KOUPÍM HONDA CIVIC 8G 9G SEDAN NEBO ACCORD 8G
Kategorie:
Honda
Koupím Hondu Civic 8. generace v sedanu FD7 nebo Accord 8G (ten může být i tourer). Případně C9G sedan nebo hatch. Nejlépe v benzínu, bez koroze do 150tis. km.
A všechny prosím, aby mi už nenabízeli auta stočená, po větších nehodách a s rozsáhlou korozí. Jsem mechanik ;) Menší vady nevadí, pokud jim bude odpovídat cena. Rovnou posílejte VIN a podrobnější info. Jsem schopen přijet a vyplatit ihned. Fotky můžete posílat na Whatsapp.
A všechny prosím, aby mi už nenabízeli auta stočená, po větších nehodách a s rozsáhlou korozí. Jsem mechanik ;) Menší vady nevadí, pokud jim bude odpovídat cena. Rovnou posílejte VIN a podrobnější info. Jsem schopen přijet a vyplatit ihned. Fotky můžete posílat na Whatsapp.
Podobné inzeráty
Nové brzdové destičky BOSCH 0 986 460 972 pro Civic CRX Prelude, sada přední.
Sada brzdových destiček, kotoučová brzda
Parametry a specifikace pro Sada brzdových destiček, kotoučová brzda BOSCH 0986460972
uzavírací výstražný kontakt s akustickou výstrahou opotřebení
Číslo výrobku doporučeného příslušenství 1 987 474 607
Materiál Low-metallic
Zkušební značka ECE-R90
WVA číslo 21322
Tloušťka/síla [mm] 15 mm
Šířka [mm] 124 mm
Výška [mm] 49,1 mm
Omezení výrobce AKEBONO System
HONDA Civic IV Sedan (ED) (Rok výroby 09.1987 - 09.1991, 82 - 130 HP, Benzín)
HONDA Civic IV Hatchback (EC, ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 09.1991, 90 - 110 HP, Benzín)
HONDA CRX II Kupé (ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 02.1992, 107 - 131 HP, Benzín)
HONDA Prelude III (BA) (Rok výroby 04.1987 - 01.1992, 109 - 114 HP, Benzín)
HONDA Civic IV Shuttle (EE) (Rok výroby 01.1988 - 02.1995, 90 - 116 HP, Benzín)
Více tady:
Prodám sportovně laděné kombi střední třídy HONDA ACCORD TOURER 2,4 i-VTEC 140 kW (190 koní) s automatem, špičková výbava Executive, 12/2005. Jsem celkově druhý majitel od roku 2020, první majitel žil střídavě ve Švýcarsku a ČR. Aktuálně najeto cca 165.000 km. Vše funkční. Kompletní historie, servisní kniha, velký šanon faktur, poslední 2 roky pouze servis Honda. Mnoho nových dílů Honda. Bez investic, STK platná do 8/2023, rád udělám novou před prodejem.
Automobil byl v posledních 2 letech v rodinném provozu, převážně na dlouhé trasy, dovolenou. Accord je ve velmi dobrém stavu, pevný podvozek, super motor. Spolehlivý vůz s klasickým automatem s hydrodynamickým měničem – ideální na dlouhé cesty, ale neztratí se ani ve městě, v kopci nepopojede ani o centimetr dozadu, sám se rozjíždí po uvolnění brzdy. Řadí hladce.
Servis: Accord po dobu mého vlastnictví jezdil do autorizovaného servisu Honda Denar v Kosmonosích. Servisní knížka je vyplněná a mám také faktury.
Servisní úkony v posledních 3 letech stály přes 70.000,-Kč: poslední výměna oleje v motoru (3/2023), výměna oleje v převodovce (6/2021), nové zadní brzdiče, nové kotouče, nové destičky (přední 2019, zadní 2021), oba nové tlumiče výfuku (8/2021), vlnovec výfuku (7/2021), nový kompresor klimatizace+nový výměník+nová náplň (2/2022).
Výbava: Xenonové světlomety, automatická dvouzónová klimatizace, ESP, nepoškozené kožené čalounění, dálkově ovládané centrální zamykání, el.okna vpředu i vzadu, 2x ISOFIX, originální autorádio s CD měničem, výškově a podélně nastavitelný volant, elektricky nastavitelná sedadla řidiče i spolujezdce, lepicí sada, posilovač řízení, dělená zadní sedala, síť oddělující prostor pro zavazadla, zadní stěrač, 16palcová kola z lehké slitiny, elektricky ovládané víko 5. dveří.
Stav vozu: Automobil má drobné oděrky z městského provozu. Na předním nárazníku se loupal lak, tak jsem jej v roce 2022 nechal přelakovat (foto před lakováním rád poskytnu).
Prohlídka možná po telefonické dohodě o víkendech ve Zloníně.
Koupím Hondu Civic 8. generace v sedanu FD7 nebo Accord 8G (ten může být i tourer). Případně C9G sedan nebo hatch. Pouze v benzínu, bez koroze do 150tis. km.
A všechny prosím, aby mi už nenabízeli auta stočená, po větších nehodách a s rozsáhlou korozí. Jsem mechanik ;) Menší vady nevadí, pokud jim bude odpovídat cena. Rovnou posílejte VIN a podrobnější info. Jsem schopen přijet a vyplatit ihned. Fotky můžete posílat na Whatsapp.
