KOUPÍM POJÍZDNÉ AUTO S STK
Kategorie:
BMW
Dobrý den, koupím kterékoli pojízdné auto s STK, nejlépe za cenu přepisu nebo za cenu šrotu, nájezd je jedno.
Podobné inzeráty
Dobrý den prodám auto značky Bmw E46 318i 87kw Rok výroby 2000.
najeto cca 260 000 rozvody vím že jse dělaly 190 000 a olej jse dělal před 5000km.
Auto má el.zrcátka,centrál,nastavitelné sedadla i volant,výhřev sedadel,xenony,asr,abs,lité kola,mlhovky,airbag 6x,radio na usb,výhřev zadního okna,klimatizaci atd...
Auto bylo zcela pojizdné ale potom začalo vařit..Vyměnil jse termostat,vodní pumpa,veškeré příruby ale stále vaří myslim těsnění pod hlavou...
Veškeré věci co jse dělaly minulý týden jsou nové i to jde vidět samozřejmě..
Takže někomu na díly nebo na udělání..
Prosím jen lidi ti co jsou ochotní dojed s podvalem nebo tak ne že my budou psát lidi jestli je auto pojizdné...
Stk to má ještě do 2024/3 ekodan je hrazena..Přepis podmínkou..
Jinak takhle auto je zdravé a nemělo žádný problém s podvozkem nebo tak něco...
Žádný sleváčci nebo podobní lidé nepsat...
Volat či psát kdykoliv kdyžtak zavolám či napíšu zpět..
Tel: 996 134
Prodám velice opticky i technicky zachovalý kombík od BMW. Tento kousek si přivezl před lety můj kamarád z Německa po prvním majiteli. Následně ho používal až do minulého roku, toho času už jako druhé auto do rodiny. Každopádně dostal služební auto a pro toto už neměl místo. Já mu měl pomoct s prodejem, ale když jsem viděl v jakém je to auto stavu, rozhodl jsem se si ho nechat pro sebe :) Bohužel teď po roce jsem zjistil že mi auto jen stojí v garáži, jezdím s ním opravdu výjimečně, a přijde mi to škoda.
Najeto necelých 260 tKm
r.v. 6/2003
Výbava:
- Automatická klima
- Tempomat
- Přední okna v elektrice
- Černá stropnice
- Vyhřívané sedačky
Stav auta je na skoro dvacet let starý kousek opravdu hodně solidní jak v interiéru, tak v exteriéru. Až na pár malých šrámů viz foto (které má na svědomí jeho žena, když s ním poslední dva roky jezdila) je skoro jako nové. Za celou dobu auto dostalo vždy vše co potřebovalo, olej měněn po 15tis a olej v převodovce po 60 tis. Rozvody dělány v 10/2021, poslední servis byl už za mně byl nový termostat, olej v motoru, zadní brzdy, uložení zadní nápravy + nějaké drobnosti aby auto prošlo v pořádku technickou + jsem nechal udělat adaptaci automatické převodovky (řadí uplně krásně, akorát mam asi trochu jiný jízdní styl než kamarád který jezdil spíš na spotřebu a přišlo mi že trochu podtáčí motor, po adaptaci vyřešeno). Nechal jsem udělat nový levy přední blatník a stříknout do barvy, protože byl trochu chycený. Jinak je auto bez koroze.
Na autě všechno funguje jak má. Klima, centrál, tempomat, rádio, okýnka, motoricky i mechanicky vše funkční.
Nedostatky:
Je to skoro dvacet let staré auto, takže i když všechno funguje, je vždycky co dělat. Nebudu sem psát nesmysl o tom, že je auto bez investic, i moje 3 roky staré auto by taky něco chtělo udělat :)))
- Na volnoběh občas drnčí tepelný štít u svodů, zapomněl jsem říct ať to vyřeší v servise
- Chybí vnitřní plastové obložení kolem okna pátých dveří
- Přední světla (projektory) svítí ještě jakž-takž, ale na příští technické už by se jim to nemuselo líbit
Upřimně kdybych s tím autem jezdil víc a měl ho kde skladovat (jinde než v garáži v centru Prahy za 3k měsíčně) tak se ho nezbavuji, ale se dvěma malými dětmi se mi takový výdaj těžko obhajuje.
Řekl bych že to vzhledem ke stavu (a vlastně už stáří) není uplně adept na denní ježdění, nebo aspoň pro někoho, kdo se o to bude starat. Zase vzhledem k automatu to na závodění a drifty uplně nebude :)))
Auto je k vidění v Praze - Malé straně.
