Jawa 350 Cafe Racer
Kategorie:
Silniční motocykly
Jawa 350 cafe 1 of 1
Nice bike, everything works fine,
The tank and the rear are one piece of metal
Color rosso corsa (Ferrari)
New CDI ignition, new tires, new battery !
The speedometer does not work, I will try to fix it .
The motorcycle is in Poland - Tenczynek - 25km near Krakow 7km near A4.
Moto is registered in Poland.
Private sell.
I don't like Kaczynski
Nice bike, everything works fine,
The tank and the rear are one piece of metal
Color rosso corsa (Ferrari)
New CDI ignition, new tires, new battery !
The speedometer does not work, I will try to fix it .
The motorcycle is in Poland - Tenczynek - 25km near Krakow 7km near A4.
Moto is registered in Poland.
Private sell.
I don't like Kaczynski
Podobné inzeráty
Rok výroby: 2022
Obsah: 397ccm
Výkon: 20kW
Stav tachometru: Nové
Skladem
Motocykly JAWA 350 jsou naší tradiční objemovou kategorií. Proto se snažíme v tomto směru udržovat jednotné standardy, na které jsou naši věrní zákazníci u této kategorie zvyklí. Modelovou řadu klasické třistapadesátky nyní nabízíme ve dvoudobé i čtyřdobé verzi.
Čtyřdobé:
Motocykly JAWA 350 OHC splňují platné normy EURO V. Tato norma neklade pouze vyšší nároky na emisní limity, ale také na bezpečnost provozu. Nové modely JAWA 350 OHC jsou tedy vybaveny brzdovým asistentem ABS, což je u motocyklů JAWA poprvé v historii. Nižší stavba motocyklu nabízí lepší manipulovatelnost a užití i pro jezdce nižšího vzrůstu. Radost z jízdy Vám jistě umocní i spotřeba, pohybující se lehce přes tři litry benzínu na 100 km.
JAWA 350 OHC – design vychází z motocyklu JAWA 350, typ 634, který byl sériově vyráběn v 70. a 80. letech minulého století, genetické prvky jako je například výfuk tvarově navazuje na řadu čtyřdobých motocyklů např. JAWA 500 OHC.
JAWA 350 OHC Sport – Po úspěšném uvedení modelu JAWA 350 OHC Scrambler na trh bylo jednoznačné pokračovat v tomto stylu motocyklu i nadále. Přechod na novou homologační normu EURO V si vyžádal drobné technické změny, ale z hlediska celkového pojetí motocyklu se jednalo skutečně o minimu změn. Ono minimum bez pochyb přispívá ke zlepšení jízdních vlastností tohoto oblíbeného modelu. Jedná se především o úpravu zadní vidlice, zadní kotoučové brzdy, nově použitého olejového chladiče a led předního světla. Shodně se svým předchůdcem má i design modelu JAWA 350 OHC Sport navázat na bohaté úspěchy motocyklů značky JAWA v motocyklových soutěžích. Dominantou a tradičním prvkem je klasický kapkovitý tvar nádrže. Po technické stránce je tento model identický s modelem JAWA 350 OHC.
Technická data
Provedení JAWA 350 OHC
Motor čtyřdobý – chlazený vzduch + olej
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 85 x 70mm
Zdvihový objem 397ccm
Kompresní poměr 8,8:1
Maximální výkon 20kW/ 6500/ot min-1
Maximální krouticí moment 31nM / 5000/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 5st
Rozvor 1420mm
Výška sedla 760mm
Objem nádrže 12,5l
Rezerva 2l
Kola přední 1,85 x 19"
Kola zadní 3,00 x 18"
Pneu přední 100/90-19
Pneu zadní 130/70-18
Odpružení přední 120mm
Odpružení zadní 70mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 276mm
Brzda zadní Kotoučová 240mm
Hmotnost bez náplní 160kg
Maximální rychlost 115km/h
Predam Hondu XBR 500,
Decentna prerabka na cafe racer, bezproblemova STK. Moto nevyzaduje ziadnu investiciu- len sa vozit, vsetko krasne funguje.
Mala sikovna vhodna pre akehokolvek jazdca. Jednovalec - dva vyfuky, krasny zvuk, el. starter aj nakopavacka, gumy s malym najazdom, 33xxx km.
Led smerovky, led homologizovane koncove svetlo, termopasky na zvodoch, pretesneny karbec, nove platnicky, Wilbers predne pruziny, rocna baterka, 2 sedacky (cafe aj rovna), STK do 11/24, po servise (vratane nastavenia ventilov).
