KOMPRESOR NA STARÝ NÁKLADNÍ VŮZ
Kategorie:
Veteráni
Prodám jednopístový kompresor na nákladní auto - TYP 30A ČÍSLO 241 6, r.v. 1958, plně funkční, ke kompresoru lze přidělat elektromotor, dostačující pro foukání, huštění pneumatik.POSTOVNE ZDARMA
Podobné inzeráty
prodám starý klakson na hist.vozidlo, malý přenosný kompresor......... starý klakson zn.PAL, na hist.vozidlo, nijak nezkoušeno, cena 3.500,-Kč. Novější trubkovitě zahnutý klakson je za 1000,-Kč. Plně funkční, malý lehký přenosný kompresor /do zásuvky 220 V, součást je odkalovač a demontovatelná plnící hadice s koncovkou. Šetrné dohušťování, tichý chod. Vzláště vhodné na jízdní kola, kárky a moto. Cena 400,-Kč. Kompletní kolo /nahuštěné, s ložisky a montážní matkou/ na vozík zn.Jacht. Cena 400,-Kč. 4 ks. náhradní hustitelná kolečka k dětskému kočárku, cena za kus 80,-Kč
Prodám Škodu 105 s LPG. Přestavba karoserie za 120, 5-ti kvalt. Střešní okno. Vše je řádně v TP! TP je v depozitu, bez STK. EKO je 10 000!
Vůz má vyvařené a v nátěrech lemy, prahy, kufr, podlahy. Vyvařovalo se na STK, ne na veterána!!! Taktéž byly kompletně opravené brzdy, trubky, repase brzdičů a nové obložení vepředu i v zadu. Vůz cca 7 let stojí v suché garáži. Zbývá udělat k autu motor, doopravit třeba pod blatníky které nebyly sundané atd. Pěkné př. blatníky i masku přidám k vozu! Taktéž tu mám dost věcí náhradních kdyby se cokoliv rozbilo nebo chybělo. Náhradní sada disků, cokoliv si vyberete.
Vůz je tedy nabízen kompletní!!! Má závěsné zařízení! LPG ještě nebylo zkoušeno a je na opravu. Nádrž propadlá. (ale zas bude laciný provoz) Motor je tam starý favorit, bohužel je i přes udělanou hlavu po něm. Prostě dýmovnice... (Na evidenční kontrolu stejně musí ven!) ALE JINAK JE VŮZ UŽ POJÍZDNÝ. Přidám k vozu motor š 120. Budou chtít udělat ventily a těsnění pod hlavou.
Celkově z téhle stopětky nikdy nebude cenný veterán, ale zas je na ní půlka TÉ NEJŠPINAVĚJŠÍ práce hotová. Takže je ideální když chcete s mladým na něčem začít dělat. Cena je mírná a nebude jí pak líto pro běžné použití třeba v horším počasí. Na ceně se domluvíme. Nejlépe vidět! (je přece jen trochu zahrabaná v garáži)
Prodám velmi vzácnou vládní Tatru 613 Speciál určenou pouze pro naše nejvyšší stranické a vládní představitele.Rozvor prodloužený o 150mm,konstrukční úpravy pro zvýšení pasivní a aktivní bezpečnosti a luxusní výbava pro prominentní pasažéry.Vůz z roku 1987 je v původním stavu před renovací.Vůz je kompletní.Některé díly nové.Vše je k vozu i to co na fotkách není vidět.Vozidlo je z platnými ČSSR doklady starého formátu.Ekopoplatek uhrazen.Motor značen T 613 S1.
Tatra 613 Speciál je luxusní varianta osobního automobilu T613 a představuje špičkový výrobek z produkce n.p.Tatra Kopřivnice(z dobového tisku 80léta 20století)...
V letech 1979-1991 vyrobeno cca 130 vozů tohoto typu do dnešních dnů dochováno max.30 vozů v různém stádiu.Tatra 613 Special patří mezi velmi vzácné Tatry vůbec, ale pro časové období 70-80let je tato prodloužená luxusní verze jeho typickým představitelem na té nejvyšší úrovni.Tento vůz by proto neměl chybět v žádné sbírce zaměřené na vozy Tatra.V případě zajímavé nabídky je možná výměna za jiný vůz Tatra.
