inzerce, prodej, prodám, bazar

Ložiska předního diferenciálu CFmoto

Kategorie: Čtyřkolky

Prodal ložiska předního diferenciálu CFmoto cena dohodou
Ložiska předního diferenciálu CFmoto
Podobné inzeráty
Linhai M570 4x4 zadní diferenciál bílé značky euro5
Linhai M570 se zárukou 5 let....Víc síly, víc výkonu, na splátky od 1990kč/měsíčně i bez akontace vyšší rychlost a spoustu technických vylepšení přináší Linhai M570L EPS se zcela novým silnějším motorem a posilovačem řízení. Nová alu kola ještě více podtrhují atraktivitu stroje, kompletně přepracovaný digitální displej zobrazuje informace čitelněji a přehledněji. Řadicí páka nyní padne ještě lépe do ruky a umožňuje přesnější řazení. Vyšší světlá výška výrazně zlepšuje průchodnost těžkým terénem. Prodloužený rozvor a elektricky ovládaný pohon 2x4/4x4 s elektrickou uzávěrkou diferenciálů si poradí i s drsným terénem. Spolujezdec ocení nová pohodlná zadní madla. S elektrickým posilovačem řízení, výbornou ovladatelností, vysokou užitnou hodnotou a vyhlášenou odolností se Linhai M570L EPS řadí mezi top favority střední třídy. Silnější motor Nový jednoválcový vstřikovaný motor má výkon zvýšený a více než dostatek síly pro těžkou práci i svižné zrychlení. Moderní vstřikování paliva přináší nízkou spotřebu a nízké emise. Přenos výkonu zajišťuje spolehlivá automatická převodovka od předního kanadského výrobce CVTech, která je vybavená i parkovací polohou P. Posilovač řízení Elektrický posilovač řízení usnadňuje řízení a přispívá ke komfortu jízdy. Řízení proto vyžaduje jen minimální námahu, a to i v malých rychlostech nebo při stání na místě, a ani dlouhá jízda nebo celodenní práce vás neunaví. Posilovač řízení nejen zklidňuje jízdu a zlepšuje ovladatelnost a jízdní komfort, ale také funguje jako tlumič nárazů do řídítek když přední kolo narazí na kámen, díru či pařez, většinu energie pohltí posilovač a náraz vám nevyrazí řídítka z ruky. Pohon 4x4 Spolehlivý elektricky přiřaditelný pohon 4x4 s elektrickou uzávěrkou předního diferenciálu zajišťuje optimální trakci na jakémkoli povrchu. Pouhým stisknutím tlačítka na řídítkách je výkon motoru přenášen na obě nápravy, kdykoli potřebujete zvýšenou sílu záběru. A v nejtěžším terénu, kde už ani pohon všech kol nepomáhá, máte k dispozici ještě elektrickou uzávěrkou předního diferenciálu. Pro těžkou práci, v prudkých stoupáních a pro tahání těžkých nákladů je navíc k dispozici i účinný redukovaný převod do síly. Uzávěrka předního i zadního diferenciálů Snadno ovladatelná elektrická uzávěrka předního diferenciálů vás dostane z bahna, bláta, těžkého a kluzkého terénu, pokud se jedno přední kolo začne protáčet. Po zařazení pohonu všech kol (4x4) a zapnutí uzávěrky diferenciálu jde výkon rovnoměrně na obě hnaná přední kola, což vám umožní s jistotou vyjet, projet, vyšplhat a zdolat jakkoli obtížné místo. Stačí jen zastavit a stisknout tlačítko uzávěrky diferenciálu na řídítkách. Prodloužený podvozek Výborná průchodnost terénem a vysoká stabilita v zatáčkách a při rychlé jízdě - vynikající podvozek se širokým rozchodem a tuhý rám s nízkým těžištěm zajišťují příjemné řízení a snadnou ovladatelnost.čtyřkolk
CFMOTO Gladiátor X625-A EPS dlouhá EU5
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, řiditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlena do nejmenšího detailu. Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm. O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří utrhnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě. Podvozek čtyřkolky je zakrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku. Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátnové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí. Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout. Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek. Zásadní je ergonomie posedu, kde jezdec pohodlně sedí vzpřímeně a řidídka má před sebou aniž jsou ruce nahoru a nebo dolu. Sedlo je pak pohodlné a akorát měkké. Zadní sedlo pro spolujezdce je pak nejlepší a nejpohodlnější. Spolujezdec má na čtyřkolce svoje království, kde je prostor jen jeho. K sedlu jsou i madla pro držení spolujezdce. Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezspojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezspojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit. Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný.
