Honda Logo GA3
Kategorie:
Honda
Zdravim
Rad bych zde prodal svou Hondu.
Je to Honda Logo GA3 1.3i 48kW automat.
Auto je v rodině cca 9 let, akorat to mel nekdo půjčený a udelal z toho velký špatný. Po dlouhém uvažování jsem si to vzal jako projekt a tak, ale jelikoz se na to velmi blbě shání dily a nemam na to ani chut, tak to poslu dal, treba nekdo využije nebo si to da dokupy ????
Komplet interiér az na palubovku je vytazenej, zadní lavice je ok (pouze špinava, lze lehce vyčistit), přední sedacky byli asi rozkousane od nějakého dinosaura nebo řidič mel hlad při čekání na červenou ????
Přední blatnik na straně spolujezdce je bourán, ale nic hrozného, je to lehce ohnuté, ale staci si s tim pohrát, je nejspíše vadná lambda, výfuk bude taktéž na prevareni, rádio tam neni, protoze nejaky génius přistřihl dráty ????
Auto svítí, brzdí, startuje… převodovka řadí bez cukání, jsou tam celkem pekne kotouče, brzdy jsou opravdu ostré, a ruční brzda zabírá hned na prvním zubu, pred 2 týdny jsem to přivezl a od te doby to stoji, vyměnil jsem olej a jeste k tomu dam olejová filtr, ktery mam navic ????
Auto nema technickou cca 2 roky, pokud si s tim clovek pohraje myslim, ze dalsi by to zřejmě udělalo ????
V rodině nam vozidlo dělalo radost, pak jsme koupili jiné a toto jsme půjčili a dopadlo to velmi zle.
Požadují prepis, kazdopadne vozidlo je vhodne pro nekoho kdo si chce užit poměrně malé svižně “raritni” auto (je jich v čr opravdu malo) a nebo treba na rallycross ❤️????
Rad bych zde prodal svou Hondu.
Je to Honda Logo GA3 1.3i 48kW automat.
Auto je v rodině cca 9 let, akorat to mel nekdo půjčený a udelal z toho velký špatný. Po dlouhém uvažování jsem si to vzal jako projekt a tak, ale jelikoz se na to velmi blbě shání dily a nemam na to ani chut, tak to poslu dal, treba nekdo využije nebo si to da dokupy ????
Komplet interiér az na palubovku je vytazenej, zadní lavice je ok (pouze špinava, lze lehce vyčistit), přední sedacky byli asi rozkousane od nějakého dinosaura nebo řidič mel hlad při čekání na červenou ????
Přední blatnik na straně spolujezdce je bourán, ale nic hrozného, je to lehce ohnuté, ale staci si s tim pohrát, je nejspíše vadná lambda, výfuk bude taktéž na prevareni, rádio tam neni, protoze nejaky génius přistřihl dráty ????
Auto svítí, brzdí, startuje… převodovka řadí bez cukání, jsou tam celkem pekne kotouče, brzdy jsou opravdu ostré, a ruční brzda zabírá hned na prvním zubu, pred 2 týdny jsem to přivezl a od te doby to stoji, vyměnil jsem olej a jeste k tomu dam olejová filtr, ktery mam navic ????
Auto nema technickou cca 2 roky, pokud si s tim clovek pohraje myslim, ze dalsi by to zřejmě udělalo ????
V rodině nam vozidlo dělalo radost, pak jsme koupili jiné a toto jsme půjčili a dopadlo to velmi zle.
Požadují prepis, kazdopadne vozidlo je vhodne pro nekoho kdo si chce užit poměrně malé svižně “raritni” auto (je jich v čr opravdu malo) a nebo treba na rallycross ❤️????
Podobné inzeráty
Jedná se o verzi KB2. Najeto 280. Znalcům není třeba vozidlo představovat.
Jsem druhý majitel. Vozidlo bylo pravidelně servisováno v Hodně.
