invertorová elektrocentrála Kipor
Kategorie:
Nářadí
Prodám invertorovou elektrocentrálu Kipor IG1000
Podobné inzeráty
Plně funkční invertorová elektrocentrála s příslušenstvím kabely návod
Osobní převzetí nebo můžu poslat.
Výkonný alternátor pohání mini-čtyřtaktní motor řady GXH 50 s lehkým startem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu odhlučněné kapotáže
Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou
Svými kompaktními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu
Celé soustrojí je v plastovém "kufříku" uloženo v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je postavena na pružných gumových nožkách
Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu
Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost a naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály
Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií
Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché
Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě jedné zásuvky Schuko (16A 230V), také zásuvku pro 12V, 8A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená) a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE
Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič
Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení
V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládacím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží
Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat
Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku
Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály
Konstrukce "kufříku" je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad
Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější
Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Perfektní kvalita elektrického napětí
Špičkový invertor plně funkční ve stavu nového po starším pánovi,který ji měl v garáži jen jako luxus který nevyužil,proto se prodává.Osobní předání a vyzkoušení na místě nebo můžu poslat.
Generátor Honda EU 10i je extrémně tichý, lehký, mobilní a velmi robustní. Obsahuje čtyřtaktní motor. Generátor běží na bezolovnatý benzín. Doba provozu, v závislosti na typu spotřebičů je v rozmezí 4,5 až 25 hodin. Generátor je vybaven 230 V elektrickou zásuvkou. U generátoru je použitá technologie měniče, která poskytuje dokonalou frekvenci a stabilitu napětí.
Generátor disponuje ekologickým okruhem, který automaticky nastavuje otáčky motoru na aktuální napětí a výrazně tím prodlužuje životnost generátoru. Velice snadno se ovládá a má snadnou údržbu. Generátor je vybaven ochranou proti přetížení, stejně jako automatickým vypnutí při nedostatku paliva. Dva identické modely generátoru můžou být paralelně zapojené, čímž se docílí zdvojnásobeného výkonu.
Mini-elektrocentrály Honda jsou nejlehčími zdroji elektrické energie na světě. Díky své kompaktní konstrukci a originálnímu technickému řešení je dosaženo nejenom menších rozměrů o 50%, ale i snížení hmotnosti o 50% oproti konvenčním elektrocentrálám.
Proto jsou ''mini- Hondy'' přímo idealním pomocníkem všude tam, kde je nutný rychlý, lehký, výkonný a kvalitní zdroj elektrické energie.
Ekologie především
Spalovací motory Honda v těchto elektrocentrálách vyhovují emisním normám EURO 2 dle směrnice 2002/88/EC, platné od 1.8.2008. Díky svému nadčasovému designu dosahují mini elektrocentrály Honda o více než 10% nižší hlučnost, než stanovuje Etapa II evropské normy 2000/14/EC, platné od 3.1.2006.
Nízké provozní náklady
Kvalitní mini 4-taktní motor Honda, používaný v těchto elektrocentrálách, má minimální spotřebu paliva. Doporučované palivo je benzín Natural 95. Pomocí inteligentního ovládání motoru v závislosti na zatížení došlo ke snížení spotřeby paliva o 40%. Elektrocentrála EU 10i na plnou nádrž (2,1 l) bez nutnosti tankování dokáže pracovat nepřetržitě 10 hodin. Vhodným typem oleje do generátoru je 10W-30 (vhodné jsou také běžně dostupné oleje Shell Helix Plus nebo Shell Helix Ultra)
Perfektní kvalita elektrického napětí
Invertorová jednotka použitá v elektrocentrálách EU10i zajišťuje mimořádně kvalitní a stabilní dodávku elektrického proudu. Stejně jako jsou tyto elektrocentrály určeny pro napájení spotřebičů na chatách, v karavanech či na lodích, lze těmito elektrocentrálami napájet velmi citlivé spotřebiče, výpočetní techniku nebo dokonce lékařské přístroje apod.
Široké využití
U centrál EU 10i funguje systém velmi snadného sfázování dvou identických elektrocentrál pomocí speciálního kabelu. Proto lze tak napájet spotřebiče s dvojnásobným příkonem.
Vlastnosti generátoru Honda EU 10i:
Invertorová jednotka produkuje špičkovou kvalitu elektrického proudu i pro citlivá zařízení.
