manžeta homokinetického kloubu impreza 2006
Kategorie:
Ostatní značky
manžeta homokinetického kloubu Subaru impreza 2005-2007 úplně nová origo
Podobné inzeráty
Prodám velmi pěkné Subaru Impreza STi Type RA V Limited 1998, 137 155 km. Nikdy zásadněji havarováno, drobné škrábance a oděrky na laku samozřejmě v čase byly, jsou lakované pravé zadní dveře a přední spojler. Lemy OK, víko kufru OK, spodek OK, výfuk OK. Motor neklepe, nekouří, nežere olej ani vodu. Jede jako raketa, možná je ještě z Japonska trochu přifouknutý. Pravidelný servis po 7 000 km, převodovka v pořádku, neškrtá ani nehlučí. Podvozek sériový STi RA V4, tlumiče nevyteklé. Jen 555 kusů vyrobeno. Rád pomůžu s přihlášením na české SPZ, datenblad k dispozici. SPZ na autě k němu nepatří. Případná rozumná dohoda u auta možná. Podstatně více fotek včetně fotek spodku je zde:
For sale rare japanese domestic market RHD Subaru Impreza STi Type RA V4 V Limited 1998 year with DCCD, R180 dif, Helical Limited Slip and 4.444 gear. Converted to LHD already. Subaru Impreza STi Type RA 1998 V Limited, jen 555 kusů vyrobeno, 137 155 km najeto, lze doložit, po rozvodech včas. Přestavěno na LHD. Lze přihlásit v ČR. Původní japonské papíry a lustrace stavu km k dispozici. Ještě kovové robustní DCCD, krátký pětikvalt s 4.444, R180 dif, Helical, motor STi RA V4 cca 300 koní. Příplatková kola originál Subaru - velmi lehká. Specifické sedačky s embosovanou připomínkou tří fabrických vítězství v MS v Rally. Specifické modré podsvícení budíků. Ostřik chladiče intercooleru IC, hliníková kapota a ramena, kaplička atd, prostě STi Type RA v4 V Limited 1998. SPZ na autě k němu nepatří.
K autu můžu přidat krásné nenakopané, rovné a neopravované disky RAYS (Subaru) Made in Japan RE B51, 17x7,5 ET55 5x100, kované, velmi lehké, monoblok za příplatek 32 000 Kč.
Subaru Impreza GH STI 221kW Stříbrná meta manuál
Prodám Subaru Impreza Originál STI 221kw r.v 2012 najeto 130 00km
Sportovní filtr box, auto je plně funkční, v super stavu, hezké letní pneumatiky, vyhřívané sedačky, elektrické okna, klimatizace, multifunkční volant, je v hezkéj modrej barvě, dovoz na přihlášenív ČR, Auto je Pisano na mne v Polsku, sem prvni majtel v EU, dovezene s Kanady
Cena za auto je 455 000kč
Subaru Impreza GH STI 221kW Stříbrná meta manuál
Auto k videni v 550 01 Broumov a nebo v 57-420 Radków
Prodám veškeré náhradní díly na. Subaru impreza 1,6
Subaru impreza 1,8
Subaru impreza 2,0
(tmavě modrá, zelená a světle modrá)
Dobrý den,
Rozhodla jsem se prodat svoje Subaru Impreza.
Důvod: Stěhování a potřebuji peníze.
R.v. 2006
Motor: Atmo 1.5 77kw.
Auto jsem kompletně předělala na wrx vzhled, je vyvoskovaná, ošetřena. Zdravá kastle. U Subara cenné.
Wrx přední brzdice, nové kotouče zadek i předek, olej dělaný v dubnu minulého roku. Zadní brzdiče po repasu. Do auta dávám olej liqui moly. Rozvody dělané před rokem. S autem jsem najela jen 15k km za dva roky. Nájezd 167xxx km. Nové prachovky, čepy.
Stk do 04/24
Auto je v garáži.
Až na dveře, kufr a zadní nárazník je celá po laku. Interiér taktéž předělaný na wrx, sedačky, manžeta řadící páky, original Subaru rádio atd. Původně nic z toho v tom autě nebylo. Sháněla jsem veškeré díly přes rok. Mám fotky před a po kdyby byl zájem.
Originální wrx kola 17’. Nechala jsem je zapsat do TP.
Mohu přihodit starý (zimní naraznik) a starou kapotu. Plus origo volant do Hawka. Stačí ho jen namontovat, ja na to už bohužel nemám čas.
Cena je pevná.Na odpovědi dam 90 a odvezu nereaguji. Trvám na společném přepisu.
Lipo je urvané, nezvládlo diru u benzinky. Svítí airbag, ale to kvůli sedačkám, měla obyčejné a jsou tam z wrx, takže je odpojené čidlo. Jak jsem psala nemám čas cokoliv řešit už.
Více info po telefonu, ráda řeknu vše co vím, auto má ke svému věku zdravou káru.
Bazary nevolat!
