Kastlík na motocykl DKW
Kategorie:
Veteráni
Originální kastlík na motocykl DKW, stav viz foto
Podobné inzeráty
Prodám DKW SB 200 r.v.1938 v započaté renovaci,dovezeno z Belgie.
K motocyklu je originální výrobní štítek- čísla Motoru a Rámu jsou originální a shodné.
Motor je již po GO - chybí pouze zapalování, které koupíte celé, kompletní a bezkontaktní na a nebo
K motocyklu je kompletní tištěný seznam dílu, servisní manuály a ještě krabice dílu z renovace.
Možnost Výměna - Jawa pérak nebo torza a díly na Jawa ČZ před valečna.
Dohoda na ceně je možná.
V případě zájmu a dalších informací mě kontaktujte.
Dkw 200 , DKW 200 sb , výměna, Dkw SB 200
Dkw 350 1941. Předválečné moto, plně kompletní, vhodná k renovaci.
+ Moped DKW
+ Zdarma motor Dkw 350
Mám zájem o zakoupení sedla pro moto DKW řady SB. Vzhled dle fota - stav nerozhoduje (může být i orezlé). Za nabídky děkuji. Případně koupím i jiné díly na DKW 200 SB a DKW 350 SB.
Kopím na dkw 500 Sb:
stare párové spz, wermacht spz, značky Wh ss
Pružinu sedla řidiče - mechanizmus pérování.
Kompletní sedadlo řidiče
Nožní řazení pro Sb 500
Kopím platné, prepsatelne doklady, bílé značky, na tento motocykl, dkw 500 Sb. Nebo kdo dokáže přihlásit.
Foto ilustrační pro povšimnutí. Nabízím i různé další díly k výměně.
Děkuji za pomoc s renovací. Ať se případně ozve i ten, kdo motocykl vlastní. Pro rady atd.
Email nebo whatsapp. Děkuji
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV.
Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax.
Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm.
Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná.
Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa.
Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze.
Dohoda možná.
Prvotní kontakt prosím přes email.