inzerce, prodej, prodám, bazar

LCD DISPLEJ C961 PRO STŘEDOVÝ MOTOR 36/48V

Kategorie: Ostatní cyklistika

Univerzální LCD displej pro středové pohony 250 W, 750 W a 1000 W se umisťuje na střed řídítek. Součástí displeje jsou ovládací tlačítka, kterými ovládáte celý středový pohon. Díky vysokému kontrastu displeje je možné číst informace z displeje bez obtíží i na přímém slunci. Robustní a odolná konstrukce zaručuje snadnou ovladatelnost. Displej je odolný proti prachu a stříkající vodě - IP65. Pomocí velkých tlačítek můžete snadno ovládat systém i při jízdě v terénu.

Tlačítky ovládáte základní funkce systému a přepínáte informace na displeji. Další funkcí ovládácích tlačítek je možnost nastavovat a programovat displej a systém. Ovládací tlačítka umožňují širokou škálu nastavení bez nutnosti programování řídící jednotky.


OVLÁDACÍ TLAČÍTKA UMOŽŇUJÍ:
Zapnout/vypnout systém
Zobrazení aktuálního času a stavu baterie
Přepínat zobrazení mezi:
- ujetou vzdáleností
- celkově ujetou vzdáleností
Zobrazení aktuální rychlosti
Vypnout/zapnout trvalé podsvícení displeje
Vstoupit do menu pro nastavení systému
Stupně asistence: 0-3, 0-5, 0-9
OBSAH BALENÍ:
Displej s ovládacími tlačítky
Držák na displej s objímkou na řidítka
Podložky na vypodlžení držáku
Instalační a spojovací materiál
LCD DISPLEJ C961 PRO STŘEDOVÝ MOTOR 36/48V
Podobné inzeráty
KONVERZNÍ KIT ENA 1000W/48V ZADNÍ KOLO
Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce bez námahy i do většího kopce. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu. Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vyplepšenou kvalitu výpletu: - značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou - speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou - používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm - výplety jsou od nás před odesláním vycentrované* - sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír - výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy * výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne ** velikost potřebného ráfku najdete na plášti kola, nejčastějí horská kola mají 26'', trekový pak 28''(700C) Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu. Parametry motoru: Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů Točivý moment: 27,3Nm/48V Výkon: 1000W/48V* Napětí: 48V Průměr: 243 mm Hmotnost: 6,4 kg Převodovka: ne * Výkon motoru - Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu. Dodáváme s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu. Set neobsahuje baterii, plášť a duši. Specifikace: zadní přímý (bez volnoběžky) BLDC motor 24-48V vypletený v dvojitém ráfku Řídící jednotka ENA Sinwave 48V/28A - nastavena na 25A max, programovatelná, umožňuje nastavit až 9 výkonových map atd. Motor je s jednotkou velmi tichý. Možnost zadní kotoučové brzdy: ANO - klasická "šestidíra" rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru Montážní šířka zadního kola: 135mm s kotoučovou brzdou nebo pastorkem (šroubovací 7-kolečko Shimano TZ-21) Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení motoru - NE (nutno objednat samostatně) Ovladač plynu - NE, za příplatek lze vybrat páčkový nebo otočný LCD displej dle výběru - C961, 965, 850C Pedal Assist System - ANO s magnetickým kotoučkem Sdružená kabeláž s vodotěsnými konektory Sada náhradních konektorů Maximální rychlos - až 45 Km/h Počet otáček: max. 390 rpm Dojezd: například 50 Km (s 48V/15,4Ah aku) s příšlapem - závisí na terénu, hmotnosti jezdce, atd. Hmotnost kola: 7,3 Kg Hmotnost balení: 11,5 Kg Tato verze není schválená pro provoz na pozemních komunikacích* Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pouze pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a případně ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky
LCD DISPLEJ C18 PRO STŘEDOVÉ POHONY, BAREVNÝ, USB
