Ložisková miska pod uniballové horní uložení
Kategorie:
Náhradní díly
Mám tady Ložisková miska pod uniballové horní uložení. Sešlo z projektu, je nová a nepoužítá.
Info k výrobku od prodejce.
Ložisková miska pod uniballové horní uložení. Díky této misce je docíleno delší životnosti uniballového horního uložení. A to kvůli převedení veškerého rotačního pohybu na misku. Také je pružině zcela znemožněno přeskakovat v jejím uložení. Vyrobeno z oceli třídy S355, následně je zinkově upraveno. Uvnitř se nachází zajištěné axiální ložisko.
Doporučeno pro použití například s Horní uložení M3 pro BMW E36/E46 nebo se stavitelným horním uložením (Camber Plate).
Kombinace možná například s podvozky JOM, Tatechnix, MTS a podobně. Průměr otvoru pro pístnici tlumiče 14mm. Minimální vnitřní průměr pružiny 61mm.
Jak jsem psal sešlo z projektu, takže toho mám více. Koukněte se na profil :) Možno odeslat nebo osobně v ostravě :)
Jakékoliv další info o věcech co mám ale nejsou inzerované napište :)
Jelikož je nová a nepoužitá, přikládám foto od prodejce.
Info k výrobku od prodejce.
Ložisková miska pod uniballové horní uložení. Díky této misce je docíleno delší životnosti uniballového horního uložení. A to kvůli převedení veškerého rotačního pohybu na misku. Také je pružině zcela znemožněno přeskakovat v jejím uložení. Vyrobeno z oceli třídy S355, následně je zinkově upraveno. Uvnitř se nachází zajištěné axiální ložisko.
Doporučeno pro použití například s Horní uložení M3 pro BMW E36/E46 nebo se stavitelným horním uložením (Camber Plate).
Kombinace možná například s podvozky JOM, Tatechnix, MTS a podobně. Průměr otvoru pro pístnici tlumiče 14mm. Minimální vnitřní průměr pružiny 61mm.
Jak jsem psal sešlo z projektu, takže toho mám více. Koukněte se na profil :) Možno odeslat nebo osobně v ostravě :)
Jakékoliv další info o věcech co mám ale nejsou inzerované napište :)
Jelikož je nová a nepoužitá, přikládám foto od prodejce.
Podobné inzeráty
Mám tady Horní uložení neboli camber plate 360 pro bmw e36/e46. Sešlo z projektu, je nová a nepoužítá.
Info k výrobku od prodejce.
Stavitelné přední horní uložení 3D pro BMW E36 E46 (Camber plate 360°)
- Základ horního uložení je vyroben z oceli, celé je zinkově upraveno a ochráněno proti korozi
- Po obvodu uložení je 12 závitových otvorů => široká škála možnosti nastavení geometrie
- Kombinace vybrání a zápustných imbusových šroubů eliminuje jakoukoliv možnost aby se ODKLON přenastavil během jízdy
- Použito bezúdržbové uniballové ložisko FLURO, , které je přizpůsobeno dynamickému zatížení horního uložení.
- Schopnost otočení uložení o 360° nabízí možnost regulace záklonu a odklonu kola (Pozitivně i negativně)
Sada obsahuje
2x Camber plate (L + P)
2x 14mm Pouzdro ložiska
2x 12/14mm Redukční pouzdo nad ložisko
2x Matice M14x1,5 speciálně stočená pro použittí u E46
Jak jsem psal sešlo z projektu, takže toho mám více. Koukněte se na profil :) Možno odeslat nebo osobně v ostravě :)
Jakékoliv další info o věcech co mám ale nejsou inzerované napište :)
Jelikož je nová a nepoužitá, přikládám foto od prodejce.
Kladka ložisková (lineární vedení) LFR5201-10-2Z
(oboustranně kryté plechem)
Výroba: INA, GERMANY
Stav: NOVÉ, originál, 100%
K OKAMŽITÉMU DODÁNÍ: více kusů
PARAMETRY:
d ............ vnitřní průměr = 12 mm
Dmax .... vnější průměr = 35 mm
B ..................... výška = 15,9 mm
AT = 20,65 mm
C = 15,9 mm
Da ... průměr valivého styku = 32,25 mm
ds = 10 mm
rmin = 0,6 mm
Cr = 8400 N ....... Efektivní dynamická únosnost kladky (radiální)
C0r = 5000 N ........ Efektivní statická únosnost kladky (radiální)
C = 250 N ........ Mezní únavové zatížení
Fr = 4750 N ........ Maximální radiální zatížení (dynamické) na kladce
F0r = 10000 N .... .Maximální radiální zatížení (statické) na kladce
hmotnost ....... 0,08 kg
POPIS:
Ložisková kladka je LFR5201-10-2Z INA je dvouřadé ložisko s kosoúhlým stykem s velmi silnostěnným vnějším kroužkem. S těmito válečkovými ložisky budou vozy jezdit rychle a tiše po vodicích kolejnicích při rychlostech až 10 m/s a s maximálním zrychlením 50 m/s2.
Ložiska mohou přenášet vysoké radiální a axiální síly v obou směrech. Speciální zakřivený tvar vnějšího kroužku vytváří dvě kontaktní plochy s vodicí kolejnicí. A konečně, tyto pásové válce jsou po celou dobu své životnosti samomazné a bezúdržbové.
