Honda Prelude 2.0i 16V, klima, sport. kupé, aut., po STK
Kategorie:
Honda
Prodám Honda Prelude 2.0i 98kW, benzin, r.v. 1996, najeto 131 641 km.
Barva zelená metalíza.
Vozidlo vypadá přesně tak jak je vyfocené . Dovoz Německo na přihlášení.
Výbava vozidla:
ABS, AirBag 2x, Alu kola, Centrální zam. klíčem, Elektrická okna 2x, Imobilizér, Klimatizace manuální, Převodovka automatická, Rádio přijímač, Sedadla nastavitelná výškově, Servo, Střešní okno elektrické, Volant nastavitelný, Zrcátka elektricky nastavitelná, servisní kniha.
Splňuje normu euro II , nová STK do roku 11/2024 .
Barva zelená metalíza.
Vozidlo vypadá přesně tak jak je vyfocené . Dovoz Německo na přihlášení.
Výbava vozidla:
ABS, AirBag 2x, Alu kola, Centrální zam. klíčem, Elektrická okna 2x, Imobilizér, Klimatizace manuální, Převodovka automatická, Rádio přijímač, Sedadla nastavitelná výškově, Servo, Střešní okno elektrické, Volant nastavitelný, Zrcátka elektricky nastavitelná, servisní kniha.
Splňuje normu euro II , nová STK do roku 11/2024 .
Podobné inzeráty
Nové brzdové destičky BOSCH 0 986 460 972 pro Civic CRX Prelude, sada přední.
Sada brzdových destiček, kotoučová brzda
Parametry a specifikace pro Sada brzdových destiček, kotoučová brzda BOSCH 0986460972
uzavírací výstražný kontakt s akustickou výstrahou opotřebení
Číslo výrobku doporučeného příslušenství 1 987 474 607
Materiál Low-metallic
Zkušební značka ECE-R90
WVA číslo 21322
Tloušťka/síla [mm] 15 mm
Šířka [mm] 124 mm
Výška [mm] 49,1 mm
Omezení výrobce AKEBONO System
HONDA Civic IV Sedan (ED) (Rok výroby 09.1987 - 09.1991, 82 - 130 HP, Benzín)
HONDA Civic IV Hatchback (EC, ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 09.1991, 90 - 110 HP, Benzín)
HONDA CRX II Kupé (ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 02.1992, 107 - 131 HP, Benzín)
HONDA Prelude III (BA) (Rok výroby 04.1987 - 01.1992, 109 - 114 HP, Benzín)
HONDA Civic IV Shuttle (EE) (Rok výroby 01.1988 - 02.1995, 90 - 116 HP, Benzín)
Více tady:
Náhradní díly z rozebraného vozidla.
Ceny dílu dohodou.
Doklady CZE: není zaplaceno EKO, neplatná STK. Cena 2000 Kč
Přední orig. světla 3000 Kč (obě)- neaktuální
Motor F20A4 - najeto 191 000 KM - neaktuální
Sedačky orig. Recaro 1000 Kč - neaktuální
Honda Prelude - svody, rozdělovač, startér Prelude, Accord... Cena 1500 kč/kus (startér mám i na motor F22B5 Accord coupe, aerodeck) Accord RV: 94 - Prelude RV: 92 - motor 2.0i (F20..) a 2.3i (H23A.)
Prodám Honda Prelude 2.0i benzin, r.v. 1996, najeto 131 641 km,
automatická převodovka , klima , barva zelená metalíza.
Vozidlo vypadá přesně tak jak je vyfocené . Dovoz Německo na přihlášení.
V provozu od:12.1996
Palivo: Benzín
Objem motoru:1 997 ccm
STK:- neuvedeno -
Barva: zelená
Výkon motoru:98 kW (133 PS)
Karoserie: Sportovní/Kupé
Dveří / sedadel:2 / 4
Výbava vozidla:
ABS, AirBag 2x, Centrální zam. klíčem, Elektrická okna, Imobilizér,
Převodovka automatická, Servo, Splňuje normu euro II, Střešní okno elektrické,
Volant nastavitelný, Zrcátka elektricky nastavitelná, alu kola, autorádio,
man. klimatizace, výškově nastavitelné sedadlo řidiče,; 3x klíč .
Servisní knížka
V ceně je započítaná nová STK !
Prosím, volejte nebo pište jen vážní zájemci.