Mam 5 motoriek tato je malo vyuzita
Mozna dohoda
Udělejte si radost dokud to jde. Unikát který vzbuzuje pozornost. R-ková verze s plně stavitelným Ohlins podvozkem vzadu, předek také plně stavitelný USD Sachs 48 s úpravou progrese, rok výroby 2012, koupeno při 800km v 2013 padlou do kačírku, nyní najeto 39xxx,-. Ve 20tis. velký servis v Husqvarně Praha, loni další předepsaný velký servis (všechny náplně, svíčky, ventily atd.) Od té doby najeto jen 50km ze zdravotních důvodů. Je ve skvělém technickém stavu, nikdy se na ní nešetřilo + velká finanční i časová investice do přestavby.
Jinak motocykl přestavěn do stylu street/mad max/brat style, jako malý Diavel, Indian FTR nebo Brutale, rozšířený zadní ráfek na 7palců s 200pneu, laďák LeoVince s homologací (bez vložky brutální zvuk), kryt nádrže, klín, padáky, blastery, blatníky, sedlo, vaky, blinkry, zrcátka a mnoho dalšího. Snížená pro menší postavy (jednoduše se dá opět zvýšit). Všechny orig. díly včetně původního zadního kola mám + spousty věcí navíc (jiná sedla, blatníky, které jsem měnil, jak šel čas, mohu přidat ještě jednu kyvku, kterou jsem zakoupil z důvodu prodloužení). Nuda lze vrátit do původního stavu, nic neřezáno, díly k dispozici. STK zařídím po dohodě pro nového majitele (moto jen stojí v garáži, nejezdím na ní).
Vhodná pro fainšmekry a srdcaře, kteří si chtějí živočišně zablbnout na něčem odlišném. Parádní průběh výkonu a krouťáku, esence zábavy a spolehlivosti. Tato Nuda opravdu budí pozornost, neobvyklá věc, postavená jako vzdor dnešní doby. Žádná leštěnka typu cafe racer. Je to lehoučká, jednoduchá, funkční motorka pro toho, kdo ocení kvalitu techniky BMW spojenou s Itálií a neotřelým designem. Prosím jen vážný zájem, nepotřebuji prodat. Eventuálně možnost výměny za původního motoveterána v podobné hodnotě nebo i doplatkem (Jawa Pérák, Libeňák, Honda Monkey a pod.).
madmax, cafe racer, scrambler, bobber, betmoto, bratstyle
Rok výroby: 2022
Obsah: 294ccm
Výkon: 17kW
Stav tachometru: Nové
Motocykl skladem
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.
Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech.
Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.
Zdroj:
Technická data
Provedení JAWA 300 CL
Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 76 x 65mm
Zdvihový objem 294,72ccm
Kompresní poměr 11±0,5 : 1
Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1
Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 6st
Rozvor 1370mm
Výška sedla 765mm
Objem nádrže 13,2l
Rezerva 2l
Kola přední 2,15 x 18"
Kola zadní 2,50 x 17"
Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P
Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P
Odpružení přední 135mm
Odpružení zadní 100mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm
Brzda zadní Bubnová 153mm
Hmotnost bez náplní 182kg
Maximální rychlost 125km/h
Rok výroby: 2022
Obsah: 294ccm
Výkon: 17kW
Stav tachometru: Nové
Motocykl skladem
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.
Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech.
Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.
Zdroj:
Technická data
Provedení JAWA 300 CL
Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 76 x 65mm
Zdvihový objem 294,72ccm
Kompresní poměr 11±0,5 : 1
Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1
Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 6st
Rozvor 1370mm
Výška sedla 765mm
Objem nádrže 13,2l
Rezerva 2l
Kola přední 2,15 x 18"
Kola zadní 2,50 x 17"
Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P
Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P
Odpružení přední 135mm
Odpružení zadní 100mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm
Brzda zadní Bubnová 153mm
Hmotnost bez náplní 182kg
Maximální rychlost 125km/h
Rok výroby: 2022
Obsah: 294ccm
Výkon: 17kW
Stav tachometru: Nové
Limitovaná edice: 28/105ks
Motocykl skladem
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.
Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech.
Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.
Zdroj:
Technická data
Provedení JAWA 300 CL
Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 76 x 65mm
Zdvihový objem 294,72ccm
Kompresní poměr 11±0,5 : 1
Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1
Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 6st
Rozvor 1370mm
Výška sedla 765mm
Objem nádrže 13,2l
Rezerva 2l
Kola přední 2,15 x 18"
Kola zadní 2,50 x 17"
Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P
Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P
Odpružení přední 135mm
Odpružení zadní 100mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm
Brzda zadní Bubnová 153mm
Hmotnost bez náplní 182kg
Maximální rychlost 125km/h