Hybridní Turbo K03/04 TFSI podélné motory
Kategorie:
Tuning
Prodám NOVÉ hybridní turbodmychadlo K03/04
Pro podélně uložené motory
Audi
A4 (C6, B7, B8)
A5 (8T, 8F)
Q5 (8R)
Seat
Exeo (3R)
2,0 Liter TFSI Turbo
147 kW - 200 PS
125 kW - 170 PS
132 kW - 180 PS
155 kW - 211 PS
162 kW - 220 PS
K04 sací kompresor
K04 výfuková hřídel
Upgrade ložiska pro větší výdrž
Vše uloženo v K03 obalech, pasuje bez dalších úprav
Pro podélně uložené motory
Audi
A4 (C6, B7, B8)
A5 (8T, 8F)
Q5 (8R)
Seat
Exeo (3R)
2,0 Liter TFSI Turbo
147 kW - 200 PS
125 kW - 170 PS
132 kW - 180 PS
155 kW - 211 PS
162 kW - 220 PS
K04 sací kompresor
K04 výfuková hřídel
Upgrade ložiska pro větší výdrž
Vše uloženo v K03 obalech, pasuje bez dalších úprav
![Hybridní Turbo K03/04 TFSI podélné motory](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Podobné inzeráty
![Sportovní vzduchový filtr PIPERCROSS PP1624 Škoda](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Sportovní vzduchový filtr PIPERCROSS PP1624 Škoda OCTAVIA II,
NOVÉ ZBOŽÍ
SEAT
ALTEA (5P1)
Motor Kódy motoru Roky produkce kW hp ccm
2.0 TFSI BWA 2006/04 - 2009/05 147 200 1984
LEON (1P1)
2.0 TFSI CDLD, BWJ 2006/11 - 2011/05 177 240 1984
2.0 TFSI BWA 2005/05 - 2009/03 147 200 1984
2.0 TFSI CCZB 2009/06 - 2012/12 155 211 1984
2.0 Cupra R CDLA 2009/09 - 2012/12 195 265 1984
2.0 TFSI BWA 2005/09 - 2006/05 136 185 1984
SKODA
OCTAVIA II (1Z3)
Motor Kódy motoru Roky produkce kW hp ccm
2.0 TFSI BWA, CCZA 2005/10 - 2013/02 147 200 1984 změnit
OCTAVIA II Combi (1Z5)
Motor Kódy motoru Roky produkce kW hp ccm
2.0 TFSI BWA, CCZA 2005/10 - 2013/02 147 200 1984 změnit
VW
GOLF V (1K1)
Motor Kódy motoru Roky produkce kW hp ccm
2.0 GTI BYD 2006/09 - 2008/12 169 230 1984 změnit
2.0 GTI CBFA, CCTA, BWA, AXX, BPY, CAWB 2004/10 - 2009/02 147 200 1984 změnit
GOLF VI (5K1)
Motor Kódy motoru Roky produkce kW hp ccm
2.0 R 4motion CDLF 2009/11 - 2012/11 199 270 1984 změnit
![Hybridní turbo K03/04 1.8T](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám nové turbodmychadlo K03-053 K04
Extrémní vstup turbodmychadla 55mm
Výfuková hřídel K04-064 TFSI
Upgrade 360 ložiska
Nový ložiskový střed
Nový výfukový obal
Upgrade aktuator 0.8bar
![Turbo K03-053 K03S 1.8T](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám turbo K03S K03-053 bez tlumice na výtlaku z turba, verze AUM, ARX 110-132kw
Nový loziskovy uzel
Nový výfukový obal
Nové upgrade ložiska
Potenciál 210-240hp
![PCV Revamp kit CTS Turbo 2.0 TFSI](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
CTS Turbo Revamp kit - PCV delete kit pro 2.0 TFSI motory EA113. CTS Turbo představuje svoje řešení, které odstraňuje problémy spojené s odvětráním ventilového víka. CTS Turbo PCV Revamp kit řeší tyto časté problémy spojené se vadným PCV ventilem: Neklidný volnoběh, Vyšší spotřeba, Úniky tlaku turba, Pronikání oleje skrz víčko oleje. Detaily produktu: T6061 hliník CNC opracovaný adaptér černě poanodisovaný Veškeré těsnění jsou součástí pro snadnou montáž.
![APR Sportovní zapalovací svíčky 1,8 TSI 2,0 TSI 2,5 TFSI MQB](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
APR Zapalovací svíčky
Zapalovací svíčky APR Iridium Pro jsou vynikajícím vylepšením pro upravené motory. Naše zapalovací svíčky jsou vyrobeny z iridia, což je jeden z nejpevnějších materiálů, který lze u zapalovacích svíček použít. Svíčky pak pracují chladněji, odolávají předzápalům a detonacím, mají delší životnost než svíčky s jinými materiály, jsou odolenější vůči roztavení elektrody a dokonce vyžadují menší napětí k vytvoření silné jiskry. Elektrody jsou tvrdší a pevnější, lépe odvádějí teplo, jsou lépe chráněny před utavením, prasknutím a upadnutím elektrody do válce. Tyto svíčky byly navrženy pro použití v upravených vozidlech s vyšším výkonem, kde každý válec produkuje vyšší výkon, teploty a tlaky, než na které byly určené sériové svíčky.
Ideální pro použití na vozech se Stage 1-3 úpravou a ve spojení s APR Zapalovacími moduly.
Vlastnosti:
- Tepelný rozsah 9 podobné jako (Bosch 3, Brisk 10, Denso 27, NGK 9)
- O 152% vyšší bod tavení oproti stříbru, O 125% vyšší oproti mědi a o 38% vyšší nez u platinových svíček
- Odolnější jak měděná nebo platinová elektroda
- Odolnější izolátor
- Při stejném napětí větší jiskra
- Chladnější teplota elektrody oproti seriové svíčce
- Robustnější design vhodný pro použití i s E85 palivem
- Větší odolnost vůči detonacím a předzápalům
- Ideální pro Stage 1 a více upravené vozy
- Ideální ve spojení s APR zapalovacími cívkami
- Utažení 25Nm
- Vyrobeno v EU
Zdroj textu