Prodám Honda Prelude 2.0i benzin, r.v. 1996, najeto 131 641 km,
automatická převodovka , klima , barva zelená metalíza.
Vozidlo vypadá přesně tak jak je vyfocené . Dovoz Německo na přihlášení.
V provozu od:12.1996
Palivo:Benzín
Objem motoru:1 997 ccm
STK:- neuvedeno -
Barva:zelená
Výkon motoru:98 kW (133 PS)
Karoserie:Sportovní/Kupé
Dveří / sedadel:2 / 4
Výbava vozidla:
ABS, AirBag 2x, Centrální zam. klíčem, Elektrická okna, Imobilizér,
Převodovka automatická, Servo, Splňuje normu euro II, Střešní okno elektrické,
Volant nastavitelný, Zrcátka elektricky nastavitelná, alu kola, autorádio,
man. klimatizace, výškově nastavitelné sedadlo řidiče,; 3x klíč .
Servisní knížka.
V ceně je započítaná nová STK !
Auto je k vidění v autobazaru Hulan ( Acura ) Chomutov po - pá , 8-17 hod..
Vinohradská 5647
43001 Chomutov 1
Tel.: +420
Jedná se o verzi KB2. Najeto 280. Znalcům není třeba vozidlo představovat.
Jsem druhý majitel. Vozidlo bylo pravidelně servisováno v Hodně.
Klady:
- nové horní ramena přední nápravy
- kompletní výměna všech kapalin
- nová originální baterie
- velmi atraktivní barva interieru
- doděláno denní svícení
Zápory které bych časem řešil:
- mírná rez u blatníku
Technické info:
Motor: 3.7i V6 V-TEC
Výkon: 217kW
Pohon: 4x4, SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive)
Vektoring točivého momentu, až 100% výkonu na jednotlivé kolo dle jízdních podmínek
Dokonalé při jízdě za mokra, na sněhu
Bose audio s 10 reproduktory
Aktivní potlačení hluku v kabině
Palubní počítač
Bi-Xenon natáčecí světlomety
Vyhřívané a větrané kožené elektické sedačky
Elektricky nastavitelný volant a zrcátka s pamětí
Adaptivní tempomat
Parkovací senzory a kamera
Čtvrtá generace modelu Honda Legend byla představena 7. října 2004 a stala se japonským Autem roku 2004–2005, což je počtvrté za posledních pět let, kdy Honda toto ocenění získala. Jeho zmenšené rozměry oproti modelu třetí generace naznačují návrat k tomu, co dělalo Legend tak populární u první generace, což je sedan nejvyšší úrovně, který nabízí něco jiného než jeho konkurenti. Model 2011 připomíná 25. výročí výroby značky Honda Legend.
Honda Legend KB2 interiér
Ve snaze reagovat na požadavky trhu, že Legend musí být sedan s pohonem zadních kol s motorem V8, představila Honda technologii pohonu všech kol na modelu Legend, nazvanou "Super Handling All-Wheel Drive" (SH-AWD), která vynesla společnosti Honda japonské auto roku a ocenění Mosuto 2005 Annual RJC technology of the Year. Tato generace modelu Legend je k dispozici pouze s pohonem všech kol Super Handling (Super Handling s pohonem všech kol). Vzhledem k neustálému úsilí o zlepšování produktů v minulých generacích sdílí řada CP3 North American Honda Accord (Honda Inspire na některých trzích) rozvor, délku, šířku a zdvihový objem motoru téměř přesně s touto generací Legend, se sníženou cenou na mnoha mezinárodních trzích. Legenda má sice vyšší úroveň standardních prvků výbavy a volitelné výbavy, ale ne o moc.
Funkce Select-Shift byla zavedena u 5stupňové automatické převodovky. Nově navržený J35A 3.5 L V6 byl změněn z 90 stupňů "V", který se používá od prvního motoru C1986A V25 v roce 6, na 60 stupňů a přidán VTEC pro zlepšení účinnosti (M-TEC byl přidán divizí MUGEN, nazývanou "balíček M1"). V kroku, který odráží mnoho "prvenství" zavedených první generací Legend, koňská síla již nevyhovovala omezením výkonu japonského automobilového průmyslu.
Model Legend obdržel pro modelový rok 2009 změnu středního modelu (MMC).
Více fotek:
Cenu nabídněte.