inzerce, prodej, prodám, bazar

Marketing v současné světové praxi - Horáková I.

Kategorie: Učebnice, skripta - VŠ

Kniha o marketingu ve stavu jako nová.
Marketing v současné světové praxi - Horáková I.
Podobné inzeráty
Marketing | Courtland L. Bovée, John V. Thill
800 pages 1992 jako nova puvodni cena: ~ 2000 Kc Bovée, Courtland L: Marketing, 1992 Název: Marketing Autor: Courtland L. Bovée Autor: John V. Thill Místo vydání: New York Nakladatel: McGraw-Hill Rok vydání: 1992 ISBN: 0-07-006734-1 Počet stran: s.800 Edice, série: McGraw-Hill series in marketing Kategorie: Ekonomie / Hospodářství / Účetnictví Kategorie: Slovníky / Encyklopedie / Učebnice Kategorie: Angličtina / English Klíčové slovo: A4 formát Stav: Pěkná originální vazba
Guerilla marketing - kniha
Nejúčinnější a finančně nenáročný marketing! Guerilla marketingem se nejčastěji označuje provokativní, kontroverzní a agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se použijí nestandardní způsobem. To ale není tak zcela pravda. Guerilla marketing se od tzv. klasického marketingu odlišuje hlavně tím, že nespoléhá na téměř bezedný marketingový rozpočet, ale spíše na představivost. Guerilla marketerům tedy nechybí hlavně zaujetí pro věc, nápaditost a osobní angažovanost. Tento přístup je tak nanejvýš vhodný (nejen) pro malé firmy, které se také chtějí v globálním světě prosadit a uspět.
Odborná literatura GRADA, ekonomika, marketing, management
Hezký den, nabízím k prodeji odbornou literaturu vhodnou zejména ke studiu na vysoké škole se zaměřením na ekonomiku, podnikání, management. personalistiku atd. Některé tituly nebyly vůbec použity (PEK, zahraniční obchod atd.), z jiných se čerpalo na zavěrečnou práci. Zde je soupis: - Projektový management; Doležal Jan a kolektiv 2016 400,- Vazba knihy: pevná / vázaná ISBN: 978-80-247-5620-2 - Podniková ekonomika - klíčové oblasti 2018 Taušl Procházková Petra, Jelínková Eva 250,- Vazba knihy: měkká / brožovaná ISBN: 978-80-271-0689-9 - Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy 3., aktualizované vydání 2017 Scholleová Hana 300,- Vazba knihy: pevná / vázaná ISBN: 978-80-271-0413-0 - Zahraniční obchod, Teorie a praxe 2009 Svatoš Miroslav a kolektiv 300,- Vazba knihy: měkká / brožovaná ISBN: 978-80-247-2708-0 - Makroekonomie, 3., aktualizované a rozšířené vydání, Jurečka Václav a kolektiv 2017 300,- Vazba knihy: měkká / brožovaná ISBN: 978-80-271-0251-8 - Mikroekonomie, 3., aktualizované a rozšířené vydání, Jurečka Václav a kolektiv 2018 350,- Vazba knihy: měkká / brožovaná ISBN: 978-80-271-0146-7 - Řízení změn ve firmách a jiných organizacích, Kubíčková Lea, Rais Karel 2012 200,- Vazba knihy: pevná / vázaná ISBN: 978-80-247-4564-0 - Strategický marketing, Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání, Jakubíková Dagmar 2013 400,- Vazba knihy: pevná / vázaná ISBN: 978-80-247-4670-8 Všechny knihy jsou ve velmi hezkém stavu, nepopsané, stránky nejsou přeložené atd. Stav A+. Preferuji osobní převzetí Brno, Vyškov, ale mohu odeslat i přes Zásilkovnu.
Strategický marketing, Čichovský, 2013
K prodeji kniha strategický marketing, autor Ludvík Čichovský, rok vydání 2013. ISBN 978-80-87839-10-2. Kniha je jako používaná, jako nová.
Marketing a management - různé knihy a učebnice
Nabízím k prodeji různé knihy a učebnice týkají se oblasti marketingu a managementu: Marketing a kolektiv (Vyskočilová) - 110 Kč Základy managementu - Aplikační systematický přehled - 50 Kč Základy managementu (Z. Pitra) - 300 Kč. Vybrané knihy zasíláme poštou. K ceně se dále počítá i poštovné.
Logistika pro obchod a marketing
NOVÁ. Cena 350,- (zahrnuto poštovné/balné). Kniha Logistika pro obchod a marketing pro studium na VŠ či jen tak pro nadšence. Případní zájemci prosím pište na email: elizabeth.pap@ nebo na uvedené tel.číslo.