Barevný LCD displej pro středové pohony EVBIKE s možností použití pro 36V i 48V verze. Displej zobrazuje nejdůležitější informace o jízdě a umožňuje nastavovat systém. Displej je vybaven USB výstupem. Barevný LCD displej pro středové pohony 250 W, 750 W a 1000 W se umisťuje na střed řidítek. Součástí displeje jsou ovládací tlačítka, kterými ovládáte celý středový pohon a USB výstup (5V/500 mA). USB výstup slouží pro připojení externího zařízení, které je možné při zapnutém systému nabíjet. Díky vysokému kontrastu displeje je možné číst informace z displeje bez obtíží i na přímém slunci. Robustní a odolná konstrukce zaručuje snadnou ovladatelnost. Displej je odolný proti prachu a stříkající vodě. Tento displej s perfektní barevnou grafikou a jemným rozlišením vám nabízí k zobrazení velké množství informací a rozsáhlé možnosti nastavení. Ovládacími tlačítky nastavujete a ovládáte celý systém tj. vypínáte a zapínáte systém, měníte stupeň asistence, ujetou vzdálenost, celkovou vzdálenost aj. Ovládací tlačítka umožňují širokou škálu nastavení bez nutnosti programování řídící jednotky. Polohovatelný držák displeje je velmi pratický, nastavíte si s ním displej přesně podle vašich představ. NA DISPLEJI SE ZOBRAZUJÍ INFORMACE: Aktuální čas Aktuální rychlost (číselně i graficky) Kapacita baterie (% nebo napětí V) Příkon W (graficky) Příkon A (graficky) Ujetá vzdálenost TRIP Ujetá vzdálenost ODO Stupeň asistence Maximální rychlost Průměrná rychlost Doba jízdy DALŠÍ FUNKCE DISPLEJE: Možno plynule měnit podsvícení Možno vstoupit do podrobného menu pro nastavení celého systému OBSAH BALENÍ: Displej s ovládacími tlačítky Držák na displej s odklápěcí čelistí na řidítka Podložky na vypodložení držáku Instalační a spojovací materiál
AKUMULÁTOR LI-ION LG 48V, 16 AH PLAST
Pozor, tyto akumulátory vyrábíme přímo my na naší lince v ČR !!! Specifikace: Typ článků: Li-ion značkové LG Chem MH1 3200mAh Nabíjecí napětí: 54,6V Nominální napětí: 48V Nominální kapacita: 16 Ah (768Wh) @ 0.2C vybíjení Využitelná kapacita: 15,4 Ah Nabíjecí proud: standardní nabíjení - 0,2C Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 54,6V, potom CV (konstantní napětí 54,6V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule. Doba nabíjení: standardní nabíjení - 6 hod. Doba nabíjení: 5A - 3 hod. BMS: ano (ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka) Balanční obvody: ANO Max. nabíjecí proud: 5A Nominální vybíjecí proud: 25A Max. vybíjecí proud: 50A (5s) Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C USB port: ne Indikátor stavu aku: ne Způsob zapínání/vypínání akumulátoru: elektronicky přes BMS Rozměry akumulátoru (v,š,d): 98x67x280mm Hmotnost akumulátoru: 3,37 Kg Nabíjecí konektor: XLR Doporučená standardní nabíječka (není součástí): 48V/2,5A plně automatická STC-8108LD XLR Volitelná rychlonabíječka (není součástí): 48V/5A STC-8116 XLR Záruka: 24 měsíců Příslušenství: sada propojovacích konektorů, CZ návod Pozor, tento akumulátor je určen k montáži do dalšího obalu, který ho ochrání proti vniknutí vody a vlhkosti! Součástí není nabíječka, doporučená nabíječka je 48V/2,5A nebo 48V/5A.
KONVERZNÍ KIT /SET/ 750W/36V - 1000W/48V PŘEDNÍ KOLO
Tento konverzní set obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokolo. Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce prakticky bez námahy i do většího kopce. Řídící jednotka podporuje funkci tempomatu a rekuperace části kinetické energie pří brždění zpět do akumulátoru. Kvůli velkému výkonu 750W respektive 1000W není schváleno pro oficiální provoz na pozemních komunikacích. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu. Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu. Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vylepšenou kvalitu výpletu: - značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou - speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou - používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm - výplety jsou od nás před odesláním vycentrované* - sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír - výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy Maximální rychlost 25 km/h Napětí baterie 48V, 36V Výkon pohonu 750W, 1000W Hmotnost 7,3 Kg Volnobněžka Ne Vestavěná převodovka Ne Možnost rekuperace Ne Točivý moment 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V Výkon 750W/36V nebo 1000W/48V Montážní šířka 100 mm Napětí 36V / 48V Magnety 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů Průměr 243 mm
KONVERZNÍ KIT 750W 36V / 1000W 48V PŘEDNÍ LITÉ KOLO 20''