Zde je odkaz na stránky o tomto vyjímečném voze:
Jsem majitelem tohoto pěkného Bentley S1 10 let. Koupil jsem ho v Manchesteru od 3. majitele a po vlastní ose ujel 2 000 km bez závad až na Moravu. Od té doby jsem najel celkem asi 5.000mil. Tento vůz jsem používal jako součást své malé sbírky klasických vozů převážně na místní víkendové výlety pouze za sucha. Vůz je provedený ve velmi pěkné barevné kombinaci a poskytuje tu správnou míru pozornosti. Můžete s ním bez problémů jezdit celý den v dnešním provozu. Je to velmi zajímavý vůz a jízda v něm podpořená zdravým a tichým chodem šestiválcového motoru a hladkou automatickou převodovkou. Interiér má původní pěknou patinu. Karoserie byla před koupí vozu přelakována. Má několik slabých míst kolem podběhů zadních kol a prahů. Vůz jsem pravidelně sám udržoval a provedl několik drobných oprav včetně repase karburátorů a zapalování, výměny termostatu a opravy parkovací brzdy. Důvodem prodeje je můj další projekt renovace, na kterém pracuji. Celkově je vůz v dobrém stavu a je připraven k používání.
Prodám ojedinělou Škodu Octavia Super z roku 1960. Vůz je ve výborném stavu, výjimečně zachovalý, zcela bez koroze.
Plně pojízdný po aktuálním servisu, go brzd, seřízení a vyčištění karburátoru a benzínové pumpy, nová nádrž a palivové vedení.
Nové pneumatiky, kola nově lakovaná šedý komaxit. Zcela nový interiér včetně stropu v dobovém designu a látce s červeným lemováním.
Karoserie výborný stav, vše původní včetně plechu předního čela s dobovým žlábkem, dnes nesehnatelné, náhradní plech byl již bez žlábku, tento původní má dle sdělení experta jedna Octavia ze sta.
V minulosti přelakováno, originální modrá barva zachována, luxusní vzhled dvoubarevného provedení modrá/krémová. Krásné zachovalé znaky a nápisy, nárazníky původní v dobrém stavu.
Motor a převodovka původní ve výborném stavu, vůz jezdí perfektně, řazení originální pákou pod volantem. Originální startér zapínaný vytahováním tlačítka, žádná předělávka na klíč.
Najeto 59 000 km.
Vůz má také plně doložitelnou historii, jsou k němu originální dobové doklady - Československé technický průkaz. Dále dílenská příručka a manuál pro majitele. Vozu nechybí ani veškeré příslušenství, rezerva, hever, klika na startování, klíč na kola.
Vůz hrál nedávno ve filmu pro televizi Prima.
Skvělá investice, nutno vidět, podobných se již moc nevidí.
Vůz kompletně připravený, stačí sednout a jezdit.
Prodám ojedinělou Škodu Octavia Super z roku 1960. Vůz je ve výborném stavu, výjimečně zachovalý, zcela bez koroze.
Plně pojízdný po aktuálním servisu, go brzd, seřízení a vyčištění karburátoru a benzínové pumpy, nová nádrž a palivové vedení.
Nové pneumatiky, kola nově lakovaná šedý komaxit. Zcela nový interiér včetně stropu v dobovém designu a látce s červeným lemováním.
Karoserie výborný stav, vše původní včetně plechu předního čela s dobovým žlábkem, dnes nesehnatelné, náhradní plech byl již bez žlábku, tento původní má dle sdělení experta jedna Octavia ze sta.
V minulosti přelakováno, originální modrá barva zachována, luxusní vzhled dvoubarevného provedení modrá/krémová. Krásné zachovalé znaky a nápisy, nárazníky původní v dobrém stavu.
Motor a převodovka původní ve výborném stavu, vůz jezdí perfektně, řazení originální pákou pod volantem. Originální startér zapínaný vytahováním tlačítka, žádná předělávka na klíč.
Najeto 59 000 km.
Vůz má také plně doložitelnou historii, jsou k němu originální dobové doklady - Československé technický průkaz. Dále dílenská příručka a manuál pro majitele. Vozu nechybí ani veškeré příslušenství, rezerva, hever, klika na startování, klíč na kola.
Vůz hrál nedávno ve filmu pro televizi Prima.
Skvělá investice, nutno vidět, podobných se již moc nevidí.
Vůz kompletně připravený, stačí sednout a jezdit.