Legend + Civic
Kategorie:
Honda
Legend KA7 rok.94, automat, motor+převodovka OK, rozdělané zadní brzdy. K autu nové kotouče, destičky. Náhradní haupna, blatníky, nárazník přední i zadní, dveře všechny, zadní světla, víko kufru, 8x org.alu R16. Není baterka.
Civic 1.3 rok 90. Motor převodovka ok. Zlobí elektrika. Nastartovat i jezdit jde. Ulomený jeden držák předního narazniku a okénka jdou blbe stahovat. Není baterka.
Obě dvě auta v depozit.
Mám koně a velké psi. Ani jedno auto není vhodné na přepravu psů ani tahání přepravníku, vozíku a mít je jen na občasné svezení mě nějak přešlo. Potřebuji SUV. Starat se o dvě hondy, ženy auto, SUV, koně, psy a dva baráky je nereálný. Proto prodávám. Na podvalu na evidnenčku a přepis v depozitu.
Nejsou to žádné leštěnky.
Peníze nutné nepotřebuji, chleba doma nežerou. Stojí v suchu pod střechou.
Civic 1.3 rok 90. Motor převodovka ok. Zlobí elektrika. Nastartovat i jezdit jde. Ulomený jeden držák předního narazniku a okénka jdou blbe stahovat. Není baterka.
Obě dvě auta v depozit.
Mám koně a velké psi. Ani jedno auto není vhodné na přepravu psů ani tahání přepravníku, vozíku a mít je jen na občasné svezení mě nějak přešlo. Potřebuji SUV. Starat se o dvě hondy, ženy auto, SUV, koně, psy a dva baráky je nereálný. Proto prodávám. Na podvalu na evidnenčku a přepis v depozitu.
Nejsou to žádné leštěnky.
Peníze nutné nepotřebuji, chleba doma nežerou. Stojí v suchu pod střechou.
Podobné inzeráty
Jedná se o verzi KB2. Najeto 280. Znalcům není třeba vozidlo představovat.
Jsem druhý majitel. Vozidlo bylo pravidelně servisováno v Hodně.
Klady:
- nové horní ramena přední nápravy
- kompletní výměna všech kapalin
- nová originální baterie
- velmi atraktivní barva interieru
- doděláno denní svícení
Zápory které bych časem řešil:
- mírná rez u blatníku
Technické info:
Motor: 3.7i V6 V-TEC
Výkon: 217kW
Pohon: 4x4, SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive)
Vektoring točivého momentu, až 100% výkonu na jednotlivé kolo dle jízdních podmínek
Dokonalé při jízdě za mokra, na sněhu
Bose audio s 10 reproduktory
Aktivní potlačení hluku v kabině
Palubní počítač
Bi-Xenon natáčecí světlomety
Vyhřívané a větrané kožené elektické sedačky
Elektricky nastavitelný volant a zrcátka s pamětí
Adaptivní tempomat
Parkovací senzory a kamera
Čtvrtá generace modelu Honda Legend byla představena 7. října 2004 a stala se japonským Autem roku 2004–2005, což je počtvrté za posledních pět let, kdy Honda toto ocenění získala. Jeho zmenšené rozměry oproti modelu třetí generace naznačují návrat k tomu, co dělalo Legend tak populární u první generace, což je sedan nejvyšší úrovně, který nabízí něco jiného než jeho konkurenti. Model 2011 připomíná 25. výročí výroby značky Honda Legend.
Honda Legend KB2 interiér
Ve snaze reagovat na požadavky trhu, že Legend musí být sedan s pohonem zadních kol s motorem V8, představila Honda technologii pohonu všech kol na modelu Legend, nazvanou "Super Handling All-Wheel Drive" (SH-AWD), která vynesla společnosti Honda japonské auto roku a ocenění Mosuto 2005 Annual RJC technology of the Year. Tato generace modelu Legend je k dispozici pouze s pohonem všech kol Super Handling (Super Handling s pohonem všech kol). Vzhledem k neustálému úsilí o zlepšování produktů v minulých generacích sdílí řada CP3 North American Honda Accord (Honda Inspire na některých trzích) rozvor, délku, šířku a zdvihový objem motoru téměř přesně s touto generací Legend, se sníženou cenou na mnoha mezinárodních trzích. Legenda má sice vyšší úroveň standardních prvků výbavy a volitelné výbavy, ale ne o moc.
Funkce Select-Shift byla zavedena u 5stupňové automatické převodovky. Nově navržený J35A 3.5 L V6 byl změněn z 90 stupňů "V", který se používá od prvního motoru C1986A V25 v roce 6, na 60 stupňů a přidán VTEC pro zlepšení účinnosti (M-TEC byl přidán divizí MUGEN, nazývanou "balíček M1"). V kroku, který odráží mnoho "prvenství" zavedených první generací Legend, koňská síla již nevyhovovala omezením výkonu japonského automobilového průmyslu.
Model Legend obdržel pro modelový rok 2009 změnu středního modelu (MMC).
Více fotek:
Cenu nabídněte.
Prodám airbag na Hondu Civic 1996-2001 , AIRBAG řidiče, originální díl viz foto, zachovalý bez poškození.
pasuje na vozy :
CIVIC VI COUPE (EJ, EM1)
CIVIC VI FASTBACK (MA, MB)
CIVIC VI HATCHBACK (EJ, EK)
CIVIC VI SEDAN (EJ, EK)
Nové brzdové destičky BOSCH 0 986 460 972 pro Civic CRX Prelude, sada přední.