Konstrukce je lehká, kompaktní
Invertorová elektrocentrála je v zánovním stavu moc se nepoužila.V původní ceně přes 40000.Osobní předání a vyzkoušení na místě nebo můžu poslat.
Daji se propojit kabelem a získáte tak 4kW
K prodeji jsou zatím obě a uvedená cena je za kus
V NABÍDCE MÁM I JINÉ HONDY VŠECHNO ORIGINÁL ŽÁDNÝ BAUHAUS MOUNTFIELD A PODOBNÉ SRAČKY
Popis produktu
Snadno ovladatelné, lehce přenosné, kompaktní a mimořádně tiché elektrocentrály poskytují mimořádně kvalitní elektrickou energii i v nejvzdálenějších, nejzapadlejších koutech Země. Tyto lehké a snadno přenosné elektrocentrály s velmi úsporným provozem disponují zvukově izolovanou kapotáží, doplněnou moderním a výkonným tlumičem pro snížení provozního hluku na minimální možnou úroveň. Díky použití moderních a lehkých materiálů, jako je např. hořčík, je hmotnost těchto elektrocentrál snížena na minimum.
Unikátní invertorová technologie použitá u modelů s označením EU produkuje vysoce kvalitní elektrický výstup umožňující napájení velmi citlivých elektronických přístrojů jako je např. výpočetní technika a snižuje riziko případných poruch nebo poškození spotřebičů způsobených napájením nekvalitní a nestabilní elektrickou energií. Všechny naše invertorové elektrocentrály jsou opatřeny automatickým ovládáním motoru ECO-THROTTLE™, které automaticky optimalizuje otáčky motoru v závislosti na aktuálním odběru a je tak zaručena maximální úspora paliva. Mimo jiné lze při použití speciálního kabelu propojit a „sfázovat“ dvě identické elektrocentrály. Zdvojnásobí se tím elektrický výkon a možnost rozšíření rozsahu použití elektrocentrál.
Nejščastější způsob využití kufříkových invertorových generátorů
Kemping
Karavaning
Zahradní spotřebiče
Lehké ruční nářadí
Osvětlení a notebook
Domácí spotřebiče
Využití na lodích
Filmování a fotografování v exteriérech
Technické parametry
Technologie regulace el.výstupu
Invertor
Typ elektrocentrály
Jednofázový
Maximální výkon (W) 2000
Elektrocentrála je už po záruce,ale za celou dobu vůbec neběžela jen se jednou za čas protá fakt malých rozměrů a lehoučká na rámovou centrálu.Původní cena přes 30000
VYROBENO V JAPONSKU ORIGINÁL HONDA ŽÁDNÁ NAPODOBENINA ŽÁDNÉ BAUHAUS A PODOBNÉ LEVNÉ SRAČKY!!
V NABÍDCE MÁM PLNO ELEKTROCENTRÁL VŠE ORIGINÁL!!
Osobní předání a vyzkoušení na místě nebo můžu za poplatek předem na benzin i přivést nebo poslat kurýrní službou.
VIDEO V BĚHU MÁM NAHRANÉ NA JINÉM INZERTNÍM PORTÁLE KDE JI TAKÉ NABÍZÍM SEM MI NEŠLO VLOŽIT PŘÍPADNÉMU ZÁJEMCI POŠLU ODKAZ
Elektrocentrála se 4-taktním motorem, která je snadno přenosná, vhodná pro napojení většího i silnějšího elektronářadí. Elektrocentrála Honda z řady EC patří svojí konstrukcí, výkonem 2,0 kVA a hlavně spolehlivostí k nejpoužívanějším na trhu elektrocentrál v této kategorie. Elektrocentrála je vybavena jednoduchou kapacitní regulací výstupního napětí, a proto je vhodná pro pohánění například elektrického nářadí, elektromotorů, topení a osvětlení. Vzhledem ke své regulaci není příliš vhodná pro napájení jemné a citlivé techniky.
TECHNICKÁ DATA
4 - taktní motor Honda
výkon motoru 4,0 kW / 5,5 HP
otáčky motoru 3 600 ot. / min
stabilní výkon 1 700 W, napětí 230 V
výstupní proud jednofázový 7,5 A
max. výkon 2 000 W
hluk v místě obsluhy 93 dB
objem palivové nádrže 3,6 l
hmotnost 36 kg
balení: v krabici
výrobce: Honda (Japonsko)
Špičková 3 fázová elektrocentrála HONDA s AVR a se silným spolehlivým motorem HONDA GX 390.Rok výroby 2019 Kupovaná v roce 2020 používala se v lese při lesních pracích má natočeno maximálně 150motohodin,používala se jen 2 měsíce v roce a to jen jen trochu odřená jak se tahala sem tam a jak se brala do kleští na vyvážečce.
