inzerce, prodej, prodám, bazar

Kufr Honda

Kategorie: Ostatní

Dobrý den, prodám tři originál kufry na Honda Varadero 1000, plus držáky.
Kufr Honda
Podobné inzeráty
Nitro baterie YTX14-BS-N
bezúdržbová baterie. nejvyšší standard kvality; vyrobeno dle norem JIS vyrobeno největším japonským výrobcem baterií velmi široká nabídka: více než 90 různých položek méně než 0,5 % závad baterie je prodávána v suchém stavu Kapacita Ah/10HR : 12 Startovací proud (A) : 200 Délka baterie (mm) : 150 Šířka baterie (mm) : 87 Výška baterie (mm) : 145 Objem elektrolytu (ltr) : 0,69 Váha plné baterie (Kg) : 4,6 např. pro modely: APRILIA 1000 ETV Caponord (02–07) APRILIA 1000 RSV 1000 Mille (00) APRILIA 1000 SL Falco (00–03) APRILIA 750 Dorsoduro APRILIA 750 SL SHIVER APRILIA 800 MANA APRILIA 850 MANA (08–10) APRILIA 850 MANA GT ABS (10) BENELLI 125 Adiva (00) BENELLI 150 Adiva150 (00) BETAMOTOR 1000 YB10 Dieci (00-) BIMOTA 1000 YB10 DIECI BMW 1200 K1200R, S BMW 1200 R1200GS, K1200R (05-) BMW 1200 R1200R, S BMW 650 F650GS BMW 800 F800, GS, ST BUELL 1200 S1 Lightning (96–99) BUELL 1200 XB12R Firebolt, XB12S Lightning (04–08) BUELL 1200 XB12S Lightning (04–06) BUELL 1200 XB12X Ulysses (06–08) BUELL 500 Blast (00–08) BUELL 984 XB9R Firebolt, XB9S Lightning (02–08) CAGIVA 1000 Gran Canyon CAGIVA 500 Canyon, River (98–01) DUCATI 1098 1098 (07) HARLEY-DAVIDSON 1130 VRSC V-Rod (02–07 ) HONDA – ATV 300 TRX300 Fourtrax (88–00) HONDA – ATV 300 TRX300FW Fourtrax 4×4 (88–00) HONDA – ATV 350 TRX350 Rancher (00–06) HONDA – ATV 350 TRX350, D Fourtrax 4×4 (86–89) HONDA – ATV 400 FL400R Pilot (89–90) HONDA – ATV 400 TRX400 Rancher AT (04–06) HONDA – ATV 400 TRX400FW Foreman (95–03) HONDA – ATV 420 TRX420 Rancher 4×4 ( –09) HONDA – ATV 450 TRX450 Fourtrax Foreman S, ES (98–04) HONDA – ATV 500 FourTrax Foreman ES, 4×4 (05– 09) HONDA – ATV 500 TRX500 Fourtrax Rubicon (01– 09) HONDA – ATV 500 TRX500FE, FM, TM (05– 09) HONDA – ATV 650 TRX650 FourTrax Rincon (Std.) (03–05) HONDA 1000 XL1000V Varadero (99–02) HONDA 1100 ST1100, A Police, Pan Eur. (90-) HONDA 1100 ST1100, ABS-TCS, 1100A (91–02) HONDA 1100 VT1100 C2 Shadow Sabre (00–04) HONDA 1100 VT1100C, C3, T Shadow (Spirit, Aero, A. C. E. Tourer) (01–07) HONDA 1100 VT1100C2 Shadow Sabre (00–07) HONDA 1300 CB1300DC X4 Type LD (01-) HONDA 1300 VTX1300C, S Retro (03–07) HONDA 1300 VTX1300R, S, C (05) HONDA 1300 X4 HONDA 1500 GL1500 C (F6C) HONDA 1500 GL1500 Valkyrie (97–03) HONDA 400 NV400 DC Shadow (01-) HONDA 750 NV750, Shadow (97–98) HONDA 750 RVF (RC45) HONDA 750 VT750C Shadow (98–00) HONDA 750 VT750CD, CD2 Shadow Deluxe (98–02) HONDA 750 VT750CDA, B, C, D Shadow, A.C.E. Deluxe (02–03) HONDA 750 XRV750 African Twin HUSQVARNA 400 TE410E (00–01) HUSQVARNA 580 TE610E, SM610S (00–01) HUSQVARNA 610 TE610 (98-) HYOSUNG MOTORS 650 GT / R / S / Aguila (04) ITALJET 180 Dragster (99) KAWASAKI 1100 GPZ1100 (ZXT10 E, F) (95–97) KAWASAKI 1100 ZRX1100 (99–00) KAWASAKI 1100 ZRX1100/II (ZRT10C,D) (97–00) KAWASAKI 1100 ZX-11 (ZX1100D1) Ninja (94–98) KAWASAKI 1100 ZX1100 C-G (99) KAWASAKI 1100 ZX1100 D1 (97–00) KAWASAKI 1100 ZX1100-D Ninja ZX-11 (95–01) KAWASAKI 1100 ZX1100-D Ninja ZX-11 (CN) (93–94) KAWASAKI 1100 ZX11
