inzerce, prodej, prodám, bazar

Kliková hřídel i ze šálama

Kategorie: Silniční motocykly

Prodám kompletní klikovou hřídel,nebo vyměním za doklady Jawa 350 typ 634,popřípadě nabídněte doklady k tomuto moto.
Kliková hřídel i ze šálama
Podobné inzeráty
CFMOTO 450SR
Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR. 200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje. Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost. Led světla, tak jako na jiných motocyklech CFMOTO, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem. Skrz ovladatelnost byl při konstrukci 450SR jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců. O brždění se pak stará brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet. Motor - Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru. O přehledné zobrazení jízdních údajů se stará displej 5″, který neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. jinak u takto sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení. Na závěr hodnoty zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h. Motor: Typ motoru - 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Objem válců - 449,5 cm3 Výkon motoru - 34,5kW Chlazení - kapalinou Podvozek: Tlumiče - Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“ Brzdy - Přední Brembo M40, kotouč Ø 320 mm, zadní Ø 220 mm. Parkovací brzda - mód P na řadící páce / zajištění páčky na řídítkách Přední pneumatiky - 110/70 R17 Zadní pneumatiky - 150/60 R17 Rozměry: Objem palivové nádrže - 14 L Světlá výška - 140 mm Výška sedla - 795 cm Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 1990 x 735 x 1130 cm Pohotovostní hmotnost - 168 kg Standartní výbava: 5" TFT displej Přístup do aplikace CFMOTO Navigace Propojení s telefonem Přehrávání hudby přes displej
CFMOTO 450 SR - ihned skladem
Specifikace: Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 449,5 ccm Vrtání / zdvih: 72 x 55,2 mm Kompresní poměr: 11,5: 1 Výkon: 34,5 kW / 10 000 ot./min. Kroutící moment: 39,3 Nm / 7 750 ot./min. Hmotnost: 168 kg Rozměry: Délka: 1 990 mm Šířka: 735 mm Výška: 1 130 mm Výška sedla: 795 mm Světlá výška: 140 mm Pohotovostní hmotnost: 168 kg Odpružení: Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“ Brzdy: Přední Brembo M40, kotouč? 320 mm, zadní? 220 mm. Pneumatiky: Přední 110/70 R17, Zadní 150/60 R17 Palivová nádrž: 14 l Motor: Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru. 5? TFT displej: Přehledné zobrazení jízdních údajů na barevném displeji 5? neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. U sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení. Aerodynamika: Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR. 200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje. Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost. LED světla: Tak jako na jiných motocyklech cfmoto, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem. Ovladatelnost: Při konstrukci 450SR byl jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců. Civilně uživatelský: I přes důraz na technické detaily a výrazně sportovní zaměření, dokáže 450SR fungovat jako každodenní společník. Pohodlné sedlo s pozicí stupaček a výškou a umístěním řídítek dokazují, že může existovat kompromis mezi sportovním a civilním světem. Známá jistota: Brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet. Na vrcholu: Zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h.
450 SR (stačí řidičák A2) - Skladem
Dotek velkého světa FEM analýza, aerodynamický tunel, magnézium, výrazy spojené se supersportovními motocykly nyní dostupné v kategorii A2. Hmotnost a ovladatelnost třístovek v ergonomii a designu nejvyšší ligy a na maximální možné hranici omezení třídy s poměr výkonu a hmotnosti 0,2. 450SR přináší maximum možného pro každý den. Motor 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem 449,5 ccm Vrtání / zdvih 72 x 55,2 mm Kompresní poměr 11,5: 1 Výkon 34,5 kW / 10 000 ot./min. Kroutící moment 39,3 Nm / 7 750 ot./min. Hmotnost 168 kg Motor Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru. 5″ TFT displej Přehledné zobrazení jízdních údajů na barevném displeji 5″ neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. U sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení. Aerodynamika Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR. 200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje. Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.
Gsxr 750
Nějaká kosmetika, technicky top. Za mně udělán tento servis: Přední kotouče + desky, předek i zadek. Udělány přední tlumiče. Udělaná převodovka, kupoval jsem s vadou.(řadí parádně). Nová spojka, včetně pružin. Dal jsem silnější. Nové palivové čerpadlo. Rozvody. Nový regulátor průtoku paliva. Ložiska, kliková i ojniční, preventivně. Samozřejmě oleje filtry. Pneu Pirelli supercosa V2 sc02 najeto cca 300km. Motorku jsem si chystal pro sebe na pořád, proto takový servis. Rozumné dohodě se nebráním. Zkušební jízda pouze po složení celé částky. Při rychlém jednání výrazná sleva !!!
502C ČERNÁ N9 - EURO 5
Na prodej nová Benelli 502C ČERNÁ s agresivními liniemi a výstředním duchem je 502C nový cruiser společnosti Benelli určený pro ty, kteří mají rád styl a eleganci a hledají pohodové svezení na stylovém , moderním a elegantním motocyklu . Stejně jako ostatní modely řady (Leoncino a TRK) i 502C používá osvědčený čtyřtaktní dvouválcový motor se čtyřmi ventily na válec a dvojitý vačkový hřídel, který nabízí hladký a příjemný výkon s malou spotřebu paliva. Jeho maximální výkon je 47,6 koní (35 kW) při 8500 ot / min, s točivým momentem 45 Nm (3,6 kgm) při 5000 ot / min.
Honda cbr 125
Prodám veškeré díly z motoru, zadní kolo + kotouč, zadní blatník, filtrbox. K dizpizici už neni: Pist Vacková hřídel