Kontakty, kondenzátory,
Kategorie:
Škoda
Prodám na veterány ŠKODA:kontakty, kondenzátory,
víko rozdělovače,měřič tlaku v pneu.ukončení
řadící páky,palec rozdělovače,filtry nové na
naftu,brzdové spínače na motorku a jiné viz.foto
na SMS nepište,cena:dohodou,možnost zaslat
víko rozdělovače,měřič tlaku v pneu.ukončení
řadící páky,palec rozdělovače,filtry nové na
naftu,brzdové spínače na motorku a jiné viz.foto
na SMS nepište,cena:dohodou,možnost zaslat
Podobné inzeráty
K prodeji kompletní zimní alu sada, výrobce Dezent TTXY. Vhodná po ověření na další VW koncernové model.
Disky rozměry:
7J × 17, 5×112, ET40, střed 57,1mm.
Vč.originál středových krytek kol v ceně.
Pneu rozměry:
Zimní Continental 215/55/17 - vzorek 4× -70%.
Cena je uvedena vždy za celou sadu/4ks celkem.
Otestováno předem na diskách/na vozidle - bez vad a poškození- vyváženo- záruka stavu a bezpečného provozu po nasazení/nazutí na Váš vůz.
Originální fotky.
Možné zaslání spediční společností, rychlé dodání po celé ČR, nutná úhrada zálohy na přepravné předem 500,- .
Cena přepravy - sada pneu cca 600,-, - sada alu kompletů cca 1200,- dle váhy a vzdálenosti.
Po předchozí domluvě a záloze 500,- navíc k ceně/sada možný dovoz na trase PRAHA - BRNO - PŘEROV.
Více fotek lze zaslat emailem na vyžádání.
V případě zájmu lze vystavit doklad.
Pro bližší domluvu použijte prosím uvedené kontakty.
Aktuální do vymazání.
Nabízím na Škoda Fabia 1, 1.4 MPi 50kW, řídící jednotku motoru, bez poškození, kontakty nejsou zoxidované, auto bez problémů jezdilo, vše fungovalo jak má.
Dobrý den,
prodám své vozidlo, které je v nadprůměrném pěkném stavu. Jedná se o mou Škodu Octavia 2 po facelift s motorem 1.9 TDI 77kw, kód motorů je BXE. Rok výroby 2010 - poslední verze bez DPF. Na vozidlu jsem nechal dělat spoustu věci, já beru vozidlo, tak, že, když se rozhodnu zítra vyjet za hranice, tak počítám s tím, že se vrátím na 100% zpět, mé vozidla musí být vždy v perfektním stavu. Teď už něco k tomu, co vozidlo má, umí.
Motorově/podvozkově:
- rozvody, čištěn egr ventil a klapa, spojka, snímač klikové hřídele, nový olej v převodovce, zádní tlumiče, pružiny, nové čelní sklo (pojistná událost - kamínek), brzdy předek a zadek + měněn 1 třmen za repas ORIGO, tandemové čerpadlo, turbo repas totožného, co ve vozidle bylo = měněn střed turba. Olej měněn pravidelně do 15tis km, někdy i 2krát ročně z důvodů mého vyššího nájezdu. Pří každé výměně oleje - byl měněn současně palivový filtr, nehrál jsem nikdy na to, že palivák vydrží 30tis km. Tankována buďto verva diesel nebo diesel efecta + aditivum do nádrže zimní/letní.
Software:
Na vozidle je nový software z původních 77 kw, je tam aktuálně něco mezi 100-110kw. Člověk nemusí tolik podřazovat, při předjetí kamionů. Vozidlo jede... Veškeré zásahy, jak do servisu, tak do úprav, dělali odborné firmy. Poskytnu kupujícímu, klidně kontakty :-)
Karoserie:
Velmi zachovalá - nutno vidět osobně.
V minulosti byl lak strojně tříkrokově rozleštěn.
Interiér:
O interiér bylo vždy pečováno nutno vidět osobně, je tam dodáváno rádio Škoda BOLERO Bosch (2din), doděláván STAGING = protočení ručiček při startování, změněno podsvícení ručiček v budíkách z bílé barvy na červenou, aby trošku vynikali, ta origo bílá, byla strašná...
Najeto: 291 202km (stále bude přibývat)
Výbava:
- 8x airbag
- výhřev předních sedadel
- výhřev zpětných zrcátek
- bluetooth jednotka (komunikuje s maxidotem, radiem, handsfree)
- MAXIDOT
- tempomat
- led přední světlomety s homologaci, díky firmě OSRAM - První náhradní LED žárovka splňující zákonné požadavky pro použití na veřejných komunikacích.
- Automatické klimatizace
- Plnohodnotná rezerva
- 4x el. okna
- gumové koberečky = originál škoda
- plastová vana v kufru
- v kufru síťový program škoda auto
- zatmavene zadní skla s homologací
Vozidlo aktuálně obuto na zimních r15 plechových discích pneu MATADOR zhruba 70% vzorků. Přidám letní ALU DISKY r17 značka ŠKODA ZENITH r17 po kompletní renovací s pneu HANKOOK ještě zhruba 70%. Viz. foto
Nebojte se zavolat nebo napsat na jakékoliv doplňující informace, myslím si, že když sečtu finančně kompletní servis vozidla za dobu, kterou ho vlastním, tak se dostáváme zhruba na hodnotu vozidla, za kterou ho prodávám.