inzerce, prodej, prodám, bazar

Honda Shuttle 2,2 16V

Kategorie: Honda

Rok 1998, krasný neponičený interiér,koroze zadních lemů viz foto jinak nikde ,nepojízdná - motor nema tlaky - chce překroužkovat. K vidění v Berouně
Honda Shuttle 2,2 16V
Podobné inzeráty
Brzdové destičky pro: HONDA CIVIC/CRX/SHUTTLE/PRELUDE
Nové brzdové destičky BOSCH 0 986 460 972 pro Civic CRX Prelude, sada přední. Sada brzdových destiček, kotoučová brzda Parametry a specifikace pro Sada brzdových destiček, kotoučová brzda BOSCH 0986460972 uzavírací výstražný kontakt s akustickou výstrahou opotřebení Číslo výrobku doporučeného příslušenství 1 987 474 607 Materiál Low-metallic Zkušební značka ECE-R90 WVA číslo 21322 Tloušťka/síla [mm] 15 mm Šířka [mm] 124 mm Výška [mm] 49,1 mm Omezení výrobce AKEBONO System HONDA Civic IV Sedan (ED) (Rok výroby 09.1987 - 09.1991, 82 - 130 HP, Benzín) HONDA Civic IV Hatchback (EC, ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 09.1991, 90 - 110 HP, Benzín) HONDA CRX II Kupé (ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 02.1992, 107 - 131 HP, Benzín) HONDA Prelude III (BA) (Rok výroby 04.1987 - 01.1992, 109 - 114 HP, Benzín) HONDA Civic IV Shuttle (EE) (Rok výroby 01.1988 - 02.1995, 90 - 116 HP, Benzín) Více tady:
Honda Legend KB2 11/2010
Jedná se o verzi KB2. Najeto 280. Znalcům není třeba vozidlo představovat. Jsem druhý majitel. Vozidlo bylo pravidelně servisováno v Hodně. Klady: - nové horní ramena přední nápravy - kompletní výměna všech kapalin - nová originální baterie - velmi atraktivní barva interieru - doděláno denní svícení Zápory které bych časem řešil: - mírná rez u blatníku Technické info: Motor: 3.7i V6 V-TEC Výkon: 217kW Pohon: 4x4, SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive) Vektoring točivého momentu, až 100% výkonu na jednotlivé kolo dle jízdních podmínek Dokonalé při jízdě za mokra, na sněhu Bose audio s 10 reproduktory Aktivní potlačení hluku v kabině Palubní počítač Bi-Xenon natáčecí světlomety Vyhřívané a větrané kožené elektické sedačky Elektricky nastavitelný volant a zrcátka s pamětí Adaptivní tempomat Parkovací senzory a kamera Čtvrtá generace modelu Honda Legend byla představena 7. října 2004 a stala se japonským Autem roku 2004–2005, což je počtvrté za posledních pět let, kdy Honda toto ocenění získala. Jeho zmenšené rozměry oproti modelu třetí generace naznačují návrat k tomu, co dělalo Legend tak populární u první generace, což je sedan nejvyšší úrovně, který nabízí něco jiného než jeho konkurenti. Model 2011 připomíná 25. výročí výroby značky Honda Legend. Honda Legend KB2 interiér Ve snaze reagovat na požadavky trhu, že Legend musí být sedan s pohonem zadních kol s motorem V8, představila Honda technologii pohonu všech kol na modelu Legend, nazvanou "Super Handling All-Wheel Drive" (SH-AWD), která vynesla společnosti Honda japonské auto roku a ocenění Mosuto 2005 Annual RJC technology of the Year. Tato generace modelu Legend je k dispozici pouze s pohonem všech kol Super Handling (Super Handling s pohonem všech kol). Vzhledem k neustálému úsilí o zlepšování produktů v minulých generacích sdílí řada CP3 North American Honda Accord (Honda Inspire na některých trzích) rozvor, délku, šířku a zdvihový objem motoru téměř přesně s touto generací Legend, se sníženou cenou na mnoha mezinárodních trzích. Legenda má sice vyšší úroveň standardních prvků výbavy a volitelné výbavy, ale ne o moc. Funkce Select-Shift byla zavedena u 5stupňové automatické převodovky. Nově navržený J35A 3.5 L V6 byl změněn z 90 stupňů "V", který se používá od prvního motoru C1986A V25 v roce 6, na 60 stupňů a přidán VTEC pro zlepšení účinnosti (M-TEC byl přidán divizí MUGEN, nazývanou "balíček M1"). V kroku, který odráží mnoho "prvenství" zavedených první generací Legend, koňská síla již nevyhovovala omezením výkonu japonského automobilového průmyslu. Model Legend obdržel pro modelový rok 2009 změnu středního modelu (MMC). Více fotek: Cenu nabídněte.
Převodovka shuttle
Převodovka honda civic sedan, shuttle 4wd, 4x4