Popis produktu Elektrocentrála Honda ECT 7000
Elektrocentrála Honda ECT 7000 F
Elektrocentrály Honda se vyznačují:
Tichými a spolehlivými motory s dlouhou životností a nízkou spotřebou
Sychronními alternátory, schopnými zvládnout vysoké pracovní nasazení při zachování vysokého stupně účinnosti
Konstrukce elektrocentrály Honda nevyžaduje za podmínek ČSN ISO 8528-8 uzemnění
Všechny elektrocentrály Honda vyhovují bez výhrad platným bezpečnostním, ekologickým a hygienickým předpisům
Na všechny elektrocentrály Honda je poskytována záruka 5 let
Honda uspokojí jakéhokoliv uživatele dostatečným elektrickým proudem v požadované kvalitě
Standardní provedení regulace napětí pomocí kondenzátoru (kapacitní regulace)
Při odběru třífázového proudu regulace pomocí kompoudního transformátoru (kapacitní regulace)
AVR (Automatic Voltage Regulator) umožňuje svou kvalitou výstupního napětí napájení i elektronického zařízení
Cyklokonvertor zajišťuje přesný průběh napětí a frekvence
Invertor jako nejvyšší stupeň regulace elektrického výstupu zajišťuje za všech podmínek ideální průběh křivky výstupního napětí pro zvláště náročné uživatele.
Provozní doba 2h15
Zapalování Tranzistorové
Typ motoru Honda GX 390 T1
Palivo benzín
Regulace napětí indukční trafo
Maximální výkon ( kVA / kW ) 5,0 / 4,0
Maximální výkon třífázový ( kVA / kW ) 8,7 / 7,0
Jmenovitý výkon ( kVA / kW ) 4,5 / 3,6
Jmenovitý výkon třífázový ( kVA / kW ) 8,1 / 6,5
Jmenovité napětí / kmitočet ( V/Hz ) 230 / 400V / 50Hz
Jmenovitý proud ( A ) 16 / 9,5
Olejová náplň ( l ) 1,1
Objem palivové nádrže ( l ) 6,2
Startováni ruční
Rozměry ( délka x šířka x výška ) mm 800 x 550 x 540
Hmotnost ( kg ) 77
Špičková elektrocentrála HONDA s elektrickým startem v zánovním stavu moc se nepoužila. OSOBNÍ PŘEDÁNÍ A VYZKOUŠENÍ NA MÍSTĚ NEBO MŮŽU ZA POPLATEK PŘEDEM I PŘIVÉST.
KUPOVANÁ V HONDĚ VE VALAŠSKÉM MEZIŘÍČÍ
Video v běhu mám na jiném internetovém portále kde ji také nabízím sem mi nešlo vložit
VYROBENO V JAPONSKU ORIGINÁL HONDA ŽÁDNÁ NAPODOBENINA ŽÁDNÉ BAUHAUS A PODOBNÉ LEVNÉ SRAČKY!!
V NABÍDCE MÁM PLNO ELEKTROCENTRÁL VŠE ORIGINÁL!!
Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála Honda EU 30iS: model velmi tiché, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 200 s elektrickým startérem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu důkladně odhlučněné kapotáže.
TIŠE MAKÁ A NEPROTESTUJE
Tato bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých až středních spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompaktními rozměry se hodí jak do záchranářských vozů, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí uloženo na pružných silentblocích v pevném rámu a celé "zabaleno" do důkladně odhlučněné kapotáže. Vzhledem k hmotnosti je do rámu elektrocentrály integrován manipulační kolový podvozek s manipulačními madly po obou stranách elektrocentrály. Přepravu a manipulaci s elektrocentrálou tak zvládne i méně fyzicky zdatný uživatel. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el. proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě dvou zásuvek Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, také zásuvku pro 12V, 12A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená), zásuvky pro propojovací kabel sfázování s druhou centrálou, ovládací táhlo sytiče, klíček zapalování a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu