Ložisko INA NK60/25, NK55/25
Kategorie:
Náhradní díly
Prodám ložisko INA NK60/25 TV-XL 2ks.
Cena 500,-/ks.
Prodám ložisko SKF NK55/25 1ks. Cena 400,-/ks.
Ložiska nová nepoužitá. Osobní odběr nebo pošlu, cena se navýší o přepravné.
Cena 500,-/ks.
Prodám ložisko SKF NK55/25 1ks. Cena 400,-/ks.
Ložiska nová nepoužitá. Osobní odběr nebo pošlu, cena se navýší o přepravné.
Podobné inzeráty
Kladka ložisková LFR5204-16KDD = LFR5204-16- 2Z
(oboustranně kryté plechem)
Výroba: INA, GERMANY
Stav: NOVÉ, originál INA, 100%
K OKAMŽITÉMU DODÁNÍ IHNED: více kusů
PARAMETRY:
d ............ vnitřní průměr = 20 mm
Dmax .... vnější průměr = 52 mm
B ..................... výška = 22.60 mm (20,6 mm)
AT = 31,5 mm
C = 20,6 mm
Da ... průměr valivého styku = 49,14 mm
ds = 16 mm
rmin = 1,0 mm
Cr = 15300 N ....... Efektivní dynamická únosnost kladky (radiální)
C0r = 10400 N ........ Efektivní statická únosnost kladky (radiální)
C = 540 N ........ Mezní únavové zatížení
Fr = 10500 N ........ Maximální radiální zatížení (dynamické) na kladce
F0r = 20800 N .... .Maximální radiální zatížení (statické) na kladce
m= hmotnost ....... 0,23 kg
Cena: 595,- Kč/ks
Kladka ložisková LFR5204-16KDD INA je dvouřadé ložisko s kosoúhlým stykem s velmi silnostěnným vnějším kroužkem. S těmito válečkovými ložisky budou vozy jezdit rychle a tiše po vodicích kolejnicích při rychlostech až 10 m/s a s maximálním zrychlením 50 m/s2.
Ložiska mohou přenášet vysoké radiální a axiální síly v obou směrech. Speciální zakřivený tvar vnějšího kroužku vytváří dvě kontaktní plochy s vodicí kolejnicí. A konečně, tyto pásové válce mají snadné mazání vnitřním kroužkem.
K DODÁNÍ IHNED také KLADKY INA: více kusů
(NOVÉ)
LFR5201-10-2Z (kryté plechem)
vnitřní průměr d= 12.00 mm
vnější průměr D= 35.00 mm
šířka(tloušťka)B= 15.90 mm
šířka drážky š= 10.00 mm
Cena: 498,- Kč/ks
Kladka ložisková (lineární vedení) LFR5201-10-2Z
(oboustranně kryté plechem)
Výroba: INA, GERMANY
Stav: NOVÉ, originál, 100%
K OKAMŽITÉMU DODÁNÍ: více kusů
PARAMETRY:
d ............ vnitřní průměr = 12 mm
Dmax .... vnější průměr = 35 mm
B ..................... výška = 15,9 mm
AT = 20,65 mm
C = 15,9 mm
Da ... průměr valivého styku = 32,25 mm
ds = 10 mm
rmin = 0,6 mm
Cr = 8400 N ....... Efektivní dynamická únosnost kladky (radiální)
C0r = 5000 N ........ Efektivní statická únosnost kladky (radiální)
C = 250 N ........ Mezní únavové zatížení
Fr = 4750 N ........ Maximální radiální zatížení (dynamické) na kladce
F0r = 10000 N .... .Maximální radiální zatížení (statické) na kladce
hmotnost ....... 0,08 kg
POPIS:
Ložisková kladka je LFR5201-10-2Z INA je dvouřadé ložisko s kosoúhlým stykem s velmi silnostěnným vnějším kroužkem. S těmito válečkovými ložisky budou vozy jezdit rychle a tiše po vodicích kolejnicích při rychlostech až 10 m/s a s maximálním zrychlením 50 m/s2.
Ložiska mohou přenášet vysoké radiální a axiální síly v obou směrech. Speciální zakřivený tvar vnějšího kroužku vytváří dvě kontaktní plochy s vodicí kolejnicí. A konečně, tyto pásové válce jsou po celou dobu své životnosti samomazné a bezúdržbové.
