Marketing cestovního ruchu
Kategorie:
Učebnice, skripta - VŠ
Josef Zelenka
Podobné inzeráty
Prodám učebnice/skripta vhodné pro studium cestovního ruchu, Fakulta FIM Hradec Králové, nakladatelství Gaudeamus. Jde o skripta vydaná v letech 1995-2000, neručím tedy za aktuálnost, nicméně předpokládám, že řada z nich se ještě používá, doporučuji kupovat až poté, co budete vědět, že pro daný studijní program využijete:
Mezinárodní vztahy - Jiří Štyrský
Metodický a faktografický průvodce cestovním ruchem - Josef Zelenka
Průvodce cestovního ruchu - Josef Zelenka
Geografie cestovního ruchu a dějiny kultury pro cestovní ruch - Jiří Štyrský, Dagmar Rusková
Technika, management a marketing v cestovním ruchu - Petr Minář a kol.
V některých dopsány poznámky/podtrháno, některé se lehce rozpadají, ale věřím, že stále poslouží a za zlomek ceny. Cena uvedená je za kus, možnost osobního převzetí v ČB či Zásilkovna +80Kč. Další tituly viz další inzeráty, lze poslat za jedno poštovné.
800 pages
1992
jako nova
puvodni cena: ~ 2000 Kc
Bovée, Courtland L: Marketing, 1992
Název: Marketing
Autor: Courtland L. Bovée
Autor: John V. Thill
Místo vydání: New York
Nakladatel: McGraw-Hill
Rok vydání: 1992
ISBN: 0-07-006734-1
Počet stran: s.800
Edice, série: McGraw-Hill series in marketing
Kategorie: Ekonomie / Hospodářství / Účetnictví
Kategorie: Slovníky / Encyklopedie / Učebnice
Kategorie: Angličtina / English
Klíčové slovo: A4 formát
Stav: Pěkná originální vazba
Prodám učebnice/skripta vhodné pro studium cestovního ruchu, ale i dalších oborů fakulty FIM Hradec Králové, nakladatelství Gaudeamus. Jde o skripta vydaná v letech 1995-1999, neručím tedy za aktuálnost, nicméně předpokládám, že řada z nich se ještě používá, doporučuji kupovat až poté, co budete vědět, že pro daný studijní program využijete:
Základy managementu - Iva Kovaříková, Svatopluk Mareš
Základy marketingu - Stanislav Rošický
Základy ekonomie - Ladislav Hájek - učebnice pouze ofocena viz foto
V některých dopsány poznámky/podtrháno, některé se lehce rozpadají, ale věřím, že stále poslouží a za zlomek ceny. Cena uvedená je za kus, možnost osobního převzetí v ČB či Zásilkovna +80Kč. Další tituly viz další inzeráty, lze poslat za jedno poštovné.
Nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!
Guerilla marketingem se nejčastěji označuje provokativní, kontroverzní a agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se použijí nestandardní způsobem. To ale není tak zcela pravda. Guerilla marketing se od tzv. klasického marketingu odlišuje hlavně tím, že nespoléhá na téměř bezedný marketingový rozpočet, ale spíše na představivost. Guerilla marketerům tedy nechybí hlavně zaujetí pro věc, nápaditost a osobní angažovanost. Tento přístup je tak nanejvýš vhodný (nejen) pro malé firmy, které se také chtějí v globálním světě prosadit a uspět.