Kola na skútr
Kategorie:
Veteráni
Prodám nová nepoužitá kola na skútr (prase), čezetu nebo na vlek za auto s rozměry 3,50 x 12.
Podobné inzeráty
Prodám Čezetu 175 typ 501, tzv. "prase".
V původním stavu, s původním platným ČSSR technickým průkazem a původní malou okresní SPZtkou (stále stejnou od roku 1961...).
Je to ranné provedení (více otovrů v plechu sedla, sedlo bez výztuh, bez zadního madla, bez dorazů na špičky bot, s hodinami a dalšími specifickými prvky pro první série Čezet).
Je k němu i původní sada nářadí uchycená koženými řemínky v prostoru pod sedlem.
Skůtr Čezeta je kompletní, v původním stavu - včetně laku. Aktuálně jsou jeho chromované komponenty po novém chromu (řidítka, páky řazení a brzdy, zadní vajíčka/mřížky, kryt klaksonu), ještě nenamontované. Fotky v inzerátu jsou 4 roky staré, nyní tedy dočasně nepojízdný - komponenty nejsou namontovány, nebyl ještě čas...
Plexi jsem dokoupil ped šesti lety nové, držáky plexi jsou ale původní, první a málo vídané provedení (později se již dávaly jen známé držáky "drátěné" s plastovými šrouby).
Hodiny jsou fuknční, stejně jako zbytek motocyklu (když se tedy domontují ty nově nachrmované díly, viz. výše). Sedlo nemá originální potah. Technická kontrola t.č. propadlá (byla do r. 2019). Karoserie skútru již zažila lepší časy (jsou přítomny typické nedostatky jako malé prasklinky a pod.), ale jako celek je intaktní a nejvíce jsem si vždy cenil, že je v původní zelené barvě, která vydržela od prvního apríla 1.4. 1958, kdy skútr opustil brány českobudějovického závodu, až do dnešních dní. Byt s menšími lokálními retušemi. Ostudu ve sbírce či na srazech ale určitě neudělá, naopak v dnešních dnech je původních strojů stále méně a méně. O historické hodnotě pak ani nemluvím.
Důvod prodeje ? Skútr poslední tři roky jen stojí v garáži, nemám na něj čas. A myslím, že je to škoda. Rád jej prodám do dobrých rukou, nejlépe sběratele, který ocení jeho původní stav a dobové artefakty (techničák, spztku, návod k obsluze - raritní textové "prozatimní" vydání a seznam ND co je k motocyklu - nevím kolik takto zachovalých hodinářů v původním stavu a s původními doklady v ČR a SR ještě vůbec zůstalo...).
Prosím jen vážné zájemce. Děkuji
prodam nove ulozenkove přední světlo na Jawa CZ kyvacka 125 175 250 350 atd.. nebo třeba CZ 175/502 Skutr
originální nový díl, včetně patice a žárovek
Jawa 500/15 OHC, Jawa ČZ 125/351, Jawa ČZ 150/352, Jawa ČZ 125/355, Jawa ČZ 175/356, Jawa 250/353, Jawa 350/354, ČZ 125/453 (473), ČZ 175/450 (470), Skútr ČZ 175/501, Skútr ČZ 175/502, ČZ 175/505 rikša, přívěsný vozík Druzeta.
cena za kus, mám 2ks
Prodám podsedadlový plech na ČZ 175/501 skútr - prase. Kastlík na AKU je na opravu.
Inzerát platí do smazání.
Prodávám i jiné díly na Jawa pérák, pařez a ČZ skútr prase.
Prodám tvarově nádherný, velmi zajímavý a velmi vzácný skútr zn. MONET & GOYON STARLETT "S2GDC" MACON z roku výroby 1954 . Obsah motoru 98cc.
Startuje se ručně pákou. Dvoutaktní motor S2G - 98cc - VILLIERS . Dvoustupňová převodovka . "Revmaplechy" po bocích vč."podnožních" plechů . Vestavěná nádrž . Chlazení motoru vzduchem. Spojka a ovládání převodovky na levé straně řídítek (řadí se stejně jako např. na našem Stadionu) . Originál zrcátko. Startuje se ručně pákou (ta je na pravé straně skútru). Přední teleskopická vidlice Grégoire s variabilní pružností . Závěsné sedlo zn. J.REYDEL s centrální pružinou . V předním světle samozřejmě žlutá francouzská žárovka a vestavěný tachometr.
Skútr je v původním, hezky zachovalém, zcela kompletním, pojízdném stavu vč. dobové zadní SPZ, která se shoduje s SPZ na předním blatníku. Barva původní - zelená kladívková.Krásný 69 let starý originální stav.
Prodám věci na Čezetu skútr.
Madlo-400kč
Víčko nádrže-600kč
Objímky řidítek 600kč/ks
Pant sedla s čepem 350kč
Kryt brzdy 600kč
Lanovod zadní brzdy 150kč
Páky řazení 500-800kč/ks
Relátka skútr - PRODÁNÝ !!!!!!!
Silemblok 1200-1500kč
Při odběru více věcí najednou ňáká sleva jistá. Zasílám jen přes zásilkovnu a za balné nic nepožaduji.