Iž 49, r.v. 1958 + Eu doklady na prihlaseni
Kategorie:
Veteráni
Iž 49 r.v. 1958
Motorka bude prihlasena na polske TP, cize je mozne prihlasit v ČR ako dovoz na biele znacky.
Motorka sa nachadza v Polsku 220km od Liberca, mozne doviezt do Brna, Prahy, pripadne po dohode priamo k Vam. Cena dopravy v rozmedzi od 2-5tis, v zavislosti od vzdialenosti.
Viac info a foto po telefone.
PRE VIAC RUSKYCH MOTOCYKLOV POZRI VSETKY MOJE INZERATY
Motorka bude prihlasena na polske TP, cize je mozne prihlasit v ČR ako dovoz na biele znacky.
Motorka sa nachadza v Polsku 220km od Liberca, mozne doviezt do Brna, Prahy, pripadne po dohode priamo k Vam. Cena dopravy v rozmedzi od 2-5tis, v zavislosti od vzdialenosti.
Viac info a foto po telefone.
PRE VIAC RUSKYCH MOTOCYKLOV POZRI VSETKY MOJE INZERATY
Podobné inzeráty
1. Karoserie 5DV bez tp 5000kč
2. Karoserie 3DV bez tp. 10000kč
3. Projekt 3DV VR6 zapsané s ČR doklady 70.000kč
4. GTI 5DV 8V SRN doklady 70.000kč
5. 5DV 1.8i RP na díly platné ČR doklady 20.000kč
6. 3DV syncro koroze SRN doklady 60.000kč
7. 5DV KR ČR doklady 80.000kč
8. 3DV GTI KR havarované ČR doklady 180.000kč
9. 3DV projekt VR6 ČR doklady 100.000kč
10. 5DV GTD 59kw ČR doklady 35.000kč
11. Prodané
12. 3DV 1.8 RP fire and ice, po celo laku ČR doklady 180.000kč
13. 3DV KR po laku rozestavěný SRN doklady 200.000kč
14. Jetta 4DV 1.8 ČR doklady 80.000kč
15. 5DV syncro 1.8 ČR doklady původní stav 120.000kč
16. Jetta USA 2DV 2.0 16v po kompletní renovaci ČR doklady 200.000kč
17. Podané
18. 3DV 1.3 PL doklady 35.000kč
19. Jetta 4DV G60 po kompletní renovaci ČR doklady 150.000kč
20. Jetta 4DV 1.8 automat carrat původní stav veteránské spz 20.000kc
některá vozidla mají historickou testaci
plus mnoho náhradních dílů
motory gti 16v vr6 g60 a další , převodovky, nápravy, Digifiz kompletní 4kusy, interiéry, oplastování Gti , atd…
Některá vozidla stačí jen umýt , některá poskládat , některá nalakovat a zbytek na díly
prodávám pouze jako celek , žádné díly zvlášť !!!
případně auta po kusech.
pro ty co se chtějí jen podívat vstup zakázaný.
vstupné do galerie je hotovost u sebe!!!!
nejsem galerie , antikvariát , vrakoviště atd…
( píšu pouze z důvodů mnoha hovorů s tímto požadavkem)
počítejte že jde o 2.kamiony naložené plně auty plus malý kamion náhradních dílů
mnoho projektů a hodně práce!
nebo pro někoho kdo si to rozprodá zvlášť a vydělá si
cena pevná
více info při případném zájmu o jednotlivé vozidlo pište do whatsapp
Prodám Jawa Stadion S11, rok 1958, plně funkční. Původní dokumenty z koupě nového stroje v roce 1958. Sběratelský kousek.
Prodám Jawu 550.
R.v. 1958.
Doklady (vyřazené 1999), SPZ, štítek, číslo motoru - VŠE SOUHLASÍ.
Snadné přihlášení na VETERÁNSKÉ DOKLADY (vyřazené doklady prokazují historii vozidla)
Motorka je po dřívější amatérské renovaci . Stav viz foto. Doposud byla pojízdná. Momentálně nechce nastartovat. Jiskru hází, benzín teče ale nechytá.
Motorka je prodávána BEZ jakékoliv ZÁRUKY! Je to starý stroj.
Při rychlém a solidním jednání je možnost nějaké normální dohody.