Cena: 498,- Kč / ks
K OKAMŽITÉMU DODÁNÍ ROVNĚŽ více kusů:
Kladka ložisková INA (oboustranně kryté plechem)
LFR5204-16KDD = LFR5204-16- 2Z
vnitřní průměr d= 20.00 mm
vnější průměr D= 52.00 mm
šířka(tloušťka)B= 22.60 mm (20,60 mm)
šířka drážky š= 16.00 mm
hloubka drážky h= (cca 2.50 mm)
váha G= 0,23 kg/ks
Cena: 595,- Kč/ks
Kladka ložisková LFR5204-16KDD = LFR5204-16- 2Z
(oboustranně kryté plechem)
Výroba: INA, GERMANY
Stav: NOVÉ, originál INA, 100%
K OKAMŽITÉMU DODÁNÍ IHNED: více kusů
PARAMETRY:
d ............ vnitřní průměr = 20 mm
Dmax .... vnější průměr = 52 mm
B ..................... výška = 22.60 mm (20,6 mm)
AT = 31,5 mm
C = 20,6 mm
Da ... průměr valivého styku = 49,14 mm
ds = 16 mm
rmin = 1,0 mm
Cr = 15300 N ....... Efektivní dynamická únosnost kladky (radiální)
C0r = 10400 N ........ Efektivní statická únosnost kladky (radiální)
C = 540 N ........ Mezní únavové zatížení
Fr = 10500 N ........ Maximální radiální zatížení (dynamické) na kladce
F0r = 20800 N .... .Maximální radiální zatížení (statické) na kladce
m= hmotnost ....... 0,23 kg
Cena: 595,- Kč/ks
Kladka ložisková LFR5204-16KDD INA je dvouřadé ložisko s kosoúhlým stykem s velmi silnostěnným vnějším kroužkem. S těmito válečkovými ložisky budou vozy jezdit rychle a tiše po vodicích kolejnicích při rychlostech až 10 m/s a s maximálním zrychlením 50 m/s2.
Ložiska mohou přenášet vysoké radiální a axiální síly v obou směrech. Speciální zakřivený tvar vnějšího kroužku vytváří dvě kontaktní plochy s vodicí kolejnicí. A konečně, tyto pásové válce mají snadné mazání vnitřním kroužkem.
K DODÁNÍ IHNED také KLADKY INA: více kusů
(NOVÉ)
LFR5201-10-2Z (kryté plechem)
vnitřní průměr d= 12.00 mm
vnější průměr D= 35.00 mm
šířka(tloušťka)B= 15.90 mm
šířka drážky š= 10.00 mm
Cena: 498,- Kč/ks
Mám tady Horní uložení M3 pro BMW E36/E46. Sešlo z projektu, je nová a nepoužítá.
Info k výrobku od prodejce.
Horní uložení M3 pro BMW E36/E46. Jedná se o identickou kopii originálu. Vyrobeno z 8mm hrubé oceli a je svařeno metodou TIG. Následně je práškově upraveno. Celé to funguje na bezúdržbovém ložisku FLURO, které je přizpůsobeno dynamickému zatížení horního uložení. Horní uložení je možno namontovat 4mi různými způsoby. Sada obsahuje matice pro uchycení do klobouku a redukční pouzdra pro pístnici tlumiče.
Jak jsem psal sešlo z projektu, takže toho mám více. Koukněte se na profil :) Možno odeslat nebo osobně v ostravě :)
Jakékoliv další info o věcech co mám ale nejsou inzerované napište :)
Jelikož je nová a nepoužitá, přikládám foto od prodejce.
23 kusů těsně hlavy válců a víka ventilů. Cena je za komplet.
Těsnění je starší, nepoužité. Většina v původním balení.
Těsnění pod hlavu Fiat Tempra - Tipo - Ducato, Alfa Romeo 145 - 155
Těsnění pod hlavu Lancia Delta - Dedra
Těsnění pod hlavu Fiat Tipo - Lancia Delta
Těsnění pod hlavu Fiat 127 D - Uno D - Panda D
Těsnění pod hlavu Fiat Ritmo
Těsnění pod hlavu Fiat Tempra - Tipo - Ducato - Alfa 145 - 155 - Lancia Dedra
Těsnění pod hlavu Fiat Uno TD
Těsnění pod hlavu Fiat Uno TD
Těsnění pod hlavu Fiat Ritmo - Regata
Těsnění pod hlavu Fiat Tipo - Tempra - Croma
Těsnění pod hlavu Fiat Tipo
Těsnění pod hlavu Fiat Ritmo D - Regata D
Těsnění pod hlavu Fiat Ritmo - Regata - Tipo
Těsnění pod hlavu Fiat Uno TD
Těsnění pod hlavu Lada Samara
Těsnění pod hlavu Fiat Croma - Ducato
Těsnění pod hlavu Fiat Uno TD
Těsnění pod hlavu Fiat Uno TD
Těsnění pod hlavu Fiat Fiorino - Punto - Tempra - Tipo - Alfa Romeo - Lancia
Těsnění víka ventilů Fiat Barvo - Coupe - Marea - Lancia Kappa
Těsnění víka ventilů Alfa Romeo - Lancia
Těsnění víka ventilů Alfa Romeo 164
Těsnění víka ventilů Audi 80 - 90 - 100 - 200 - VW Passat