Kompozice v [digitální] fotografii pohledem dvaceti pěti čes
Kategorie:
Hobby, odborné knihy
Jednou čtená, jako nová.
120 + poštovné (65) nebo osobně v Brně
120 + poštovné (65) nebo osobně v Brně
Podobné inzeráty
pevná vazba, 287 stran, perfektní stav (jako nová)
V knize naleznete více jak 400 ilustračních fotografií, přes 100 kreseb, grafů a několik desítek tabulek pro pohodlné nalezení všech relevantních informací. Kromě konkrétního a detailního popisu všech funkcí DSLR získáte i podrobného průvodce nákupem objektivů, blesků a dalšího příslušenství. Vše je zaměřeno na využití těchto informací ve vlastní fotografické praxi, proto je knihu možné číst i jako fundovaný výklad základních pravidel fotografické práce. 7. vydání obsahuje aktualizované informace zejména z oblastni digitální fototechniky, která se rychle vyvíjí a proměňuje. Zejména se však můžete těšit na oddíl Perspektiva a kompozice, který srozumitelně uvádí do této problematiky, jež je klíčová pro každou fotografickou tvorbu. Kniha je přehledně členěna do následujících oddílů:Jak DSLR pracujeObjektivyExpoziceOstření a hloubka ostrosti Práce s bleskemBarva a vyvážení bíléZpracování obrazuPříslušenství DSLRPerspektiva a kompozice
Nabízím tuto knihu ve velmi hezkém stavu.
Praha ve fotografii Karla Plicky - výbor jeho díla ve Fotoměřickém ústavě v Praze v letech 1939-1940
Klasické, světově proslulé dílo národního umělce přibližuje v neopakovatelných, mistrně volených detailních i panoramatických záběrech krásu pražských stavebních památek. V úvodu podává Z. Wirth stručný nástin architektonického vývoje Prahy.
V letech 1937–1939 působil na filmovém oboru Školy umeleckých remesiel v Bratislavě. Mezi lety 1939–1945 pracoval ve Státním fotoměřickém ústavu s náplní fotografické dokumentace Prahy. V knize Praha ve fotografiích K. P. (1940) nachází v nadčasovém monumentalizujícím pohledu harmonii a krásu v architektonických klenotech minulosti; publikace zároveň výrazně posilovala národní povědomí v době okupace. I dva filmové dokumenty z let války (Věčná píseň a Barokní Praha) poukazují na sílící zájem o architekturu. V květnu 1945 se Plicka vrátil do Bratislavy. Stal se předsedou Slovenskej filmovej spoločnosti a natočil dva publicistické dokumenty. V návaznosti na své předchozí pedagogické a organizátorské zkušenosti se podílel spolu s Antonínem Martinem Brousilem a Jaroslavem Boučkem na založení FAMU – Filmové fakulty AMU v Praze, otevřené v listopadu 1946. Stal se prvním děkanem této školy a mimořádným profesorem pro obor kompozice filmového obrazu. Pro zrakové potíže fakultu opustil ve školním roce 1949–1950 a tím zakončil práci v kinematografii.
Karel Plicka fotografoval obvykle se stativem na formáty 6 × 9 až 10 × 15, bez optických a laboratorních triků. Pro pohybové scény později používal praktisix. Snímky Karla Plicky jsou plně realistické, nestavěné na efektu mimořádnosti, náhodnosti, prchavého dojmu. Jsou zbaveny nepodstatných složek (nap. i projevů současného života), aby tak působily hodnotnějším a trvalejším dojmem, nezávislým na konkrétním čase. Plicka hledal trvalost, dokonalost, harmonii i sounáležitost. Se svými znalostmi, zaujetím i osobitým estetickým cítěním vytvořil nezaměnitelný autorský rukopis. Opíral se o klasická kompoziční pravidla, čekal na ideální světelné podmínky. Ústředním tématem jeho díla by člověk jako nositel lidových tradic. Tuto základní hodnotu obohacovalo téma architektury jako dědictví minulosti a přírody jako životodárné síle, obklopující člověka. Plicka rozvinul osobitým způsobem tradiční téma národních dějin a lidové tradice v nových výrazových prostředcích – fotografii a filmu. Programově heroizoval prostého člověka a lidovou kulturu. Uplatňoval zkušenosti z několika oborů ve vzájemně se obohacujících vztazích. Jeho přínos československé fotografii je zcela mimořádný. Ve slovenské Blatnici bylo roku 1988 otevřeno jeho muzeum.