Honda CRX Delsol Targa 1.6 16V , r.v. 1993
Honda CRX Delsol Targa 1.6 16V , r.v. 1993, typ EH6, nehavarovaná, bez koroze, modrá metalíza, servo, central, el. 3 okna, plní Euro 1, ekopoplatek zaplacen, výkon 92 kW, motor D16Z6, převodovka 5-tikvalt, volant Momo, RDS radio, nové repro Sony, zadní křídlo, 3. brzdové světlo, litá kola 15 s pěknými pneu, najeto s dokumentací orig. 215 t. km, ve 190 t. km měněny rozvody, aktuálně nové přední třemeny, brzdy, chladič, filtry, náplně, výfuk,oprava čalounění, karoserie konzervovaná, bude nová STK, vozidlo registrováno na nás 2 roky, předtím dovoz z D z autorizáku Honda, cena 150 t. Kč, možno i dodat nějaké díly, či límcová alu kola.Více fotek a scan dokladů možno mailem.
Honda Civic Type R FN2
Prodám Civica Type R FN2 • r 2008 • Původ ČR - jsem 2. majitel / po zaměstnanci Honda • Serviska - servis Honda • Motor K20Z4 vše série, pouze KN filtr vložka • Najeto 145t km • Olej měněn po 5t km - Millers oils NT+ • Nové všechny kapaliny + olej v převodovce (vše preventivně). Klima doplněna / vyčištěno ozónem. • Podvozek - originál • Drážkované kotouče, desky cca rok zpět …žádný okruh ani něco podobného. Za mě nevyužitý potenciál vozu, s Type R ježděno v průměru za 7,5l, na nádrž 650-700 km běžně. • Interiér origo - bez zásahu 2 sady originál červených koberců (1 sada nová - koupena do zásoby) K rádiu doplněn systém Yatour (USB, sd card, aux) - schované v loketní opěrce. LED osvětlení vně/uvnitř, osvětlení nohou - originál Honda • Kola Japan Racing JR3 8,5x19’’ Gumy Kumho 215/35 • Origo kola Type R 18’’ Gumy Nexen zímní sada (v zimě ale neježděné) • Zatmavená okna, světla, mlhovky a clona na předním okně. Černá mat folie na střeše a zrcátkách (nové červené kryty zrcátek koupené do zásoby - originál Honda) Nástavec křídla Tegiwa Prodávám z důvodu nevyužití, autu jsem sloužil spíše já, než auto mně. Za dlouhá léta ježděno ojediněle a jen za hezkého počasí. Cena 300.000 Kč - bližší informace u auta.
HONDA ACCORD TOURER 2,4 VTEC 140 kW AT, servis
Prodám sportovně laděné kombi střední třídy HONDA ACCORD TOURER 2,4 i-VTEC 140 kW (190 koní) s automatem, špičková výbava Executive, 12/2005. Jsem celkově druhý majitel od roku 2020, první majitel žil střídavě ve Švýcarsku a ČR. Aktuálně najeto cca 165.000 km. Vše funkční. Kompletní historie, servisní kniha, velký šanon faktur, poslední 2 roky pouze servis Honda. Mnoho nových dílů Honda. Bez investic, STK platná do 8/2023, rád udělám novou před prodejem. Automobil byl v posledních 2 letech v rodinném provozu, převážně na dlouhé trasy, dovolenou. Accord je ve velmi dobrém stavu, pevný podvozek, super motor. Spolehlivý vůz s klasickým automatem s hydrodynamickým měničem – ideální na dlouhé cesty, ale neztratí se ani ve městě, v kopci nepopojede ani o centimetr dozadu, sám se rozjíždí po uvolnění brzdy. Řadí hladce. Servis: Accord po dobu mého vlastnictví jezdil do autorizovaného servisu Honda Denar v Kosmonosích. Servisní knížka je vyplněná a mám také faktury. Servisní úkony v posledních 3 letech stály přes 70.000,-Kč: poslední výměna oleje v motoru (3/2023), výměna oleje v převodovce (6/2021), nové zadní brzdiče, nové kotouče, nové destičky (přední 2019, zadní 2021), oba nové tlumiče výfuku (8/2021), vlnovec výfuku (7/2021), nový kompresor klimatizace+nový výměník+nová náplň (2/2022). Výbava: Xenonové světlomety, automatická dvouzónová klimatizace, ESP, nepoškozené kožené čalounění, dálkově ovládané centrální zamykání, el.okna vpředu i vzadu, 2x ISOFIX, originální autorádio s CD měničem, výškově a podélně nastavitelný volant, elektricky nastavitelná sedadla řidiče i spolujezdce, lepicí sada, posilovač řízení, dělená zadní sedala, síť oddělující prostor pro zavazadla, zadní stěrač, 16palcová kola z lehké slitiny, elektricky ovládané víko 5. dveří. Stav vozu: Automobil má drobné oděrky z městského provozu. Na předním nárazníku se loupal lak, tak jsem jej v roce 2022 nechal přelakovat (foto před lakováním rád poskytnu). Prohlídka možná po telefonické dohodě o víkendech ve Zloníně.