Marketing management - 14. vydání
Kategorie:
Učebnice, skripta - VŠ
Stav nové.
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe.
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe.
Podobné inzeráty
Nabízím tyto sem tam použité knihy, občas někde podtrženo tužkou, někde vyjímečně svítící fixou:
Management - Donnelly, Gibson, Ivancevich(Grada 1997) - 60 Kč
Statistika pro ekonomy - Hindls, Hronová, Seger (Professional Publishing 2006) - 50Kč
Statistika pro ekonomy aplikace včetně CD - Luboš Marek a kol. (Professional Publishing 2005) - 79Kč
Podniková ekonomika 2.vydání- Miloslav Synek a kol. (C.H. Beck 2000) - 70Kč
Mezinárodní marketing. Nové trendy a reflexe změn ve světě 3.aktual. a přeprac. vydání - Hana Machková (Grada 2009) - 60Kč
Retail marketing - Bárta, Pátík, Postler (Management Press 2009) - 100Kč
Peněžní ekonomie a bankovnictví 3. vydání - Revenda, Zbyněk (Management Press 2000) - 30Kč
Strategické řízení informačního systému a systémová integrace - Jiří Voříšek (Management Press 2006) - 30Kč
Osobní odběr Praha 7- Holešovice, nebo při platbě předem zašlu na pobočku Zásilkovny za 89Kč.
Hezký den,
nabízím k prodeji odbornou literaturu vhodnou zejména ke studiu na vysoké škole se zaměřením na ekonomiku, podnikání, management. personalistiku atd.
Některé tituly nebyly vůbec použity (PEK, zahraniční obchod atd.), z jiných se čerpalo na zavěrečnou práci.
Zde je soupis:
- Projektový management; Doležal Jan a kolektiv 2016 400,-
Vazba knihy: pevná / vázaná
ISBN: 978-80-247-5620-2
- Podniková ekonomika - klíčové oblasti 2018 Taušl Procházková Petra, Jelínková Eva 250,-
Vazba knihy: měkká / brožovaná
ISBN: 978-80-271-0689-9
- Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy 3., aktualizované vydání 2017 Scholleová Hana 300,-
Vazba knihy: pevná / vázaná
ISBN: 978-80-271-0413-0
- Zahraniční obchod, Teorie a praxe 2009 Svatoš Miroslav a kolektiv 300,-
Vazba knihy: měkká / brožovaná
ISBN: 978-80-247-2708-0
- Makroekonomie, 3., aktualizované a rozšířené vydání, Jurečka Václav a kolektiv 2017 300,-
Vazba knihy: měkká / brožovaná
ISBN: 978-80-271-0251-8
- Mikroekonomie, 3., aktualizované a rozšířené vydání, Jurečka Václav a kolektiv 2018 350,-
Vazba knihy: měkká / brožovaná
ISBN: 978-80-271-0146-7
- Řízení změn ve firmách a jiných organizacích, Kubíčková Lea, Rais Karel 2012 200,-
Vazba knihy: pevná / vázaná
ISBN: 978-80-247-4564-0
- Strategický marketing, Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání, Jakubíková Dagmar 2013 400,-
Vazba knihy: pevná / vázaná
ISBN: 978-80-247-4670-8
Všechny knihy jsou ve velmi hezkém stavu, nepopsané, stránky nejsou přeložené atd. Stav A+.
Preferuji osobní převzetí Brno, Vyškov, ale mohu odeslat i přes Zásilkovnu.