RAW - digitální fotografie v Camera Raw a Photoshop CS4 - Bruce Fraser a Jeff Schewe.
Stav bezvadný (viz foto). Doprava ČP, Zásilkovna, nebo osobně na Letenském nám.
ako seriózní fotograf potřebujete mít nad svými snímky co největší kontrolu. Když využijete výhod, které přináší formát RAW a modul Camera Raw ve Photoshopu CS4, získáte přesnou kontrolu nad parametry snímku, jako je vyvážení bílé, tonalita, barevný prostor, kontrast a sytost. Tato obsáhlá kniha od proslulého odborníka na digitální fotografii a autora bestsellerů Bruce Frasera, byla aktualizována pro Photoshop CS4 a Camera Raw 5 mezinárodně uznávaným fotografem Jeffem Schewem. Kniha vás provede modulem Camera Raw skrz naskrz a nabídne vám praktické rady pro práci s RAW snímky. Dále jednoduchým a poutavým stylem vysvětluje, jak ovládat modul Camera Raw spuštěný z Photoshopu nebo z Bridge, popisuje profesionální techniky pro vybudování pracovního postupu a automatizaci úloh a podrobně se zabývá různými RAW formáty, včetně univerzálního digitálního negativu DNG, vyvinutého společností Adobe.
O autorech
Bruce Fraser byl světově uznávanou autoritou v oblasti digitální fotografie a reprodukce barevných snímků. Byl spoluautorem bestsellerů Real World Adobe Photoshop a Real World Color Management. Také byl ředitelem a jedním ze zakladatelů společnosti Pixel Genius, LLC, skupiny expertů v oboru, oddaných vývoji špičkových produktů a služeb pro digitální zpracování obrazu a fotografický průmysl.
Jeff Schewe je průkopníkem na poli digitální fotografie a alfa tester a konzultant společnosti Adobe. Jako fotograf již 25 sbírá různá ocenění a vyučuje a dělá konzultanta v předních společnostech v oboru. Je ředitelem a zakládajícím členem společnosti Pixel Genius, LLC.
1) ALFONS MUCHA - TMAVOVLÁSKA, SOUBOR 15 REPRODUKCÍ, Panorama, rok 1977, cena 80 Kč
2) KOSMOVA KRONIKA ČESKÁ, Karel
Hrdina a Marie Bláhová, rok 1975, cena 40 Kč - PRODÁNO
3) 1000 DIVU PŘÍRODY, READER´S DIGEST VÝBĚR, rok 2001, cena 100 Kč
4) NĚMECKO-ČESKÝ ČESKO-NĚMECKÝ SLOVNÍK, DR. FRANTIŠEK WIDIMSKÝ, rok 1970, cena 50 Kč
5) Tři mušketýři po dvaceti letech, Alexandre Dumas, rok 1972, cena 70 Kč
6) MOSKEVSKÝ KREML Pokladnice architektury a umění, rok 1981, Oleg A. Švidkovskij, Jiří Burian, cena 130 Kč
7) CIVILIZACE STAROVĚKÉHO STŘEDOMOŘÍ, rok 1984, Jan Burian, Pavel Oliva, cena 120 Kč
8) NÁRODNÍ DIVADLO, PANORAMA PRAHA, rok 1982, cena 50 Kč
Jednou čtená, jako nová
80 + poštovné (65) nebo osobně v Brně
Jak se Robert Vano stal slavným fotografem… nejen to se dozvíte ve dvaceti dvou kapitolách. Poutavé vyprávění, doplněné dosud nepublikovanými fotografiemi, dává čtenářům možnost nahlédnout do života této charismatické osobnosti, připomene časy autorova dětství i nelehkých začátků v emigraci v USA, kde začínal jako asistent legendního mistra odboru Horsta P. Horsta. Robert Vano se v knize podělí nejen o profesionální zkušenosti, ale i o svoje myšlenky o práci, fotografii a o životě. Kniha vychází z autentických rozhovorů Roberta Vana a Soni Lechnerové, bývalé šéfredaktorky časopisu Československá fotografie, které vznikali v letech 2010 až 2015 při jejich setkáních v pražských kavárnách Slavie a Louvre.