Linhai M 550 2017,4500km Veškeré díly z této čtyřkolky
Kategorie:
Čtyřkolky
Prodám veškeré díly z této čtyřkolky.
Podobné inzeráty
Linhai 500 4x4 EFI vstřikování USA delphi. Je dokonale vybavený, aby snadno zvládal i nejtěžší práce na farmách, chalupách, polích či v lesích.n Při každodenním používání oceníte od základu nově vyvinutý podvozek s nezávislým zavěšením všech kol a komfortně naladěným pérováním, tichý spolehlivý kapalinou chlazený motor, elektricky přepínatelný pohon 4x4 s elektrickou uzávěrkou předního diferenciálu, vynikající hravou ovladatelnost, atraktivní design a vysokou spolehlivost, vaše peněženka zase ocení fakt, že jde o cenově nejdostupnější pracovní čtyřkolku této třídy na trhu.
LINHAI 500 4WD DIFF-LOCK
Toto je nejdostupnější kvalitní "pětistovka" 4x4 na českém trhu!
Pokud je vaší prioritou pracovní výkonnost a dostupná pořizovací cena, a pokud zároveň dokážete ocenit design, pak jste našli, co hledáte. LINHAI 500 4WD DIFF-LOCK vás příjemně překvapí vysokou užitnou hodnotou a řadou užitečných vlastností, které oceníte při každodenní práci. Připočítejte k tomu atraktivní alu disky(příplatek) s odolnými šestiplátnovými pneumatikami, elektrický naviják 3000lbs a poctivé dílenské zpracování, mimořádně zdařilý design, který v několika zemích získal ocenění „ATV design roku“, a dostanete čtyřkolku se zcela ojedinělým poměrem ceny a hodnoty. Kvalitou, konstrukcí a designem se vyrovnává standardům renomovaných výrobců.
Moderní motor 493 cm3
Od základu nově konstruovaný kapalinou chlazený jednoválcový motor má nejen dostatek síly, aby splnil všechny vaše požadavky, ale zároveň je i mimořádně ekonomický. Motor posílá sílu na kola přes robustní automatickou dvourychlostní CVT převodovku od prestižní kanadské firmy CVTech se silnou redukcí, neutrálem a zpátečkou. Při sjíždění prudkých svahů s těžkým nákladem oceníte účinnou motorovou brzdu.
Pohon 4x4 s elektrickou uzávěrkou předního diferenciálu
Spolehlivý elektricky přiřaditelný pohon 4x4 znamená spolehlivou trakci na jakémkoli povrchu. Stisknutím tlačítka 4x4 na řídítkách se výkon motoru rozdělí na obě nápravy, a tím se podstatně zlepší záběr. V extrémním terénu můžete navíc ještě zapnout elektricky ovládanou uzávěrku předního diferenciálu, a pro těžkou práci, v prudkých stoupáních a při tažení těžkých přívěsů je k dispozici i účinný redukovaný převod do pomala.
Podvozek s vynikající ovladatelností
Vysokou průchodnost a stabilitu v těžkém terénu zajišťuje vynikající podvozek s velkými zdvihy pérování, širokým rozchodem a nízkým těžištěm. K vysoké obratnosti této čtyřkolky přispívá takéi velmi malý poloměr otáčení. Všechna kola jsou nezávisle zavěšena a odpružena pětipolohově nastavitelnými jednotkami. Výkonné hydraulické kotoučové brzdy brzdí všechna čtyři kola a poskytují přesvědčivou brzdnou sílu i při jízdě s těžkým přívěsem.
Bohatá výbava
Přes svoji více než konkurenceschopnou cenu se Linhai 500 4WD DIFF-LOCK může pochlubit skutečně bohatou standardní výbavou, ke které vedle pohonu 4x4 s uzávěrkou předního diferenciálu patří masivní přední ochranný rám
Najety pouze 2 KM .Záruka 5 let.Uplně nová nejetá.Byla vystavena na prodejně.Sleva 10 tisíc oproti nové a navíc za 6000kč kufr zdarma.Výkonný užitkový Linhai 500 4x4 EFI vstřikování USA delphi. Je dokonale vybavený, aby snadno zvládal i nejtěžší práce na farmách, chalupách, polích či v lesích. Při každodenním používání oceníte od základu nově vyvinutý podvozek s nezávislým zavěšením všech kol a komfortně naladěným pérováním, tichý spolehlivý kapalinou chlazený motor, elektricky přepínatelný pohon 4x4 s elektrickou uzávěrkou předního diferenciálu, vynikající hravou ovladatelnost, atraktivní design a vysokou spolehlivost, vaše peněženka zase ocení fakt, že jde o cenově nejdostupnější pracovní čtyřkolku této třídy na trhu.
