inzerce, prodej, prodám, bazar

Honda Prelude 5G ABS

Kategorie: Honda

Prodám funkční řídící jednotku ABS na P5G 1999.
Honda Prelude 5G ABS
Podobné inzeráty
Brzdové destičky pro: HONDA CIVIC/CRX/SHUTTLE/PRELUDE
Nové brzdové destičky BOSCH 0 986 460 972 pro Civic CRX Prelude, sada přední. Sada brzdových destiček, kotoučová brzda Parametry a specifikace pro Sada brzdových destiček, kotoučová brzda BOSCH 0986460972 uzavírací výstražný kontakt s akustickou výstrahou opotřebení Číslo výrobku doporučeného příslušenství 1 987 474 607 Materiál Low-metallic Zkušební značka ECE-R90 WVA číslo 21322 Tloušťka/síla [mm] 15 mm Šířka [mm] 124 mm Výška [mm] 49,1 mm Omezení výrobce AKEBONO System HONDA Civic IV Sedan (ED) (Rok výroby 09.1987 - 09.1991, 82 - 130 HP, Benzín) HONDA Civic IV Hatchback (EC, ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 09.1991, 90 - 110 HP, Benzín) HONDA CRX II Kupé (ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 02.1992, 107 - 131 HP, Benzín) HONDA Prelude III (BA) (Rok výroby 04.1987 - 01.1992, 109 - 114 HP, Benzín) HONDA Civic IV Shuttle (EE) (Rok výroby 01.1988 - 02.1995, 90 - 116 HP, Benzín) Více tady:
Honda PRELUDE 4G 2.0i - díly z vozu + doklady CZ
Náhradní díly z rozebraného vozidla. Ceny dílu dohodou. Doklady CZE: není zaplaceno EKO, neplatná STK. Cena 2000 Kč Přední orig. světla 3000 Kč (obě)- neaktuální Motor F20A4 - najeto 191 000 KM - neaktuální Sedačky orig. Recaro 1000 Kč - neaktuální Honda Prelude - svody, rozdělovač, startér Prelude, Accord... Cena 1500 kč/kus (startér mám i na motor F22B5 Accord coupe, aerodeck) Accord RV: 94 - Prelude RV: 92 - motor 2.0i (F20..) a 2.3i (H23A.)
Honda Prelude 2.0i 16V , klima, automat, dovoz D, po STK
Prodám Honda Prelude 2.0i benzin, r.v. 1996, najeto 131 641 km, automatická převodovka , klima , barva zelená metalíza. Vozidlo vypadá přesně tak jak je vyfocené . Dovoz Německo na přihlášení. V provozu od:12.1996 Palivo: Benzín Objem motoru:1 997 ccm STK:- neuvedeno - Barva: zelená Výkon motoru:98 kW (133 PS) Karoserie: Sportovní/Kupé Dveří / sedadel:2 / 4 Výbava vozidla: ABS, AirBag 2x, Centrální zam. klíčem, Elektrická okna, Imobilizér, Převodovka automatická, Servo, Splňuje normu euro II, Střešní okno elektrické, Volant nastavitelný, Zrcátka elektricky nastavitelná, alu kola, autorádio, man. klimatizace, výškově nastavitelné sedadlo řidiče,; 3x klíč . Servisní knížka V ceně je započítaná nová STK ! Prosím, volejte nebo pište jen vážní zájemci.
Honda Prelude 2.0i 16V, klima, sport. kupé, aut., po STK
Prodám Honda Prelude 2.0i 98kW, benzin, r.v. 1996, najeto 131 641 km. Barva zelená metalíza. Vozidlo vypadá přesně tak jak je vyfocené . Dovoz Německo na přihlášení. Výbava vozidla: ABS, AirBag 2x, Alu kola, Centrální zam. klíčem, Elektrická okna 2x, Imobilizér, Klimatizace manuální, Převodovka automatická, Rádio přijímač, Sedadla nastavitelná výškově, Servo, Střešní okno elektrické, Volant nastavitelný, Zrcátka elektricky nastavitelná, servisní kniha. Splňuje normu euro II , nová STK do roku 11/2024 .
Honda Prelude 2.0i 16V , klima, autom, dovoz D, po STK
