Honda Varadero125 přední brzdový kotouč (origo)
Kategorie:
Cestovní motocykly
Nabizím k prodeji přední brzdový kotouč na Honda Varadero 125 XL.(pasuje i na Honda CBR 125R.
NEROZBALENÝ!
ORIGINAL!
Původní cena 2000kč
Prodávám z důvodu nevyužití.
Pouze osobní předání Praha.
Pro případný zájem či dotazy piště SMS. Studuji proto telefonáty neberu...na SMS odpovídám.
NEROZBALENÝ!
ORIGINAL!
Původní cena 2000kč
Prodávám z důvodu nevyužití.
Pouze osobní předání Praha.
Pro případný zájem či dotazy piště SMS. Studuji proto telefonáty neberu...na SMS odpovídám.
Podobné inzeráty
PRODÁNO!!!
Motorka je v 100% stavu, stačí sednout, brnknout a jet.
R.V: přihlášení 2019 (31.1.2019) ale model 2018
Najeto: 244XX
Výkon: 70kw
Obsah: 1000ccm
Barva: Trikolora
Motorku vlastním druhou sezónu, olej měněn ve 23500tis při velkém servisu, kdy se kontrolovali i vůle ventilů apod. (24tisicový servis tzv.). Kdy se zároveň měnil řetěz, kolečko i rozeta (nebylo potřeba ale chtěl jsem modrý řetěz).
Na motorku jsem dával zadní novou pneu Continental (80%), přední novou Continental přidám k moto (99%), neb ta která je na motorce už je tak na 30%. Přední a zadní desky po výměně ve 20tis.
Doplňky: vyhřívané rukojeti, přídavná světla Denalli, laděný výfuk Termignoni - homologovaný včetně db killeru…(origo koncovku lze přidat). 2x origo boční kufry Honda, hlavní kufr Givi. Horní i spodní padáky, rozšířena patka zadní brzdy, enduro širší stupačky, aero křidýlka origo Honda. Datatag v laku. Boční taštičky na padacích.
V terénu nejetá, nenakopané ráfky.
Sleva v případě rozumného a slušného přístupu
V případě dotazu volejte, rád zodpovím vaše dotazy.
Prodám BMW f 650 GS Dakar bez ABS. Rok výroby 2001, jsem druhý majitel. Najeto: 50 246 Km (). Motor Rotax jednosvíce. STK do srpna 2026. Pěkný stav, udržovaný, drobné oděrky. Motocykl pravidelně servisován, aktuálně po základní údržbě při 50 tis. výměna oleje, filtrů, svíčky, chladící kapaliny + výměna brzdové kapaliny (nové pancéřové hadičky). Při 40 tis. vyměněn palivový filtr, kontrola ventilových vůlí.
Motocykl jsem měl nachystán na velkou cestu do Gruzie v létě 2022, pak mě osvítilo a pořídil jsem 1150. Proto přidávám spousty náhradních dílů a doplňků. Motocykl bez investic stačí sednout a jezdit. Nyní obuto na MITAS E-08 (silniční).
Dohoda možná.
Výbava:
Spodní padací rám originál BMW
Vrchní padací rám + taštičky
Vyhřívané hefty
Centrální stojan
Pancéřové brzdové hadičky (origo dodám)
Rozšířené a naklápěcí stupačky (origo dodám)
Držák na mobil
BMW sada nářadí
Originální boční roztahovací kufry na stejný klíč (včetně držáků)
Prodloužený přední blatník
Blastry
Zvýšené přední plexi
Ochranné návleky na přední vidlice
Tankvak TOURATECH (možnost vyvýšení), slída na mapu + nepromok
2x USB konektor pro dobíjení telefonu
Konektor pro dobíjení baterky (pro snadné dobíjení baterie bez nutnosti demontáže plastů)
Náhradní díly:
Nová sada pneu MITAS E09 (zadní) a E10 (přední) do terénu
Ojetá cca 50% sada pneu MITAS E07 - terén/asfalt
Duše
Plynové lanko
Spojkové lanko
2x brzdová páčka
1x spojková páčka
2x svíčka
Čidlo tlaku oleje
Blinkr
Origo stupačky
Origo brzdové hadičky
Prodám Hondu NC 750X s automatickou převodovkou DCT
Ročník 2019, najeto 22000, STK do 27.8. 2025
Dvě sady klíčů, vyhřívané rukojeti
Výbava: ABS, nastavitelná kontrola trakce
Na motorce je navíc chránič rukou a páček, hlavní stojan a hliníkový kufr Kappa Kventure.
Olej měněn vždy max. po 6000km. Nyní na novém oleji najeto necelých 4000km.
Nedávno byla vyměněna chladící kapalina.
Řetěz čištěn každých 500km, někdy i častěji.
V průběhu sezóny 2022 proběhl pravidelný servis (výměna brzdové kapaliny, nové brzdové destičky, výměna vzduchového filtru, nové pneumatiky atd.)
Motorka má originální výkon 40kw, ale lze ji řídit s řidičákem sk. A2, jelikož v TP je zapsáno 35kw.
Na motorce je laděná koncovka výfuku s vyjímatelným DB killerem. V případě zájmu můžu namontovat zpátky origo výfuk.
O motorku pečováno s láskou, vždy parkována v garáži, přes zimu doma v teple.