Prodám Subaru Impreza 2.0 92 kW, 2005, 159 000 km. Vozidlo je bez zásahu tunera nebo domácího kutila. Z viditelné koroze se zatím lehce klube pouze levý lem viz fotografie. Prahy a další náchylné části karoserie jsou zdravé. Motoricky je vozidlo zcela bez problému: Motor za 10000 km spotřebuje méně než litr oleje. Katalyzátor není vykotlaný, lambda sonda je na svém místě, nikdo se nepokoušel přidávat kW závodním volantem z Globusu a ani ložiska v kolech nepamatují skoky a drifty na polních cestách ještě z dob, kdy Rumunsko vstupovalo do EU. Proto, ač mnoho hlubokých znalců motorismu tvrdí, že je to u Subaru normální, nesvítí kontrolka emisí, ABS, ani airbagu. STK do 9/2024.
Výbava je standardní: Automatická jednozónová klimatizace, všechny okna v elektrice, centrální zamykání na DO, pětistupňová manuální převodovka s redukcí, permanentní pohon všech kol, autorádio s CD a kazetovou mechanikou (vše funkční a displej nevysvícený). Dané provedení nemá přední mlhová světla.
Plusy:
• Na podzim nová přední ramena, čepy a ošetřena přední nápravnice. Před rokem měněny náplně v převodovce a obou diferenciálech.
• K vozidlu jsou letní i zimní pneu ve velmi dobré kondici spolu se dvěma sadami originálních hliníkových kol.
• Na podvozku instalovány nerezové kryty motoru a zadního diferenciálu.
• Vozidlo má krásný sportovní interiér - nevím, zdali je předchozími majiteli přehozený z WRX, nebo jde o originální limitovanou edici, ale vzorek prošívání předních sedadel, zadních sedadel i dveří se shoduje a jedná se o originální Subaru díly.
• Vozidlo má před několika lety měněny tlumiče, test na podzim vyšel na 100%, výborné jízdní vlastnosti.
Známé mínusy:
• Netěsnost systému klimatizace – nezjišťoval jsem, zdali je vadný chladič, nebo je to jen nějaká prkotina. Nutno dořešit.
• Na začátku zimy jsem měl s vozidlem čelní nehodu. Koupil jsem kapotu a nárazník „v barvě“, ale je to jiný odstín. Nechám na novém majiteli, zdali to nebude řešit, vyřeší karbonovou fólií, anebo třeba stejně pro design sežene kapotu s nasávačem. Rozbitý původní nárazník ve stylu WRX STI mám schovaný a mohu dát k vozu. Šikovný kutil jej může ještě opravit.
Důvod prodeje:
Auto jsem koupil před rokem pro přítelkyni. Během zimy dostala nový služebák. Jako hlavní auto máme Levorga, a tak Impreza už měsíc v podstatě jen zabírá parkovací místo a počítá šrámy na sídlišti. V aktuální životní situaci je pro nás třetí auto nesmysl a v plánované budoucnosti přítelkyně uvítá spíše něco nudnějšího, ale zánovního.
Závěrem bych rád ještě zdůraznil, že vozidlo prodávám. Vozidlo tedy přenechávám na základě přepisu a kupní smlouvy za peníze v hotovosti, nebo okamžitým převodem. Nemám zájem o komisní prodej autobazaru a nejsem poskytovatel úvěru. Uvítám, pokud naše komunikace může začít frází jako "Dobrý den, mám zájem o Vaše vozidlo. Máte jej ještě k dispozici?", nikoliv "Auto mas jeste? Chci moc ale ted mam 20". Děkuji.
Na prodej Subaru Impreza Wagon GT WRX STI GF8
Na autě se momentálně dělá přestavba motoru, takže bude kompletně po GO s doloženim kompletní fotodokumentace a starými díly k vozu...
Motor:
Nové kované pisty wiseco stejně tak pistní kruhy, hlavové štefty ARP, zavodní šály dále jiné ojnice, klika,novy vybrus válců, nově dělané hlavy stejně tak kontrola vaček, silnější olejove čerpadlo, jina čidla tlaku oleje a mazání, komplet nové těsnění, gufera, rozvody atd., jdm vstřiky dle domluvy buď STI nebo HKS, turbo z limitovane edice 555 TD05 jak na STI, sportovni spojka, silikonové hadice, STI intercooler, HKS blowoff, nový spojovací materiál,
Dále laditelná japonska jednotka, momentálně něco málo přes 300hp
Podvozek a karoserie:
Brzdy závodní 6ti pistky AP RACING, vrtané kotouče, zadní STI 2 pistky, alu O.Z. Racing, pneu semislick, zánovní stavitelny, poliuretanové uložení, podvozek hp racing, JDM celonerezový výfuk, samosvorný diferenciál plus další k vozu, karoserie bez koroze, hezky zachovalý lak, kapota STI,STI prodrive karbonová rozpěra motoru i kufru, možnost závodní převodovky a náhradní plechařiny (kompletní dveře a kufr) k vozu
Interiér:
Interiér originální v hezkém zachovalém stavu, sedačky limited STI, sportovní volant
V případě vážného zájmu a solidního jednání dohoda na ceně. Pro vážného zájemce je samozřejmostí kompletní prohlídka vozu na zvedáku.
#wagon #combi #sti #wrx #gt #subaru #impreza #závodní #apracing #samosvor #prodrive #oz #jdm #hks #greddy,