LINHAI 500 4WD DIFF-LOCK
Toto je nejdostupnější kvalitní "pětistovka" 4x4 na českém trhu!
Pokud je vaší prioritou pracovní výkonnost a dostupná pořizovací cena, a pokud zároveň dokážete ocenit design, pak jste našli, co hledáte. LINHAI 500 4WD DIFF-LOCK vás příjemně překvapí vysokou užitnou hodnotou a řadou užitečných vlastností, které oceníte při každodenní práci. Připočítejte k tomu atraktivní alu disky(příplatek) s odolnými šestiplátnovými pneumatikami, elektrický naviják 3000lbs a poctivé dílenské zpracování, mimořádně zdařilý design, který v několika zemích získal ocenění „ATV design roku“, a dostanete čtyřkolku se zcela ojedinělým poměrem ceny a hodnoty. Kvalitou, konstrukcí a designem se vyrovnává standardům renomovaných výrobců.
Moderní motor 493 cm3
Od základu nově konstruovaný kapalinou chlazený jednoválcový motor má nejen dostatek síly, aby splnil všechny vaše požadavky, ale zároveň je i mimořádně ekonomický. Motor posílá sílu na kola přes robustní automatickou dvourychlostní CVT převodovku od prestižní kanadské firmy CVTech se silnou redukcí, neutrálem a zpátečkou. Při sjíždění prudkých svahů s těžkým nákladem oceníte účinnou motorovou brzdu.
Pohon 4x4 s elektrickou uzávěrkou předního diferenciálu
Spolehlivý elektricky přiřaditelný pohon 4x4 znamená spolehlivou trakci na jakémkoli povrchu. Stisknutím tlačítka 4x4 na řídítkách se výkon motoru rozdělí na obě nápravy, a tím se podstatně zlepší záběr. V extrémním terénu můžete navíc ještě zapnout elektricky ovládanou uzávěrku předního diferenciálu, a pro těžkou práci, v prudkých stoupáních a při tažení těžkých přívěsů je k dispozici i účinný redukovaný převod do pomala.
Podvozek s vynikající ovladatelností
Vysokou průchodnost a stabilitu v těžkém terénu zajišťuje vynikající podvozek s velkými zdvihy pérování, širokým rozchodem a nízkým těžištěm. K vysoké obratnosti této čtyřkolky přispívá takéi velmi malý poloměr otáčení. Všechna kola jsou nezávisle zavěšena a odpružena pětipolohově nastavitelnými jednotkami. Výkonné hydraulické kotoučové brzdy brzdí všechna čtyři kola a poskytují přesvědčivou brzdnou sílu i při jízdě s těžkým přívěsem.
Bohatá výbava
Přes svoji více než konkurenceschopnou cenu se Linhai 500 4WD DIFF-
Výkonný užitkový Linhai 500 4x4 EFI vstřikování USA delphi.cena platná pouze do koce listopadu. nový záruka 5 let ...možno na splatky od 1592kč/mesičně Je dokonale vybavený, aby snadno zvládal i nejtěžší práce na farmách, chalupách, polích či v lesích. Při každodenním používání oceníte od základu nově vyvinutý podvozek s nezávislým zavěšením všech kol a komfortně naladěným pérováním, tichý spolehlivý kapalinou chlazený motor, elektricky přepínatelný pohon 4x4 s elektrickou uzávěrkou předního diferenciálu, vynikající hravou ovladatelnost, atraktivní design a vysokou spolehlivost, vaše peněženka zase ocení fakt, že jde o cenově nejdostupnější pracovní čtyřkolku této třídy na trhu.
