Kit pružin Eibach
Kategorie:
Honda
Prodán sadu pružin plus přední tlumiče na Hondu civic 8g. Podvozek byl na ctr.
Podobné inzeráty
K prodeji/výměně Accorda CL9 s motorem K24 (140kW/220Nm) s manuální 6q převodovkou, výbavou Executive,r.v. 2005,z výroby bodykit Aero + křídlo.Původ ČR, jsem celkově druhý majitel, kilometry jsou ověřitelné,najeto cca.288xxx km.
Výbava klasika:
manuální 6q převodovka
Xenony
Dálka centrál
přední/zadní mlhovky
4x okna v el.
vyhřívaná a el. ovládaná zpětná zrcátka
elektricky ovládané látkové sedačky
duální klimatizace
VSA stabilizační systém
tempomat
šíbr
Premium sound system
Loketní opěrka s přihrádkou
Co bylo měněno:
*Chladič klimatizace Nissens
*Chladič chlad. kapaliny Nissens
*Měněn pravý přední horní čep
*Výměna komplet brzd tj. přední/zadní kotouče + destičky vše od ATE
*Nový držák zadního levého brzdového třmene TRW
*Obroušené brzd. třmeny a natřené červenou barvou
*Nové originální těsnění pod VTEC solenoidem
*Vyčištěn startér, nevracel se, teď OK
*Vyměněna trubka servořízení dole na nápravnici (bolest Accordů 7g, většina ji má sežranou na prach) kupován originální díl
*Nové všechny tlumiče s uložením, dorazy a prachovkama
*Accord je snížen pomocí pružin Eibach
*Nové silnější sportovní stabilizátory od H&R + jejich uložení
*Nové všechny kosti stabilizátorů od 555
*Na zadní nápravě stavitelný ramena HardRace pro nastavení odklonů
*Vyměněn mot. olej Valvoline Max Live 5w40 + olej. filtr Mann
*Nový multiřemen Gates
*Kabinový filtr Mann
*Nové stěrače Denso (flat stěrače nefungovali)
*Seřízené ventilových vůlí
*Maska z modelu TypeS předface
*Červeně podsvícené TypeS budíky
*Plastové ofuky na oknech od ClimAir (žádný hnusný polák Heko)
*Short shift
*Polyuretanové silentbloky na řazení
*Kovová hlavice řazení
*Sportovní pedály
*Bluetooth/HF modul pro originální rádio na přehrání hudby z telefonu (Spotify).
*Mám multifunkční volant z poface Accorda v krásném stavu
*Teď je v Accordu volant ze Civica Ep2/Ep3, je menší a má tlustší věnec, lépe se drží
*Zatmavená okna
*Originální velurové koberečky
*Jiný originální předface dekor "carbon"s velkou přihrádkou pod rádiem.
*V předních mlhovkách LED žárovky, používám jako denní svícení
*V osvětlení SPZ a v obrysových světlech LED žárovky
*V kufru a interiéru LED žárovky
*Červené H znaky
*Nový obal klíče i s tlačítky
*Vystříkané dveře voskem
*Mokrou cestou vytepován komplet interiér
*Originální 18" kola ze Civica 8G TypeR s rok a něco starým pneu Nankang 225/40 (nejsou ve VTP)
*Nové originální rozvody v 260 000km
*Bývalý majitel měnil poloosy
*Obě přední xenonová světla (originál).
*Z eBay nahozený nové sportovní dlouhe sání "CAI"
Co je potřeba udělat:
Oba zadní lemy
Šrouby geometrie zadní nápravy
Loupe se lak na křídle
Z USA je objednán celonerez výfuk Invidia Q300 za 30 000,- (není v ceně vozu,ale je možná nejaka rozumná dohoda).
