JAWA 300CL Boční brašny
Kategorie:
Cestovní motocykly
Sada bočních brašen na Jawu 300CL,včetně kompletního uchycení
Podobné inzeráty
Nový motocykl Jawa 300 CL.
Indická značka Mahindra koupila prostřednictvím své společnosti Classic Legends práva na používání značky Jawa na domácím trhu a v půlce listopadu 2018 představila první motocykl. Krásné retro s jasným odkazem na naši Kývačku. Jednoválcový motor je moderní, čtyřventilový DOHC vodník a při objemu 295 kubických centimetrů má motor sympatických 23 koní výkonu a celá motorka váží přibližně 179 kilogramů. Přední kotoučová brzda je značky Bybre (indická divize značky Brembo) s ABS, vzadu najdeme klasický buben. Výšku sedla má indická Jawa pouze 765 mm nad zemí. Další údaje: 6 rychlostní převodovka, objem nádrže 13,2 litru, maximální rychlost 125 km/h.
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.
Motocykl JAWA 300 CL splňuje emisní limity normy Euro 5. Stejně jako ostatní modely splňující normu Euro 5, disponuje i tento model brzdovým asistentem ABS, ale pouze na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA 300 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech.
Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.Dovoz po ČR
Limitovaná edice motocyklu 300CL v provedení Forty Two. Pouze 105ks od každé barvy.
motor čtyřdobý kapalinou chlazený
počet válců 1
vrtání x zdvih (mm) 76 x 65
zdvihový objem (cm3) 294,72
kompresní poměr 11±0,5 : 1
max. výkon (kW/ot. x min-1) 17/7000
max. kroutící moment (Nm/ot x min-1) 25/5750
spuštění motoru elektrické
převodovka 6
rozvor (mm) 1370
výška sedla (mm) 765
objem nádrže (l) 13,2
rezerva (l) 2
hmotnost bez náplní (kg) 182
max. rychlost (km/h)
125
Motor:
Jednoválec o objemu 292 ccm nabízí překvapivě plynulý zátah od středních otáček až k omezovači. Díky této charakteristice vhodně doplňuje zábavnou ovladatelnost celého stroje.
Minimalistický displej:
Moderní zobrazení ve stylu větších strojů řady CL-X.
Antihoppingová spojka:
Pro maximální bezpečnost začínajících jezdců antihoppingová spojka, která dokáže zachránit řidičskou nezkušenost.
LED světla:
Výrazný designový prvek řady CL-X, přední světlomet s charakteristickým „X“, definuje také 300CL-X.
Ovladatelnost:
Nízká hmotnost je jeden z nejdůležitějších faktorů zábavné ovladatelnosti stroje.
Uhlazené nadšení:
V seriózním kabátu jsou k dispozici rozměry a ergonomie, která nadchnou zkušené jezdce a nepřekvapí začátečníky.
Jistota v šeru
Pro usnadnění jezdeckého života začátečníků i pohodlí v ovládání stroje zkušených jezdců, jsou k dispozici podsvětlené ovladače.
Prémiová záruka:
Prémiová záruka cfmoto v trvání 5ti let na všechny modely.
Prodloužená záruka 5 let/10.000 km platí při zakoupení motocyklů cfmoto v prodejní síti JourneyMan CZ v ČR a SR.
Specifikace:
Motor: Jednoválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily
Zdvihový objem: 292 ccm
Vrtání / zdvih: 78 x 61,2 mm
Kompresní poměr: 11: 1
Výkon: 20,5 kW / 8 750 ot./min.
Kroutící moment: 25 Nm / 7 000 ot./min.
Převodovka: manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“)
Rozměry:
Délka: 2 020 mm
Šířka: 835 mm
Výška: 1 138 mm
Výška sedla: 795 mm
Světlá výška: 150 mm
Pohotovostní hmotnost: 155 kg
Odpružení: Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
Brzdy: Čtyřpístkový třmen, přední kotouč? 292 mm, zadní? 220 mm.
Pneumatiky: Přední 110/70 R17, Zadní 150/60 R17
Palivová nádrž: 14,5 l
Postranní brašny textilní GIVI, s podpěrami, s pláštěnkami. Ve velmi dobrém stavu. Podpěry přizpůsobeny motocyklu Kawasaki Versys 650, r.v. 2016