inzerce, prodej, prodám, bazar

KONVERZNÍ KIT /SET/ 750W/36V - 1000W/48V PŘEDNÍ KOLO

Kategorie: Ostatní cyklistika

Tento konverzní set obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokolo. Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce prakticky bez námahy i do většího kopce.

Řídící jednotka podporuje funkci tempomatu a rekuperace části kinetické energie pří brždění zpět do akumulátoru. Kvůli velkému výkonu 750W respektive 1000W není schváleno pro oficiální provoz na pozemních komunikacích. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.

Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu.

Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vylepšenou kvalitu výpletu:

- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
- výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy

Maximální rychlost 25 km/h
Napětí baterie 48V, 36V
Výkon pohonu 750W, 1000W
Hmotnost 7,3 Kg
Volnobněžka Ne
Vestavěná převodovka Ne
Možnost rekuperace Ne
Točivý moment 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V
Výkon 750W/36V nebo 1000W/48V
Montážní šířka 100 mm
Napětí 36V / 48V
Magnety 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Průměr 243 mm
KONVERZNÍ KIT /SET/ 750W/36V - 1000W/48V PŘEDNÍ KOLO
Podobné inzeráty
KONVERZNÍ KIT 750W 36V / 1000W 48V PŘEDNÍ LITÉ KOLO 20''
Specifikace: Řídící jednotka Magic - nadstandardní funkce: tempomat, signalizace poruchy, motorová brzda, programovatelná přes USB, univerzální pro napětí akumulátoru 24V,36V a 48V Montážní šířka předního kola: 100mm Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení tempomatu, případně aktivaci brzdění motorem (2x) Pokud nekupujete se setem zároveň akumulátor, případně USB kabel pro nastavení řídící jednotky, specifikujte prosím do poznámky objednávky na jaké napětí budete chtít řídící jednotku nastavit. Z výroby je nastavena, aby fungovala s akumulátory 24V, 36V i 48V, nicméně pak nehlídá kritické podpětí u 36V a 48V akumulátorů (nevadí to u kvalitních LiFePO4 a Li-ion akumulátorů, které si podpětí hlídají vlastní elektronikou, ale mělo by být nastavenou u olověných, případně gelových aku). Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. 341/2014Sb., příloha č. 12, část C a při dodržení ostatních ustanovení normy EN 15194+A. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit. Tento set neobsahuje akumulátor, nutno dokoupit samostatně. Sety o tomto výkonu doporučujeme instalovat pouze do ocelových předních vidlic. Hliníkové vidlice by měly být opatřeny doplňkovým ramenem pro rozložení kroutícího momentu. Hmotnost pohonu 6,6 kg Maximální rychlost 25 km/h Napětí baterie 48 V, 36 V Umístění pohonu Přední, Zadní Velikost ráfku 20" Výkon pohonu 1000 W, 750 W Kroutící moment 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V Hlučnost pohonu
KONVERZNÍ KIT ENA 1000W/48V ZADNÍ KOLO
Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce bez námahy i do většího kopce. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu. Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vyplepšenou kvalitu výpletu: - značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou - speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou - používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm - výplety jsou od nás před odesláním vycentrované* - sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír - výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy * výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne ** velikost potřebného ráfku najdete na plášti kola, nejčastějí horská kola mají 26'', trekový pak 28''(700C) Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu. Parametry motoru: Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů Točivý moment: 27,3Nm/48V Výkon: 1000W/48V* Napětí: 48V Průměr: 243 mm Hmotnost: 6,4 kg Převodovka: ne * Výkon motoru - Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu. Dodáváme s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu. Set neobsahuje baterii, plášť a duši. Specifikace: zadní přímý (bez volnoběžky) BLDC motor 24-48V vypletený v dvojitém ráfku Řídící jednotka ENA Sinwave 48V/28A - nastavena na 25A max, programovatelná, umožňuje nastavit až 9 výkonových map atd. Motor je s jednotkou velmi tichý. Možnost zadní kotoučové brzdy: ANO - klasická "šestidíra" rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru Montážní šířka zadního kola: 135mm s kotoučovou brzdou nebo pastorkem (šroubovací 7-kolečko Shimano TZ-21) Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení motoru - NE (nutno objednat samostatně) Ovladač plynu - NE, za příplatek lze vybrat páčkový nebo otočný LCD displej dle výběru - C961, 965, 850C Pedal Assist System - ANO s magnetickým kotoučkem Sdružená kabeláž s vodotěsnými konektory Sada náhradních konektorů Maximální rychlos - až 45 Km/h Počet otáček: max. 390 rpm Dojezd: například 50 Km (s 48V/15,4Ah aku) s příšlapem - závisí na terénu, hmotnosti jezdce, atd. Hmotnost kola: 7,3 Kg Hmotnost balení: 11,5 Kg Tato verze není schválená pro provoz na pozemních komunikacích* Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pouze pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a případně ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky
