Koupim staarší japonský motocykl
Kategorie:
Silniční motocykly
Mam záujem o KÚPU nasledovných modelov:
Honda cbr 250rr(mc22)
Kawasaki zxr 250
Suzuki gsxr 250
Yamaha FZR 250
Sú to staršie modely vyrábané od 1988 po 1999.
Vyznačujú sa radovým 4valcom.
Pre bližšie informácie ma kontaktujte mailom, telefonom alebo cez whatsapp a určite sa dohodneme.
Honda cbr 250rr(mc22)
Kawasaki zxr 250
Suzuki gsxr 250
Yamaha FZR 250
Sú to staršie modely vyrábané od 1988 po 1999.
Vyznačujú sa radovým 4valcom.
Pre bližšie informácie ma kontaktujte mailom, telefonom alebo cez whatsapp a určite sa dohodneme.
Podobné inzeráty
Rok výroby: 2022
Obsah: 294ccm
Výkon: 17kW
Stav tachometru: Nové
Motocykl skladem
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.
Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech.
Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.
Zdroj:
Technická data
Provedení JAWA 300 CL
Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 76 x 65mm
Zdvihový objem 294,72ccm
Kompresní poměr 11±0,5 : 1
Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1
Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 6st
Rozvor 1370mm
Výška sedla 765mm
Objem nádrže 13,2l
Rezerva 2l
Kola přední 2,15 x 18"
Kola zadní 2,50 x 17"
Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P
Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P
Odpružení přední 135mm
Odpružení zadní 100mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm
Brzda zadní Bubnová 153mm
Hmotnost bez náplní 182kg
Maximální rychlost 125km/h
Rok výroby: 2022
Obsah: 294ccm
Výkon: 17kW
Stav tachometru: Nové
Motocykl skladem
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.
Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech.
Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.
Zdroj:
Technická data
Provedení JAWA 300 CL
Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 76 x 65mm
Zdvihový objem 294,72ccm
Kompresní poměr 11±0,5 : 1
Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1
Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 6st
Rozvor 1370mm
Výška sedla 765mm
Objem nádrže 13,2l
Rezerva 2l
Kola přední 2,15 x 18"
Kola zadní 2,50 x 17"
Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P
Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P
Odpružení přední 135mm
Odpružení zadní 100mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm
Brzda zadní Bubnová 153mm
Hmotnost bez náplní 182kg
Maximální rychlost 125km/h
Rok výroby: 2022
Obsah: 294ccm
Výkon: 17kW
Stav tachometru: Nové
Limitovaná edice: 28/105ks
Motocykl skladem
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.
Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech.
Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.
Zdroj:
Technická data
Provedení JAWA 300 CL
Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 76 x 65mm
Zdvihový objem 294,72ccm
Kompresní poměr 11±0,5 : 1
Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1
Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 6st
Rozvor 1370mm
Výška sedla 765mm
Objem nádrže 13,2l
Rezerva 2l
Kola přední 2,15 x 18"
Kola zadní 2,50 x 17"
Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P
Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P
Odpružení přední 135mm
Odpružení zadní 100mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm
Brzda zadní Bubnová 153mm
Hmotnost bez náplní 182kg
Maximální rychlost 125km/h
Kentoya Fighter, 200 ccm (tovární označení Loncin Racer Fighter)
prodám motocykl, podčtvercový vzduchem chlazený dvouventilový OHV motor 63x62 mm s podtlakovým mazáním ventilů, v dokumentech uvedeno 10,6 kW, od roku 2010 druhá majitelka (slečna), najeto přes 19 tis. km, můžou přibývat, motocykl je příležitostně v provozu
poslední tři roky nejetý, nyní po servisu, připravený na ježdění pro nového majitele/majitelku
přední pneu Michelin Pilot Street 90/90-18, stav 80 %
zadní pneu Dunlop ArrowMax StreetSmart 130/70-18, stav 80 %
proběhl servis palivové soustavy, namontovaný nový palivový ventil s novým sítkem v nádrži, nový palivový filtr, vyčištěný a seřízený karburátor včetně synchronizace akcelerační pumpičky, vyměněná manžeta akcelerační pumpičky, řídící tryska 38 vyměněná za 45 (v případě zájmu můžu přidat na hraní sadu trysek 38-43), motocykl od 6 tis. otáček pokračuje hezky dál nahoru, na hranici červeného pole dává na pětku tachometrových 120 km/h, chce jít i dál, ale nezkoušel jsem (v návodu je uvedená max. rychlost 100 km/h)
nádrž je uvnitř jako nová, žádný náznak rzi, výrobce udává objem 13 litrů
po servisu ježděný pouze na Vervu
vyčištěný a přetěsněný airbox, vypraná a naimpregnovaná vložka filtru sadou KN
nová gelová baterie, vyčištěný a namazaný startér, uhlíky téměř bez známek opotřebení, nové žárovky v budících, namontován nabíjecí konektor CTEK (v případě zájmu můžu po dohodě přidat i nabíječku CTEK sx 0,8)
přední i zadní brzdy vyčištěné, odmaštěné, namazané, desky 80 % (už byly měněné),
zadní obložení 95 %
kluzáky vidlice suché
seřízené ventily, nová svíčka, druhou novou přidám k motocyklu, dva výfuky
motocykl má výbornou kompresi, startér i startovací páka, chytá nabrnk
ukazatel zařazené rychlosti
plasty byly u některých úchytů popraskané, místa byla vyztužena a vyvařena, na šroubech úchytů nové gumové podložky
vyčištěný a namazaný řetěz, všechny gumové o-kroužky jsou na svých místech
vyměněný olej
vyměněná brzdová kapalina DOT 4 ATE SL.6
motocykl má do 8 tis. km vedenou servisní knížku, celou dobu probíhaly pravidelné výměny oleje co 2 tis. km
motocykl měl už při koupi v roce 2010 praskliny na předním plexi světlometu, preventivně pro zpevnění je nově potaženo čirou karosářskou fólií
STK do 15. února 2027
prodám do dobrých rukou serióznímu zájemci
momentálně k vidění v Brně, v případě vážného zájmu po dohodě i na některých jiných místech ČR
prodám motocykl Yamaha YZF-R6 ve výborném stavu.
R6 má najeto pouze 25600km. O motocykl bylo velmi dobře postaráno, výměna oleje každý rok na novou sezónu (kvalitní olej Motul 300V 4T Factory).
Pačky a hefty jsou homologované.
Led blinkry také homologované.
Sportovní výfuk s krásným zvukem.
Mám k motorce sportovní zadní sedadlo.
Držák na telefon s nabíječkou.
Padáky. Motocykl celoročně ve vytápěné garáži.
Motocykl byl dovezen z Německa kde byl pouze jeden majitel a tady v ČR jsem prvním majitelem. Doložené Kilometry z Německa. 3 x klíč a karta s pin kódem.
Ač nerada, tak musím motocykl prodat z důvodu těhotenství.
Více na:
Dobrý den,
prodám svůj motocykl Suzuki SV 650. Motocykl má najeto 92000 km. V TP má motocykl 52 kW.
Motocykl je po seřízení ventilových vůlí a kontrole rozvodů, které jsou v pořádku.
Na motocyklu jsou:
Stavitelné zalamovací páčky - originály mám
Stavitelné přepákování
Laděný výfuk Cobra SC2 - originál mám
Nová zadní pneumatika Mitas Sportforce+
Motocykl je na svůj věk a počet najetých kilometrů ve slušném stavu, vlastním ho třetím rokem.