Vyměním za VTI,TypeR,SwiftSport,MiniCooper apod.
prodám UFO 1,8 sport 103kw
najeto 190 tisíc , loni v zimě měněny tlumiče, pružiny Bilstein + Eibach pro kit ,
nová přední ramena Meyle HD , řízení přitaženo přítlačným šroubem na 6Nm pro tužší pocit , měněn silenblok příčné vzpěry od motoru k nápravnici , na zadní nápravě vlevo polyuretanový strongflex vpravo se ještě nestihl dát (případně dodám k tomu) , brzdy dělány komplet loni v zimě , filtry měněny při 180 tisicich a olej při 185ti , vuz na prodej na plechách + zánovní zimní Nokian 16/205/55 dot 3321 sotva zajeté , nová přední maska od COX motor parts v ceně 6 tisíc , NEDUHY : nefunguje sklápění pravého zrcátka , výhřev ok , je potřeba vyměnit koberce v kufru , nebo dát gumovou podlahu ,předchozímu majiteli se tam nejspíš vylil nějaký olej a je to mastné i po čištění, lehký vakl ve vnitřním kloubu levé poloosy, nejspíš bude potřeba udělat spojka , při řazení začíná vibrovat, , vše na podvozku se vyměnilo , kryty horních displayů na palubce jsou popraskané z důvodu přepájení displayů a nešikovného opraváře :) , jinak dle viz foto . V případě zájmu mohu přidat letní ATS Streetrallye 2 s pneu conti premium contact v 17/225/45 et40 za 15 tisíc , nic netajím , s cenou se v případě dohody dá ještě trošku pohnout , důvod prodeje : již mám nové auto , a nejsem spokojen s touto generací civica a jeho jízdními projevy na silnici , bez přepisu nebo plné moci pro mě neodjede, pište sms nebo email
Prodám Hondu Civic EG8 rok výroby 1994, 1.5i 66kW
Motor D15B2 dvoubod, najeto 138XXXkm
Dle ještě původního TP třetí majitel, koupeno nové v ČR v Hondě v Ústí nad Labem
Výbava LSi: elektrická okna, klimatizace, posilovač řízení, centrální zamykání (teď na DO s alarmem), černošedý interiér
Za mne uděláno:
světla předek, zadek (origa mám, po domluvě přidám)
nová spojková sada Exedy
nové vnější tyčky řízení
nový chladič + termostat
nové tlumiče + Eibach ProKit
nová zadní spodní ramena Hardrace
výměna repro za 4x Gladen + vytlumení dvěří
nové OEM zadní mřížky na platě
nová OEM loketní opěrka
OEM křídlo kufru
nový zadní tlumič Ultersport
nové kabely od rozdělovače
nové svíčky NGK
atd.
Plusy:
vše co bylo potřeba bylo uděláno plus spousta zbytečností navíc.
zapsaná kola v TP 13x5J, 14x5 1/2J, 15x5 1/2J
je to sednout a jezdit
Mínusy:
1x1cm koroze na pravém lemu
klima je prázdná
Auto je po dvou důchodcích takže to není topovka, sem tam nějaký škrábaneček se najde, ale v celku vypadá fakt pěkně.
K autu jsou i plechy s OEM poklicema a alu Exip, oboje s pneu opravdu na dojetí (viz předposlední a poslední foto).
Honda Accord 2.4i-VTEC 140kW executive, r.v.2005, 288tkm
Výbava: Xenony, ABS, ASR, ESP, aut. klimatizace (dvouzónová), multifunkční volant, palubní počítač, tempomat, el.okna, el.zrcátka (vyhřívaná), el. Sedadla-vyhřívaná přední sedadla (vše v kůži), el. střešní okno, CD přehrávač na 6 CD, centrál, premium sound systém. Je tam vývod z rádia na aux, usb a sd kartu (krabička schovaná v kastlíku u spolujezdce).
Každý rok dělám olej a filtry. Olej si trochu bere jen při točení ve vysokých otáčkách (jako každá Honda)
Auto momentálně stojí (1x týdně ho jdu projet). Na podzim dělané přední poloosy a servořízení + kapalina a řemen.
Na levé straně je uštípnutá krytka ostřikovače světla (viz fotka, co jsem zjišťoval od vrakáčů apod tak stojí okolo 500,-).
Lak by bylo dobré vyleštit vypadala by ještě lépe, nějaké drobné vady laku tam ale jsou.
Je to na snížených eibach pružinách -5cm (originální pružiny k tomu mám), mám k tomu i nějaké díly (brzd. destičky, kotouče a někde doma i plynové vzpěry kapoty).
Je to na zimních pneu, kola jsou 17".