KONVERZNÍ KIT 48V/750W STŘEDOVÝ MOTOR 8FUN
Motor má v sobě integrovanou řídící jednotku s PAS senzorem. Jednoduše se propojí s akumulátorem, a přes přiloženou sdruženou kabeláž s ovladači na řidítkách (displej atd.). Montáž na kolo je tedy poměrně snadná. Proč tento motor koupit u nás? Všechny tyto motory (a je jedno, zda je na obalu značka 8FUN, Bafang, EVBIKE nebo Apache) mají jednu výrobní nedokonalost. Špatně nakrimpované konektory fází motoru. To způsobuje u části motorů špatný chod a u některých se fáze vypálí a musí se to opravit. Všechny motory, zakoupené u nás, mají tento problém odstraněný! Troufáme si říct, že to řešíme jediní na trhu. Technické parametry: Verze: BBS-02 Motor: BLDC 750W/48V (určeno pro montáž do středu 68-72mm) Kroutící moment max.: 100 N.m (podle převodu kola) Max. otáčky: 83rpm Max. hluk: 55dB Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 25A PAS snímání pedálový senzor: integrovaný Hmotnost: 4,6Kg včetně talíře s ozubeným kolem (bez ovladačů) Součástí balení: Ovládací displej dle výběru (srovnávač displejů) Propojovací kabeláž 1-4 Senzor rychloměru s magnetem Ozubené kolo 46z s plastovým krytem (volitelně 44, 48 nebo 52z) Držák motoru L+P klika 175mm spojovací materiál český manuál Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. V ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit. Záruka: 24 měsíců Tento set neobsahuje akumulátor, nutno dokoupit samostatně. Standardně se kit dodává bez senzoru řazení, ale vřele doporučujeme tento senzor k systému pořídit. Funguje jako automatická spojka, tzn. při řazení převodů automaticky na okamžik odpojí motor, aby bylo možné přeřadit bez poškozování přehazovačky tahem motoru. Stejného efektu lze docílit i manuálně, jde jen o komfort. Pokud chcete zachovat se senzorem také odpojování obou brzdových páček, objednávejte variantu s rozbočovačem. Pro další informace a objednání zboží nás kontaktujte na našem E-SHOPU: Elektrokola.
AKUMULÁTOR LI-ION LG 48V, 16 AH PLAST
Pozor, tyto akumulátory vyrábíme přímo my na naší lince v ČR !!! Specifikace: Typ článků: Li-ion značkové LG Chem MH1 3200mAh Nabíjecí napětí: 54,6V Nominální napětí: 48V Nominální kapacita: 16 Ah (768Wh) @ 0.2C vybíjení Využitelná kapacita: 15,4 Ah Nabíjecí proud: standardní nabíjení - 0,2C Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 54,6V, potom CV (konstantní napětí 54,6V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule. Doba nabíjení: standardní nabíjení - 6 hod. Doba nabíjení: 5A - 3 hod. BMS: ano (ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka) Balanční obvody: ANO Max. nabíjecí proud: 5A Nominální vybíjecí proud: 25A Max. vybíjecí proud: 50A (5s) Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C USB port: ne Indikátor stavu aku: ne Způsob zapínání/vypínání akumulátoru: elektronicky přes BMS Rozměry akumulátoru (v,š,d): 98x67x280mm Hmotnost akumulátoru: 3,37 Kg Nabíjecí konektor: XLR Doporučená standardní nabíječka (není součástí): 48V/2,5A plně automatická STC-8108LD XLR Volitelná rychlonabíječka (není součástí): 48V/5A STC-8116 XLR Záruka: 24 měsíců Příslušenství: sada propojovacích konektorů, CZ návod Pozor, tento akumulátor je určen k montáži do dalšího obalu, který ho ochrání proti vniknutí vody a vlhkosti! Součástí není nabíječka, doporučená nabíječka je 48V/2,5A nebo 48V/5A.
KIT 250W PŘEDNÍ + LI-ION SHARK AKU
