. Pracovat budete s programem MONEY a DODO (objednávky fakturace) a pokud nejste přímo účetní, měli byste znát alespoň základy vedení podvojného účetnictví, hodí se znalost angličtiny nebo němčiny a řízení osobního vozidla. Nejde totiž jen o to sedět v kanceláři, ale občas i zajet na úřady apod. Vše další, co nebudete umět,vás naučíme máme i daňového poradce . Chceme spolehlivého, zodpovědného, samostatného a dobře naladěného člověka, kterého papírování a práce v účtárně v celé její šíři baví. Dobře se u nás bude navíc cítit ten, kdo hledá mladý kolektiv, a ten kdo chce mít věci zpracované a připravené kvalitně a s předstihem. Protože když je vše hotovo, můžete se namísto sezení v kanceláři věnovat své rodině, nebo zaslouženému odpočinku. Chcete posílit a podpořit náš tým? Životopis zasílejte na ucetnimt@ ,obratem se s Vámi spojíme.
Hledám administrativní práci z domova
Dobrý den, hledám práci z domova administrativního charakteru - virtuální asistentka, přepisování dokumentů, audia či videa, zadávání produktů na e-shop, online zákaznická podpora apod. Ráda zašlu i svůj životopis. Děkuji za nabídky.
Administrativní pracovník/ce junior - pro OZP
Prac. úvazek: 3-5 hod, dle zdravotních možností Plat: 120 - 170 Kč/hod Nástup: 4/2023, místo vyhrazené pro OZP Pojďte pracovat do chráněné dílny s lidským přístupem, kde práce má smysl. Budete v týmu poskytovat administrativní podporu pro jednotlivá odddělení firmy. Administrativa je základní kámen, bez které se spolehlivá firma neobejde. Praxe není nutná, vše Vás naučíme. Pracovní náplň: administrativní úkony související s chodem společnosti fakturace, platební příkazy, kontrola plateb, evidence účetních dokladů, evidence smluv zpracování podkladů pro mzdy a účetnictví komunikace s klienty, správa pošty a poptávek podpora vedení společnosti Odbornost: vzdělání min. maturitní dobrou znalost práce na PC - Excel, Word, internet povědomí o administrativě a učetnictví organizační schopnosti, příjemné vystupování, ochotu a vstřícnost zájem o vykonanou práci a odpovědnost komunikativnost, loajalitu, samostatnost, sociální cítění Nabízíme: realizace vlastních nápadů, osobní rozvoj a růst dlouhodobou spolupráci při oboustranné spokojenosti klidné prostředí, férový přístup a odměny zázemí stabilní firmy příspěvek na stravování alternativní rozvržení pracovní doby firemní benefity (příspěvek na sport, kulturu, volný čas)