inzerce, prodej, prodám, bazar

Katalog biotopů České republiky

Kategorie: Učebnice, skripta - VŠ

Nabízím používaný katalog biotopů před pár lety zakoupený zde. Stránky jsou nepoškozené, pouze nesou známky námky mírného opotřebení. Vrchní fólie je na okrajích nažloutlá.
Katalog biotopů České republiky
Podobné inzeráty
Odborné ekonomické knihy, učebnice 6
1. Marketingový management destinací - Monika Palatková (Grada 2011, 208 stran, velmi dobrý stav) 129 Kč. 2. Krizová ekonomie, budoucnost finančnictví v kostce - Nouriel Roubini, Stephen Mihm (Grada - 2011, 296 stran, perfektní stav) 69 Kč. 3. Ekonomika turismu, turismus České republiky - Palatková, Zichová (Grada 2011, 208 stran, velmi slušný stav) 119 Kč. 4. Jak vést svůj tým - František Bělohlávek (Grada 2008, 144 stran, výborný stav) 99 Kč. 5. Turismus a veřejná správa - Šárka Tittelbachová (Grada 2011, 200 stran, perfektní stav) 119 Kč. 6. Řízení jakosti a ochrana spotřebitele - Jaromír Veber a kol. (Grada 2003, 164 stran, slušný stav) 59 Kč.
Právnická literatura 2
Nabízím k prodeji právnickou (advokátní) literaturu těchto autorů nejen pro studenty: Autor: Název: Marta Chromá Nový úvod do právnické angličtiny Díl 1 Vladimíra Khelerová Komunikační a obchodní dovednosti manažera -neuveden- Ústava České republiky,Listina základních práv a svobod (UZ) Jaroslav Padrnos Základy obchodního práva Aleš Gerloch Teorie práva Karel Schelle a kol. Základy práva pro ekonomy---- - -neuveden- Obchodní zákoník a související předpisy (UZ) -neuveden- Občanský soudní řád,Soudní řád správní,Rozhodčí řízení,Exekuční řád,Soudní poplatky Jaroslav Padrnos Úvod do obchodního práva. Výhodné ceny pro každého !
Geografie SSSR
Netopil, Skokan, r.v.1989, Rusko a republiky býv. SSSR, učebnice pro VŠ, 400 stran
E-government v České republice: právní a technologické aspek
Nová, vhodná jako dárek. Cena 700 Kč. Zásilkovna +80 Kč. Další inzeráty na IG @mujbordel Nejobsáhlejší kniha o e-governmentu v České republice zpracovaná známými odborníky, působícími v Legislativní radě vlády, autory návrhů zákonů a žádanými přednášejícími, Pavlem Matesem a Vladimírem Smejkalem, se zabývá všemi existujícími právními a technologickými aspekty informačních systémů veřejné správy a dalšími složkami e-governmentu.
Učebnice pro bohemisty i učitele ČJ
Sada pro studenty ČJ na PdF MU a na FF MU, skripta jsou občas pomalovaná a polepená samolepkama (srdíčka a různá kreslená zvířátka, protože je to motivační a navíc nejsou v učebnicích žádné obrázky ani ilustrace, takže... více na ilustrační fotce), v cvičebnicích jsou některá cvičení vyplněna tužkou, lze bez potíží vygumovat. Seznam: Spisovný jazyk v dějinách české společnosti (Šlosar, Večerka, Dvořák, Malčík), Pravopis nejen pro školu I. a II. díl (Kalandra, Ondrášková, Straková), encyklopedie Průvodce po dějinách české literatury (špatně se shání a je to must-have-book, pokud chcete udělat státnice), Stará češtiny pro nefilology (Pleskalová, moje nejoblíbenější knížka z nabízených), Pravidla českého pravopisu. Držím palce při studiu českého jazyka. Sice nebude vůbec lehké, ale celé to bude rozhodně záživná a dobrodružná detektivka. Můžu poslat Zásilkovnou po zaslání peněz předem a připočtení 70 Kč za vyřízení.
Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda
Prodám nikdy nepoužitou učebnici "Public relations - moderně a účinně" od Václava Svobody. POPIS Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. Specifikace N ázev: Public relations - moderně a účinně Autor: Václav Svoboda Vydavatel: GRADA ISBN: 978-80-247-2866-7 Počet stran: 239 V případě zájmu pište na obalvhs@ V Brně osobní předání, jinak poštou.