Specifikace: Řídící jednotka Magic - nadstandardní funkce: tempomat, signalizace poruchy, motorová brzda, programovatelná přes USB, univerzální pro napětí akumulátoru 24V,36V a 48V Montážní šířka předního kola: 100mm Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení tempomatu, případně aktivaci brzdění motorem (2x) Pokud nekupujete se setem zároveň akumulátor, případně USB kabel pro nastavení řídící jednotky, specifikujte prosím do poznámky objednávky na jaké napětí budete chtít řídící jednotku nastavit. Z výroby je nastavena, aby fungovala s akumulátory 24V, 36V i 48V, nicméně pak nehlídá kritické podpětí u 36V a 48V akumulátorů (nevadí to u kvalitních LiFePO4 a Li-ion akumulátorů, které si podpětí hlídají vlastní elektronikou, ale mělo by být nastavenou u olověných, případně gelových aku). Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. 341/2014Sb., příloha č. 12, část C a při dodržení ostatních ustanovení normy EN 15194+A. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit. Tento set neobsahuje akumulátor, nutno dokoupit samostatně. Sety o tomto výkonu doporučujeme instalovat pouze do ocelových předních vidlic. Hliníkové vidlice by měly být opatřeny doplňkovým ramenem pro rozložení kroutícího momentu. Hmotnost pohonu 6,6 kg Maximální rychlost 25 km/h Napětí baterie 48 V, 36 V Umístění pohonu Přední, Zadní Velikost ráfku 20" Výkon pohonu 1000 W, 750 W Kroutící moment 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V Hlučnost pohonu
KIT 250W PŘEDNÍ + LI-ION SHARK AKU
Obrázek je ilustrační.Komplet osvědčeného 250W motoru, vypleteného do značkového ráfku Remerx zvolené velikosti, a našeho špičkového akumulátoru SHARK pro montáž do rámu kola. Nyní s oblíbenou řídící jednotkou BASE, integrovanou v doku akumulátoru SHARK. Součástí je nabíječka a příšlapový senzor (určen pro montáž na pravou stranu středu šlapátek, při montáži na levou stranu je zapotřebí použití držáku pro PAS senzor). K přestavbě tedy už žádné další komponenty nebudete potřebovat. Tato sestava je vhodná pro zákazníky, kteří hledají na montáž snadné, kompaktní a poměrně hmotnostně lehké řešení přestavby na elektrokolo. 250W bezkartáčový eletromotor je opatřený volnoběžkou, takže pokud není zrovna využíván, nijak jezdce nepřibržďuje. Jeho dopomoc do kopců je až tak výrazná, že se ani do větších kopců nezadýcháte (samozřejmě pokud nebudete sami chtít). Ideální elektropohon pro cyklisty všeho věku, kteří z nějakého důvodu už potřebují při jízdě pomoci a více se při projížďce kochat, než trápit. Vyrábíme hned několik velikostí a kapacit akumulátoru Shark, takže lze uspokojit široké spektrum požadavků na dojezd kola. Od cca 65km na 11,6Ah verzi až po cca 120km s největší kapacitou 36V/20,4Ah. Akumulátor umístěný uvnitř rámu (je třeba změřit rozměry, zda se do rámu vejde) poskytuje nejlepší možné vyvážení kola a tedy nejlepší jízdní vlastnosti. Součástí je automatická nabíječka 36V/2A a akumulátor (Shark 11,6Ah), který netrpí žádným paměťovým efektem, takže ho lze dobíjet kdykoliv, třeba po každé jízdě. Akumulátor lze velmi snadno z kola sejmout (při přepravě, skladování atd.) Použitá 15A jednotka BASE je velmi agilní a robustní. PAS senzor zabírá velmi jemně a k dispozici je dle displeje až 9 stupňů přípomoci. Díky kompatibilitě s BBS příslušenstvím je k dispozici na výběr množství displejů a příslušenství. Standardně je ke kitu dodávaný základní LCD displej C961. Na výběr je však také displej C965, 500C a 860C. Srovnávač displejů zde. Požadovaný displej si při objednávce lze specifikovat pomoci volby "typ displeje" na kartě tohoto produktu. POZOR, KVŮLI NESOULADU S NORMOU EN15194 NENÍ AKCELERAČNÍ PÁČKA SOUČÁSTÍ BALENÍ. Spolu s brzdovými pákami s odpojovači lze přiobjednat samostatně. Součastí produktu: Brzdové páky NE Objednat? Akcelerační páčka NE Objednat? Podmínky instalace kompletu: Komplet lze namontovat na všechna běžná jízdní kola s průměrem ráfků 20", 24", 26", 27,5" nebo 28" a 29" s pánským rámem (kvůli místu v rámu). Pro dámské rámy zvolte kit BASE s akumulátorem na nosiči. Ližina úchytu akumulátoru se montuje místo cykloláhve. Pokud nejsou nýty pro cykloláhev dostatečně robustní, je vhodné přidat ještě třetí nýt nebo ližinu pojistit kovovými stahovacími pásky. Technické parametry:Řídící jednotka BASE SHARK 36V/250W s příslušenstvímAkumulátor Li-ion 36V SHARK 11,6Ah s nabíječkou Motory na výběr: motor BASE přední, BASE zadní na šroubovací vícekolečko (max. 7-k) nebo kazetový motor 8FUN (až 9-k) Jak zvolit správnou variantu? Přímo na