Při slušném a věcném jednání jsem schopný bavit se o ceně u auta.
520D G31 ,B47-140kw ,automat 8q-8HP asi nejlepší převodovka v dnešní době, zadokolka !!(bezstarosti oproti XDRIVE)rok 2017 ,najeto 123tkm doloženo CEBIA, CV , historií z BMW, k autu COC list, komplet dokumentace, 2klíče ,el. serviska ,v minulosti jedna pojistná událost , odřený PP roh nárazníku , lakováno do rozstřiku , bez výměny a sundání nárazníku,jinak je na autě všude původní lak .
Auto je ve stavu tak jak by jsme si asi všichni přály a vždy tomu bylo u aut z Německa, nebudu tu psát pohádky o stavu nového auta a majitelích důchodcích jako píšou všichni , ale auto měl pouze jeden majitel , v zimě prakticky nejezdilo nemělo zimní pneu , auto jezdilo na servis pouze do BMW , kupováno u mého dlouholetého kamaráda v Německu privát, žádný bazar nebo přeprodej ,o auto bylo maximálně postaráno.
Stav vozu : interiér je téměř v 99% stavu auto vypadá na poloviční nájezd , vše elektrické v interiéru vyzkoušeno a funkční není tam co řešit .
Podvozek po důkladné kontrole na zvedáku , žádný uník motor-převodovka-diff , žádná vůle nikde na ničem , žádná koroze nikde není ani okysnutý diferenciál či nápravnice což je zvykem i u měnších nájezdů a mladších BMW
Motor startuje hned i v -15 ,běží rovnoměrně ,žádné nežadoucí zvuky ,plný výkon , korekční hodnoty vstřikovačů a DPF jako nové , čistý výfuk - pravidelná regenerace ,na diagnostice po najetí 1000km žádné chyby ,automat řadí perfektně , spotřeba na dlouhou vzdálenost bez problému pod 5l ,couračky 5.8l ,auto je na cestě stabilní a pevné , brzdy ostré ,jezdí naprosto bez jakéhokoliv problému , a nevyžaduje žádný servis v blízké budoucnosti ,zkontrolováno nejlépe jak šlo .
Karoserie , všude na autě původní lak (viz video prohlídka) na autě nikde žádné promáčklíny , lak je pěkný , vše perfektně spasované , když půjdu do uplných detailů nějaká škrábance na zadním nárazníku na nakládací ploše do kufru, a LP kolo má asi pár menší šrám od parkování jinak je auto 100%.
z výbavy : originální nedodělávaný M-paket , LED světla, přední i zadní dynamický parkovací asistent , BMW Conected , různé Safety asistenty hlídání v pruhu , překážky apod. , origo el tažné , R19 originál ALU kola MPAKET (za příplatek ), Adaptivní tlumiče , skla s ochrnaou proti slunci , komfort sedačky - s výhřevem i ventilací ,( asi nejlepší sedačky jaké tam mohou být ) , Ambietní osvětlení interiéru různýma barvama , bezdrátová nabíječka ,digi budíky.
U mě na servisu (zabývám se servisem BMW již řadu let ) prošlo auto kompletní kontrolou ,udělány filtry, olej , destičky komplet ,nové zimní pneu na R19 v hodnotě 18k,černé ledvinky (původní přidám)
Auto na origo R17 ALU , případně R19 M-Paket za příplatek
Auto je přihlášeno na CZ doklady , prošlo legální STK s 0 chybama s pochvalou za stav ,není odpočtové DPH
videoprohlídka
80 fotek:
Vše udržováno v originále - žádný tuning. Auto v Německu garážované v mém vlastnictví vždy venku pod přístřeskem, vzhledem k tomu je auto bez koroze. Auto je v plné výbavě chybí pouze šíbr a sport sedačky. Mám servisní knížka do určitých km. Auto není havarovaného.
Jsem opravdový majitel tohoto vozu, žádný překupník nebo bazar na prodej nespěchám.