Cena: 498,- Kč / ks
K OKAMŽITÉMU DODÁNÍ ROVNĚŽ více kusů:
Kladka ložisková INA (oboustranně kryté plechem)
LFR5204-16KDD = LFR5204-16- 2Z
vnitřní průměr d= 20.00 mm
vnější průměr D= 52.00 mm
šířka(tloušťka)B= 22.60 mm (20,60 mm)
šířka drážky š= 16.00 mm
hloubka drážky h= (cca 2.50 mm)
váha G= 0,23 kg/ks
Cena: 595,- Kč/ks
Větší ložisko ZKL 1206 - dvouřadé, výklopné 150 Kč
- vnější průměr 62 mm
- vnitřní průměr 30 mm
- šířka 16 mm
Menší ložisko, nevýklopné 100 Kč
- vnější průměr 35 mm
- vnitřní průměr 17 mm
- šířka 10 mm
Dvouřadé kuličkové ložisko 1206 ZKL je konstrukčně shodné s jednořadým kuličkovým ložiskem. Vyznačuje se hlubokými oběžnými drahami a vysokým stupněm přimknutí mezi oběžnými drahami a kuličkami. Ložisko může přenášet kromě radiálního zatížení i axiální zatížení v obou směrech. Dvouřadé kuličkové ložisko je velmi vhodné pro uložení, kde únosnost jednořadého ložiska je nedostačující. Dvouřadé kuličkové ložisko, které má stejný vnější průměr a průměr díry jako jednořadé ložisko, avšak poněkud větší šířku, se vyznačuje podstatně vyšší únosností než jednořadé kuličkové ložisko řady 62 a 63.
NKIB 5908 INA
KOMBINOVANÉ LOŽISKO (jehlové a kuličkové)
jednořadé s děleným vnitřním kroužkem
K OKAMŽITÉMU DODÁNÍ 12 ks
. Výroba: INA. Německo
. Stav: NOVÉ, originál balení, 100%
TECHNICKÉ PARAMETRY
Vnitřní průměr(mm): 40
Vnější průměr(mm): 62
Šířka(mm): 34
Váha(kg): 0,320
Ložisko 22314 JB ZKL (70x150x51 mm)
. soudečkové dvouřadé ložisko
. k dispozici 20 ks
. Rozměry:
vnitřní průměr [ mm ]: 70.000
vnější průměr [ mm ]: 150.000
šířka [ mm ]: 51.000
. Stav: NOVÉ, 100%
. Výroba: ZKL, Česká republika
Soudečkové ložisko 22314 EW33J ZKL má dvě řady soudečků a společnou kulovou oběžnou dráhu vnějšího kroužku. Dvě oběžné dráhy na vnitřním kroužku svírají určitý úhel s osou ložiska. Ložisko je naklápěcí, a může tedy vyrovnávat nesouosost hřídele vzhledem k tělesu či průhyb hřídele. Vzhledem k těmto konstrukčním vlastnostem soudečkové ložisko v podstatě nelze nahradit v mnoha uloženích jinými typy ložisek. Soudečkové ložisko může přenášet kromě radiálního zatížení i vysoká axiální zatížení v obou směrech a svou konstrukcí zaujímají přední postavení na trhu
Ložisko 6408 A
Skvělý stav (viz foto) a vynikající poměr váha/cena
K dodání IHNED: více kusů
Stav: NOVÉ, 100%
Vysvětlivky:
A= vyšší únosnost
Rozměry:
šířka B: 27 mm
vnitřní průměr d: 40 mm
vnější průměr D: 110 mm
váha: 1,25 kg / ks
Balení: ve 3 obalech z nichž poslední je zatavená folie (exportní provedení)
Skladem více kusů, možné pravidelné dodávky
K DODÁNÍ IHNED I LOŽISKA ŘADY 64..
(cena dohodou-levně)
ložisko ks
6403 MAG 1
6403 MAG 2
6405 GPZ 2
6405 MAG 15
6405 ZKL 5
6406 C3 ZKL 21
6406 GPZ 12
6406 MAG 31
6406 URB 5
6406 URB 16
6407 N ZKL 8
6407 MAG 3
6407 ZKL 10
6407 ZKL 2
6408 MAG 4
6408 URB 5
6409 GPZ 1
6409 MAG 17
6410 PL 1
6417 ZKL 1
Ložisko 6408 je jednořadé kuličkové ložisko nerozebíratelné nezakryté. Vyznačuje se tichým chodem, nízkým třením a je vhodné i pro vysoké otáčky. Může přenášet radiální i axiální síly v obou směrech při poměrně vysokých otáčkách díky relativně hlubokým drahám a vysokým stupněm přimknutí mezi valivými tělesy a oběžnými drahami. Pro ložisko je přípustná jen velmi malá naklopitelnost ložiskových kroužků.