Prodám airbag na Hondu Civic 1996-2001 , AIRBAG řidiče, originální díl viz foto, zachovalý bez poškození.
pasuje na vozy :
CIVIC VI COUPE (EJ, EM1)
CIVIC VI FASTBACK (MA, MB)
CIVIC VI HATCHBACK (EJ, EK)
CIVIC VI SEDAN (EJ, EK)
Jedná se o verzi KB2. Najeto 280. Znalcům není třeba vozidlo představovat.
Jsem druhý majitel. Vozidlo bylo pravidelně servisováno v Hodně.
Klady:
- nové horní ramena přední nápravy
- kompletní výměna všech kapalin
- nová originální baterie
- velmi atraktivní barva interieru
- doděláno denní svícení
Zápory které bych časem řešil:
- mírná rez u blatníku
Technické info:
Motor: 3.7i V6 V-TEC
Výkon: 217kW
Pohon: 4x4, SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive)
Vektoring točivého momentu, až 100% výkonu na jednotlivé kolo dle jízdních podmínek
Dokonalé při jízdě za mokra, na sněhu
Bose audio s 10 reproduktory
Aktivní potlačení hluku v kabině
Palubní počítač
Bi-Xenon natáčecí světlomety
Vyhřívané a větrané kožené elektické sedačky
Elektricky nastavitelný volant a zrcátka s pamětí
Adaptivní tempomat
Parkovací senzory a kamera
Čtvrtá generace modelu Honda Legend byla představena 7. října 2004 a stala se japonským Autem roku 2004–2005, což je počtvrté za posledních pět let, kdy Honda toto ocenění získala. Jeho zmenšené rozměry oproti modelu třetí generace naznačují návrat k tomu, co dělalo Legend tak populární u první generace, což je sedan nejvyšší úrovně, který nabízí něco jiného než jeho konkurenti. Model 2011 připomíná 25. výročí výroby značky Honda Legend.
Honda Legend KB2 interiér
Ve snaze reagovat na požadavky trhu, že Legend musí být sedan s pohonem zadních kol s motorem V8, představila Honda technologii pohonu všech kol na modelu Legend, nazvanou "Super Handling All-Wheel Drive" (SH-AWD), která vynesla společnosti Honda japonské auto roku a ocenění Mosuto 2005 Annual RJC technology of the Year. Tato generace modelu Legend je k dispozici pouze s pohonem všech kol Super Handling (Super Handling s pohonem všech kol). Vzhledem k neustálému úsilí o zlepšování produktů v minulých generacích sdílí řada CP3 North American Honda Accord (Honda Inspire na některých trzích) rozvor, délku, šířku a zdvihový objem motoru téměř přesně s touto generací Legend, se sníženou cenou na mnoha mezinárodních trzích. Legenda má sice vyšší úroveň standardních prvků výbavy a volitelné výbavy, ale ne o moc.
Funkce Select-Shift byla zavedena u 5stupňové automatické převodovky. Nově navržený J35A 3.5 L V6 byl změněn z 90 stupňů "V", který se používá od prvního motoru C1986A V25 v roce 6, na 60 stupňů a přidán VTEC pro zlepšení účinnosti (M-TEC byl přidán divizí MUGEN, nazývanou "balíček M1"). V kroku, který odráží mnoho "prvenství" zavedených první generací Legend, koňská síla již nevyhovovala omezením výkonu japonského automobilového průmyslu.
Model Legend obdržel pro modelový rok 2009 změnu středního modelu (MMC).
Více fotek:
Cenu nabídněte.
Dobrý den.
Prodám Hondu Accord se skvělým motorem k24 výkonem 140Kw a automatickou převodovkou . Rok výroby 2005. Najeto 290xxx km. LPG systém Stag po revizi a seřízení. Accord má plnou výbavu co asi mohl mít. napr . xenony(nové výbojky osram) , interiér světlá kůže , el páté dveře funkční i klíčkem na dálku, el nastavitelná sedadla, vyhřívání sedadel, isofix ,střešní okno, premium sound systém s DVD navigací + android rádio. originál rádio dám k vozu. dešťový senzor , tempomat , ovladání rádia na volantu atd.vše funkční
Na voze nové přední ramena , zadní tlumiče , go hlavy + originál rozvody a těsnění pod hlavou. Nové poloosy . Obě lambda sondy originál Honda. Novy chladič , termostat, chladicí kapalina Honda, servo olej Honda , olej v automatu oem. + mnoho věcí na které si už ani nevzpomenu
Vozidlo vždy dostalo co potřebovalo. Olej a filtry měněny co 10000km. Motor i podvozek je tichý.
Velmi pěkný Accord. Hezké pohodlné svezení . Automat po výměně oleje . Řadí hezky plynule a neškube. Dělal jsem si ho sám pro sebe a na dílech se nešetřilo. Teoreticky by měl teď zase dlouho sloužit bez nějakých zásadních problémů.
jezdí za 1.8 Kč/km
Minimum kosmetických vad. Koroze jen jedno malé místo u zadního lemu. nic hrozného .
Jediné co auto potřebuje jsou nové pneu , nebo v lepším případě hezčí kola.
Není problém zvednout ho na zvedáku.
Nová STK a emise . do 02/25
více info po tel.