Klady:
- nové horní ramena přední nápravy
- kompletní výměna všech kapalin
- nová originální baterie
- velmi atraktivní barva interieru
- doděláno denní svícení
Zápory které bych časem řešil:
- mírná rez u blatníku
Technické info:
Motor: 3.7i V6 V-TEC
Výkon: 217kW
Pohon: 4x4, SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive)
Vektoring točivého momentu, až 100% výkonu na jednotlivé kolo dle jízdních podmínek
Dokonalé při jízdě za mokra, na sněhu
Bose audio s 10 reproduktory
Aktivní potlačení hluku v kabině
Palubní počítač
Bi-Xenon natáčecí světlomety
Vyhřívané a větrané kožené elektické sedačky
Elektricky nastavitelný volant a zrcátka s pamětí
Adaptivní tempomat
Parkovací senzory a kamera
Čtvrtá generace modelu Honda Legend byla představena 7. října 2004 a stala se japonským Autem roku 2004–2005, což je počtvrté za posledních pět let, kdy Honda toto ocenění získala. Jeho zmenšené rozměry oproti modelu třetí generace naznačují návrat k tomu, co dělalo Legend tak populární u první generace, což je sedan nejvyšší úrovně, který nabízí něco jiného než jeho konkurenti. Model 2011 připomíná 25. výročí výroby značky Honda Legend.
Honda Legend KB2 interiér
Ve snaze reagovat na požadavky trhu, že Legend musí být sedan s pohonem zadních kol s motorem V8, představila Honda technologii pohonu všech kol na modelu Legend, nazvanou "Super Handling All-Wheel Drive" (SH-AWD), která vynesla společnosti Honda japonské auto roku a ocenění Mosuto 2005 Annual RJC technology of the Year. Tato generace modelu Legend je k dispozici pouze s pohonem všech kol Super Handling (Super Handling s pohonem všech kol). Vzhledem k neustálému úsilí o zlepšování produktů v minulých generacích sdílí řada CP3 North American Honda Accord (Honda Inspire na některých trzích) rozvor, délku, šířku a zdvihový objem motoru téměř přesně s touto generací Legend, se sníženou cenou na mnoha mezinárodních trzích. Legenda má sice vyšší úroveň standardních prvků výbavy a volitelné výbavy, ale ne o moc.
Funkce Select-Shift byla zavedena u 5stupňové automatické převodovky. Nově navržený J35A 3.5 L V6 byl změněn z 90 stupňů "V", který se používá od prvního motoru C1986A V25 v roce 6, na 60 stupňů a přidán VTEC pro zlepšení účinnosti (M-TEC byl přidán divizí MUGEN, nazývanou "balíček M1"). V kroku, který odráží mnoho "prvenství" zavedených první generací Legend, koňská síla již nevyhovovala omezením výkonu japonského automobilového průmyslu.
Model Legend obdržel pro modelový rok 2009 změnu středního modelu (MMC).
Více fotek:
Cenu nabídněte.
Nové brzdové destičky BOSCH 0 986 460 972 pro Civic CRX Prelude, sada přední.
Sada brzdových destiček, kotoučová brzda
Parametry a specifikace pro Sada brzdových destiček, kotoučová brzda BOSCH 0986460972
uzavírací výstražný kontakt s akustickou výstrahou opotřebení
Číslo výrobku doporučeného příslušenství 1 987 474 607
Materiál Low-metallic
Zkušební značka ECE-R90
WVA číslo 21322
Tloušťka/síla [mm] 15 mm
Šířka [mm] 124 mm
Výška [mm] 49,1 mm
Omezení výrobce AKEBONO System
HONDA Civic IV Sedan (ED) (Rok výroby 09.1987 - 09.1991, 82 - 130 HP, Benzín)
HONDA Civic IV Hatchback (EC, ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 09.1991, 90 - 110 HP, Benzín)
HONDA CRX II Kupé (ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 02.1992, 107 - 131 HP, Benzín)
HONDA Prelude III (BA) (Rok výroby 04.1987 - 01.1992, 109 - 114 HP, Benzín)
HONDA Civic IV Shuttle (EE) (Rok výroby 01.1988 - 02.1995, 90 - 116 HP, Benzín)
Více tady:
Prodám Civica Type R FN2
• r 2008
• Původ ČR - jsem 2. majitel / po zaměstnanci Honda
• Serviska - servis Honda
• Motor K20Z4 vše série, pouze KN filtr vložka
• Najeto 145t km
• Olej měněn po 5t km - Millers oils NT+
• Nové všechny kapaliny + olej v převodovce (vše preventivně). Klima doplněna / vyčištěno ozónem.
• Podvozek - originál
• Drážkované kotouče, desky cca rok zpět
…žádný okruh ani něco podobného. Za mě nevyužitý potenciál vozu, s Type R ježděno v průměru za 7,5l, na nádrž 650-700 km běžně.
• Interiér origo - bez zásahu
2 sady originál červených koberců (1 sada nová - koupena do zásoby)
K rádiu doplněn systém Yatour (USB, sd card, aux) - schované v loketní opěrce.