Více info na tel.
Honda NC 750 X, Honda NC750X, Honda NC750 X, Honda NC 750XD
Prodám BMW f 650 GS Rok 2002, najeto 28 000 km. 37 kw sníženo na 25 kw oficiálně přímo v BMW ( plně otevřená) Možno řídit od 18 let.
Stk do 04/2023
Motorka má velmi bohatou výbavu!!
Vyrobené sedlo přímo na míru! (Zvýšené a vyhřívané)
Přední padací rámy
Velké plexi
Polohovatelné navýšené malé plexi
Zdelsený přední blatník
Mřížka na přední světlo.
Vyhřívané hefty
Zásuvka USB 2x
Zadní držáky na hliníkové kufry
3 hliníkové černé kufry
Zadní světlo led. ( mám origo přidám k motorce)
Laděný výfuk ( mám origo pridam k motorce)
Přídavné Přední led světla.
Ochrana na nádobku brzdové kapaliny, ochrana na brzdový válec u brzdového pedálu.
Blástry na řiditkách ( ochrana rukou)
Za mě nejlepší uzamykatelný držák na mobil.
Motorka je teď po servise na olej + filtry najeto cca 1000 km, pravidelná výměna oleje po 7000 km. (Olej přidám k motorce)
Zadní pneu 80%
Přední 20%
Výměna nové řetězovky od D.I.D najeto 1000 km
Zadní destičky cca 10 000 km
Přední 12 000 km
nová baterie
Přední zrcátka mám jedno Protože druhé se me při vyšší rychlosti sklápělo mám koupené úplně nové zabalené přidám k motorce nebo ho tam ještě namontuju.
Ke snížení kw přidám originál papíry od BMW motorka je plně otevřena součástky ke stažení přidám k motorce.
Cena je k jednání!!!
K motorce mužů prodat oblečení na motor od BMW Rallye 3, velikost bundy 56 a velikost kalhot 58, přidám i boty na moto, popřípadě pošlu fotku bot vel 45. Cena za celek 10 000 Kč
Prodám krásnou a velice zachovalou Ktm 1050 adventure, rok výroby 2016, najeto 31980, padací rám, origo vyhřívané rukojeti, elox víčka, držák navigace touratech, 3 plexi (origo, čiré turistické a kouřové vyšší originál Ktm, přídavná origo světla, origo led blinkry, mřížka před chladičem, centrální stojan, výfuk LeoVince, horní kufr givi. Na řetězovce a oleji najeto cca 5000. Origo výfuk k moto. Vsěchny klíče a veškerá dokumentace. Více info na telefonu nebo mailu
SWM SIX6 500 ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: 2023
Najeto: 5 km
Objem: 445 ccm
Výkon: 22 kW
Cena 134 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
Inspirován „Mezinárodní motocyklovou šestidenní soutěží – ISDE“.
Propracovaný retro design se setkává s moderní technologií a snadnou manipulací. Nadčasový design pro každý den.
Nadčasový design pro každodenní použití. Propracovaný retro vzhled se setkává s moderní technologií a snadnou manipulací.
„SIX6 500″ve světě off-road motocyklů jméno plné historického významu! SIX6 500 je klasický motocykl, který je svým nezaměnitelným charakterem věrný svému názvu. Zcela bezpečný a díky nízké hmotnosti snadno ovladatelný stroj pro každou příležitost. Ať už jedete městskou džunglí nebo neznámou polní cestou, SIX6 500 funguje všude na výbornou!
Díky nízké hmotnosti a snadné ovladatelnosti je SIX6 500 vhodný jak pro začínající tak i pro ostřílené a zkušené jezdce.
Rychloměr a otáčkoměr v retro designu
Výkonný jednoválcový čtyřtaktní motor s elektronickým vstřikováním paliva a reálným výkonem 22 kW
Precizně vyrobené sedlo a lak v retro vzhledu
Brzdový systém ABS s předními a zadními kotoučovými brzdami
Sklopné stupačky jezdce i spolujezdce
Dva zadní tlumiče s nastavitelným předpětím pružiny
Zdvihový objem: 445,3 ccm
Motor: SOHC, 4VENTILOVÝ vzduchem i olejem chlazený jednoválec, 4takt
Výkon: 22 kw
Startování: Elektrickým startérem
Převodovka: 6 rychlostních stupňů
Spojka: Lamelová, hydraulicky ovládaná
Rám stroj: Trubkový rám z vysokopevnostní oceli
Přední odpružení: Nastavitelné Ø 43 mm
Zadní odpružení: Dva nastavitelné hydraulické tlumiče
Zdvih vepředu: 130 mm
Zdvih vzadu: 109 mm
Přední brzda: Kotouč 260 mm, dvoupístkový plovoucí třmen (ABS přední - zadní
Zadní brzda: Kotouč 220 mm, plovoucí třmen s jedním pístem
Přední / zadní kolo: Špicový výplet, ráfky z lehké slitiny, 1,85 x 19” / 3,00 x 17”
Rozměr pneumatik přední / zadní: 100/90-19" / 130/80-17"
Rozvor: 1470 mm
Světlost: 226 mm
Výška sedla: 845 mm
Objem nádrže: 16,5 litrů
Hmotnost: 148 kg