Sada brzdových destiček, kotoučová brzda
Parametry a specifikace pro Sada brzdových destiček, kotoučová brzda BOSCH 0986460972
uzavírací výstražný kontakt s akustickou výstrahou opotřebení
Číslo výrobku doporučeného příslušenství 1 987 474 607
Materiál Low-metallic
Zkušební značka ECE-R90
WVA číslo 21322
Tloušťka/síla [mm] 15 mm
Šířka [mm] 124 mm
Výška [mm] 49,1 mm
Omezení výrobce AKEBONO System
HONDA Civic IV Sedan (ED) (Rok výroby 09.1987 - 09.1991, 82 - 130 HP, Benzín)
HONDA Civic IV Hatchback (EC, ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 09.1991, 90 - 110 HP, Benzín)
HONDA CRX II Kupé (ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 02.1992, 107 - 131 HP, Benzín)
HONDA Prelude III (BA) (Rok výroby 04.1987 - 01.1992, 109 - 114 HP, Benzín)
HONDA Civic IV Shuttle (EE) (Rok výroby 01.1988 - 02.1995, 90 - 116 HP, Benzín)
Více tady:
Dobrý den, prodám originální znak z Hondy Civic TypeR. Kupovan v Honda Příbram. Zbyl mi po prodeji vozu. Cena včetně zásilkovny.
Ctr atr typer type R civic accord Honda prelude legend ep3 type-r
Prodám Hondu Civic 8g sedan americká verze 2.0 SI FA5 s bodykitem Mugen rr-jediná v EU
R.v.2007 ,154xxx km,231ps,vše v ele.okénka ,šibr,tempomat,LCD ,couvaci kamera ,navi ,přední sedačky z modelu fn2,
Základní info :
Exteriér
Bodykit Mugen RR vše plast krom křídla
Předělan komplet předek tj.přední kapota,přední světla (xenony)přední blatniky ,naraznik Mugen RR,guma pod naraznikem
Prahy
Zadní podnaraznik Mugen RR ,křídlo Mugen ,vyměněn zadni kufr ,zadni světla (USA ještě mám )
Ofuky oken Mugen
Wrap jdm red floor
Interier
Přední sedačky z verze type r fn2
Volant type r
Koberce type r fd2
Navi,couvaci kamera,android
Podvozek
Štelovatelný podvozek Meister R
Zadní spodní AL odklony
Kola 8,5 x18 japan racing
Přední červené silenty v ramenech
Motor
Hondata flashpro
Sportovní kevlar sání
Svody PLM v2
Catback skunk 2 megapower
LSD (svor)
Lehčeny setrvák
Spojka extreme clutch stage 1()
Olej měněn každých 6000km
Větší servis dělán v oem Hondě Brno tj.spojka,pružinky řazení ,vodní pumpa,řemeny,spojkový válec ,svíčky,geometrie ,silenty v ramenech atd.
Veškeré upravy a vyjímky dot zapsány v TP(nárazníky,Prahy,podvozek,kola,výfuk )
Určitě jsem na něco zapomněl ..(posl.2fotky oem civic)
Možná výměna jen za toyota gt86/brz manuál ,Honda Civic FN2
AKTUÁLNĚ:
Bezproblémové vozidlo, druhý majitel (od r. 1994), jen minimální opravy (spínač zapalování) - v r. 2017 byla provedena (specializovanou firmou) přestavba na zemní plyn / LPG (ca. 40.000 Kč), instalován střešní nosič Neumann a přidán vypínač akumulátoru, v r. 2019 výměna spínače zapalování a v r. 2020 výměna starého autorádia (na mgf. kazety) za plně vybavený dotykový panel (Android 9) - výsledkem je maximální pohodlí plně vybavené limuzíny za minimální jízdní náklady - do 2 Kč/km (tzn. rychlá návratnost vložené investice), auto je bez viditelné koroze, TP platná do 05/11/2022
POPIS:
Značka Honda
Model Legend
Generace Legend II (KA7)
Typ karoserie Sedan
Počet dveří 4
Počet sedadel 5
Rok uvedení do provozu 1992
Stav tachometru asi 142 000 km
MOTOR A PŘEVODOVKA:
Motor 3,2i 24V (205 k)
Uložení motoru Vpředu podélně
Nejvyšší výkon 151 kW (205 k) / 5500 ot. min-1
Nejvyšší točivý moment 293 Nm / 4400 ot. min-1
Uspořádání válců Vidlicové
Počet válců 6
Vrtání 90 mm
Zdvih 84 mm
Kompresní poměr 9,6
Příprava směsi Vícebodové vstřikování
Plnění -
Počet ventilů na válec 4
Palivo Benzin + LPG
Poháněná kola Pohon předních kol
Počet rychlostních stupňů (aut. převodovka) 4
Objem olejové náplně -
Objem chladící náplně -
Emisní třída -
JÍZDNÍ VÝKONY
Nejvyšší rychlost 223 km/h
Akcelerace 0-100 km/h 8,1 s
Spotřeba město -
Spotřeba mimo město -
Spotřeba kombinovaná 10,8 l/100 km
Emise CO2 -
Objem palivové nádrže 68 l
Rok zahájení výroby:
1991
Rok ukončení výroby:
1996
Nejvyšší rychlost:
223 km/h
Nejvyšší výkon:
150 kW (205 k) / 5500 ot. min-1
Spotřeba kombinovaná:
10.8 l/100 km (platí i pro LPG)