Kufr skořepinový - TOPMOVE - 90 litrů
Prodáme velký rodinný (vejde se sem v pohodě oblečení pro 4 lidi na víkend) kufr od firmy Topmove (koupeno přes asi před 3 lety). Kufr je super pevný, ač lehký, ale už se nám nikam nevejde. Rozměry (vnější): 77cm(v), 53cm(š), 29cm(h) 4x dvojitá gumová kolečka, polohovací držadlo s aretací. Fixační popruhy na obsah, další 2 pytle na členění obsahu. Ostatně, je to TENTO kufr, akorát v TMAVĚ MODRÉ barvě Kufr je vybaven řadou bezpečnostních prvků - číselný zámek, zamykací zip, a systém identifikace při přepravě ztracených kufrů). Vše je plně funkční. Kufr má na obou bocích četné škrábance vzniklé používáním (viz foto). Vzhledem k rozměrům preferuji OSOBNÍ prohlídku a převzetí v Praze 4.
BUMOT TOP CASE EVO 43L ČERNÝ
Rozměry kufru kufr o objemu 43 litrů - 41 cm šířka, 33 cm délka, 34 cm výška Kufry BUMOT série Defender EVO jsou vyráběny s důrazem na maximální odolnost. Proto jsou svařované z 2mm hliníku, vybaveny pevnými nerezovými prvky pantů, zamykacích mechanismů a prvků uchycení k motorce a plastovými nárazníky. Testování prokázalo, že kufry bez problému vydrží pád motorky, pád ze skály, pobyt v mořském příboji či odhození na silnici ve stokilometrové rychlosti. Všechny hliníkové díly jsou ve spojích svařené, což zaručuje vodotěsnost a oproti nýtované konstrukci výrazně zvyšuje pevnost. Při nárazu se kufr nezdeformuje v místech spojů. Významným zesílením konstrukce kufru je hrana pod víkem. Dvakrát 90° ohyb plechu po celém obvodu vytváří profil, který nejen lépe odolává deformaci kufru, ale také přesně dosedá na gumové těsnění víka. Voda, která by prošla pod gumovým těsněním by musela protéci ještě centimetr výšky vzhůru, aby se dostala dovnitř kufru. Spodní stěna top case je pro větší pevnost uchycení k plotně vyrobena z nerezového materiálu - jelikož nerez a hliník nelze spojit svárem, spodní stana kufru je z větší části dvojitá - hliník / nerez - a oba materiály jsou sešroubovány, snýtovány a slepeny těsnícím tmelem na velké ploše. I při pádu motorky je tak obtížné kufr z uchycení urazit a tím jej poškodit. Při velké havárii pravděpodobně dříve povolí samotné čepy na plotně a výrazně dražší kufr zůstane nepoškozen. Všechny kufry mají plastové nárazníky na rozích kufru - při pádu na rovný povrch, jako je silnice, nemůžete kufr nijak poškrábat. Plastové nárazníky - rohy - jsou velmi odolné a pokud je odmontujete z kufru, můžete se na ně bez obav postavit plnou vahou. Plastové rohy jsou náhradní díly, které je možno kdykoli vyměnit díky montáži na 3 šrouby. Na rozdíl od jiných kufrů jsou kufry BUMOT pod plastovými nárazníky vždy ve všech spojích svařené - to je opět záruka vodotěsnosti a pevnosti. Plastové nárazníky nabízejí čtveřici otvorů pro uchycení dalších zavazadel na víko kufru. Ideální pro připevnění lehké karimatky nebo brašny s objemným spacákem dvěma popruhy.
