Klíč k motocyklu ČZ DE LUXE
Kategorie:
Veteráni
Nabízím prodloužený patinový klíč k motocyklu ČZ DE LUXE.
Podobné inzeráty
Prodám původní dobovou knihu - Seznam náhradních dílů - Škoda 1000MB , 1000MB de Luxe , 1000MBX de Luxe , 1000MBG de Luxe , 1100MB de Luxe , 1100MBX de Luxe . Václav Bečvář - Mototechna . Národní podnik Mototechna předkládá opravnám a majizelům vozů Škoda 1000 MB , 1000 MBX , 1000 MBG , 1100 MB , 1100 MBX v provedení Stradart i de Luxe po skončení sériové výroby jako svou zájmovou publikaci a obchodní pomůcku. Sdružený seznama náhradních dílů. Tento seznam platí pro levé i pravé řízení vozů. Vhodné pro série 0. až 21. , tedy číslo motoru 000501 až 435039. Počet stran 424 . Výborný stav , bez poškození, viz. foto. Evidenční číslo 73. Více foto zašlu na e-mail. Možné osobní převzetí v Plzni nebo v případě platby předem na účet zašlu poštou nebo zásilkovnou. Cena 1.500kč.
Prodám souhrnný Seznam náhradních dílů vozů Škoda 1000 MB, 1000 MB de Luxe, 1000 MBG de Luxe, 1000 MBX de Luxe, 1100 MB de Luxe a 1100 MBX de Luxe. Je slepovaný, ale uvnitř čistý, pěkný. Cena 500 Kč, poštovné 100 Kč pro ČR (pouze při platbě předem na účet).
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV.
Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax.
Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm.
Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná.
Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa.
Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze.
Dohoda možná.
Prvotní kontakt prosím přes email.
Encyklopedie českých motocyklů od roku 1899 po současnost, CP Books Brno 2006, 160 stran, pevná vazba, výborný stav, nečtená - 600 Kč
Údržba, opravy a seřizování motocyklů Jawa, Jiří Dočkal, Cpress Brno 2006, 4. aktualizované vydání, 270 stran, 268 názorných fotografií a nákresů, výborný stav, sešikmený hřbet - 400 Kč
Motocykl od A až do Z, Adolf Tůma, Hokr 1941, 3. doplněné a značně rozšířené vydání, 236 stran A5, popis konstrukce, udržování a oprav, s 305 obrázky, vzhledem ke stáří velmi dobrý stav, obálka dle foto, stránky čisté, vazba v pořádku - 400 Kč
Motocykly JAWA-ČZ 125, 150, 250, 350 – hlavní údaje, technický popis, montáž, poruchy a seřizování, provoz a údržbaJozíf, Kubíček, Pivrnec, Hruška, SNTL Praha 1957, stran 235 A5, výborný stav - 1500 Kč
Stadion, Jawa, ČZ, ESO, Manet, Velorex, atd. Učebnice řidiče malého motocyklu, motocyklu a skútru, technika motocyklů – motory, palivová soustava, zapalování, spojky, převodovky, podvozek, brzdy, kola, údržby, poruchy, jízda, 2. vydání 1963, 192 stran A5, velmi dobrý stav - 400 Kč
možné zaslání za 85 Kč balíkovnou nebo zásilkovnou nebo poštou
Wartburg 353 De Luxe (Special)
Rok výroby 1984
Obsah: 992 cm3
Výkon: 33 kW
Najeto: 20852 km
VIN: 1936011
Tažné zařízení
Nabízím k prodeji dobrý, veteránský, momentálně nepojízdný ( chybí nenamontovaný chladič) Wartburg 353 De Luxe Speciál , limuzína, motor dvoutakt, vhodný jako základ pro renovaci a následné přihlášení na veteránské doklady, dovoz Maďarsko, mírná koroze na obvyklých místech, poškozený původní vnitřek.
Prodejní cena ve stavu tak jak je : 19.900,- Kč
Za příplatek 2000,- Kč můžeme k vozidlu dodat i původní nepoškozenou masku – starší provedení – viz foto.
Dále mohu kupujícímu po koupi vozu tak jak je zajistit kompletní renovaci po dohodě o vícenákladech v naší odborné dílně a následně za platné ceny STK zajistím emise a STK pro veteránskou registraci vozu.
Rozprodej soukromé sbírky.