800 pages
1992
jako nova
puvodni cena: ~ 2000 Kc
Bovée, Courtland L: Marketing, 1992
Název: Marketing
Autor: Courtland L. Bovée
Autor: John V. Thill
Místo vydání: New York
Nakladatel: McGraw-Hill
Rok vydání: 1992
ISBN: 0-07-006734-1
Počet stran: s.800
Edice, série: McGraw-Hill series in marketing
Kategorie: Ekonomie / Hospodářství / Účetnictví
Kategorie: Slovníky / Encyklopedie / Učebnice
Kategorie: Angličtina / English
Klíčové slovo: A4 formát
Stav: Pěkná originální vazba
prodám
1)MIKROEKONOMIE základní kurs,Macáková,Melandrium 2007, pro posluchače bakalářského stupně VŠ obsahuje ucelený výklad základů mikroekonomi,cena 55 CZK
2)MIKROEKONOMIE II : cvičebnice, Macáková,Melandrium 2008, obsahuje řešené úkoly, otázky a příklady, určené ke studiu standardního kursu mikroekonomie na středně pokročilé úrovni.. Posluchači magisterského studia mohou tato skripta používat zejména při práci na cvičeních, samostudiu, při přípravě na zápočtový test nebo pro zopakování látky před zkouškou. vhodnou pomůckou pro posluchače distančního studia. Cena 55 czk
3) MIKROEKONOMIE,Bronislava Hořejší, Jana Soukupová a kol.,5.vydání, 2011, 576 str, Management Press, pro posluchače ekonomických fakult .kolektiv pedagogů pražské VŠE Bronislavy Hořejší, Jany Soukupové, Libuše Macákové a Jindřicha Soukupa analyzuje tržní chování a rozhodování jednotlivých mikroekonomických subjektů ,obsah vychází z osnov standardních kursů mikroekonomie na středně pokročilé úrovni. příklady z českého hospodářství, autoři vzali v úvahu rovněž zkušenosti z výuky, náměty kolegů a studentů, které výrazně přispěly ke srozumitelnosti výkladu.
Cena 150 czk (nová Albatros -662 czk)
4)Praktikum Podnikové ekonomiky pro bakalářské studium, 2. vydání,Mikovcová, Hana,Scholleová, Hana, 2011,255 str, Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk
Cena 55 czk
5)Podnikání malé a střední firmy, Veber, Jaromír,Srpová, Jitka,GRAGA,2005, publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům firem a studentům vysokých škol, cena 60czk
6) Makroekonomie II : pro magisterské (inženýrské) studium 1. a 2. část,Mach, Miloš ,Melandrium,2001, cena 100,-
7)Ekonomie : stručný přehled - teorie a praxe aktuálně a v souvislostech,Švarcová, Jena,CEED 2004,Přehledně a v souvislostech dává studentům, kteří se poprvé setkávají s ekonomií, ucelenou představu o probíraných tématech: mikroekonomie, makroekonomie, mezinárodní ekonomické vztahy a evropské integrační procesy, právní stránka podnikání, podniková ekonomika, marketing, management, financování a účetnictví, hospodářská politika, daně, cla, finanční trhy, bankovnictví, pojišťovnictví.cena 55 czk
I jednotlivě
Knihy ve výborném stavu, některé jako nové
1. Obchodní podnikání - Retail Management. Pražská, L., Jindra, J. a Kol. 1. vydání z roku 1997 za 219,- Kč
2. Statistika pro obchod a hospodářství - Thomas H. Wonnacot,Ronald J.Wonnacot za 129,- Kč
3. .eu domain name, .eu doména - P. Raban za 349,- Kč
4. Základy maloobchodního podnikání I. Burstiner, Victoria Publishing, Praha, 1994, 880 stran.
Původní cena 819,- Kč. Nyní za 339,- Kč.
5. Health and welness tourism spas and hot springs by Patricia Erfurt-Cooper and Malcolm Cooper samozřejmě v angličtině za 399,- Kč.
6. Řízení inovací, Tidd Joe, John Bessant, Keith Pavitt za 210,- Kč
7. Odborný slovník ČESKO –NĚMECKÝ z oblasti ekonomické finanční a právní, 4. doplněné a rozšířené vydání za 129,- Kč
8. Odborný slovník NĚMECKO - ČESKÝ z oblasti ekonomické finanční a právní, 4. doplněné a rozšířené vydání za 129,- Kč
9. Inovace v malém a středním podnikání- Žižka, Rydvalová, Jáč, Vydání 2005 za 119 ,- Kč.
10. Management obchodní firmy - Zadražilová, Khelerová, Grada, Praha 1994 za 90,- Kč