LED osvětlení vně/uvnitř, osvětlení nohou - originál Honda
• Kola Japan Racing JR3 8,5x19’’
Gumy Kumho 215/35
• Origo kola Type R 18’’
Gumy Nexen zímní sada (v zimě ale neježděné)
• Zatmavená okna, světla, mlhovky a clona na předním okně.
Černá mat folie na střeše a zrcátkách (nové červené kryty zrcátek koupené do zásoby - originál Honda)
Nástavec křídla Tegiwa
Prodávám z důvodu nevyužití, autu jsem sloužil spíše já, než auto mně.
Za dlouhá léta ježděno ojediněle a jen za hezkého počasí.
Cena 300.000 Kč - bližší informace u auta.
Prodám sportovně laděné kombi střední třídy HONDA ACCORD TOURER 2,4 i-VTEC 140 kW (190 koní) s automatem, špičková výbava Executive, 12/2005. Jsem celkově druhý majitel od roku 2020, první majitel žil střídavě ve Švýcarsku a ČR. Aktuálně najeto cca 165.000 km. Vše funkční. Kompletní historie, servisní kniha, velký šanon faktur, poslední 2 roky pouze servis Honda. Mnoho nových dílů Honda. Bez investic, STK platná do 8/2023, rád udělám novou před prodejem.
Automobil byl v posledních 2 letech v rodinném provozu, převážně na dlouhé trasy, dovolenou. Accord je ve velmi dobrém stavu, pevný podvozek, super motor. Spolehlivý vůz s klasickým automatem s hydrodynamickým měničem – ideální na dlouhé cesty, ale neztratí se ani ve městě, v kopci nepopojede ani o centimetr dozadu, sám se rozjíždí po uvolnění brzdy. Řadí hladce.
Servis: Accord po dobu mého vlastnictví jezdil do autorizovaného servisu Honda Denar v Kosmonosích. Servisní knížka je vyplněná a mám také faktury.
Servisní úkony v posledních 3 letech stály přes 70.000,-Kč: poslední výměna oleje v motoru (3/2023), výměna oleje v převodovce (6/2021), nové zadní brzdiče, nové kotouče, nové destičky (přední 2019, zadní 2021), oba nové tlumiče výfuku (8/2021), vlnovec výfuku (7/2021), nový kompresor klimatizace+nový výměník+nová náplň (2/2022).
Výbava: Xenonové světlomety, automatická dvouzónová klimatizace, ESP, nepoškozené kožené čalounění, dálkově ovládané centrální zamykání, el.okna vpředu i vzadu, 2x ISOFIX, originální autorádio s CD měničem, výškově a podélně nastavitelný volant, elektricky nastavitelná sedadla řidiče i spolujezdce, lepicí sada, posilovač řízení, dělená zadní sedala, síť oddělující prostor pro zavazadla, zadní stěrač, 16palcová kola z lehké slitiny, elektricky ovládané víko 5. dveří.
Stav vozu: Automobil má drobné oděrky z městského provozu. Na předním nárazníku se loupal lak, tak jsem jej v roce 2022 nechal přelakovat (foto před lakováním rád poskytnu).
Prohlídka možná po telefonické dohodě o víkendech ve Zloníně.
V provozu od: 30/01/2014
Palivo: benzín
Stav tachometru: 136575 km
Objem, výkon: 1798 ccm / 104 kW
Barva: šedá metalíza
STK: 12/2024
2x klíč; výbava Lifestyle; BI-HID přední světlomety s LED denním svícením; originál autorádio Honda na CD USB AUX Bluetooth + Premium Audio; parkovací kamera; Magic Seats; isofix; loketní opěrky; originál 17" alu Honda se zimními pneu; pravidelný ser vis pouze Honda - 12/2022 provedena servisní prohlídka v našem autorizovaném servisu Honda; kilometry doloženy protokoly TÜV + Cebia Autotracer; v ceně nová česká STK + Emise;
6 rychlostních stupňů; 6x airbag; ABS; alu kola; aut. klimatizace; automatické přepínání dálkových světel; autorádio; AUX; bi-xenonové světlomety; bluetooth; CD přehrávač; centrál dálkový; deaktivace airbagu spolujezdce; dělená zadní sedadla; el. okna; el. sklopná zrcátka; hands free; imobilizér; isofix; klimatizovaná přihrádka; LED denní svícení;
Tato inzerce není návrh na uzavření kupní smlouvy dle zákona 89/2012 Sb.;