CFMOTO Gladiator X625-A EPS EU5
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, říditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlená do nejmenšího detailu. Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm. O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří uthnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě. Podvozek čtyřkolky je okrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku. Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí. Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout. Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek. Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezespojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezespojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit. Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný. Standartní výbava: Tažné zařízení s homologací Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík Přední elektrický naviják s vodícími rolnami Posilovač řízení Alu kola 12" Sedlo spolujezdce s madly na chycení Homologace - bílé značky Euro 5. Možnost na splátky, odpočtu DPH a protiúčtu za Váš motocykl nebo čtyřkolku. Doprava zdarma, plná nádrž a registrace.
CFMOTO Gladiátor X625-A  EU5  (dlouhá verze)
CFMOTO Gladiator X625-A finálně doplňuje celou řadu strojů CFMOTO Gladiator s rukopisem design studia Kiska. Všechny čtyřkolky i motocykly CFMOTO kreslí špičkoví designéři v Rakousku, nejinak je tomu u tohoto luxusně zpracovaného modelu. Přestože se jedná o pracovně-užitkový stroj, právě exkluzivní design je to, co vás na novém stroji na první pohled zaujme. Design je nejen oku lahodící, ale i mimořádně praktický. Oceníte např. naprosto minimální přesah před přední nápravou, díky které stroj disponuje vysokou hodnotou předního nájezdového úhlu, skvělou ergonomii a polohu jezdce či v prodloužené verzi maximální pohodlí a komfort spolujezdce. Nový výkonný motor kategorie 600 ccm bez rozběhové spojky Variator CVTech (Canada) EPS - progresivní posilovač řízení v ceně Vstřikování BOSCH (Made in Germany) Kompletní LED technologie 4x4 s uzávěrkou předního i zadního diferenciálu Vynikající nové odpružení s progresivními pružinami Nové ergonomické ochranné kryty řidítek Luxusní 12 “duralové disky kol Vysoce odolné víceplátnové pneumatiky CST s šípovým vzorkem Silný elektrický naviják s vodicími rolnami Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky Unikátní praktický systém nosičů Lock-N-Ride (přední i zadní) Opěrka a madla spolujezdce (verze X625-A) Zadní úložná schránka Homologace EU5, 2 osoby, ŘP sk. B (automobil) Záruka 5.let
CFMOTO Gladiátor X520-A Black edition
CFMOTO Gladiator X520 přináší populární atraktivní design, moderní prvky a v neposlední řadě skvělý výkon osvědčeného motoru 500 ccm s výkonem 28 kW v kombinaci s bez spojkovým kanadským variátorem CV-Tech. Stejně jako obsahově nižší sourozenec, přináší novinka technologii osmistovky, osvědčený systém 4x4 se 100% uzávěrkou předního diferenciálu. Homologace T3b je registrační značka žlutá a čtyřkolka je homologována jako traktor. K řízení čtyřkolky je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Sílu motoru přenáší převodovka s převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce). Krátká varianta má výhodu v ovladatelnosti, kde jste schopni se čtyřkolkou projet i v hustém lese, kde má lepší akční rádius zatáčení. O brždění čtyřkolky CFMOTO Gladiator X520 se starají čtyři kotoučové brzdy, kde je každá u jednoho kola. Ovládání brzd je pak páčkou na řidítku, kde vždy brzdí všechny čtyři brzdy, ale při použití páčky na řidítku, víc brzdí přední náprava a při použití nožní brzdy, víc brzdí zadní náprava. S bržděním Vám také pomůže Kanadský variátor CV-Tech, který má motorovou brzdu. To je potřeba hlavně při jízdě s opravdu těžkým nákladem. V základní výbavě je tažné zařízení ("koule") společně s elektrickou 7 pinovou zásuvkou. Tažné zařízení je pak i zapsané v technickém průkaze. Na předku čtyřkolky CFMOTO Gladiator X520 je silný naviják s tažnou silou 1.300 kg. Plasty čtyřkolky jsou pak naprosto pružné a když za ne chytíte a nebo se bohužel převrátíte, tak neprasknou.