LINHAI 500 4WD DIFF-LOCK
Toto je nejdostupnější kvalitní "pětistovka" 4x4 na českém trhu!
Pokud je vaší prioritou pracovní výkonnost a dostupná pořizovací cena, a pokud zároveň dokážete ocenit design, pak jste našli, co hledáte. LINHAI 500 4WD DIFF-LOCK vás příjemně překvapí vysokou užitnou hodnotou a řadou užitečných vlastností, které oceníte při každodenní práci. Připočítejte k tomu atraktivní alu disky(příplatek) s odolnými šestiplátnovými pneumatikami, elektrický naviják 3000lbs a poctivé dílenské zpracování, mimořádně zdařilý design, který v několika zemích získal ocenění „ATV design roku“, a dostanete čtyřkolku se zcela ojedinělým poměrem ceny a hodnoty. Kvalitou, konstrukcí a designem se vyrovnává standardům renomovaných výrobců.
Moderní motor 493 cm3
Od základu nově konstruovaný kapalinou chlazený jednoválcový motor má nejen dostatek síly, aby splnil všechny vaše požadavky, ale zároveň je i mimořádně ekonomický. Motor posílá sílu na kola přes robustní automatickou dvourychlostní CVT převodovku od prestižní kanadské firmy CVTech se silnou redukcí, neutrálem a zpátečkou. Při sjíždění prudkých svahů s těžkým nákladem oceníte účinnou motorovou brzdu.
Pohon 4x4 s elektrickou uzávěrkou předního diferenciálu
Spolehlivý elektricky přiřaditelný pohon 4x4 znamená spolehlivou trakci na jakémkoli povrchu. Stisknutím tlačítka 4x4 na řídítkách se výkon motoru rozdělí na obě nápravy, a tím se podstatně zlepší záběr. V extrémním terénu můžete navíc ještě zapnout elektricky ovládanou uzávěrku předního diferenciálu, a pro těžkou práci, v prudkých stoupáních a při tažení těžkých přívěsů je k dispozici i účinný redukovaný převod do pomala.
Podvozek s vynikající ovladatelností
Vysokou průchodnost a stabilitu v těžkém terénu zajišťuje vynikající podvozek s velkými zdvihy pérování, širokým rozchodem a nízkým těžištěm. K vysoké obratnosti této čtyřkolky přispívá takéi velmi malý poloměr otáčení. Všechna kola jsou nezávisle zavěšena a odpružena pětipolohově nastavitelnými jednotkami. Výkonné hydraulické kotoučové brzdy brzdí všechna čtyři kola a poskytují přesvědčivou brzdnou sílu i při jízdě s těžkým přívěsem.
Bohatá výbava
Přes svoji více než konkurenceschopnou cenu se Linhai 500 4WD
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, řiditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlena do nejmenšího detailu.
Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm.
O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří utrhnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě.
Podvozek čtyřkolky je zakrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku.
Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátnové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí.
Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout.
Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek.
Zásadní je ergonomie posedu, kde jezdec pohodlně sedí vzpřímeně a řidídka má před sebou aniž jsou ruce nahoru a nebo dolu. Sedlo je pak pohodlné a akorát měkké. Zadní sedlo pro spolujezdce je pak nejlepší a nejpohodlnější. Spolujezdec má na čtyřkolce svoje království, kde je prostor jen jeho. K sedlu jsou i madla pro držení spolujezdce.
Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezspojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezspojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit.
Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný.
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, říditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlená do nejmenšího detailu.
Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm.
O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří uthnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě.
Podvozek čtyřkolky je okrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku.
Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí.
Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout.
Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek.
Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezespojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezespojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit.
Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný.
Standartní výbava:
Tažné zařízení s homologací
Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík
Přední elektrický naviják s vodícími rolnami
Posilovač řízení
Alu kola 12"
Sedlo spolujezdce s madly na chycení
Homologace - bílé značky Euro 5.
Možnost na splátky, odpočtu DPH a protiúčtu za Váš motocykl nebo čtyřkolku.
Doprava zdarma, plná nádrž a registrace.
Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiátor X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch.