LCD DISPLEJ C18 PRO STŘEDOVÉ POHONY, BAREVNÝ, USB
Kategorie:
Ostatní cyklistika
Barevný LCD displej pro středové pohony EVBIKE s možností použití pro 36V i 48V verze. Displej zobrazuje nejdůležitější informace o jízdě a umožňuje nastavovat systém. Displej je vybaven USB výstupem.
Barevný LCD displej pro středové pohony 250 W, 750 W a 1000 W se umisťuje na střed řidítek. Součástí displeje jsou ovládací tlačítka, kterými ovládáte celý středový pohon a USB výstup (5V/500 mA). USB výstup slouží pro připojení externího zařízení, které je možné při zapnutém systému nabíjet. Díky vysokému kontrastu displeje je možné číst informace z displeje bez obtíží i na přímém slunci. Robustní a odolná konstrukce zaručuje snadnou ovladatelnost. Displej je odolný proti prachu a stříkající vodě.
Tento displej s perfektní barevnou grafikou a jemným rozlišením vám nabízí k zobrazení velké množství informací a rozsáhlé možnosti nastavení. Ovládacími tlačítky nastavujete a ovládáte celý systém tj. vypínáte a zapínáte systém, měníte stupeň asistence, ujetou vzdálenost, celkovou vzdálenost aj. Ovládací tlačítka umožňují širokou škálu nastavení bez nutnosti programování řídící jednotky. Polohovatelný držák displeje je velmi pratický, nastavíte si s ním displej přesně podle vašich představ.
NA DISPLEJI SE ZOBRAZUJÍ INFORMACE:
Aktuální čas
Aktuální rychlost (číselně i graficky)
Kapacita baterie (% nebo napětí V)
Příkon W (graficky)
Příkon A (graficky)
Ujetá vzdálenost TRIP
Ujetá vzdálenost ODO
Stupeň asistence
Maximální rychlost
Průměrná rychlost
Doba jízdy
DALŠÍ FUNKCE DISPLEJE:
Možno plynule měnit podsvícení
Možno vstoupit do podrobného menu pro nastavení celého systému
OBSAH BALENÍ:
Displej s ovládacími tlačítky
Držák na displej s odklápěcí čelistí na řidítka
Podložky na vypodložení držáku
Instalační a spojovací materiál
Barevný LCD displej pro středové pohony 250 W, 750 W a 1000 W se umisťuje na střed řidítek. Součástí displeje jsou ovládací tlačítka, kterými ovládáte celý středový pohon a USB výstup (5V/500 mA). USB výstup slouží pro připojení externího zařízení, které je možné při zapnutém systému nabíjet. Díky vysokému kontrastu displeje je možné číst informace z displeje bez obtíží i na přímém slunci. Robustní a odolná konstrukce zaručuje snadnou ovladatelnost. Displej je odolný proti prachu a stříkající vodě.
Tento displej s perfektní barevnou grafikou a jemným rozlišením vám nabízí k zobrazení velké množství informací a rozsáhlé možnosti nastavení. Ovládacími tlačítky nastavujete a ovládáte celý systém tj. vypínáte a zapínáte systém, měníte stupeň asistence, ujetou vzdálenost, celkovou vzdálenost aj. Ovládací tlačítka umožňují širokou škálu nastavení bez nutnosti programování řídící jednotky. Polohovatelný držák displeje je velmi pratický, nastavíte si s ním displej přesně podle vašich představ.
NA DISPLEJI SE ZOBRAZUJÍ INFORMACE:
Aktuální čas
Aktuální rychlost (číselně i graficky)
Kapacita baterie (% nebo napětí V)
Příkon W (graficky)
Příkon A (graficky)
Ujetá vzdálenost TRIP
Ujetá vzdálenost ODO
Stupeň asistence
Maximální rychlost
Průměrná rychlost
Doba jízdy
DALŠÍ FUNKCE DISPLEJE:
Možno plynule měnit podsvícení
Možno vstoupit do podrobného menu pro nastavení celého systému
OBSAH BALENÍ:
Displej s ovládacími tlačítky
Držák na displej s odklápěcí čelistí na řidítka
Podložky na vypodložení držáku
Instalační a spojovací materiál
Podobné inzeráty
Univerzální LCD displej pro středové pohony 250 W, 750 W a 1000 W se umisťuje na střed řídítek. Součástí displeje jsou ovládací tlačítka, kterými ovládáte celý středový pohon. Díky vysokému kontrastu displeje je možné číst informace z displeje bez obtíží i na přímém slunci. Robustní a odolná konstrukce zaručuje snadnou ovladatelnost. Displej je odolný proti prachu a stříkající vodě - IP65. Pomocí velkých tlačítek můžete snadno ovládat systém i při jízdě v terénu.
Tlačítky ovládáte základní funkce systému a přepínáte informace na displeji. Další funkcí ovládácích tlačítek je možnost nastavovat a programovat displej a systém. Ovládací tlačítka umožňují širokou škálu nastavení bez nutnosti programování řídící jednotky.