Linhai 500 4x4 naviják tažné
Linhai 500 4x4 EFI vstřikování USA delphi. Je dokonale vybavený, aby snadno zvládal i nejtěžší práce na farmách, chalupách, polích či v lesích.n Při každodenním používání oceníte od základu nově vyvinutý podvozek s nezávislým zavěšením všech kol a komfortně naladěným pérováním, tichý spolehlivý kapalinou chlazený motor, elektricky přepínatelný pohon 4x4 s elektrickou uzávěrkou předního diferenciálu, vynikající hravou ovladatelnost, atraktivní design a vysokou spolehlivost, vaše peněženka zase ocení fakt, že jde o cenově nejdostupnější pracovní čtyřkolku této třídy na trhu. LINHAI 500 4WD DIFF-LOCK Toto je nejdostupnější kvalitní "pětistovka" 4x4 na českém trhu! Pokud je vaší prioritou pracovní výkonnost a dostupná pořizovací cena, a pokud zároveň dokážete ocenit design, pak jste našli, co hledáte. LINHAI 500 4WD DIFF-LOCK vás příjemně překvapí vysokou užitnou hodnotou a řadou užitečných vlastností, které oceníte při každodenní práci. Připočítejte k tomu atraktivní alu disky(příplatek) s odolnými šestiplátnovými pneumatikami, elektrický naviják 3000lbs a poctivé dílenské zpracování, mimořádně zdařilý design, který v několika zemích získal ocenění „ATV design roku“, a dostanete čtyřkolku se zcela ojedinělým poměrem ceny a hodnoty. Kvalitou, konstrukcí a designem se vyrovnává standardům renomovaných výrobců. Moderní motor 493 cm3 Od základu nově konstruovaný kapalinou chlazený jednoválcový motor má nejen dostatek síly, aby splnil všechny vaše požadavky, ale zároveň je i mimořádně ekonomický. Motor posílá sílu na kola přes robustní automatickou dvourychlostní CVT převodovku od prestižní kanadské firmy CVTech se silnou redukcí, neutrálem a zpátečkou. Při sjíždění prudkých svahů s těžkým nákladem oceníte účinnou motorovou brzdu. Pohon 4x4 s elektrickou uzávěrkou předního diferenciálu Spolehlivý elektricky přiřaditelný pohon 4x4 znamená spolehlivou trakci na jakémkoli povrchu. Stisknutím tlačítka 4x4 na řídítkách se výkon motoru rozdělí na obě nápravy, a tím se podstatně zlepší záběr. V extrémním terénu můžete navíc ještě zapnout elektricky ovládanou uzávěrku předního diferenciálu, a pro těžkou práci, v prudkých stoupáních a při tažení těžkých přívěsů je k dispozici i účinný redukovaný převod do pomala. Podvozek s vynikající ovladatelností Vysokou průchodnost a stabilitu v těžkém terénu zajišťuje vynikající podvozek s velkými zdvihy pérování, širokým rozchodem a nízkým těžištěm. K vysoké obratnosti této čtyřkolky přispívá takéi velmi malý poloměr otáčení. Všechna kola jsou nezávisle zavěšena a odpružena pětipolohově nastavitelnými jednotkami. Výkonné hydraulické kotoučové brzdy brzdí všechna čtyři kola a poskytují přesvědčivou brzdnou sílu i při jízdě s těžkým přívěsem. Bohatá výbava Přes svoji více než konkurenceschopnou cenu se Linhai 500 4WD DIFF-LOCK může pochlubit skutečně bohatou standardní výbavou, ke které vedle pohonu 4x4 s uzávěrkou předního diferenciálu patří masivní přední ochranný rám