inzerce, prodej, prodám, bazar

Marketing destinace cestovního ruchu

Kategorie: Učebnice, skripta - VŠ

Alžbeta Kiráľová
Marketing destinace cestovního ruchu
Podobné inzeráty
Učebnice skripta cestovní ruch FIM Hradec Králové
Prodám učebnice/skripta vhodné pro studium cestovního ruchu, Fakulta FIM Hradec Králové, nakladatelství Gaudeamus. Jde o skripta vydaná v letech 1995-2000, neručím tedy za aktuálnost, nicméně předpokládám, že řada z nich se ještě používá, doporučuji kupovat až poté, co budete vědět, že pro daný studijní program využijete: Mezinárodní vztahy - Jiří Štyrský Metodický a faktografický průvodce cestovním ruchem - Josef Zelenka Průvodce cestovního ruchu - Josef Zelenka Geografie cestovního ruchu a dějiny kultury pro cestovní ruch - Jiří Štyrský, Dagmar Rusková Technika, management a marketing v cestovním ruchu - Petr Minář a kol. V některých dopsány poznámky/podtrháno, některé se lehce rozpadají, ale věřím, že stále poslouží a za zlomek ceny. Cena uvedená je za kus, možnost osobního převzetí v ČB či Zásilkovna +80Kč. Další tituly viz další inzeráty, lze poslat za jedno poštovné.
Marketing | Courtland L. Bovée, John V. Thill
800 pages 1992 jako nova puvodni cena: ~ 2000 Kc Bovée, Courtland L: Marketing, 1992 Název: Marketing Autor: Courtland L. Bovée Autor: John V. Thill Místo vydání: New York Nakladatel: McGraw-Hill Rok vydání: 1992 ISBN: 0-07-006734-1 Počet stran: s.800 Edice, série: McGraw-Hill series in marketing Kategorie: Ekonomie / Hospodářství / Účetnictví Kategorie: Slovníky / Encyklopedie / Učebnice Kategorie: Angličtina / English Klíčové slovo: A4 formát Stav: Pěkná originální vazba
Učebnice skripta marketing a management a FIM Hradec Králové
Prodám učebnice/skripta vhodné pro studium cestovního ruchu, ale i dalších oborů fakulty FIM Hradec Králové, nakladatelství Gaudeamus. Jde o skripta vydaná v letech 1995-1999, neručím tedy za aktuálnost, nicméně předpokládám, že řada z nich se ještě používá, doporučuji kupovat až poté, co budete vědět, že pro daný studijní program využijete: Základy managementu - Iva Kovaříková, Svatopluk Mareš Základy marketingu - Stanislav Rošický Základy ekonomie - Ladislav Hájek - učebnice pouze ofocena viz foto V některých dopsány poznámky/podtrháno, některé se lehce rozpadají, ale věřím, že stále poslouží a za zlomek ceny. Cena uvedená je za kus, možnost osobního převzetí v ČB či Zásilkovna +80Kč. Další tituly viz další inzeráty, lze poslat za jedno poštovné.
Marketing cestovního ruchu VŠFS
Učebnice je zcela nová a nepoužitá. Odesílám ČP či Zásilkovnou. Pište mail.
Guerilla marketing - kniha
Nejúčinnější a finančně nenáročný marketing! Guerilla marketingem se nejčastěji označuje provokativní, kontroverzní a agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se použijí nestandardní způsobem. To ale není tak zcela pravda. Guerilla marketing se od tzv. klasického marketingu odlišuje hlavně tím, že nespoléhá na téměř bezedný marketingový rozpočet, ale spíše na představivost. Guerilla marketerům tedy nechybí hlavně zaujetí pro věc, nápaditost a osobní angažovanost. Tento přístup je tak nanejvýš vhodný (nejen) pro malé firmy, které se také chtějí v globálním světě prosadit a uspět.