BMW 325ci e46 141kw
Rok výroby je: 9/2005 (poslední model facelift)
Nájezd 230 000km
Výbava top:
Harman kardon
Černá stropnice
El. Sedačky s výhřevem
Síťka/ stínítko zadního skla
A mnoho dalších
Interiér červená kůže
STK dělaná 08/2022
Příběh:
Auto jsem koupil 4/2019 dovezeno z Německa po prvním majiteli s nájezdem 200 500km , dovezl to překupník z Berouna a v ČR jsem první majitel. Od koupi auta jsem proinvestovl 230 000,- bez faktur. Auto pořízeno jako SMG II ve 218 000km zkolabovala hydraulika v převodovce, auto profesionálně přestavěno na 5st manuál, veškérá elektronika přeprogramovaná tak aby fungovala jako originál: řidiči jednotka, světelný modul, budíky atd. Do přestavby jsem investoval 120 000+ tak aby vše bylo zachované jak kdyby to vyjelo z linky BMW, po přestavbě auto bylo prohlednuto v Renocar Brno slatina, zapsáno v TP. Vzhledem k přestavbě má auto pouze jeden klíč
Opravy:
Olej vždy 5w40 total quartz
Vždy před 10tkm komplet servis, vždy kvalitní olej a filtry, tankovalo se vždy jen Verva 100 na benzině
komplet brzdy ATE (desky, kotouče, kapalina, levá strana komplet nove brzdiče origo BMW)
Přední ramena kol obě
Zadní rameno pravé
Výměna oleje v diff
Vylměna oleje v manuál převodovce
Nová váha vzduchu origo BMW
Nový alternátor Bosch + baterka Varta
Nové řemeny
Komplet silentbloky na přední nápravě a diferenciálů
Nová spojka manual
Nové táhla řízení
Nová hadice chladicí kapaliny s odvzdušnovákem
Nové svičky
Nová ruční brzda seřízena již 2x
Palivový filtr německý
Light modul origo BMW
Prohlédnuto a registrováno v Renocar Brno všechny svolávačky Ok
Kompletní renovace laku rozleštění + keramika na 2 roky v profi servise + opraveny všechny škrábance, odřeniny případně ťukance
Interiér profi čištění + ochrana voskem
Rozleštění světel
Geometri 2x
Brzdové čidlo
Reset škrtici klapky
Vyvážení všech sad kol
Dokoupen kryt převodovky dříve chyběl
Auto má protikorozni nástřik podvozku
K autu nabízím dvě sady origo BMW kol
1. Sada 225/45 R17 gumy kleber celoroční pořízené 2019 nájezd 25tkm
2. Sada dvourozměr předek 225/40 R18 a zadek 255/35 R18 komplet nové pneu Michelin crossclimate celoroční nájezd 1tkm tyto kola jsou rozleštěné s nánosem keramiky
3. Nové šrouby kol mam je na obě sady a jsou ošetřené proti korozy - protože kola už jsem jednou odvrtával a nepřeji to nikomu.
Možná výměna za yamaha R1
Prodám svoje Bmw e61 535d, 2005, 200kw.
Nespornou výhodou vozidla, je nájezd 208 000km . Nejsem uplně člověk, co by vybíral auto podle nájezdu ale není to má první 535d a na autě je poznat, že motor a zbytek komponentu je nadstandardně zachovalý a odpovídá nájezdu . Rád zašlu VIN pro ověření . Auto vlastnil 13 let známý takže celkem znám jeho historii . Jednou bylo lehce bourané na předek . Nic hnutého ani podobně ale pochopitelně to uvedu než mě u toho 20letýho auta bude někdo pobíhat s měřičkou laku a chtít slevu 50. Vyměněné světlo, kapota , blatník a vyletěl bag . Na autě se dělal standartní servis oleje po 10-15 k , ja navíc cca 15k km zpět dělal olej v převodovce a brzdové desky a nejake drobnosti .
Auto je obuté na dvourozměrných 19’ R.O.D 275 vzadu , 245 vepředu . Zánovní letní pneu .
Z nedostatků uvedu Kosmetiku ( nekolik ďůlkú na karoserii praskly plastovy práh na narazniku chybi jedna krytka .
Po havárii v minulosti dan špatný typ airbagu ( tím pádem svítí , dále asi špatný kroužek pod volantem tím pádem svítí aktivní řízení ) s autem jsem i tak najel skoro 30 000km bez jedinneho problému i vzhledem k popsané barevné diskotece .
Prostě pokud auto technicky funguje bez problemu, tyhle veci neresim ale chápu, že normalní lidi ano.
