Ložisko př. kola AD 100
Kategorie:
Náhradní díly
Prodám nové ložisko př. kola AD 60/AD100 vnější
za 100 Kč
za 100 Kč
Podobné inzeráty
Větší ložisko ZKL 1206 - dvouřadé, výklopné 150 Kč
- vnější průměr 62 mm
- vnitřní průměr 30 mm
- šířka 16 mm
Menší ložisko, nevýklopné 100 Kč
- vnější průměr 35 mm
- vnitřní průměr 17 mm
- šířka 10 mm
Dvouřadé kuličkové ložisko 1206 ZKL je konstrukčně shodné s jednořadým kuličkovým ložiskem. Vyznačuje se hlubokými oběžnými drahami a vysokým stupněm přimknutí mezi oběžnými drahami a kuličkami. Ložisko může přenášet kromě radiálního zatížení i axiální zatížení v obou směrech. Dvouřadé kuličkové ložisko je velmi vhodné pro uložení, kde únosnost jednořadého ložiska je nedostačující. Dvouřadé kuličkové ložisko, které má stejný vnější průměr a průměr díry jako jednořadé ložisko, avšak poněkud větší šířku, se vyznačuje podstatně vyšší únosností než jednořadé kuličkové ložisko řady 62 a 63.
Ložisko 22314 JB ZKL (70x150x51 mm)
. soudečkové dvouřadé ložisko
. k dispozici 20 ks
. Rozměry:
vnitřní průměr [ mm ]: 70.000
vnější průměr [ mm ]: 150.000
šířka [ mm ]: 51.000
. Stav: NOVÉ, 100%
. Výroba: ZKL, Česká republika
Soudečkové ložisko 22314 EW33J ZKL má dvě řady soudečků a společnou kulovou oběžnou dráhu vnějšího kroužku. Dvě oběžné dráhy na vnitřním kroužku svírají určitý úhel s osou ložiska. Ložisko je naklápěcí, a může tedy vyrovnávat nesouosost hřídele vzhledem k tělesu či průhyb hřídele. Vzhledem k těmto konstrukčním vlastnostem soudečkové ložisko v podstatě nelze nahradit v mnoha uloženích jinými typy ložisek. Soudečkové ložisko může přenášet kromě radiálního zatížení i vysoká axiální zatížení v obou směrech a svou konstrukcí zaujímají přední postavení na trhu
Ložisko 6408 A
Skvělý stav (viz foto) a vynikající poměr váha/cena
K dodání IHNED: více kusů
Stav: NOVÉ, 100%
Vysvětlivky:
A= vyšší únosnost
Rozměry:
šířka B: 27 mm
vnitřní průměr d: 40 mm
vnější průměr D: 110 mm
váha: 1,25 kg / ks
Balení: ve 3 obalech z nichž poslední je zatavená folie (exportní provedení)
Skladem více kusů, možné pravidelné dodávky
K DODÁNÍ IHNED I LOŽISKA ŘADY 64..
(cena dohodou-levně)
ložisko ks
6403 MAG 1
6403 MAG 2
6405 GPZ 2
6405 MAG 15
6405 ZKL 5
6406 C3 ZKL 21
6406 GPZ 12
6406 MAG 31
6406 URB 5
6406 URB 16
6407 N ZKL 8
6407 MAG 3
6407 ZKL 10
6407 ZKL 2
6408 MAG 4
6408 URB 5
6409 GPZ 1
6409 MAG 17
6410 PL 1
6417 ZKL 1
Ložisko 6408 je jednořadé kuličkové ložisko nerozebíratelné nezakryté. Vyznačuje se tichým chodem, nízkým třením a je vhodné i pro vysoké otáčky. Může přenášet radiální i axiální síly v obou směrech při poměrně vysokých otáčkách díky relativně hlubokým drahám a vysokým stupněm přimknutí mezi valivými tělesy a oběžnými drahami. Pro ložisko je přípustná jen velmi malá naklopitelnost ložiskových kroužků.
Prodám novou spojku na na ducato/boxer/jumper r.v. 2006 nahoru , 2,3 HDI, 3,0 HDI. Mám také spojkové ložisko.
