Kolo favorit speciál s dobovým tachometrem
Kategorie:
Silniční kola
Prodám své krásné kolo favorit speciál v zelené barvě s funkčním dobovým tachometrem. Kolo má funkční dynamo, má krásné chromy a originální nedoškrábaný lak s dochovanými samolepkami. Je osazené galuzkami a má i originální sedlo ještě se samolepkou favorit speciál.
Podobné inzeráty
Rám: Favorit F12 1972 vel. 56cm
Vidlice: Favorit
Pláště: Tufo Cubus 33SG galuska 622x33mm (možno samozřejmě i silniční)
Kliky: Favorit 170mm 51-47
Střed: Favorit 135mm
Kola: Favorit galuskové
Přehazovačka: Favorit PWB
Přesmykač: Favorit PWB
Řazení: Favorit
Kazeta: Velo 13-22 5spd (13, 15, 17, 19, 22)
Řetěz: Favorit Super ČZ 1/2“ x 3/32“ 110 čl.
Sedlovka: M-Wave 25,4 x 350mm
Sedlo: San Marco Imitation Regal 270 x 150 mm
Pedály: Exustar PM213 spd
Brzdy: Favorit Special
Brzdové páky: Favorit
Brzdové špalky: Saccon 40mm
Hlavové složení: Favorit
Řidítka a představec: Favorit 36cm
Omotávka: MAX1
Hmotnost: 11kg
Prodám použité kolo Favorit
Brzdy Favorit Speciál, brzdové páky Favorit horší gumy, převody 2x5, náboje s rychloupínaky, blatníky, dynamo, přední a zadní světlo funkční, držák na pumpu Favorit Speciál, dvojpáčky Favorit, stojánek, sedlo Favorit, odrazka v předním kole i zadník kole.
Inzerát je aktuální do smazání, preferuji osobní odběr.Možnost předání na trase Tišnov -Kuřim- Brno.
Prodám zrenovované kolo Favorit s Favorit Special brzdami. Kolo je pojízdné, vše je na něm funkční. Kolo jsem rozebral až na rám, vyměnil co bylo potřeba (zadní náboj, zapouzdřené středové složení...), všechna ložiska jsem namazal a po pár jízdách jsem zjistil, že na mou postavu (190 cm) je ten rám příliš malý... Favorit má původní lakování, rám nebyl pískovaný, při rekonstrukci jsem chtěl zachovat původní ráz kola. Kolo je bez další investice, momentálně ale stálo asi rok ve sklepě (koupil jsem si jiné na ježdění).
Přibližné rozměry podle posledního obrázku (±1 cm):
Top tube: 57 cm
Head tube: 16 cm
Seat tube: 56 cm
V případě zájmu mě prosím kontaktujte prostřednictvím formuláře pod inzerátem, tel. číslo je vymyšleno. Upřednostňuji osobní odběr v Brně.
Turistické cestovní kolo Favorit F20 Tourist, r.v. 1975, původní provedení, rám a vidlice - žluto-zelená metalýza, úzký nosič turistických brašen, blatníky Favorit, dvoutalíř - Favorit, horský převod, pětikolečko a přehazovačka - Favorit, přesmykač -Shimano 100 GS, řídítka rovná cestovní, představec - Favorit, bovdeny bílé, brzdy - Favorit, pneu 28x1 5/8 x 1 3/8 , bílé boky, motýlky, sedlo - Linea černé linkované, osvětlení nefunkční
Stav: funkční – pojízdné
Silniční závodní kolo Favorit F1 Special, r.v. 1981, po celkové renovaci, rám a vidlice - metalíza rubínová červeň , dvoutalíř, pětikolečko - Favorit, přehazovačka - Walter, páčky, přesmykač - Walter, řidítka šířka 40 cm, představec 8 cm, omotávka - modrá, bovdeny - černé, brzdové páky, návleky černé, brzdy - Favorit, ráfky - Campagnolo Gamma Strada, pneu - Schwalbe Lugano, rychloupínáky - Renak, sedlo černé - Italic Sprint, klipsny a řemínky
Stav: funkční – pojízdné
Renovaci prováděl Václav Rykl (!!!)
Prodám renovovaný Favorit F1 Tovární výroby. Rok 92'
Bavím se renovacemi kol a toto kolo jsem postavil převážně kvůli fotkám a abych se na kole lehce projel. Rád bych kolo poslal dál, někomu komu bude dělat radost.
Kolo je poskládáno jak z nových tak z původních komponent.
Nové je indexové řazení, kazeta, přehazovačka od Sunrace, pláště Continental.
Původní jsou brzdové čelisti Blaze, převodník Ofmega, brzdové páky Dia compe, náboje Gipiemme, Sedlo Brooks B17 special jsem doplnil použité s patinou. Kolo má nový lak a polepy Favorit special. Je seřízené, jezdí parádně. Velikost rámu je 56. Na kole od renovace nikdo nejezdil.