OVLÁDACÍ TLAČÍTKA UMOŽŇUJÍ:
Zapnout/vypnout systém
Zobrazení aktuálního času a stavu baterie
Přepínat zobrazení mezi:
- ujetou vzdáleností
- celkově ujetou vzdáleností
Zobrazení aktuální rychlosti
Vypnout/zapnout trvalé podsvícení displeje
Vstoupit do menu pro nastavení systému
Stupně asistence: 0-3, 0-5, 0-9
OBSAH BALENÍ:
Displej s ovládacími tlačítky
Držák na displej s objímkou na řidítka
Podložky na vypodlžení držáku
Instalační a spojovací materiál
EVbike Sada brzdových páček pro přímý pohon s odpojovačem (L+R) - EVBIKE
Brzdové páky na čelisťové brzdy nebo mechanické kotoučové. Kontakt uvnitř brzdové páky při brždění vyšle signál do regulátoru a dojde k odpojení motoru.
Materiál: slitina hliníku, celokovové!
Balení obsahuje:
Pravá a levá brzdová páčka.
určeno pro přímé pohony není kompatibilní se středovými pohony
PŘESTAVBOVÁ SADA JE KOMPLETNÍ. NEPOTŘEBUJETE ŽÁDNÉ DALŠÍ PŘÍSLUŠENSTVÍ.
Nová řídící jednotka umí vyčítat data o rychlosti a ujeté vzdálenosti přímo z motoru a díky tomu již sada neobsahuje čidlo rychlosti, montáž je tak snazší a přehlednější. Po připojení 36V baterie je nominální výkon motoru 500 W. Díky vysokému kroutícímu momentu silného motoru je možné na kole jezdit i v režimu akcelerátoru. Motor je bezúdržbový a díky jeho robustní konstrukci jej lze výrazně přetěžovat.
VÝHODY SADY:
multifunkční, podsvícený LCD displej, který kromě informací o jízdě, zobrazuje aktuální spotřebu energie (W), napětí baterie (V) a další…
možnost aktivace nebo deaktivace tempomatu
L+P brzdová páka e-brake se spínačem, díky kterému můžete okamžitě vyřadit motor z provozu
variabilita přestavby (kola, koloběžky, tříkolky)
bezúdržbová, robustní a odolná konstrukce motoru
možnost přepletení do ráfku 20"-28" (ve specializovaném servisu)
na motor je možné namontovat brzdový kotouč
DÉLKY KABELŮ:
displej: 300 mm
brzdy: 400 mm
akcelerátor: 400 mm
napájecí kabel (z kontroleru): 1200 mm
kabel motoru (z kontroleru): 1200 mm
kabel motoru (z motoru): 350 mm
připojení hlavního kabelového svazku: 170 mm
hlavní kabelový svazek: 1100 mm
kabel senzoru šlapaní: 950 mm
TIP: Minimální vzdálenost pro přední osu je 100 mm a pro zadní osu 135 mm. Při instalaci sady do předního kola doporučujeme použít protiskluznou ráčnu, pro zajištění motoru proti protočení ve vidlici.
OBSAH BALENÍ:
Motor s výpletem v ráfku 26" nebo 28"
Baterie 36V 13Ah v brašně
Nabíječka 5A
LCD displej s ovládáním
Programovatelná řídící jednotka
L+P brzdová páka s odpojovačem
Otočný akcelerátor
Centrální kabelový svazek
Pedálový asistent
Tato sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).
Obrázek je ilustrační.Komplet osvědčeného 250W motoru, vypleteného do značkového ráfku Remerx zvolené velikosti, a našeho špičkového akumulátoru SHARK pro montáž do rámu kola. Nyní s oblíbenou řídící jednotkou BASE, integrovanou v doku akumulátoru SHARK. Součástí je nabíječka a příšlapový senzor (určen pro montáž na pravou stranu středu šlapátek, při montáži na levou stranu je zapotřebí použití držáku pro PAS senzor). K přestavbě tedy už žádné další komponenty nebudete potřebovat. Tato sestava je vhodná pro zákazníky, kteří hledají na montáž snadné, kompaktní a poměrně hmotnostně lehké řešení přestavby na elektrokolo. 250W bezkartáčový eletromotor je opatřený volnoběžkou, takže pokud není zrovna využíván, nijak jezdce nepřibržďuje. Jeho dopomoc do kopců je až tak výrazná, že se ani do větších kopců nezadýcháte (samozřejmě pokud nebudete sami chtít). Ideální elektropohon pro cyklisty všeho věku, kteří z nějakého důvodu už potřebují při jízdě pomoci a více se při projížďce kochat, než trápit. Vyrábíme hned několik velikostí a kapacit akumulátoru Shark, takže lze uspokojit široké spektrum požadavků na dojezd kola. Od cca 65km na 11,6Ah verzi až po cca 120km s největší kapacitou 36V/20,4Ah. Akumulátor umístěný uvnitř rámu (je třeba změřit rozměry, zda se do rámu vejde) poskytuje nejlepší možné vyvážení kola a tedy nejlepší jízdní vlastnosti. Součástí je automatická nabíječka 36V/2A a akumulátor (Shark 11,6Ah), který netrpí žádným paměťovým efektem, takže ho lze dobíjet kdykoliv, třeba po každé jízdě. Akumulátor lze velmi