Koupím rám na motocykl cz 150c nebo Rikša
Kategorie:
Veteráni
Koupím rám na čz 150 c neodpružená. Nebo ( a to ještě radši) na Rikšu čz 150 c, rámy jsou v podstatě stejné, liší se pouze tím, že Rikša má držáky na zadní konstrukci a nemá držáky zadních stupaček, vzadu u úchytu kola ná ještě takové ploutvičky na uchycení výfuků.
Mám zájem i o další věci na Rikšu např.tachometr s denním
počítačem km, diferáček, poloosy, náby , zadní kola ( podobné bantamům), blatníčky , světýlka a podobně popř celé torzo Rikši.
Slibuji odměnu za typ vedoucí ke koupi.
Mám zájem i o další věci na Rikšu např.tachometr s denním
počítačem km, diferáček, poloosy, náby , zadní kola ( podobné bantamům), blatníčky , světýlka a podobně popř celé torzo Rikši.
Slibuji odměnu za typ vedoucí ke koupi.
Podobné inzeráty
Prodám nebo nejlépe vyměním všechny tyto díly Jawa pérák FJ, ČZ 125C / 150C za rám Jawa pérák, nejlépe komunista.
Zadní blatník FJ, originál voják, včetně oplechování kabelu:13000,-
Nosič, dlouhé vzpěry FJ, Zbrojovka: 3500,-
Přední blatník FJ, nutná úprava vzpěr: 5000,-
Zadní blatník ČZ 125/150C: 9000,-
Přední blatník ČZ 125/150C: 5500,-
Cena všeho dohromady 29000,-.
Díly vyměním, nebo prodám a rám koupím.
Ponúkam na predaj ČZ 175/505 rikša.
STK robená koncom leta 2022, prihlásená ako kategória L5e na slovenských ŠPZ. Motor mal v roku 2021 robenú GO: kluková hriadeľ (nová ojnica a špice), výbrus valca, všetky ložiská, klzné puzdra prevodovky (plus vymedzenie vôle), spojka ferodo, plus ďalšie drobnosti ktoré bolo treba.
Taktiež vymenené ďalšie diely ako napr. Nové brzdové obloženie na prednom kolese, nové lanká, diferenciál po repase atď.
Ide o nedokončenú renováciu keďže už na ňu nemám čas.
Rikša sa nachádza v Nitre (Západné Slovensko), odvoz je potrebné si zabezpečiť.
V prípade akýchkoľvek otázok mi prosím volajte alebo zanechajte SMS a ja sa ozvem.
+421950223029
CENA 3500€ - 83000Kč
ryksa rikša prasa cezeta trojkolka CZ175
Prodám ČZ 150C rikša
Vhodné na renovaci jako motorku rám jde použít chybí blatník a kastlíky jinak kompletní motorka pred 5ti lety plně pojízdné.
Prodám vyobrazenou rikšu ČZ 150c v předrenovačním stavu. Rikšu vlastním posledních 10 let a v době zakoupení byla plně pojízdná (do garáže vjela po vlastní ose). Dle slov předchozího majitele byla provedena generálka motoru i zadního diferenciálu. Přesto však prodávám jako nepojízdnou k celkové renovaci. Rikša nemá výrobní štítek ani číslo na motoru. Více fotografií mohu poslat e-mailem na vyžádání. Prodám nejvyšší nabídce (dle “Katalogu motocyklů ČZ” bylo v letech 1959-1951 vyrobeno pouze 3 185 ks!) Prvotní kontakt prosím e-mailem (uvedené tel číslo je neplatné).
P.s. Uvedenou rikšu naleznete i na specializované stránce věnované těmto “motocyklům”:
Sehnal jsem lepší kastlíky na renovaci své ČZ 150C, takže tyto nabízím k prodeji. Prodávám pouze , jako komplet. Bateriový ve stavu viz.fotky. Kastlík na nářadí otryskán a připraven pro další renovaci a lak. Prosím, berte v potaz , že se jedná o náhradní díly staré skoro 65-70let , takže bez záruky. Ideální na základ pro renovaci nebo patinu. Zasílám přes zásilkovnu , po platbě předem. Preferuji komunikaci skrze SMS nebo email. Pro další info / foto , stačí napsat. Dohoda o ceně možná. Nebráním se ničemu.
ČZ 150C , ČZ , JAWA , Pérák , renovace , patina , motorky , veteráni, veterán, kastlíky, 150C , FJ , Janeček, náhradní díly.
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV.
Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax.
Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm.
Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná.
Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa.
Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze.
Dohoda možná.
Prvotní kontakt prosím přes email.