Spojkové ložisko Fiat Ducato, Peugeot Boxer, Citroen Jumper od 2006 2.3/3.0 JTD
Spojka LUK - 5990 kč
Spojkové ložisko (Výrobce dle dostupnosti) - 4250 kč.
spojka oe: LuK 626303309, CITROËN: 16 071 150 80 FIAT: 504228280, PEUGEOT: 16 071 150 80, VALEO: 948163, TRIPLE FIVE: 1 626 E27 06AISIN: KE-CI06CITROËN: 2052.X6, FIAT: 504308884, PEUGEOT: 2052.X6, sachs 3000970086,
spojkové ložisko: 55207502, 55251546, 204189, 2041.89, 1611280, ALFA ROMEO: 0055184529, CITROËN: 1611280, FIAT: 55184529, LANCIA: 55184529, PEUGEOT: 1611280, LuK: 510 0093 10, SACHS: 3182 600 161, TRW: PJQ210, FTE: ZA340115.3.1, ALFA ROMEO: 55184529, CITROËN: 2041-83, FIAT: 55207502, LANCIA: 55207502, PEUGEOT: 2041-83, LuK: 510009310, SACHS: 3182600161, FTE: ZA34011531, ALFA ROMEO: 55207502, CITROËN: 2041-89, FIAT: 55251546, PEUGEOT: 2041-89, CITROËN: 204183, PEUGEOT: 204183, CITROËN: 204189, PEUGEOT: 204189, VALEO 810015
novy dil:
✓
Utahovaci moment [Nm]:
60
Vymrstovaci sila (N):
5450
pro vyrobce setrvacniku:
VALEO
provedení motoru:
pro motory s dvouhmotovým setrvačníkem
Vnější průměr přítlačného kotouče spojky [mm]:
235
CITROËNBERLINGO (B9) 1.6 BlueHDi 100 (73kW)
CITROËNBERLINGO (B9) 1.6 BlueHDi 75 (55kW)
CITROËNBERLINGO (B9) 1.6 HDi 110 (82kW)
CITROËNBERLINGO (B9) 1.6 HDi 110 (80kW)
CITROËNBERLINGO (B9) 1.6 HDi 115 (84kW)
CITROËNBERLINGO (B9) 1.6 HDi 90 (66kW)
CITROËNBERLINGO (B9) 1.6 HDi 90 (68kW)
CITROËNBERLINGO (ER_, EC_) 1.5 BlueHDi 100 (75kW)
CITROËNBERLINGO (MF) 1.6 HDI 90 (MF9HX) (66kW)
CITROËNBERLINGO (MF) 1.6 HDI 92 (68kW)
CITROËNBERLINGO karoserie (B9) 1.6 BlueHDi 100 (73kW)
CITROËNBERLINGO karoserie (B9) 1.6 BlueHDi 75 (55kW)
CITROËNBERLINGO karoserie (B9) 1.6 HDi 110 (80kW)
CITROËNBERLINGO karoserie (B9) 1.6 HDi 115 (84kW)
CITROËNBERLINGO karoserie (B9) 1.6 HDi 75 (55kW)
CITROËNBERLINGO karoserie (B9) 1.6 HDi 90 (66kW)
CITROËNBERLINGO karoserie (B9) 1.6 HDi 90 (66kW)
CITROËNBERLINGO karoserie (B9) 1.6 HDi 90 (68kW)
CITROËNBERLINGO karoserie (M_) 1.6 HDI 90 (MB9HX, MC9HX) (66kW)
CITROËNBERLINGO Skříňová/velkoprostorová limuzína (K9) 1.5 BlueHDi 100 (75kW)
CITROËNBERLINGO Skříňová/velkoprostorová limuzína (K9) 1.6 BlueHDi 100 (73kW)
CITROËNBERLINGO valník/podvozek (B9) 1.6 BlueHDi 100 (73kW)
CITROËNBERLINGO valník/podvozek (B9) 1.6 HDi 90 (66kW)
CITROËNBERLINGO valník/podvozek (B9) 1.6 HDi 92 (68kW)
CITROËNC-ELYSEE 1.5 BlueHDi 100 (75kW)
CITROËNC-ELYSEE 1.6 BlueHDi 100 (73kW)
CITROËNC2 (JM_) 1.6 HDi (80kW)