Prodám Honda Prelude 2.0i benzin, r.v. 1996, najeto 131 641 km, automatická převodovka , klima , barva zelená metalíza. Vozidlo vypadá přesně tak jak je vyfocené . Dovoz Německo na přihlášení. V provozu od:12.1996 Palivo:Benzín Objem motoru:1 997 ccm STK:- neuvedeno - Barva:zelená Výkon motoru:98 kW (133 PS) Karoserie:Sportovní/Kupé Dveří / sedadel:2 / 4 Výbava vozidla: ABS, AirBag 2x, Centrální zam. klíčem, Elektrická okna, Imobilizér, Převodovka automatická, Servo, Splňuje normu euro II, Střešní okno elektrické, Volant nastavitelný, Zrcátka elektricky nastavitelná, alu kola, autorádio, man. klimatizace, výškově nastavitelné sedadlo řidiče,; 3x klíč . Servisní knížka. V ceně je započítaná nová STK ! Auto je k vidění v autobazaru Hulan ( Acura ) Chomutov po - pá , 8-17 hod.. Vinohradská 5647 43001 Chomutov 1 Tel.: +420
Honda Legend KB2 11/2010
Jedná se o verzi KB2. Najeto 280. Znalcům není třeba vozidlo představovat. Jsem druhý majitel. Vozidlo bylo pravidelně servisováno v Hodně. Klady: - nové horní ramena přední nápravy - kompletní výměna všech kapalin - nová originální baterie - velmi atraktivní barva interieru - doděláno denní svícení Zápory které bych časem řešil: - mírná rez u blatníku Technické info: Motor: 3.7i V6 V-TEC Výkon: 217kW Pohon: 4x4, SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive) Vektoring točivého momentu, až 100% výkonu na jednotlivé kolo dle jízdních podmínek Dokonalé při jízdě za mokra, na sněhu Bose audio s 10 reproduktory Aktivní potlačení hluku v kabině Palubní počítač Bi-Xenon natáčecí světlomety Vyhřívané a větrané kožené elektické sedačky Elektricky nastavitelný volant a zrcátka s pamětí Adaptivní tempomat Parkovací senzory a kamera Čtvrtá generace modelu Honda Legend byla představena 7. října 2004 a stala se japonským Autem roku 2004–2005, což je počtvrté za posledních pět let, kdy Honda toto ocenění získala. Jeho zmenšené rozměry oproti modelu třetí generace naznačují návrat k tomu, co dělalo Legend tak populární u první generace, což je sedan nejvyšší úrovně, který nabízí něco jiného než jeho konkurenti. Model 2011 připomíná 25. výročí výroby značky Honda Legend. Honda Legend KB2 interiér Ve snaze reagovat na požadavky trhu, že Legend musí být sedan s pohonem zadních kol s motorem V8, představila Honda technologii pohonu všech kol na modelu Legend, nazvanou "Super Handling All-Wheel Drive" (SH-AWD), která vynesla společnosti Honda japonské auto roku a ocenění Mosuto 2005 Annual RJC technology of the Year. Tato generace modelu Legend je k dispozici pouze s pohonem všech kol Super Handling (Super Handling s pohonem všech kol). Vzhledem k neustálému úsilí o zlepšování produktů v minulých generacích sdílí řada CP3 North American Honda Accord (Honda Inspire na některých trzích) rozvor, délku, šířku a zdvihový objem motoru téměř přesně s touto generací Legend, se sníženou cenou na mnoha mezinárodních trzích. Legenda má sice vyšší úroveň standardních prvků výbavy a volitelné výbavy, ale ne o moc. Funkce Select-Shift byla zavedena u 5stupňové automatické převodovky. Nově navržený J35A 3.5 L V6 byl změněn z 90 stupňů "V", který se používá od prvního motoru C1986A V25 v roce 6, na 60 stupňů a přidán VTEC pro zlepšení účinnosti (M-TEC byl přidán divizí MUGEN, nazývanou "balíček M1"). V kroku, který odráží mnoho "prvenství" zavedených první generací Legend, koňská síla již nevyhovovala omezením výkonu japonského automobilového průmyslu. Model Legend obdržel pro modelový rok 2009 změnu středního modelu (MMC). Více fotek: Cenu nabídněte.