Auto má odstraněné dpf a egr dělám to tak u každé m57 a najel s nima takhle statisíce km bez poruch, takže přesvědčovat mě o tom že to je nesmysl, je zbytečný oboje však k autu přidám vše je plně funkční . Tzn. buď vrátit díly nebo upravit soft nakonec jsem pořídil jiné auto tak zustalo tak nejak na půli cesty , provozu to samozrejme nebrání auto normalně funguje a ma 100% výkonu . Soft je originální auto zatím nebylo nikdy nijak upravováno.
Auto absolutně bez koroze .
Na poměry 535d celkem chudá výbava , vše důležité tam je ( černá kůže, velká navi , aut klima) ale pochopitelně by tam toho mohlo byt víc . Foto interieru přidám, musim tam napřed uklidit .
Řekl bych hodně slušnej základ, co nevyžaduje žádné velké investice , ale spis doladit celkem dost detailu .
Stk do 06/2024
Cena včetně 19’ alu 119 000.
Cena bez kol 99 000.
Prodám nevyužité avšak velmi opečovávané BMW X5 F15 35i se spolehlivým benzínovým motorem.
Oproti naftě servisně nenáročná motorizace bez EURO zbytečností a navíc s kultivovaným zvukovým projevem a průměrnou dlouhodobou spotřebou 9,4 l/100km.
BMW je původem ze Švýcarska (dovoz v roce 2021) s pravidelnými servisními prohlídkami BMW a to nad rámec plánů. Tzn výměna oleje zpravidla po 15 000km/1rok. Motor tichoučký, nekouří a jde pěkně za plynem. Auto jezdí od prvního majitele jen na prémiová paliva.
První výměna oleje v automatu v 82 000km, další pak ve 148 400km s proplachem a to včetně oleje v xDrive přímo v ZF Pakra Jihlava(doložím),převodovka 8 stupňová automatická ZF řadí naprosto perfektně a celkově se řadí mezi nejspolehlivější automaty na trhu.
Auto je servisováno pouze v autorizovaném servisu BMW a to od oleje až po stěrače. Vyjímkou byla výměna oleje v převodovce (v bmw,když už si o výměnu řeknete,tak nedělají proplach).
Auto je pár týdnů zpět po servisní prohlídce-olej a filtry + aktualizace softwaru v jednotkách a instalace nejnovějších map Europy 2023
Rok zpět nové kompletní brzdy,geometrie,kontrola klimatizace a další drobnosti.
Na podzim kupované zcela nové zimní pneumatiky Continental,na pneu se najelo cca.1 000km,takže v podstatě nové, k autu náleží i letní obutí stejné značky se vzorkem cca 5mm.
Co se týče stavu interiéru i exteriéru auta, karosérie až na drobnosti neoťukaná a samozřejmě bez koroze. Interiér v super stavu,neošahaný volant ani ovládací přístroje, dalo by se říci jak nové.
Přední sedačky,které bývají u tohoto modelu slabinou jsou nepoškozené a neprosezelé.
Auto je v 7 místném provedení!
Dálniční známka do 8/2023
Auto má novou STK!
Troufám si říci,že na trhu s X5 je tato v nadstandartním stavu. Hlavně díky tomu, že jezdila na Švýcarských silnicích, znalci vědí :) převážně ručně mytá a parkovaná pod střechou.
O stavu vozu Vás rád přesvědčím na osobní prohlídce. Výpisy ze servisní knížky včetně nájezdu + Cebia protokol k nahlédnutí.
Auto je nebourané,jedna pojistná událost rok zpět je na čelní sklo (orig BMW).
X5 disponuje zajímavou výbavou např.: plně automatické a vykreslovací LED světlomety,kožené sport sedačky kompletně v kůži, výhřevu a elektrice,head-up displej,xDrive 4x4,navigace Professional,ambientní svícení s možností nastavením barev,podsvícení klik,radar s ACC adaptivním tempomatem,360 stupňů parkovací kamery,bezklíčový přístup Keyless,ConnectDrive-auto v mobilní appce a další prvky výbavy patřící k modelu X5.
Palivo: benzín
Motor: 35i 225kw
Převodovka: automatická
Stav tachometru: 158 xxx km
STK: 3/2025
Počet sedadel: 7
K autu jsou dále 2 orig.klíče,veškeré manuály,guma do kufru+2 sada koberců.
Dohoda na ceně u vozu jistá.
Auto je bez investic, naprosto tiché! Po složení kupní ceny možno s autem ihned odjet. Volat můžete kdykoliv.