Moto kufr 36L DeLuxe s plotnou - TOP
Hlavní moto kufr (BOX) 36L DeLuxe. Prodám NOVÝ kufr na motorku - špičkové provedení a zpracování. (nikdy nebyly ani nasazeny = s dokladem a 2 roky zárukou). Objem 36L v provedení DeLuxe (bytelný formovaný plast, těsnící guma). Kufr je s plotnou systém monoLOCK, upínacím materiálem i s krabicí. 2x klíček. Pošlu i na dobírku. Rozměry kufru jsou cca 47 x 42 x 32,5 cm a vejde se do něj 1 integrální přilba (i odklápěcí). Na kufr lze do montovat opěrka pro spolujezdce. Předání v HK či PCE, popřípadě lze zaslat na dobírku po cele ČR i SK. Email nebo volat. Platí do smazání. Motokufr / motobox / top case / topcase / monolock / Kappa / Givi
topcase kufr Shad SH 58X Carbon
Prodám: kufr Shad Sh58X Carbon Kufr je použitý, v pěkném stavu Kufr výsuvný do třech různých velikostí - 46litrů, 52litrů, 58litrů Rozměry: Šířka: 61 cm výška: 27-29-31,5 cm Hloubka: 48 cm včetně plotny, montážního materiálu, 2ks klíčů Cena 3.990,--kč Možnost zaslání na dobírku - doprava 600kč Aktuální do smazání, volat/sms kdykoliv
BUMOT TOP CASE EVO 30L ČERNÝ
Rozměry horních kufrů jsou: kufr o objemu 30 litrů - 41 cm šířka, 33 cm délka, 24.5 cm výška Kufry BUMOT série Defender EVO jsou vyráběny s důrazem na maximální odolnost. Proto jsou svařované z 2mm hliníku, vybaveny pevnými nerezovými prvky pantů, zamykacích mechanismů a prvků uchycení k motorce a plastovými nárazníky. Testování prokázalo, že kufry bez problému vydrží pád motorky, pád ze skály, pobyt v mořském příboji či odhození na silnici ve stokilometrové rychlosti. Všechny hliníkové díly jsou ve spojích svařené, což zaručuje vodotěsnost a oproti nýtované konstrukci výrazně zvyšuje pevnost. Při nárazu se kufr nezdeformuje v místech spojů. Významným zesílením konstrukce kufru je hrana pod víkem. Dvakrát 90° ohyb plechu po celém obvodu vytváří profil, který nejen lépe odolává deformaci kufru, ale také přesně dosedá na gumové těsnění víka. Voda, která by prošla pod gumovým těsněním by musela protéci ještě centimetr výšky vzhůru, aby se dostala dovnitř kufru. Spodní stěna top case je pro větší pevnost uchycení k plotně vyrobena z nerezového materiálu - jelikož nerez a hliník nelze spojit svárem, spodní stana kufru je z větší části dvojitá - hliník / nerez - a oba materiály jsou sešroubovány, snýtovány a slepeny těsnícím tmelem na velké ploše. I při pádu motorky je tak obtížné kufr z uchycení urazit a tím jej poškodit. Při velké havárii pravděpodobně dříve povolí samotné čepy na plotně a výrazně dražší kufr zůstane nepoškozen.