KTM 790 DUKE
Kategorie:
Silniční motocykly
Ktm 790 Duke,2018,najeto 24 xxx, krásný původní stav bez oděrky jako nová,historie, ABS, TC, jízdní režimy, asistent řazení, doplňky atd.
Podobné inzeráty
KTM 790 Duke, r.v. 9/2019, najeto 7300 km, výkon 77 kW, původ ČR. DPH nelze odečíst.
Pravidelný servis pouze KTM (1030 km, 4341 km, 6951 km). Před 400 km do údržby investováno 11 000,- z toho 5000,- za pravidelný servis včetně výměny oleje a 6000,- za nové pneumatiky Pirelli Diablo Rosso III. Faktury k dispozici. Absolutně bez investic.
Duke má řádně vedenou servisní knížku, manuály, 2x klíč, key code card.
Doplňky: zrcátka, padací protektory na motoru, krátký držák SPZ, polepy na ráfcích, ochranné polepy na nádrži. Originální držák SPZ i zrcátka přidám k moto.
Motorka je nebouraná, nepadnutá, ve stavu nového stroje.
Důvod prodeje: přechod na jiný styl moto.
Kopřivnice
Nová nepoužitá spojková páčka na KTM 125 DUKE, KTM 125 RC. Původní cena 780,-
Upředostňuji sms, né vždy mám telefon u sebe
páčka spojky, spojková páčka, náhradní díly, náhradní díly ktm, duke, ktm rc
Prodám KTM DUKE 790
Rok výroby 2018/06
Najeto 15300 Km
První majitel
Quikshifter, Anti-wheelie, doplňky POWEPARTS, mohu dodat i originál zrcátka.
Loni po sezóně vyměněný olej / filtr, pneumatiky nové na začátku sezóny 2022 ( najeto cca 2000 km ).
Důvod prodeje přechod na SUPER DUKE.
Dobrý den,nabízím svoji motorku na prodej. Jedná se o motorku KTM duke 125cmm , 11kw( lze řídit od 16 let)
rok výroby 2021, najeto má aktuálně 13tis., STK do roku 2027
na motorce je dokoupený laděný výfuk( originál přidám k motorce)
Servisováno pouze v autorizovaném servisu KTM.
Prodej z důvodu prechodu na A2 a auto.Po dohodě můžu odvést po ČR. Pro další informace mě kontaktujte, volat nebo sms.
Pro ty co hledají:KTM Duke 125,Yamaha,YBR 125,YZF-R125,MT125,XT125,Honda CBF125,CB125,CBR125.Kawasaki
Prodám KTM duke 690 rok 2012 - nabušený jednoválec s 50kw a 70Nm (momnetálně asi více po nahrání akrap EVO mapy a odstranění katu) spolu se suchou hmotností nyní 134kg (díky sundání katalyzátu a výměně origo výfuku za mnohem lehčí variantu) to tvoří skvělou kombinaci na zabavu.
Nemá cenu sem psát všechny možné detaily, každý kdo shání takovou motorku tak si o ní asi vše zjistil :). Důvod prodeje? Chci něco spíše pro dva a na delší cestování a mám možnost získat teď za slušnou cenu 890 adventure. Čím rychlejší jednání tím lépe, možno něco málo slevit na dopravu :)
Každopádně přejdeme zde k vévodovi, nová technická na cca 4 roky, pravidelný servis-
V 30 tis km
- nový řetěz
- nový přední pastorek 15 zubů (16zubů origo mám)
- nový olej v motoru 10w60,
- k+n filtr s doživotní zárukou
- svíčky
- brzdová kapalina vpředu a vzadu MOTUL RBF 700 Factory
- nové brzdové destičky - Brembo
- nově seříženy ventilové vůle
- přetěsněný counter shaft seal na předním pastorku (jelikož se mi zdálo, že tam je pár kapek oleje - takže to je nyní vyřešeno).
Navíc na motorce oproti originálu
- větrný štítek
- originální padací rámy
- krátký držák výfuku
- led blinkry
- lepší gripy Barracuda
- KTM powerparts říditka (oranžová),
- druhá sada plastů (bílá),
- navíc krovka (kryt) místo zadního sedla
- polepy ráfků
- pevné zadní stupačky
- decat – tzv. místo katalyzátoru pouze laděný svod – což zmanená skvělý zvuk, který v nizkých otáčkách neděsí a neotravuje, ale ve vysokých je to fakt symfonie pro uši, navíc jako bonus mnohem plynulejší chod motoru, kde duke trpí v nízkých otáčkách, zde se již krásně sbírá
- laděný výfuk dominator gp – možnost hard db killer – bez něj je to opravdu masakr (jezdím s ním)
- nahraní mapy Akrapovic EVO v KTM Racetool
- to vše dohromady znamená úsporu cca 10-12kg oproti sérii, která už tak je lehká jak pýrko ????
A teď ještě něco co je asi navíc, ale tak to sem hodím, spotřeba cca 3,5-5l/100km. Olej nežere ani deci. Možno řídit s řidičákem A2 (skvělá motorka na naučení i pro holku vzhledem k váze a nízkému sedlu). Za pár tisíc se dá v KTM zablokovat na 35kw. Určitě jsem na spousty dalších věcí zapomněl, klidně se ptejte cokoliv Vás napadne :)
Ze servisu mám faktury, foto, všechnu potřebnou dokumentaci !
Moto je nyní na bílých plastech s laďákem :) přidávám i foto jak vypadá na černých plastech s origo výfukem a větrným štítkem. - vše samozřejmě k moto.