Obrázek je ilustrační.Komplet osvědčeného 250W motoru, vypleteného do značkového ráfku Remerx zvolené velikosti, a našeho špičkového akumulátoru SHARK pro montáž do rámu kola. Nyní s oblíbenou řídící jednotkou BASE, integrovanou v doku akumulátoru SHARK. Součástí je nabíječka a příšlapový senzor (určen pro montáž na pravou stranu středu šlapátek, při montáži na levou stranu je zapotřebí použití držáku pro PAS senzor). K přestavbě tedy už žádné další komponenty nebudete potřebovat. Tato sestava je vhodná pro zákazníky, kteří hledají na montáž snadné, kompaktní a poměrně hmotnostně lehké řešení přestavby na elektrokolo. 250W bezkartáčový eletromotor je opatřený volnoběžkou, takže pokud není zrovna využíván, nijak jezdce nepřibržďuje. Jeho dopomoc do kopců je až tak výrazná, že se ani do větších kopců nezadýcháte (samozřejmě pokud nebudete sami chtít). Ideální elektropohon pro cyklisty všeho věku, kteří z nějakého důvodu už potřebují při jízdě pomoci a více se při projížďce kochat, než trápit. Vyrábíme hned několik velikostí a kapacit akumulátoru Shark, takže lze uspokojit široké spektrum požadavků na dojezd kola. Od cca 65km na 11,6Ah verzi až po cca 120km s největší kapacitou 36V/20,4Ah. Akumulátor umístěný uvnitř rámu (je třeba změřit rozměry, zda se do rámu vejde) poskytuje nejlepší možné vyvážení kola a tedy nejlepší jízdní vlastnosti. Součástí je automatická nabíječka 36V/2A a akumulátor (Shark 11,6Ah), který netrpí žádným paměťovým efektem, takže ho lze dobíjet kdykoliv, třeba po každé jízdě. Akumulátor lze velmi snadno z kola sejmout (při přepravě, skladování atd.) Použitá 15A jednotka BASE je velmi agilní a robustní. PAS senzor zabírá velmi jemně a k dispozici je dle displeje až 9 stupňů přípomoci. Díky kompatibilitě s BBS příslušenstvím je k dispozici na výběr množství displejů a příslušenství. Standardně je ke kitu dodávaný základní LCD displej C961. Na výběr je však také displej C965, 500C a 860C. Srovnávač displejů zde. Požadovaný displej si při objednávce lze specifikovat pomoci volby "typ displeje" na kartě tohoto produktu. POZOR, KVŮLI NESOULADU S NORMOU EN15194 NENÍ AKCELERAČNÍ PÁČKA SOUČÁSTÍ BALENÍ. Spolu s brzdovými pákami s odpojovači lze přiobjednat samostatně. Součastí produktu: Brzdové páky NE Objednat? Akcelerační páčka NE Objednat? Podmínky instalace kompletu: Komplet lze namontovat na všechna běžná jízdní kola s průměrem ráfků 20", 24", 26", 27,5" nebo 28" a 29" s pánským rámem (kvůli místu v rámu). Pro dámské rámy zvolte kit BASE s akumulátorem na nosiči. Ližina úchytu akumulátoru se montuje místo cykloláhve. Pokud nejsou nýty pro cykloláhev dostatečně robustní, je vhodné přidat ještě třetí nýt nebo ližinu pojistit kovovými stahovacími pásky. Technické parametry:Řídící jednotka BASE SHARK 36V/250W s příslušenstvímAkumulátor Li-ion 36V SHARK 11,6Ah s nabíječkou Motory na výběr: motor BASE přední, BASE zadní na šroubovací vícekolečko (max. 7-k) nebo kazetový motor 8FUN (až 9-k) Jak zvolit správnou variantu? Přímo na
KONVERZNÍ KIT 250W - BASE
Kompletní specifikace Tento základní konverzní set obsahuje klíčové prvky, které budete potřebovat k přestavbě Vašeho kola na elektrokolo. Připravili jsme cenově dostupnou základní variantu s osvědčenou řídící jednotkou, jednoduchým ovládáním a robustním elektromotorem. Ovládání intenzity přípomoci (PAS) ve třech krocích přes LED displej nebo v pěti krocích přes LCD displej. Lze objednat také s oblíbeným LCD displejem K-LCD5, který zpřístupňuje řadu funkcí a nastavení. Parametry motoru DWG07 BASE: Magnety: 20 magnetů / 18 slotů / 20 pólů Točivý moment: 12,1 Nm Výkon: 250 W Napětí: 36 V Max. otáčky: 270RPM Průměr: 139 mm Hmotnost: 3 Kg Převodovka: ano - planetová Možnost kotoučové brzdy: ANO Montážní šířka předního/zadního kola: 100/135mm Volnoběžka: ano (motor neklade při jízdě bez elektropohonu žádný odpor) Set NEOBSAHUJE Volitelné příslušenství: -brzdové páky s odpojovačem -akcelerační páčku..nutno doobjednat !!!! Set neobsahuje baterii, plášť a duši spolu s kazetou s kolečky zadních převodů (lze použít jakékoliv standardní do 7-kolečka). Požadovanou velikost ráfku, barevné provedení (černá/stříbrná) spolu s variantou motoru (přední/zadní) můžete vybrat na kartě produktu. Je možné také dodat s motorem na kazetu (až 10 koleček). ŘADOU SETŮ REMERX EDITION VÁM PŘINÁŠÍME VYPLEPŠENOU KVALITU VÝPLETU: - značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou - speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou - používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm - výplety jsou od nás před odesláním vycentrované* - sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír * výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C., případně nástupnická nařízení a ostatní platnou legislativu. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit! Montáž akcelerační páčky na kolo je v rozporu s evropskou legislativou (EN15194), týkající se provozu elektrokol na komunikacích, se všemi případnými důsledky pro provozovatele takového elektrokola. Legislativou je vyžadována pomoc motoru čistě ke šlapání (PAS).