Interkulturní komunikace
Kategorie:
Učebnice, skripta - VŠ
Prodám knihu pro studenty v slovenskom jazyku.
Podobné inzeráty
Prodám novou učebnici Komunikace. Velmi zajímavá kniha o lidské komunikaci nejen pro studenty. Pořizovací cena 155 kč, nyní 80 kč. Podívejte se na mé další inzeráty, ušetříte na poštovném.
Učebnice komunikace a sloh autor ka Jana hofmanová, jaroslava ježková, Jana vaňková, nakladatelství Fraus, nová
Predám knihu Manažerská komunikace ktorú napísal Petr Krohe
Kniha je nová, nepoškodená, v českom jazyku, 220 strán
Cena: 240 Kč (10€) + poštovné podľa slovenskej pošty (platba na účet lacnejšie)
Ponúkam aj iné knihy/učebnice pre VŠ - pozri moje ďalšie inzeráty kliknutím na meno
Písať na mail, číslo je vymyslené.
kniha, knihy, literatúra, učebnica, Slezská univerzita v Opavě, Matematický ústav, Opava
Prodám nikdy nepoužitou učebnici "Public relations - moderně a účinně" od Václava Svobody.
POPIS
Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.
Specifikace
N ázev: Public relations - moderně a účinně
Autor: Václav Svoboda
Vydavatel: GRADA
ISBN: 978-80-247-2866-7
Počet stran: 239
V případě zájmu pište na obalvhs@
V Brně osobní předání, jinak poštou.
Prodám nikdy nepoužitou učebnici "Etika v podnikové strategii" od Iva Rolného.
POPIS
Metodologické postupy integrace etiky do podnikové strategie - 3. vydání. Kniha Etika v podnikové strategii nese příznačný podtitul Metodologické postupy integrace etiky do podnikové strategie. Obsahuje teoretická východiska a uceleně uspořádanou řadu praktických kroků v rámci podnikové strategie, které jsou předpokladem dlouhodobě úspěšného podnikání. Nastolením a dodržováním zásad podnikatelské etiky v rámci podniku totiž můžeme výrazně snižit náklady a ztráty, zvýšit efektivitu komunikace a tim i produktivitu práce. Z dlouhodobého hlediska získáme tzv. nehmotná aktiva, která mají konkrétní ekonomické výstupy. Etické chování podniku se tak stává praktickou komparativní výhodou na trhu. Pokud chtějí být naše podniky trvale úspěšné v konkurenci ostatních a to i na zahraničních trzích, je systematická integrace etiky do jejich strategických plánů nutností.
Specifikace
N ázev: Etika v podnikové strategii
Autor: Ivo Rolný
Vydavatel: KEY Publishing
ISBN: 978-80-87071-45-8
Počet stran: 110
V případě zájmu pište na obalvhs@
V Brně osobní předání, jinak poštou.