snadno z kola sejmout (při přepravě, skladování atd.) Použitá 15A jednotka BASE je velmi agilní a robustní. PAS senzor zabírá velmi jemně a k dispozici je dle displeje až 9 stupňů přípomoci. Díky kompatibilitě s BBS příslušenstvím je k dispozici na výběr množství displejů a příslušenství. Standardně je ke kitu dodávaný základní LCD displej C961. Na výběr je však také displej C965, 500C a 860C. Srovnávač displejů zde. Požadovaný displej si při objednávce lze specifikovat pomoci volby "typ displeje" na kartě tohoto produktu. POZOR, KVŮLI NESOULADU S NORMOU EN15194 NENÍ AKCELERAČNÍ PÁČKA SOUČÁSTÍ BALENÍ. Spolu s brzdovými pákami s odpojovači lze přiobjednat samostatně. Součastí produktu: Brzdové páky NE Objednat? Akcelerační páčka NE Objednat? Podmínky instalace kompletu: Komplet lze namontovat na všechna běžná jízdní kola s průměrem ráfků 20", 24", 26", 27,5" nebo 28" a 29" s pánským rámem (kvůli místu v rámu). Pro dámské rámy zvolte kit BASE s akumulátorem na nosiči. Ližina úchytu akumulátoru se montuje místo cykloláhve. Pokud nejsou nýty pro cykloláhev dostatečně robustní, je vhodné přidat ještě třetí nýt nebo ližinu pojistit kovovými stahovacími pásky. Technické parametry:Řídící jednotka BASE SHARK 36V/250W s příslušenstvímAkumulátor Li-ion 36V SHARK 11,6Ah s nabíječkou Motory na výběr: motor BASE přední, BASE zadní na šroubovací vícekolečko (max. 7-k) nebo kazetový motor 8FUN (až 9-k) Jak zvolit správnou variantu? Přímo na
Krosové elektrokolo EXETER s hliníkovým rámem, sportovním designem, odpruženou přední vidlicí, kotoučovými brzdami a rozměrem kol 28“, rám 17,5 a centrálním motorem Bafang M300. Motor je vybaven integrovaným snímačem otáček.
Elektrokolo je vybaveno středovým motorem Bafang M300 s nominálním výkonem 250W a max. výkonem 350W. Tento motor se může mimo jiné pochlubit vysokým kroutícím momentem, který může dosáhnout hodnoty až 80 Nm a je vybaven integrovaným snímačem otáček. Elektromotor Bafang M300 se rychle zařadil mezi zavedenými středovými pohony především díky svému kvalitnímu zpracování. Dále vyniká velmi plynulým chodem, nadprůměrným výkonem ve stoupání a tichým chodem. Systém se ovládá pomocí LCD displeje a tlačítkového ovladače umístěného na řídítkách.Mimo toho dokoupeno spoustu doplňků-blatníky,nosič,atd + rezervní duše a pláště. Málo využité.
Kompletní specifikace
Tento základní konverzní set obsahuje klíčové prvky, které budete potřebovat k přestavbě Vašeho kola na elektrokolo. Připravili jsme cenově dostupnou základní variantu s osvědčenou řídící jednotkou, jednoduchým ovládáním a robustním elektromotorem. Ovládání intenzity přípomoci (PAS) ve třech krocích přes LED displej nebo v pěti krocích přes LCD displej.
Lze objednat také s oblíbeným LCD displejem K-LCD5, který zpřístupňuje řadu funkcí a nastavení.
Parametry motoru DWG07 BASE:
Magnety: 20 magnetů / 18 slotů / 20 pólů
Točivý moment: 12,1 Nm
Výkon: 250 W
Napětí: 36 V
Max. otáčky: 270RPM
Průměr: 139 mm
Hmotnost: 3 Kg
Převodovka: ano - planetová
Možnost kotoučové brzdy: ANO
Montážní šířka předního/zadního kola: 100/135mm
Volnoběžka: ano (motor neklade při jízdě bez elektropohonu žádný odpor)
Set NEOBSAHUJE Volitelné příslušenství:
-brzdové páky s odpojovačem
-akcelerační páčku..nutno doobjednat !!!!
Set neobsahuje baterii, plášť a duši spolu s kazetou s kolečky zadních převodů (lze použít jakékoliv standardní do 7-kolečka).
Požadovanou velikost ráfku, barevné provedení (černá/stříbrná) spolu s variantou motoru (přední/zadní) můžete vybrat na kartě produktu. Je možné také dodat s motorem na kazetu (až 10 koleček).
ŘADOU SETŮ REMERX EDITION VÁM PŘINÁŠÍME VYPLEPŠENOU KVALITU VÝPLETU:
- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
* výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C., případně nástupnická nařízení a ostatní platnou legislativu. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit!
Montáž akcelerační páčky na kolo je v rozporu s evropskou legislativou (EN15194), týkající se provozu elektrokol na komunikacích, se všemi případnými důsledky pro provozovatele takového elektrokola. Legislativou je vyžadována pomoc motoru čistě ke šlapání (PAS).