Karburator EDSR
Kategorie:
Škoda
Karburator na škodu 120 více kusů
Cena za kus
Cena za kus
Podobné inzeráty
Prodám Škoda Favorit 135 LS, vyroben v roce 1990 (výroba Československo). Nájezd kilometrů pouze 16 873 km na benzínovém motoru 1.3 s karburátorem. Jsem druhým majitelem a při přepisu na sebe jsem platil EKO poplatek 10 000,- Kč. Favorit jsem koupil od majitelky ve věku 82 let (2 roky zpět), která měla vůz odstavený v garáži po úmrtí manžela téměř 20 let (k vozidlu znám příběh, důvod nízkého nájezdu a podobně). Na fotografiích tedy vypadá lak téměř matný, realitou však je, že auto nebylo umyto právě téměř 20 let, kdy stálo v garáži. Od mé koupě taktéž skladováno v suché garáži a bohužel stále neumyto, zaprášeno. :)
Vše je v originálním, původním stavu. Upravoval jsem pouze přední světla – rozebrané, nalakovaný vnitřek do černé barvy, nové skla světel. Po dohodě mám také zadní světla z verze Silverline (s bílým blinkrem).
Po koupi v roce 2021 prošel motor a karburátor kompletní regenerací – rozebráno, vyčištěno, přetěsněno. Vyměnily se veškeré těsnění, přetěsněná vana, ventilové víko, karburátor byl kompletně seskládaný z nových dílů, nové hadičky, kabely, svíčky, baterie, vyčištěné brzdy, seřízený karburátor. Zkrátka vše, aby auto bylo provozuschopné po dlouholeté odstávce. Následně nová STK (končí 09/2023). Převodovka a spojka v super stavu, celkově pohodlný podvozek, nikde nic nebouchá a podobně.
Krásný stav interiéru bez jakéhokoliv poškození, sedačky a vše jsou jako nové. Podvozek a bolestivé místa zcela bez koroze. Jediný díl s korozí, je naštěstí vyměnitelný – levý a přední blatníky, ale mám a přidám úplně nové, nikdy nelakované, původní blatníky, tudíž po nalakování výměna kus za kus. Souběžně by do TOP stavu pomohlo vyleštění laku při lakování. Na autě samozřejmě jsou nějaké kosmetické vady, přece jen to má 33 let. :) V interiéru jsou maličkosti k dořešení – opravoval jsem ozubené kolečka budíků a měnil žárovky podsvícení, je potřeba nasadit ručičku rychloměru (buďto zkalibrovat a nebo nacvaknout za jízdy), následně složit zpět plexi sklo a okolní plasty – vše mám. Sklíčka zpětných zrcátek jsou v horším stavu, ale mám úplně nové, originální a přidám k autu. Přikupoval jsem originální zadní křídlo, taky můžu nechat k autu.
Prodávám z důvodu nedostatku času, mám více aut. S Favoritem jsem za 2 roky najel maximálně 100 km. Fáčko má platné doklady, STK, pojištění a je možné s ním odjet klidně i po ose.
Ideálně bych si cenu představoval 60 000,- Kč, ale jsem ochotný se o ceně bavit a dohodnout se. Na prodej nespěchám, ale s blížící se sezónou si jej někdo může užít, zatímco mě by další rok stálo v garáži. Potenciál růstu ceny však má, proto jsem jej také koupil. První ročníky výroby, karburátor, výroba Československo.
Prosím o doplňující otázky přes SMS/email a telefonicky bychom řešili domluvu setkání a podobně. Díky za pochopení.
Karburátor 2904 je ze Škody 110 L model 74"
- kompletní
Karburátor 3099 je ze Škody 440 Spartak, Octavia
- nekompletní
Nálezový stav bez záruky, použitý díl
((Jen osobní předání - neposílám))
Cenu prosím nabídněte, nemám představu - levně
Podívejte se na mé další inzeráty
Podle táhla plynu předpokládám, že spodek je na Škodu 1000MB, ale karburátor mi přijde jako ze Škody 105?
Karburátor je čistý, jako nový, krásné původní pružinky bez známek koroze, pochybuji, že by ho někdo před lety chemicky čistil.
Na prodej tak jak je, nálezovka.
Prodám dnes již málo výdaný a postupně sběratelský žádaný favorit ve verzi pick up
Motor 1.3 karburator osazen LPG značky BRC, sundavaci nastavba, vyklopna zadní vrata, prakticky bez koroze, originální otočné tažné, zachovaly GLX interiér, na korbě hromada nových i starších dílů jako světla, nárazník, startéry, alternátory, nový katalyzátor včetně svodu atd…
EKO zaplaceno