Iž 49, r.v. 1951 + Eu doklady na prihlaseni
Kategorie:
Veteráni
Iž 49 r.v. 1951
Motorka bude prihlasena na polske TP, cize je mozne prihlasit v ČR ako dovoz na biele znacky.
Motorka sa nachadza v Polsku 220km od Liberca, mozne doviezt do Brna, Prahy, pripadne po dohode priamo k Vam. Cena dopravy v rozmedzi od 2-5tis, v zavislosti od vzdialenosti.
Viac info a foto po telefone.
PRE VIAC RUSKYCH MOTOCYKLOV POZRI VSETKY MOJE INZERATY
Motorka bude prihlasena na polske TP, cize je mozne prihlasit v ČR ako dovoz na biele znacky.
Motorka sa nachadza v Polsku 220km od Liberca, mozne doviezt do Brna, Prahy, pripadne po dohode priamo k Vam. Cena dopravy v rozmedzi od 2-5tis, v zavislosti od vzdialenosti.
Viac info a foto po telefone.
PRE VIAC RUSKYCH MOTOCYKLOV POZRI VSETKY MOJE INZERATY
Podobné inzeráty
Prodám Jawa 350 Pérák, typ 18.
Rok výroby 1951 (model 1952 - viz. štítek). Nízké výrobní číslo, čili výroba srpen - září 1951.
U péráka proběhla renovace - profesionální lak, ruční linky, profi repase motoru (včetně karburátoru). Nová elektrika. Chromy nové (rámeček, kryt rozety a start páka má chrom původní, velice pěkný). Po renovaci nejetý, jen vystavený.
Všechna čísla sedí s původním AJ štítkem.
Co šlo, nechalo se původní, protože se jednalo o jednokusovou motorku. Včetně veškeré plechařiny, nádrže a pod. Dále např. bakelit součásti, rámeček+sklo, středy kol (jsou v původní barvě i včetně páčky přední brzdy - mně to nevadí "že to není lesklý", mám radši orig. vzhled, než "lesk jak blesk"), krásně zachovalé nízké sedlo + původní pružina (v novém zinku), původní mazničky atd... Originální válce a orig. hlavy pérák, po prvním výbrusu. Absolutní minimum replik, v podstatě jen spotřební a spojovací materiál.
Z hlavních replik:
svody + výfuky (HF)
ráfky (ČR) + Pneumatiky (Heidenau)
bowdeny
hl. stojan
Pérák byl renovován s citem pro detail. Vzorem byl skutečně maximálně původní stav odpovídající roku 1951 (viz. poslední, čb foto z filmového dokumentu z roku 1951).
Motocykl má dovozové doklady pro přihlášení na klasické bílé RZ. Ke konci roku 1951 byl pérák exportován do švédska (proto na předním blatníku chybí držáky na sekyru, do Švédska se nedával, typický prvek exportního motocyklu), před třemi lety dovezen zpět do ČR a následně renovován.
K motocyklu krabice použitých původních dílů (různorodá směs).
Vhodný do sbírky, na ježdění možná škoda. Při rychlém jednání přidám origo návod + origo seznam ND 1952.
Pokud je inzerát online, je stále aktuální.
1. Karoserie 5DV bez tp 5000kč
2. Karoserie 3DV bez tp. 10000kč
3. Projekt 3DV VR6 zapsané s ČR doklady 70.000kč
4. GTI 5DV 8V SRN doklady 70.000kč
5. 5DV 1.8i RP na díly platné ČR doklady 20.000kč
6. 3DV syncro koroze SRN doklady 60.000kč
7. 5DV KR ČR doklady 80.000kč
8. 3DV GTI KR havarované ČR doklady 180.000kč
9. 3DV projekt VR6 ČR doklady 100.000kč
10. 5DV GTD 59kw ČR doklady 35.000kč
11. Prodané
12. 3DV 1.8 RP fire and ice, po celo laku ČR doklady 180.000kč
13. 3DV KR po laku rozestavěný SRN doklady 200.000kč
14. Jetta 4DV 1.8 ČR doklady 80.000kč
15. 5DV syncro 1.8 ČR doklady původní stav 120.000kč
16. Jetta USA 2DV 2.0 16v po kompletní renovaci ČR doklady 200.000kč
17. Podané
18. 3DV 1.3 PL doklady 35.000kč
19. Jetta 4DV G60 po kompletní renovaci ČR doklady 150.000kč
20. Jetta 4DV 1.8 automat carrat původní stav veteránské spz 20.000kc
některá vozidla mají historickou testaci
plus mnoho náhradních dílů
motory gti 16v vr6 g60 a další , převodovky, nápravy, Digifiz kompletní 4kusy, interiéry, oplastování Gti , atd…
Některá vozidla stačí jen umýt , některá poskládat , některá nalakovat a zbytek na díly
prodávám pouze jako celek , žádné díly zvlášť !!!
případně auta po kusech.
pro ty co se chtějí jen podívat vstup zakázaný.
vstupné do galerie je hotovost u sebe!!!!
nejsem galerie , antikvariát , vrakoviště atd…
( píšu pouze z důvodů mnoha hovorů s tímto požadavkem)
počítejte že jde o 2.kamiony naložené plně auty plus malý kamion náhradních dílů
mnoho projektů a hodně práce!
nebo pro někoho kdo si to rozprodá zvlášť a vydělá si
cena pevná
více info při případném zájmu o jednotlivé vozidlo pište do whatsapp
MG TD 1300 LHD (1951) Originální stav, patina. Motor běží čistě, manuální 4q převodovka funguje krásně. Původní interiér. Střecha v nepotrhaném stavu. MGA, MGB, MGC, MGTD. Doklady na přihlášení. (přihlášení v případě zájmu zařídíme). Více info na telefonu , VETERANINATRUC nebo WhatsApp. (CHCETE POMOCI S DOVOZEM NEBO REGISTRACÍ VAŠEHO NEJEN HISTORICKÉHO VOZIDLA, NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT). Desítky historických vozidel na jednom místě.
Volvo 262 C Bertone (1979). Originální auto ve slušném stavu. Slušný interiér, sedačky bez prasklin a protržení. Funkční automobil, automatická převodovka řadí čistě. Je potřeba udělat vinylovou střechu. Vyrobeno pouze 6.622 kusů. Doklady na přihlášení. EU doklady na přihlášení. (přihlášení v případě zájmu zařídíme, není problém na bílá čísla). Více info na telefonu , VETERANINATRUC, SPORTOVNIVOZYNATRUC, nebo WhatsApp. (CHCETE POMOCI S DOVOZEM NEBO REGISTRACÍ VAŠEHO NEJEN HISTORICKÉHO VOZIDLA, NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT). Desítky historických vozidel na jednom místě.
Název: Automobil v kostce - určeno pro školení motoristů, pro odb. školy i samouky
Autor: Rudolf Fajfr
Autor: Josef Hornek
Autor: Jaroslav Hausman
Vydání: 4.
Místo vydání: Praha
Nakladatel: Práce
Rok vydání: 1951
Počet stran: 270 s.
Edice, série: Technické příručky Práce / sv. 23
Kategorie: motorismus
Vazba: měkká
Stav: dobrý- OBÁLKA PODLEPENA V KRAJÍCH.