CITROËNC3 AIRCROSS II (2R_, 2C_) 1.5 BlueHDi 100 (2CYHYJ) (75kW)
CITROËNC3 AIRCROSS II (2R_, 2C_) 1.5 BlueHDi 100 (2CYHYJ) (73kW)
CITROËNC3 AIRCROSS II (2R_, 2C_) 1.6 BlueHDi 100 (2CBHYB) (73kW)
CITROËNC3 AIRCROSS II Van (2C_, 2R_) 1.5 BlueHDI 100 (73kW)
CITROËNC3 I (FC_) 1.6 16V HDi (80kW)
CITROËNC3 I (FC_) 1.6 16V HDi (66kW)
CITROËNC3 II 1.6 BlueHDi 100 (73kW)
CITROËNC3 II 1.6 BlueHDi 75 (55kW)
CITROËNC3 III (SX) 1.5 BlueHDi 100 (SXYHYP, SXYHTU) (75kW)
CITROËNC3 III (SX) 1.6 BlueHDi 100 (73kW)
CITROËNC3 III (SX) 1.6 BlueHDi 75 (55kW)
CITROËNC3 III Van (SX_, SY_) BlueHDi 100 (75kW)
CITROËNC3 Picasso 1.6 BlueHDi 100 (73kW)
CITROËNC3 Picasso 1.6 HDi (80kW)
CITROËNC3 Picasso 1.6 HDi (66kW)
CITROËNC3 Picasso 1.6 HDI 90 (68kW)
CITROËNC4 CACTUS 1.5 BlueHDi 100 (73kW)
CITROËNC4 CACTUS 1.5 BlueHDi 100 (75kW)
CITROËNC4 CACTUS 1.6 BlueHDi 100 (73kW)
CITROËNC4 CACTUS Van (0B_, 0P_) BlueHDi 100 (73kW)
CITROËNC4 Grand Picasso I (UA_) 1.6 HDi (80kW)
CITROËNC4 Grand Picasso II 1.6 BlueHDi 100 (73kW)
CITROËNC4 I (LC_) 1.6 HDi (66kW)
CITROËNC4 I (LC_) 1.6 HDi (80kW)
CITROËNC4 II (B7) 1.6 BlueHDi 100 (73kW)
CITROËNC4 II (B7) 1.6 HDi 90 (68kW)
CITROËNC4 kupé (LA_) 1.6 HDi (66kW)
CITROËNC4 kupé (LA_) 1.6 HDi (80kW)
CITROËNC4 limuzína 1.6 HDi (80kW)
CITROËNSPACETOU
Kotouče přední 2ks 700 Kč
Zadní bubny 2ks 1100 Kč
1 ráfek 4,5Jx13 - použité 100 Kč
Výfuk přední díl 450 Kč
Výfuk střední díl 450 Kč
Čelní sklo 1500 Kč
Hřídel náhonu olejového čerpadla 200 Kč
Ozubená hřídel náhonu olejového čerpada 30 Kč
Pouzdro hřídele náhonu olejového čerpadla 80 Kč
Hřídel náhonu rozdělovače 200 Kč
Ložisko předního kola malé 2 kusy 100 Kč
Ložisko předního kola velké 2 kusy 100 Kč
Těsnění vodního čerpadla 40 Kč/ks
Diody alternátoru v držáku 200 Kč
Gumové popruhy pro zadní díl výfuku 150 Kč
Tachometr 1000 Kč
Horní gumová podložka zadní nápravy s miskou 2 kusy 100 Kč
Píst 3 kusy 100 Kč
Obložení spojky 100 Kč
Gumové vložky a dorazy tlumičů přední nápravy 100 Kč
Hadice chladiče malá 30 Kč
Silentblok horního ramene 4x 100 Kč
Silentblok spodního ramene 4x 120 Kč
Těsnění po víko ventilů 60 Kč
Těsnění pod vanu 50 Kč
Těsnění pod výfuk 50 Kč
Těsnění pod vodní čerpadlo 20 Kč
Těsnění převodovky spodní 50 Kč
Těsnění pod karburátor 40 Kč
Těsnění pod karburátor 10 Kč
Boční držák předního nárazníku, pravý a levý 100 Kč
Boční držák zadního nárazníku, pravý a levý 100 Kč
Ložiska alternátoru 100 Kč
Tělo palivového čerpadla 200 Kč
Červeně přeškrtnuté díly na fotkách již byly prodány.