1958 Cadillac Eldorado Biarritz - víťaz Pasohlávky 2022 "Best of best".
Cadillac Eldorado Biarritz bol najexkluzívnejší a najdrahší sériovo vyrábaný model v roku 1958 v USA, preto bolo vyrobených iba 815 kusov. Pre maximálny komfort a pohodlie je vybavený motorom V8, 6.400 cm3 (390 kubických palcov) s 3 karburátormi a výkonom 355 koní. Eldorado bolo symbolom luxusu a preto výbavou predbehol dobu a konkurenciu o niekoľko desiatok rokov. Hlavný cieľ kládli na pohodlie a komfort posádky. Auto je v kombinácii striebornej metalízy a sivého interiéru, široké 2.1 a dlhé 5.8 metra.
Farbené prevedenie : strieborný lesklý lak, čierna strecha a interiér v strieborno-čiernej kombinácii kože.
Víťaz "Best of best" - Pasohlávky 2022, Zraz V8 Trnava, BALATONFÜRED CONCOURS D’ELEGANCE a veľa ďalších...
Cena EUR. Viac telefonicky.
Prodám armádní Daf YA-126 ve verzi Ambulance v krásném stavu z roku 1958. Tento holandský nezmar je osazen originálním šestiválcovým benzínovým motorem Hercules o obsahu 4600ccm a čtyřstupňovou manuální převodovkou s redukcí.
Stálý pohon zadních kol, pohon předních kol se přiřazuje pákou. Je to šestikolka - rezervy po obou stranách nejsou upevněny napevno, ale protáčí se, aby pomohly při zdolávání těžkého terénu, tzv podpůrná kola. Stav viz fotky, vše plně funkční, včetně samostatného osvětlení a odvětrávání v zadní části pro pacienty. Nosítka jdou vytahnout nebo sklopit, plachta nad kabinou je nová. Podvozek je také zdravý, motor ok, chce to určitě vidět. Doklady EU, možnost přihlásit na bílé nebo zelené, stačí k řízení řidičák skupiny B. Těchto YA 126 bylo vyrobeno ve všech verzích za celou dobu necelých 3500ks, z toho polovina skončila v Africe, takže se jedná o limitovaný počet.
K vidění ve Veselí nad Moravou.
Více info na tel nebo do zpráv.
Prodám Čezetu 175 typ 501, tzv. "prase".
V původním stavu, s původním platným ČSSR technickým průkazem a původní malou okresní SPZtkou (stále stejnou od roku 1961...).
Je to ranné provedení (více otovrů v plechu sedla, sedlo bez výztuh, bez zadního madla, bez dorazů na špičky bot, s hodinami a dalšími specifickými prvky pro první série Čezet).
Je k němu i původní sada nářadí uchycená koženými řemínky v prostoru pod sedlem.
Skůtr Čezeta je kompletní, v původním stavu - včetně laku. Aktuálně jsou jeho chromované komponenty po novém chromu (řidítka, páky řazení a brzdy, zadní vajíčka/mřížky, kryt klaksonu), ještě nenamontované. Fotky v inzerátu jsou 4 roky staré, nyní tedy dočasně nepojízdný - komponenty nejsou namontovány, nebyl ještě čas...
Plexi jsem dokoupil ped šesti lety nové, držáky plexi jsou ale původní, první a málo vídané provedení (později se již dávaly jen známé držáky "drátěné" s plastovými šrouby).
Hodiny jsou fuknční, stejně jako zbytek motocyklu (když se tedy domontují ty nově nachrmované díly, viz. výše). Sedlo nemá originální potah. Technická kontrola t.č. propadlá (byla do r. 2019). Karoserie skútru již zažila lepší časy (jsou přítomny typické nedostatky jako malé prasklinky a pod.), ale jako celek je intaktní a nejvíce jsem si vždy cenil, že je v původní zelené barvě, která vydržela od prvního apríla 1.4. 1958, kdy skútr opustil brány českobudějovického závodu, až do dnešních dní. Byt s menšími lokálními retušemi. Ostudu ve sbírce či na srazech ale určitě neudělá, naopak v dnešních dnech je původních strojů stále méně a méně. O historické hodnotě pak ani nemluvím.
Důvod prodeje ? Skútr poslední tři roky jen stojí v garáži, nemám na něj čas. A myslím, že je to škoda. Rád jej prodám do dobrých rukou, nejlépe sběratele, který ocení jeho původní stav a dobové artefakty (techničák, spztku, návod k obsluze - raritní textové "prozatimní" vydání a seznam ND co je k motocyklu - nevím kolik takto zachovalých hodinářů v původním stavu a s původními doklady v ČR a SR ještě vůbec zůstalo...).
Prosím jen vážné zájemce. Děkuji